De Ligt: 'Bizar. Bayern is nog steeds een top-vijf ploeg in de wereld'

    De Ligt: 'Bizar. Bayern is nog steeds een top-vijf ploeg in de wereld'

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 23:20wo 12-12-2018 om 23:20

    Matthijs de Ligt spreekt van een bizarre wedstrijd, nadat Ajax in een zinderend gevecht met Bayern München het onderspit dolf. De teleurstelling overheerst, maar de aanvoerder beseft dat de Amsterdammers trots kunnen zijn op de Champions League-prestaties.

    "Bizar", vat De Ligt het duel samen bij Veronica. "Het valt niet in ons voordeel, maar iedereen heeft kunnen smullen. We hebben met volle passie gespeeld, Bayern heel veel tegenstand geboden. Terugkomen tot 2-1 is grote klasse, maar dan is het jammer dat je het toch zo weggeeft."

    De Ligt heeft aandacht voor de prestatie die Ajax heeft geleverd. "Bayern is nog steeds een top-vijf ploeg in de wereld. We hebben ons heel goed gepresenteerd vandaag en laten zien dat we het Bayern heel lastig kunnen maken. Uiteindelijk valt het niet in ons voordeel, maar ik denk dat we toch wel trots kunnen zijn. We bleven vechten", doelt De Ligt op de slotfase. "Helaas komt er dan nog een penalty voor hen. En die 2-3 geef je te makkelijk weg denk ik. Dat was het grootste probleem."

    Het genieten komt later na een zinderende avond, stelt De Ligt. "Dat is lastig, het liefst word je natuurlijk eerste en ga je als groepswinnaar naar de knock-outstage. Maar we hebben nul keer verloren dit jaar in de Champions League en ook tegen een ploeg als Bayern hebben we geweldig gespeeld. Dus we mogen zeker trots zijn, maar op dit moment overheerst teleurstelling."

    Plaats een reactie

    woensdag 12 december 2018 om 23:27
    Geen eerste maar door. Trots op m'n clubje
    Vind ik leuk
    Timmiraq +22234
    woensdag 12 december 2018 om 23:27
    Gelukkig is het onderling resultaat nog niet belangrijk. Het volgende tweeluik wel pakken en je helpt Nederland een heel stuk verder weer.

    En wel godverdomme De Jong en de Ligt behouden SVP!
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1951
    woensdag 12 december 2018 om 23:29
    Die gaan niet weg in de winter!!
    Vind ik leuk
    Wesley Ewa +117
    woensdag 12 december 2018 om 23:27
    Wat een wedstrijd genoten . Jammer geen eerste maar wat een wedstrijd
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:43
    Ja mooie pot..3-3 juiste uitslag.
    Vind ik leuk
    Rabarber +1575
    woensdag 12 december 2018 om 23:28
    Amsterdamse helden, wat smaken de jaloerse traantjes uit Rotterdam en Eindhoven toch zoet!
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    woensdag 12 december 2018 om 23:36
    Nee joh, wij hebben liever af en toe een prijs.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:43
    Welke prijs? 3 van de 4 prijzen al misgelopen.
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    woensdag 12 december 2018 om 23:51
    Oh ja joh, 🤔
    Ben benieuwd wat jij dan die 4 prijzen vindt....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:00
    Wat zou het voor jou klote zijn als AJAX dit jaar wel kampioen wordt.
    Dan heb je echt niks meer om te zeggen!!
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    donderdag 13 december 2018 om 13:47
    Dat zou voor heel Nederland klote zijn en bewijzen dat kampioenschappen te koop zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 17:18
    Te koop waarmee???

    Blind en Tadic kunnen er toch geen reet van?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +4049
    donderdag 13 december 2018 om 11:54
    Om je vervolgens traditioneel te laten uitschakelen zodat men zich weer op de competitie kan richten? Zo kom je nergens..
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:40
    Waarom zou ik jaloers zijn hier in Eindhoven? Waarom überhaupt over andere praten. Zou je sieren als je gewoon trots was op ajax en je daarmee bezig mag houden. Ik gun het je gewoon hoor en je mag zeer zeker trots zijn op je club. Heel de CL en ook vanavond goed gespeeld. Prettige avond verder en probeer meer met je eigen bezig te zijn i.p.v. andere
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:43
    Keurige reactie, klasse.
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    donderdag 13 december 2018 om 00:07
    Nu jij nog ouwe reus...
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Maan88..en zo is het ;)
    Vind ik leuk
    Rabarber +1575
    donderdag 13 december 2018 om 00:17
    Jij als een van de enkelingen misschien niet maar van dat jaloerse gejank hier mag best wat gezegd worden. De een vind van niet, ik vind van wel. Trots ben ik ongeacht wat dan ook.
    Vind ik leuk
    McRobbos +1121
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    Jaloers? Haha nooit
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +482
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Kleinkind, geniet ipv dat je moet zuigen en reacties moet uitlokken. Kan me niet voorstellen dat je volwassen bent.
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    donderdag 13 december 2018 om 00:07
    Niks geen jaloerse traantjes vanuit deze man uit Eindhoven. Is toch gewoon lekker man... Goed voor Nederland, goed voor het aanzien en lekker voor het gevoel van die jongens.
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:28
    Bayern speelde volwassen!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20621
    woensdag 12 december 2018 om 23:32
    Wie schreef hier Bayern af...

