'Het was allemaal niet even goed, vond ik. Ajax kan veel beter'

    'Het was allemaal niet even goed, vond ik. Ajax kan veel beter'

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 23:37wo 12-12-2018 om 23:37

    Dick Advocaat heeft genoten van de wedstrijd tussen Ajax en Bayern München. Na de 2-1 van Dusan Tadic dacht de trainer van FC Utrecht dat de Amsterdammers zouden winnen. Na een knotsgekke slotfase werd het uiteindelijk 3-3. 

    "Het was natuurlijk een prachtige wedstrijd met zes goals. Het was allemaal niet even goed, vond ik", zegt Advocaat bij Veronica. "Ajax kan veel beter. Het was heel prettig om te zien. Prachtige goals, de keeper van Ajax (Onana, red.) was goed. Hij haalde er veel uit. Bij 2-1 dacht ik dat het in de knip zat."

    Advocaat looft Ajax-aanvoerder Matthijs de Ligt. "Het is een geweldige speler van negentien jaar. Als je ziet hoe volwassen hij nú al is.. Hij heeft een goede mentaliteit."

    René van der Gijp bekijkt de overtreding van Maximilian Wöber op Leon Goretzka en snapt dat de scheidsrechter daar rood voor gegeven heeft. "Het slaat natuurlijk nergens op om iemand langs de zijlijn zo onderuit te schoffelen. Dit zie bij je de Afrika Cup, en dan is het geel", lacht hij.

    Kort daarna kreeg Thomas Müller rood. Van der Gijp denkt dat de Duitser Nicolas Tagliafico niet met opzet raakte. "Müller heeft in zijn leven nog nooit een rode kaart gehad. Hij doet dit absoluut niet met opzet. Hij heeft hem niet gezien."

    Plaats een reactie

    woensdag 12 december 2018 om 23:38
    Super trots op dit Ajax! 12 wedstrijden in Europa ongeslagen.. naar de laatste 16 in de CL, en een geweldig voetbalgevecht vanavond gezien, ik heb ervan genoten!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24832
    woensdag 12 december 2018 om 23:41
    En gewoon 12 punten gehaald in deze zogenaamde Mickey mouse poule. Ajax heeft Nederland weer op de kaart gezet
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:41
    Ajax speelde goede wedstrijd. Vooral Onana, Ziyech waren top. Lewandowski was wel Wober en de Ligt de baas.
    Wober en Tagliafico speelde echt heel slecht.

    Ik heb wel genote en was er ook bij. Paar ajacieden schudde Met hoofd toen Ik beetje klapte toen Lewandowski scoorde. Maar toen Ik zei dat Ik en vriendin Pools zijn, snapte de meeste het😂. Was ook niet provocerend.
    Heerlijk sfeer ook💪 Top avondje hebben we gehad.
    Heb mijn vriendin nog nooit los zien gaan bij een voetbalwedstrijd, want ze houd er niet eens echt van. Te mooi dit ahhahah
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    woensdag 12 december 2018 om 23:44
    Lul niet man waren even sterk in doelpunten en rooie kaarten Ajax was niks beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Ik zeg nergens dat Bayern beter was. Ik vond het in evenwicht
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 23:49
    Eerste helft Bayern beter, tweede helft Ajax beter en n ongekende strijdlust en passie laten zien.

    Iedereen heeft vanavond kunnen zien dat zowel Bayern nog steeds n vreselijk goede ploeg is, als dat Ajax in dat extreme niveau gewoon mee kan.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 00:02
    Oei.

    Kwaaie dronk?

    Schitterende wedstrijd, waarin Bayern logischerwijs beter was en dan is het mooi dat je dit resultaat binnen sleept. Nog steeds niet verloren in de CL dit seizoen. Mooi.

    We zullen zien wat het verder brengt. Tot hier kan niemand zeggen dat Ajax het niet goed deed.


    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Ik was ook in het stadion, ik mis geen wedstrijd van Ajax, ik heb 39 graden koorts en het was steenkoud, maar dat maakte me niet uit, ik had dit voor geen goud willen missen :p
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    woensdag 12 december 2018 om 23:49
    En nu ben je weer beter en kan je morgen weer gewoon gaan werken.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    Nee nog steeds ziek, maak jij je maar niet druk over mijn werk, ik werk wanneer ik kan, dat is het voordeel om voor mijn ouders te werken, mijn geld krijg ik sowieso wel! Laters Kees!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    Respect man, in ieder geval waar voor je geld gekregen en niet voor niks uit je nest gekomen👍
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:58
    Dat sowieso, het was gewoon een geweldige wedstrijd om te zien, dan kan je niet eens chagrijnig worden van een gelijkspel!
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1449
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Dan ben je wel een échte supporter en dat zeg ik als Feyenoorder.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:56
    Koorts en wat griep, ach het beste medicijn is dan je club live zien spelen, daar krijg ik het warmer van dan onder de dekens op de bank :p
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1449
    donderdag 13 december 2018 om 00:00
    Al die endorfinen en gelukshormonen geven je ook nog een lekkerder gevoel! Respect!
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    donderdag 13 december 2018 om 00:04
    Kocht m’n eerste seizoenskaart in 80, mis erg weinig.
    Ging tot n paar jaar geleden met m’n zoon.
    Die studeert nu (2e jaar) in Engeland en dus geen seizoenskaart meer maar heb hem gezegd dat-ie de mijne (en alle ander kaarten) mag gebruiken wanneer hij in Nederland is, wat hij nu dus is.

    Wat zal die genoten hebben!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:07
    Jij bent ook een echte Ajacied, zo hoort het ook te zijn, altijd je seizoenkaart houden, ik ben 19 en dit seizoen al mijn 12 e seizoenkaart.. en ik blijf gaan, er is geen mooiere hobby dan m'n club steunen door dik en dun..
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    donderdag 13 december 2018 om 00:13
    Ik ben half Ier, kwam in ‘69 naar Nederland en werd meteen betoverd door Cruijffie.

    Een van de eerste dingen die m’n pa deed toen we naar Amsterdam verhuisden, was me meenemen naar de training haha.
    Die heeft geen Europa Cup wedstrijd gemist in de gouden jaren.

    Tja, dat gaat heel snel in je genen zitten haha 👍🏻👍🏻
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:15
    Dat waren de tijden he van Ajax, ze heerste in Europa, met Cruijff het orakel van Betondorp..
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    donderdag 13 december 2018 om 00:19
    Cruijff, Keizer, Krol, Neeskens,Johnny goudpik Rep, dat Ajax was even buitengewoon als t Barça onder Pep, misschien nog wel meer zo omdat t uit t niets kwam en t het cattenacio verpulverde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    Pimman +7594
    donderdag 13 december 2018 om 00:34
    Cruijff mijn jeugdheld..ik heb nog een originele handtekening van hem gehad. Genoten van hem in de Meer. Nóóit meer zo'n fenomeen live gezien! Wél een paar die een beetje in de buurt van hem kwamen oa van Basten én Bergkamp. ;)
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    donderdag 13 december 2018 om 00:40
    Heb hem paar keer ontmoet.

    Eerste keer was voor t wk74, schoolreisje naar Austerlitz, wat dus vlakbij Zeist ligt.
    Van alle spelers n handtekening gekregen behalve van Piet schrijvers die me narrig uit de weg duwde.
    Hij zal net gehoord hebben dat Jongbloed eerste keus was haha.

    Jaren later, toen Jopie terug was, studeerde ik aan de VU, ging om de hoek n biertje drinken en daar zat Jopie aan het volgende tafeltje (internationale school voor z’n kids zat om de hoek).

    Kwartiertje mee geluld, waarbij hij vooral in mij en m’n studie geïnteresseerd was i.p.v. Popie Jopie te doen.

    Vergeet je nooit.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    Pimman +7594
    donderdag 13 december 2018 om 01:08
    Ja Jopie was een held en bleef áltijd zichzelf. Vond zich voor niemand te groot ondanks hij de grootste voetballer ter wereld was. Ik stond als jochie met hem kort te praten naast het trainingsveld van de Meer waarna hij mij zijn handtekening gaf. Later bij toeval de première meegemaakt van zijn film nr14 in Citytheater met vriendje. We stonden bij de rode loper naar de toenmalige sterren te kijken totdat Maarten de Vos (die ons kende van Blauw-Wit) 2 gratis toegangskaarten uit zijn binnenzak aan ons gaf. Sta je daar als 2 jochies tussen al die sterren in smoking ;) ..onvergetelijk!
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    woensdag 12 december 2018 om 23:46
    Wel jammer dat Lewa zo provocerend voor het publiek ging juichen.