    Ongelooflijk wat een team hebben die!! Niks te oud.

    Welke club kan Alcantara, Renato Sanches en vooral Coman als wissels inbrengen??

    Super prestatie van Ajax!!!
    Trots!!!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:32]
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:37
    Ginovanni mee eens..wat een ploeg dat Bayern nu ze weer in goede doen zijn. Vonden elkaar blindelings. Die Coman viel goed in zeg..wat een speler is dat. Des te knapper dit resultaat van Ajax..trots op die gasten!
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:38
    Hele knappe prestatie, ik snap niet dat alcantara, sanchez en vooral Coman zo weinig spelen. Wat zijn die goed zeg!!
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:50
    Die Coman was haast niet af te stoppen. Je zou hem toch altijd in de basis willen zien!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14300
    donderdag 13 december 2018 om 03:33
    De Ligt heeft ook gewoon gelijk Bayern is top5 van de wereld.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    woensdag 12 december 2018 om 23:28
    Voetbaltechnisch deden ze ook niet onder aan Bayern, zelfs beter wat dat betreft.. Alleen zijn zij wat effectiever en hebben meer ervaring natuurlijk..
    Vind ik leuk
    Mr bien +4420
    woensdag 12 december 2018 om 23:30
    De scheids hielp Bayern ook met een aantal merkwasrdige beslissingen
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    woensdag 12 december 2018 om 23:34
    In de 1ste helft wel inderdaad.. Maar goed, uiteindelijk lag het niet aan de scheids imo..
    Vind ik leuk
    Mr bien +4420
    woensdag 12 december 2018 om 23:44
    Als de scheidsrechter had gefloten voor de overtredingen op van de Beek en Tadic dan had Wober nooit een kaart gehad.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Daar had hij idd moeten fluiten.. Alleen die rode kaart van Wober was 100% terecht, echt heel dom om dat op die plek te doen..
    Vind ik leuk
    Mr bien +4420
    woensdag 12 december 2018 om 23:49
    Mij hoor je niet zeggen dat het niet rood was.
    Maar als die gewoon gefloten had dan was die overtreding er nooit geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 06:54
    Pffff het ligt weer aan de scheids.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1755
    donderdag 13 december 2018 om 08:15
    Je komt nu over als ‘de scheids kost ons nu 2 punten want wat als....’
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Daarom mocht ajax de 3de goal uit buitenspel van huntelaar scoren, maar ja het calimero gedrag van ajax in Europa even bevestigen he :)
    Vind ik leuk
    Mr bien +4420
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    De bal kwam via een Duitser.
    Dan is het geen buitenspel.
    Leer de regels ff voordat je weer onzin gaat praten calimero
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    En hoe vaak wordt er in die situatie doorgespeeld zelden tot nooit,maar ja als je veel voetbal zou kijken dan zou je weten dat die regel niet wordt toegepast als een speler buitenspel staat en hij wordt van richting veranderd door een verdediger.
    Jij gedraag je als calimero,het lag aan de scheidsrechter, wij zijn klein en hun zijn groot en dat is niet eerlijk. Jullie roepen het hardst naar iedereen calimero gedrag maar dat hebben jullie toch het meest en vooral in Europa. Schreeuwde je ook dat de ligt tegen pec rood had moeten krijgen,doorgebroken speler is altijd rood. Je probeert alleen maar alles zo te draaien dat jullie benadeeld zijn geworden maar dat was niet zo.
    Fijne avond calimero :)
    Vind ik leuk
    Mr bien +4420
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Jij bent niet serieus te nemen.
    En waar heb ik gezegt dat het geen rood voor de Lift was tegen Pec ?
    Kom met feiten in plaats van te beschuldigen
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:58
    Jij ook niet
    Lezen is moeilijk, was een vragende zin of je ook schreeuwde dat de ligt rood had moeten krijgen,maar ja met huilen mis je dat soort ding3n
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:10
    Rob was geen buitenspel nl nieuwe situatie..De Ligt tegen pec was gewoon rood!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 07:33