    En die penalty. Mag je tegenwoordig stil staan? 🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Tja, emoties he. Die Onana keepte zo f*cking goed. Had 1 hattrick moeten zijn voor Lewa. Ik zou dan ook flink balen 😂😂
    Vind ik leuk
    Pimman +7594
    donderdag 13 december 2018 om 00:36
    Moet Lewa.inderdaad niet doen! Ik heb hem nog nooit een pingel zien missen. Tja ik dacht altijd een vloeiende beweging.
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    donderdag 13 december 2018 om 00:56
    Nouja het zal wel. Als die scheids maar nooit meer een wedstrijd fluit die ik wil fluiten vind ik het goed .
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    woensdag 12 december 2018 om 23:48
    Kan ik me niet voorstellen dat het geweldig was.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:56
    Kees ga lekker je vriendje verwennen of doe iets nuttigs.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 00:04
    Dat is dan volledig jouw probleem.
    Vind ik leuk
    Guust +5836
    donderdag 13 december 2018 om 00:06
    Heb jij altijd als het om Ajax gaat, dus niets nieuws.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:06]
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1951
    woensdag 12 december 2018 om 23:44
    Iedereen die dit heeft gezien heeft genoten. Ajax is op dit moment leuk en zorgt voor spectakel! Reclame voor het hedendaagse voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:31
    Mag je ook zeker zijn! Ik heb alleen 2de helft voor een deel gekeken maar het was een mooi spektakel, helaas voor Ajax dat 3-3 werd en niet 3-2 maar ze hebben hun huid duur verkocht.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:41
    Grijp moet zich met PSV bezig houden ipv zo achterlijk te lullen
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:43
    Waarom PSV Henk, wat heeft PSV hiermee te maken? Zo erg dit. Je eigen club speelt en je mag terecht trots zijn op je club. De hele poule al en ook vanavond weer. Maar de afgunst en haat richting PSV is weer belangrijker dan je trots voor je eigen club. Jammer.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:46
    Ligt Ajax altijd af te zeiken
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Nou ja zeg!! Dat mag toch zomaar niet?
    Stel je eens voor man!
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 00:06
    Ach, we hebben weer niet verloren.

    Ik snap dat een aantal trieste lui dit liever anders zagen.

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    donderdag 13 december 2018 om 00:58
    Dus kritiek mag niet?
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 08:15
    Dat zeg jij, niet ik.

    Het nadeel is hier dat alle reacties gelijk lijken en ik realiseer me niet altijd dat er gewoon veel puisterige puspubers zullen reageren hier.
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    woensdag 12 december 2018 om 23:46
    Heb jij ook genoten van de wedstrijd, Maan?
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:57
    Ja, mooie pot. Mooie wedstrijd met alles er in. Hadden beide kunnen winnen maar zoals al eerder op dit forum gezegd, de wedstrijd verdiende geen verliezer. Ik denk dat een ajacied het ook best positief op mag/kan pakken het gelijkspel. Gewoon super gepresteerd deze CL tot nu toe. Jullie mogen best trots zijn.
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    woensdag 12 december 2018 om 23:59
    Klopt, geweldige wedstrijd. M'n hart doet nog steeds pijn. Het is dat Onana een geweldige dag had, want de verdediging was te vaak regenwormen aan het zoeken.
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    donderdag 13 december 2018 om 00:01
    Frenkie speelde ook niet best en was degene met bal verlies waar de 2-3 uit voort kwam. Maargoed dat moet je niet te hard roepen anders zakt zijn waarde dalijk zoals de bitcoin;-) je kunt wel met een trots gevoel naar bed met dit resultaat en vooral na zo een wedstrijd!
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    donderdag 13 december 2018 om 00:09
    Frenkie speelde erg matig. Zullen Ajacieden niet heel rouwig om zijn, misschien blijft hij dan nog wel een jaartje ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 00:09
    Zoiets kan zomaar gunstig uitpakken. Straks blijft De Jong en ik zou het verstandig vinden van hem en fijn voor Ajax. Zo'n speler kun je namelijk nooit terug kopen en aan centen geen gebrek.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Nee joh straks pest hij Dumfries ook nog weg omdat hij iedereen wijsmaakt dat elke voorzet op de parkeerplaats belandt.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Henkie jonguh. Gaat het een beetje?
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Met mij prima
    Vind ik leuk
    Hoeness +523
    woensdag 12 december 2018 om 23:48
    Ach Henkie Aars weer.. hup je ajax pyama aan en naar bedje.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    woensdag 12 december 2018 om 23:49
    Henk arschloch
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:41
    Wanneer speelt PSV? Oh wacht...
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    woensdag 12 december 2018 om 23:44
    Deze grap heb ik nu zo'n 240 keer voorbij zien komen🙈
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:46
    Jouw reacties over de prijzen (3 van de 4 prijzen al misgelopen dit seizoen) ook.
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    woensdag 12 december 2018 om 23:48
    3 vd 4 misgelopen 🤔, volgens mij niet dommie
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:51
    JC-schaal ❌
    CL ❌
    Beker ❌
    Competitie