    Ik ben dezelfde mening pimman,maar kijk eens hoe weinig dat wordt toegepast. Is zelden tot nooit,wel andersom om buitenspel te fluiten. Ik ben van mening dat regels consequent toegepast moeten worden,maar dat gebeurt nooit. Mijn punt in deze was ze klagen dat de scheidsrechter tegen hen was(Voor mij het bekende calimero gedrag van ajax fans) terwijl heel veel scheidsrechter hier normaal voor buitenspel fluiten. Dus dan moeten ze niet klagen over de scheidsrechter. Ik vond hem weinig verkeerds fluiten,de rode kaarten waren terecht,de penalty's ook. Leuke wedstrijd,leuk score verloop en ajax heeft het geweldig gedaan,dat kan ik ook als Bayern fan gewoon toegeven.
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 09:11
    Rob mee eens, sowieso is het vaak maar hopen dat een scheidsrechter het goed ziet. Helemaal als dat binnen een seconde moet worden gezien. Zelfs met de VAR weten ze het vaak niet. Soms heb je pech andere keer mazzel met de scheidsrechter. Dat geld voor iedere club. Calimerogedrag komt óók bij iedere club voor en ja is vaak irritant. De scheidsrechter van gisteravond had sowieso géén invloed op de uitslag. De rode kaarten en penalties waren beide zéér terecht!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 09:12]
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +482
    woensdag 12 december 2018 om 23:59
    Hey ben jij wel gewoon actief op Ajax topics, ik dacht dat je alleen kon zuigen en reacties uitlokken op alle topics behalve die van Ajax.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14300
    donderdag 13 december 2018 om 03:34
    Die penalty die aan Bayern werd gegeven, als de scheids consequent was geweest had hij er zo ook wel 5 aan Ajax kunnen geven. Alles wuifde hij weg tot er een Bayern speler naar de grond ging in de 16 toen was t meteen een penalty.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1826
    woensdag 12 december 2018 om 23:36
    Als je eerljj bent en Bayern was effectiever dan had je hem vanavond verloren.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    woensdag 12 december 2018 om 23:41
    Bedoelde eigenlijk effectiever in grote kansen creeeren door snelle uitbraken.. Was niet helemaal duidelijk idd, my bad..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1826
    woensdag 12 december 2018 om 23:43
    Daar heb je dan weer helemaal gelijk in. Was in ieder geval een memorabel voetbalavondje!
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:57
    Maar Bayern was na de 2-1 van Ajax ook rijp voor de slacht.
    Vind ik leuk
    Guust +5836
    donderdag 13 december 2018 om 00:23
    Als is niets
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:01
    Mojo mee eens..alleen domme fouten van Ajax, moeten ze echt afleren oa rode kaart Wöber, penalty Tagliafico en foute bal Frenkie.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:36
    Ja je helpt Bayern veelste makkelijk in 't zadel door stomme fouten. voetballend zijn we gewoon beter als hun. Na de 2-1 waren ze rijp voor de genadeklap. En dan zo'n oerdomme rode kaart.
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:39
    Hele domme onnodige kaart!
    Vind ik leuk
    Niels92 +30398
    woensdag 12 december 2018 om 23:29
    En zo is het Matthijs, jullie mogen trots op elkaar zijn, wij zijn ook trots op jullie :)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20476
    woensdag 12 december 2018 om 23:29
    Ajax kan gewoon nog veel beter! Hoop op een mooie loting!

    Die kans zit er dik in..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:29]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6547
    woensdag 12 december 2018 om 23:30
    Het geluk houdt een keer op. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    woensdag 12 december 2018 om 23:32
    Nee hoor. Geluk dwing je af, en is eigenlijk gewoon doorzettingsvermogen, een kwaliteit. Zo was het tenminste vorig seizoen in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:35
    Vandaar ook dat PSV geen kampioen wordt dit jaar.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6547
    woensdag 12 december 2018 om 23:42
    Was er een Eredivisie speelronde vandaag?
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Mag er niet over de Eredivisie gesproken worden op CL-dagen?

    Als je een kinderachtige reactie plaatst, kan je ook één terug verwachten.
    Vind ik leuk
    Meoteri +108
    donderdag 13 december 2018 om 00:10
    Tjoep cola is een calimero. Hij kan het niet hebben dat Ajax door is.
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    woensdag 12 december 2018 om 23:42
    Gozer hou nou toch op man. Hoe kansloos ben je om na zo’n pot van jouw club gelijk weer over PSV te gaan beginnen. Triest dat haat naar een andere club bij jou hoger staat dan het succes van de club die je support.
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    woensdag 12 december 2018 om 23:49
    Tjoep Cola geeft hem dan ook wel voor het intikken. Weet ie zelf ook dondersgoed. En dan quasi verbaasd toen. Als je een provocerend opmerking maakt, kun je een steek terug verwachten. Ontvang die dan ook als een man.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    donderdag 13 december 2018 om 02:34
    Lees eerst even eens die reactie van Tjoep Cola en reageer dan weer. Als je zo’n zielige reactie als Tjoep Cola geeft kan je er ook één terug verwachten.
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:52
    Ga maar lekker slapen Tjoep..natte dromen over je eigen clubje ;)
    Vind ik leuk
    Mr. O +1269
    donderdag 13 december 2018 om 00:06
    We weten wie het zegt. Juist.... Tjoep Kansloos
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:15
    Ik dacht Tjoep Triest..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28342
    woensdag 12 december 2018 om 23:30
    Ik heb genoten vanavond! 3-3 is een verdiende uitslag. Geen van beide zou de zege verdiend hebben.
    Vind ik leuk
    Jejoaa +48
    woensdag 12 december 2018 om 23:35
    Mee eens. Natuurlijk gun ik AJAX de winst, maar deze prachtige wedstrijd verdiende geen verliezer.
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:14
    Klopt terechte en mooie uitslag!
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:12
    Come on..mee ééns. Leuke spannende pot met uiteindelijk terechte 3-3!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:40
    Echt een dubbel gevoel vanavond. We hadden ook 0-2,0-3 achter kunnen staan 1e helft. Maar na de 2-1 was Bayern rijp voor de genadeklap. Voetballend vindt ik ons zelfs beter, alleen die stomme fouten moeten er echt uit.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1826
    woensdag 12 december 2018 om 23:33
    Heet avondje, toch genoten. Kijken wat de loting brengt. Allemaal vrij uitdagende tot niet te nemen hordes. Maar als we mogen kiezen zou ik zeggen Porto, real of dortmund.
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:35
    Maar niet dit bayern!!
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +114
    woensdag 12 december 2018 om 23:36
    Niks aan de hand. Ajax moet juist een zware treffen, de Jong was niet in goeie doen, evenals de Ligt. Stel je voor dat zij wel goed spelen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:14
    Speelde idd beide minder.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2536
    woensdag 12 december 2018 om 23:37
    Bayern uit vorm? Sinds enkele weken draait het weer. De club die met 14 punten bovenaan staat. Welke club heeft die 4 punten afgesnoept?

    Prima prestatie Ajax. Om trots op te zijn.
    Verdiend om te overwinteren.
    Had ook niet anders verwacht van de mooiste club uit NL.
    Finale is meer en meer in her zicht.
    Vind ik leuk
    assist +20
    woensdag 12 december 2018 om 23:37
    Ajax is ook nog steeds een top 5 ploeg van de wereld op deze manier hoor :D
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 23:39
    Wat n pot.

    Niet alleen goed voetbal maar vooral die strijd, die passie en t weigeren op te geven!

    Was n paar jaar geleden erg blij met Bosz maar dit Ajax is veel, veel verder.