    Ik tel toch echt 3 van de 4, jij?
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    Jc schaal gewonnen ✅
    CL geen deelnemer
    Beker nog deelnemer
    Competitie nog deelnemer

    Wat lul je nou dom??
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:01
    Beker eruit tegen RKC en JC-schaal ook verloren. Goed op de hoogte👍
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    donderdag 13 december 2018 om 00:18
    Volgens mij ben jij niet heel goed op de hoogte. Hij zegt heel duidelijk. JC cruiijf schaal gewonnen en CL geen deelnemer. Zou het misschien geen PSV fan zijn? Maar jullie haat naar PSV is zo groot dat jullie blind worden voor alles wat niet over ajax gaat
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    donderdag 13 december 2018 om 07:09
    👍 Maan, iemand die nog een beetje nadenkt hier is een verademing.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 00:12
    Geen EL deelnemer ook volgens mij.

    Wil niet lullig doen, maar hoe kwam dat ook alweer?
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    donderdag 13 december 2018 om 02:32
    Jij bent dus blijkbaar een Feyenoord-fan, wel raar dat je dan altijd zo zit te lullen over PSV...
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    donderdag 13 december 2018 om 07:07
    Ik lul nooit over PSV, maar kennelijk ben jij zo met PSV bezig dat je daar blind voor bent.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    donderdag 13 december 2018 om 11:34
    Je lult meestal negatief over Ajax, net als veel PSV’ers hier. Vandaar.
    Vind ik leuk
    Echt? +4506
    donderdag 13 december 2018 om 13:48
    Nu weer negatief over Ajax, zojuist lulde ik veel over PSV, jij roept ook maar wat 🙈
    Vind ik leuk
    Rodajc +17297
    woensdag 12 december 2018 om 23:46
    Hebben gisteren al gespeeld, na de winterstop is het misschien een leuk grapje, nu slaat ie eigenlijk nergens op.
    Vind ik leuk
    Hoeness +523
    woensdag 12 december 2018 om 23:47
    Volwassen opmerking..👏
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20476
    woensdag 12 december 2018 om 23:42
    Rood
    Vind ik leuk
    bombaste +417
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Eerlijk is eerlijk, dit is gewoon rood.
    Vind ik leuk
    Leeds United +1472
    woensdag 12 december 2018 om 23:45
    Is toch geen onzin allemaal? Het lijken mij gewoon 2 rode kaarten. Niets aan de hand. Ajax door in de champions league... heel knap en net iets boven de verwachting
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 01:11]
    Vind ik leuk
    Rodajc +17297
    woensdag 12 december 2018 om 23:48
    Voor de loting van graag naar liever niet:
    1. FC Porto
    2. Dortmund
    3. Real
    4. Juventus
    5. Man City
    6. PSG
    7. Barcelona

    Wat denken jullie?
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 23:52
    Ik loot liever Barcelona dan City.
    Vind ik leuk
    Huisie +253
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    Ik wil juist Barca. Absoluut geen: CITY, PSG, JUVE. Verder maakt het niet veel uit. Ze zijn allemaal sterk.
    Vind ik leuk
    Rodajc +17297
    donderdag 13 december 2018 om 00:04
    Echt? Ze hebben Messi...
    Vind ik leuk
    Huisie +253
    donderdag 13 december 2018 om 00:06
    Dus? Wij hebben Lamprou.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3280
    donderdag 13 december 2018 om 00:05
    Juve - Lyon
    City - Atletico
    Barca - Schalke
    Psg - Roma
    Real - Man Utd
    Bayern - Liverpool
    Porto - Spurs
    Dortmund - Ajax

    Ik denk dat dit wel hele mooie wedstrijden kunnen worden ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 17:12
    Tja dat krijg je met de beste 16 clubs van Europa bij elkaar 🤗
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:13
    Nou doe maar barca of city dat zou geweldig zijn
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 13 december 2018 om 00:24
    Spurs?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 17:12
    Barca
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    donderdag 13 december 2018 om 00:40
    Doe maar Real
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 17:13
    Ook goed !
    Ff een Real bitterbal oppeuzelen!
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    donderdag 13 december 2018 om 20:44
    Heerlijj
    Vind ik leuk
    Cavriana +77
    woensdag 12 december 2018 om 23:51
    Begrijp niet dat de penalty van Bayern niet overgenomen moet worden.
    Over 2 onderlinge wedstrijden tussen Ajax en Bayern had Ajax de groepswinst verdient!
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:59
    Waarom zou het overgenomen moeten worden? Perfecte penalty net als die van tadic. En onderling resultaat heeft bayern meer uitdoelpunten dus ook dat klopt niet
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 13 december 2018 om 00:23
    Ajax voetbalde beter... Dat doeld hij op
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +14282
    donderdag 13 december 2018 om 00:29
    Omdat er erg vroeg werd ingelopen denk ik.
    Maar dat gebeurt in mijn ogen altijd, dus ik zelf maak er niet zo’n probleem van.
    Wat een wedstrijd, ik viel bijna een rij naar beneden bij die 2-1 en bij die 2-3 ging ik weer teleurgesteld op mn stoeltje zitten en voor me uit staren. Uiteindelijk toch nog 3-3, maar toch voelt het als een verlies omdat we zo dichtbij waren. Al met al was het een mooi gevecht en mogen we trots zijn op het resultaat, tot nu toe een fantastisch toernooi gespeeld en hopen dat we nog een ronde verder kunnen komen. Leuk om te zien dat Ajax weer meedoet in de Europese top, na de winterstop in ieder geval nog 2 wedstrijden op het programma en we zien wel waar het eindigt.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 13 december 2018 om 01:00
    Je zegt een m
    Paar mooie woorden... We mogen echt trots zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:54
    That was wonderful
    Bravo
    I loved that
    That was great
    It was pretty good
    Well it wasn’t bad
    There were parts that weren’t very good though
    It could have been a lot better
    I didn’t like it
    It was pretty terrible
    It was bad
    It was awful
    Get them away!
    BOOHHHH
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 23:56
    Dan speel je een ongelofelijke wedstrijd waar je 3-3 speelt tegen bayern en is het commentaar: Ajax kan veel en veel beter!

    Dat laat zien dat Ajax gegroeid is en geen 5e wiel aan de wagen in de CL.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 13 december 2018 om 00:05
    Niet met opzet net, maar kijk hoe hij wordt geraakt. Het is gewoon een rode kaart Gijp
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 00:15
    Inderdaad. Als Tagliafico zijn hoofd niet in een reflex had gedraaid had hij zomaar dood geschopt kunnen worden. Sowieso rood dus.

    Daar kon die Franse nicht zelfs niet omheen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 00:22]
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    donderdag 13 december 2018 om 00:40
    Wat een drama die ben turpin
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:24
    Fie Rene vd Gijp is echt lijp, hoezodeed Muller die karate trap op Tagliafico niet express? Je hoort zo gewoon niet in te komen, echt die lijpe Gijp is echt blind.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:25
    *Die
    Vind ik leuk
    BariAFCA +370
    donderdag 13 december 2018 om 00:32
    Beiden rood! Scheidsrechter was wel weer warrig!!! Remember die pot van feyenoorrd??!!
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    donderdag 13 december 2018 om 00:39
    Ben turpin kon er geen kloot van
    Vind ik leuk
    Cavriana +77
    donderdag 13 december 2018 om 02:22
    Goede scheidsrechter! niets op aan te merken!
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    donderdag 13 december 2018 om 00:39
    Ik vond het spannend maar die ten hag zet het gewoon niet goed neer..
    Vind ik leuk
    ritje +384