    Doe mij maar Barça, als er een ploeg overschat is de laatste jaren, is t Barça wel, zie ik dit Ajax zomaar tegen ze stunten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 00:16
    Emnu kan zomaar..
    Vind ik leuk
    fr1963 +3643
    donderdag 13 december 2018 om 00:32
    Alleen Feyenoord is op dit moment in staat om zowel van Barca als van Bayern te winnen...helaas mogen ze niet meedoen, daar boffen ze echt mee!
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    donderdag 13 december 2018 om 00:35
    Haha, daar hou ik wel van. 👍🏻
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    donderdag 13 december 2018 om 18:13
    Lol!!
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    woensdag 12 december 2018 om 23:41
    Goeie pot van Ajax. Gestreden en laten zien dat ze een zeer talentvolle jonge groep hebben.
    Heb genoten van de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Pimman +7588
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Ja was mooie pot waar alles inzat ..goéd voetbal, fouten, rode kaarten, zes goals en spannende ontknoping..en terechte uitslag!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15510
    woensdag 12 december 2018 om 23:52
    Hoop dat Ajax nu Barcelona loot.
    Beide voetballende ploegen.
    Proberen Messi aan de ketting te leggen en je hebt kans.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:43
    Haha, maar hoe leg je 'm aan de ketting? Daar zijn we na een jaar of 13 nog steeds niet achter. Ik tref liever Real dan,die missen heel erg Ronaldo. Barça kan dramatisch spelen maar toch kan Messi de wedstrijd beslissen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15510
    donderdag 13 december 2018 om 00:46
    Nee geen Real, die hebben een mega gun factor van de UEFA.
    Doe Barcelona maar, daar kan Ajax gewoon lekker tegen ballen en je krijgt altijd volop kansen. Gewoon erop of eronder.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:48
    Maar volgens mij wordt de VAR ingevoerd in de winter bij de CL, dus de kansen stijgen dan tegen Real. Zou toch heerlijk zijn, opnieuw een applaus in Bernabeu.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15510
    donderdag 13 december 2018 om 00:51
    We gaan het zien.
    Maar Juventus of Man City zou ik nu niet graag loten.
    Denk echt dat het dan een "Bridge too far" wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:56
    Zijn ook niet mijn favorite ploegen. Juve verloor wel van Young Boys op kunstgras vanavond en City had 't lastig tegen Hoffenheim. Als Ajax die grove fouten uit z'n spel kan halen en een beetje geluk hebt kunnen we nog weleens gaan verrassen in de CL. Dit elftal heeft in delen van een wedstrijd een enorme hoge piek.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15510
    donderdag 13 december 2018 om 00:58
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 01:00
    We gaan 't zien, echt genieten van dit Ajax in de CL
    Vind ik leuk
    McRobbos +1121
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Bayern top 5? Zeker niet
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    donderdag 13 december 2018 om 00:24
    Hahaha, doet pijn he?
    Vind ik leuk
    McRobbos +1121
    vrijdag 14 december 2018 om 21:30
    Nee hoor, kan me geen zak schelen dit. Gewoon een objectieve constatering
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    vrijdag 14 december 2018 om 22:11
    Mwah, City, Juve, PSG en mss Barça.

    Wie zou er verder beter moeten zijn dan?
    Madrid is dit seizoen wel erg ver afgegleden, en Barça haalt de laatste drie jaar de halve finale niet.

    Dat Bayern in het begin van het seizoen uit vorm was, is duidelijk, maar deze zelfde ploeg stond n half jaartje geleden nog in de halve finale waar ze welbeschouwd uitsluitend door scheidsrechterlijke dwalingen niet verder kwam.
    Doen t nu in de competitie weer beter en Europees erg weinig laten liggen.
    Die zouden opeens niet meer kunnen voetballen?

    Oke, City en Juve lijkt me duidelijk maar daarna?
    Ik denk dat t erg moeilijk wordt daar n definitief onderscheid in te maken en zeker niet jouw uitspraken te rechtvaardigen.

    * edit: vooruit, Liverpool mag er ook bij maar nogmaals, je moet erg je best doen om Bayern zo lukraak en categorisch buiten de top 5 te plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 december 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:45
    Het is geen Trencin maar 't scheelt niet veel.
    Vind ik leuk
    McRobbos +1121
    vrijdag 14 december 2018 om 21:30
    Hahaha goeie
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1347
    donderdag 13 december 2018 om 00:06
    Amsterdam voetbalhoofdstad nederland. Tering wat was die 1-1 lekker hollands uitgespeeld. Total football
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:12
    Dit is zonder liegen de beste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien dit seizoen, en misschien zelfs de afgelopen 2 jaar champions leauge over het algemeen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 13 december 2018 om 00:27
    De Ligt: 'Bizar. Bayern is nog steeds een top-vijf ploeg in de wereld,..


    Niet volgens de psv-ers
    Vind ik leuk
    Cavriana +77
    donderdag 13 december 2018 om 00:56
    Ik droom van de Finale AFC Ajax - FC Bayern.
    op 1 juni in Madrid. Na 90 min. 1-1.
    117 min KJ Huntelaar zijn eerste doelpunt tegen Bayern ooit in een officiële wedstrijd.
    De CL naar Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 01:14
    Enige puntje van kritiek is misschien wel dat de vleugels dun bezet zijn en een echte superspits ontbreekt.
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +114
    donderdag 13 december 2018 om 16:03
    Niks aan de hand. Ajax moet juist een zware treffen, de Jong was niet in goeie doen, evenals de Ligt. Stel je voor als zij wel goed spelen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws