Bayern München ziet Ajax-duo aan het werk: Allebei geweldig gespeeld

Bayern München ziet Ajax-duo aan het werk: "Allebei geweldig gespeeld"

Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 10:15do 13-12-2018 om 10:15

Hasan Salihamidzic, sportief directeur van Bayern München, zag woensdagavond Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong aan het werk in de Johan Cruijff. De twee Ajax-talenten staan op het verlanglijstje van de Duitse grootmacht, bevestigt Salihamidzic nogmaals.

De Ligt en De Jong worden begeerd door de grootste clubs van Europa, waaronder Bayern. "Het zijn goede spelers en ze hebben allebei ein super Spiel gemacht", vertelt Salihamidzic aan Kicker. Hij wil niet bevestigen of Bayern concreet in de markt is voor het Ajax-duo. "We moeten kijken wat we nodig hebben. Dat zullen we in alle rust analyseren, maar de transfermarkt is spannend."

Salihamidzic was woensdagavond niet tevreden over de manier waarop Bayern zich naar een 3-3 gelijkspel worstelde tegen Ajax. "We hebben niet goed gespeeld, ook al is het goed dat we de groep hebben gewonnen. Ik had verwacht dat we de bal beter zouden laten rondgaan. We hebben drie of vier goede kansen gehad in de beginfase, maar vervolgens gaven we de wedstrijd uit handen. We belonen onszelf weer niet."

Plaats een reactie

donderdag 13 december 2018 om 10:19
De jong was gisteren niet zo heel goed
Vind ik leuk
jollyrogers +8239
donderdag 13 december 2018 om 10:21
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
snotneus +393
donderdag 13 december 2018 om 10:23
En terecht! Voor de enige club die Nederland op de kaart zet kan niet genoeg nieuws voorbij komen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 10:26]
Vind ik leuk
jollyrogers +8239
donderdag 13 december 2018 om 10:24
enige
Vind ik leuk
The Iceman +16149
donderdag 13 december 2018 om 10:26
Maar ook de enigste ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 10:39
Ja dat kan, maar om dan leugens te verkondigen.................
Ein super spiel gemacht.....ha ha ha ha

Of zag hij iemand anders aan voor de Jong?
Vind ik leuk
The Iceman +16149
donderdag 13 december 2018 om 10:53
Hij wil zich inlikken om kans te maken om hem naar Bayern te halen.
Vind ik leuk
Rabarber +4059
donderdag 13 december 2018 om 10:34
En toch lezen gasten zoals jij het allemaal en zijn jullie er elke dag weer 😂
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:24
En jij
Vind ik leuk
Bizzy +23355
donderdag 13 december 2018 om 10:25
De interland wedstrijd tegen Duitsland was de Jong ook niet best. Tegenstanders weten nu hoe ze hem moeten af stoppen.
Vind ik leuk
galleys +352
donderdag 13 december 2018 om 10:32
Je ziet wel dat hij de tweede helft vanaf links stukken beter rendeert. Die fout was natuurlijk niet goed en dat moet er uit, maar er zijn weinig spelers op de Europese velden die net als hij altijd vooruit willen spelen (en dat ook kunnen).
Vind ik leuk
Bizzy +23355
donderdag 13 december 2018 om 10:36
Gisteren miste Ajax een ervaren box-2-box middenvelder.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
donderdag 13 december 2018 om 10:53
Valt wel mee hoor, Ajax heeft op het middenveld heel veel voetballend vermogen met Blind, Ziyech en de Jong op het middenveld. Box to Box is ook weer zo'n media uitdrukking waar geen enkele coach iets mee kan.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 10:41
Naar voren? Wordt dat gvd nog steeds beweert?
Ik werd nieuwsgierig naar de Jong vanwege al die positieve berichten.
En de wedstrijden die ik live van hem zag waren 70% breedte of terugspeelballetjes.
Gisteren ook.
Naar voren..............ja soms
Vind ik leuk
galleys +352
donderdag 13 december 2018 om 10:54
Nou Lucky Kes, als je kijkt waar Bayern in balbezig van Ajax stond was dat op max. 40 meter van de eigen goal. Als je dan kijkt hoe vaak Ajax en met name de Jong dan nog de diepe oplossing zoekt is dat écht een verademing in vergelijking met het Ajax van een tijdje terug.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 12:18
Nou galleys, ik vergelijk niets met het verleden maar wat mij ten horen kwam.
Normaal keek ik altijd alleen samenvattingen maar kreeg zoveel positief nieuws over de Jong dat ik echt nieuwsgierig was, maar ze zeggen hij speelt ALTIJD naar voren (diverse analisten op TV) en dat is absoluut niet waar.
70% van wat ik live zag (nederlands elftal/Ajax) tegen gerenomeerde tegenstanders zag ik hem balletje breed of terug geven.
Dat Ajax dat in het verleden misschien 90% deed, en daarom lijkt dat de Jong veel naar voren speelt, zegt meer van de analisten dan de werkelijkheid is.
Vind ik leuk
galleys +352
donderdag 13 december 2018 om 12:30
Maar Lucky Kes, kijk jij dan ook naar een tegenstander als Bayern die op 40 meter van de eigen goal staat? Dan is het niet altijd mogelijk die diepe bal te geven. En toch kijkt hij altijd vooruit of het mogelijk is vooruit te spelen. Dat brengt ook veel risico met zich mee, zoals die fout in de laatste minuut. Maar daar moet hij van leren.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:46
Hahaha grappig man. Dan waren ze dat bij de 1-1 even vergeten denk ik?
Vind ik leuk
Dani82 +3225
donderdag 13 december 2018 om 10:37
Nee was niet best... ben meer van frenkie gewend
Vind ik leuk
Toets +422
donderdag 13 december 2018 om 11:01
klopt, hij heeft de 2-3 ingeleid en was absoluut een van de slordige Ajacieden gisteren. Hij zal de druk van de zak geld toch wel een beetje voelen zo lijkt het.
Geeft verder niks, van mij hoeft hij niet naar PSG, hij mag best nog een jaartje blijven.
Vind ik leuk
Henkings +881
donderdag 13 december 2018 om 11:12
Eens. Wat ik bijna nergens lees, is hoe zwak Bayern eigenlijk was gisteren. Natuurlijk ook een verdienste van een behoorlijk goed Ajax.
Die Kovac haalt er niks uit! Thiago en Martinez op het Middenveld en die Muller en Goretzka er uit, dan staat het al een stuk beter. Ook is die Coman veel beter dan Ribery (werkte hard, maar is over de top)
Maar goed alle credits aan Ajax en hopen op een mooie tegenstander voor de volgende ronde. (Real of Barca)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:27
Tuurlijk ik zat al te wachten wanneer er zo een soort reactie zou komen. Het ligt altijd aan de zwakte van de tegenstander en de makkelijke loting.

Dan aan het eind nog even zeggen dat alle credits naar Ajax gaan is een dooddoener.

Sturm graz werd lastig maar te doen.
Luik zou heel moeilijk worden.
Kiev was te hoog gegrepen.

Bayern onmogelijk
Benfica gelijkwaardig maar toch net iets beter door ervaring.
AEK moest te doen zijn.

Resultaat: 0 verloren!!!


Zeg nou gewoon eens eerlijk dat Ajax Europees gewoon hartstikke sterk is. En weinig tegengoals krijgen.

Vind ik leuk
Henkings +881
donderdag 13 december 2018 om 11:45
Dat wil ik best zeggen hoor. Zijn ook gewoon de feiten! Ze hebben sterk gepresteerd dit seizoen.

Maar wellicht kun jij óók je Ajax bril even afzetten en kijken naar de andere feiten over het Europese seizoen van Ajax.

Sturm Graz is behoorlijk leeggeroofd afgelopen tijd en Ajax had de selectie dit jaar op tijd op orde.
Standaard Luik is al lang niet meer de club die het ooit was (doodzonde overigens)
Kiev was een uitmuntend optreden van Ajax!

AEK is een onthutsend zwakke ploeg voor CL begrippen. (6 punten voor alle 3 de tegenstanders, dus eigenlijk best gevaarlijk wil je 2e worden in je poule en je moet het nog wel even winnen, chapeau)
Tegen Benfica heeft Ajax 2x goed gespeeld en waren de verschillen niet zo groot. De redding van Onana in Portugal én de gelukkige goal van Mazraoui thuis zorgen voor de 2e plaats uiteindelijk! Zonder geluk vaart niemand wel trouwens.
Bayern is dit seizoen gewoon (net als Madrid) niet de absolute top die het de jaren hiervoor (en waarschijnlijk ook weer erna) is geweest.

In dat opzicht kun je de poule vergelijken met die van PSV in het seizoen dat zij overwinterden in de CL.

Een minder sterker topclub ( Manchester United)
Een gelijkwaardige tegenstander (Wolfsburg)
Een zwakkere ploeg (CSKA)

Maar nogmaals, het is knap van Ajax! Al vergeten sommigen dit nog wel eens in het juiste perspectief te zien. Ajax schurkt nu echt niet tegen de Europese Top aan!! Net zo min als PSV dat deed in het seizoen 2015 toen het tegen Atletico zelfs kans op de Kwartfinale had.

Dus geniet van dit moment. Garantie op jaarlijkse overwintering is het écht niet, helaas!!!
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
donderdag 13 december 2018 om 11:49
Helemaal eens, Maxxxieeee!

Veel jaloerse en afgunstige azijnzeikerds hier.

Ajax heeft gewoon een geweldige Europese campagne achter de rug en dat verdient alleen maar RESPECT!!
(zeker voor een Nederlandse club!).
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:20
Hij heeft blijkbaar niet gekeken met zijn super spiel. De ligt en de jong waren beide zwaar ondermaats. Zullen nog wat jaartjes in de eredivisie moeten leren voordat ze aan het echte werk gaan beginnen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 10:20]
Vind ik leuk
The Iceman +16149
donderdag 13 december 2018 om 10:22
De Ligt heeft 1 echte fout gemaakt, De Jong was wel zeer matig.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 10:44
1 echte fout, een paar keer wat inschat foutjes waarbij hij er 1 keer finaal uit werd gelopen.
Kan gebeuren. Was ook top wedstrijd.
De Jong.
Ongeschikt voor de absolute top.
Steeds als de wedstrijd er om vraagt (Duitsland, PSV , nu Bayern) gaat het te snel voor hem.
Finaal door het ijs gezakt.
50 milj minder waard nu.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:51
Ik heb zelden iemand zoveel onzin uit horen kramen. Wedstrijdje tegen de wereldkampioen vergeten? Vergeten dat ajax 1-1 maakt door een typische de jong actie? Ik spreek jou over een jaar. Je hebt er echt de ballen verstand van.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 12:12
Dappere strijder, als de Jong een mooie actie maakt krijg je hier 1000 topics over hoe goed hij wel niet is etc etc etc.
Waarom doen jullie je ogen niet open.
Ja ik overdrijf wel heel erg maar jullie overdrijven dat hij beter is dan wie dan ook.
Slaap en droom verder
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:51
Heb je mij niet horen zeggen. Hij is potentiele wereldtop. Dat kan je mij hebben horen zeggen, want dat is een feit. Beloof je over 4 jaar niet te juigen als Oranje het goed doet door de Jong?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 20:31
Zelfs over vier jaar is de jong 1 van de 11 en niet eens de beste dus wasrom mag ik dan niet juichen.
Ik juich voor het team en niet specefiek voor 1 speler.
Vind ik leuk
HJR +9000
donderdag 13 december 2018 om 12:09
Ik hoop dat iedereen er zo over denkt. Mooi paar jaar bij Ajax nog. En dat geld maakt niet uit. Heeft Ajax al zat, vervangers halen is al lastig zat.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 12:23
Ach ik overdrijf wel heel erg.
Maar valt het jullie niet op dat er honderden topics over de Jong zijn als hij goed speelt en bijna geen één om hem op zijn zwakke spel van gisteren te wijzen?
Maakt hij een wereldgoal hoor en lees ik hier overal dat hij nu minstens 100 miljoen waard is.
Maar nu hoor en lees ik nergens van jullie dat hij gezien zijn spel gisteren minder waard is.
Capito?
Vind ik leuk
HJR +9000
donderdag 13 december 2018 om 13:32
Dat klopt, zo werkt het helaas in het voetbal. Prestaties worden breed uitgemeten door eigen supporters, gaat het minder dan hoor je de supporters niet.
Al moet ik zeggen dat veel lees dat ze beide niet best hebben gespeeld. Wat geen schande is natuurlijk :)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:22
Jij bent niet wijs. Ze waren niet op hun best nee maar zijn beide te goed voor de eredivisie. Die jongens leren toch niets meer van wedstrijdjes tegen Emmen, VVV en Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:24
Ja of tegen Heracles?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:27
Heracles kan soms best leerzaam zijn..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:55
Frank. Waarom moet je Feyenoord erbij betrekken?

Ajax was nooit zo goed geweest als Feyenoord in de jaren 60 niet het NL’s voetbal omhoog had getrokken bla bla bla bullshit.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:30
Of tegen PSV?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:27
Hahahhah je doet je naam alle eer aan, dwaallicht.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:49
Zwaar ondermaats? Wij zijn inderdaad beter gewend van ze, maar als je met een neutrale bril gaat kijken. Heb jij lewandowski gister gezien? Hij heeft een goal kunnen maken door een foutje van de ligt maar verder was lewandowski onzichtbaar. Daar kijken de clubs naar. Het uitschakelen van je tegenstander.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:51
Ja inderdaad daar kijken de topclubs naar een cruciale fout een tegendoelpunt, daar gaat het hem om de details.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:12
Hahaha je snapt het echt niet. Er bestaat op de hele wereld niet een 19 jarige verdediger zoals de Ligt. Noem er 1 die 2 wedstrijden staande blijft tegen Lwandowski. Die Mbappe/Giroud en Griezmann uischakeld en tegenover Duitsland ook niet in de problemen kwam.

Ramos maakt ook elke wedstrijd fouten, maar wordt gezien als de beste verdediger ter wereld.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
donderdag 13 december 2018 om 10:21
Wat een onzin. Mathijs was zijn normale niveau wat gewoon goed is. Frenkie onder zijn normale niveau. Is niet erg, kan een keer gebeuren.
Vind ik leuk
BigBoi +2741
donderdag 13 december 2018 om 10:25
De 1e goal was wel een fout van de Ligt. Hij stapte, begon te twijfelen en stapte terug. Maar verder een degelijke pot zonder veel poespas. De Jong was gisteren wel erg matig. 3x een foute pass waar 3x een grote kans uit kwam en dus 1 goal.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 10:47
Je zegt het goed, 3x zeer risicovolle verkeerde pass.
Waaruit de 2-3 tot stand kwam waarbij hij ook nog gewoon apatisch bleef kijken ipv naar één van de vrije tegenspelers te snellen om alsnog proberen iets goed te maken.
Maar ook nog een keer of 4 gewoon de bal naar de tegenstander of in het lucht ledige geplaatst.
Vind ik leuk
BCHT9 +478
donderdag 13 december 2018 om 10:21
200 miljoen.. mag je ze meenemen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 10:48
Euh, je schreef per ongeluk een nulletje teveel
Vind ik leuk
BCHT9 +478
donderdag 13 december 2018 om 10:56
Spreekt hier een Feyenoord supporter waarbij de beste speler geen 20 miljoen waard is?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
donderdag 13 december 2018 om 12:19
Nee hoor.
Was het maar waar dat mijn clubje zo goed was als Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:21
Zou De Ligt graag zien komen. In elke pot dat ik van hem heb gezien, vind ik het een topspeler. Hij had Lewa in de heenmatch volledig in zijn broekzak. Ook oerdegelijke match gisteren.

Hopelijk gaat Bayern concreet worden. Ideale vervanger van Boateng, die zijn niveau al een tijdje niet meer haalt helaas.

Sule en De Ligt zou een beestenduo zijn!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:32
Jippie jahoe 😊
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:23
Wat een gelul zeg, de ligt had al rood moet krijgen. De Jong speelt alleen maar breed
Vind ik leuk
Vak 129 +1055
donderdag 13 december 2018 om 10:27
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:32
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 11:08]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:23
Als ik De Jong of De Ligt was, zou ik niet naar Bayern gaan. Die moeten echt de complete selectie omgooien, willen die weer aanhaken bij de absolute top. Van de basisspelers die gister speelden, kunnen alleen Süle, Goretzka en Kimmich nog beter worden. Gnabry kan er niet zoveel van, de rest is oud.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9937
donderdag 13 december 2018 om 10:25
Als ze de jong en de ligt kopen zijn ze daar toch mee bezig met verjongen van het elftal.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9937
donderdag 13 december 2018 om 10:27
Verder heb je nog coman renato sanches tolisso rondlopen van de jonkies.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
donderdag 13 december 2018 om 10:24
Ze waren gisteren allebei niet zo geweldig.
Vind ik leuk
Vak 129 +1055
donderdag 13 december 2018 om 10:25
De Ligt hief buitenspel op bij de 0-1, De Jong verloor de bal amateuristisch bij de 2-3. Er blijft genoeg ruimte voor verbetering.
Vind ik leuk
BigBoi +2741
donderdag 13 december 2018 om 10:28
Daarom moeten beide naar een hoger niveau. De Jong kan in de eredivisie die bal 10x verliezen en dan gaat het 8x goed. Denk dat hij wel geschrokken is van zijn eigen spel gisteren en zelf ook wel ziet dat hij daarin moet verbeteren. Gebeurde namelijk 3x gisteren dat een risicovolle pass compleet verkeerd ging.
Vind ik leuk
CPP +1041
donderdag 13 december 2018 om 10:25
Hoop dat hij betere scouts heeft want als hij het zelf moet doen gaat het snel mis met Bayern. Beiden speelden een zeer matige pot.
Vind ik leuk
MojoRisin +15010
donderdag 13 december 2018 om 10:27
Ze waren gisteren allebei juist matig..
Vind ik leuk
Plaotie +50
donderdag 13 december 2018 om 10:28
De Ligt was redelijk en De Jong was voor zijn doen zeer matig gisteren. Wereldklasse voetballers maken dit soort fouten (zoals de 3e goal) niet. Het is voor beiden goed, mits Ajax volgend seizoen weer cl speelt, om nog 1,5 jaar te blijven en pas in de zomer van 2020 te verkassen naar de Europese top.

Maar wat een prachtige pot gisteren! Ik erger me alleen altijd zo aan de dienstdoende scheids van gister met zijn autoritaire kop.
Vind ik leuk
snotneus +393
donderdag 13 december 2018 om 10:30
Haha die scheids was slecht he....
Vind ik leuk
Plaotie +50
donderdag 13 december 2018 om 10:43
Ik heb betere scheidsrechters gezien :). Het is vooral zijn arrogante gezicht van: 'ik heb altijd gelijk en wie klaagt krijgt direct geel'. Die rode kaart van Wöber had trouwens door hem voorkomen kunnen worden, door de 2 minuten daarvoor te fluiten voor overtredingen van Bayern spelers die werden gemaakt op een aantal Ajax. Dat liet deze pietluttige scheids wel doorgaan.
Vind ik leuk
Harrie82 +4321
donderdag 13 december 2018 om 10:29
Dan is dit de eerste keer dat hij ze aan het werk heeft gezien.
Was van beide niet hun beste wedstrijd, al herstelde de Ligt zich wel de 2e helft.
Maar die rare slidings van hem moeten er wel uit.
Vind ik leuk
Gerro +8849
donderdag 13 december 2018 om 10:35
Ben benieuwd of Bayern zich in die strijd meld hebben in ieder geval een enorme pak met geld klaar staan om het huidige team te renoveren.
Vind ik leuk
Romarioo +697
donderdag 13 december 2018 om 10:54
Hahhhaah dan zag hij ook hoe de Jong 2-3 inleide
Vind ik leuk
michelhx +4539
donderdag 13 december 2018 om 10:56
Frenkie ging toch aardig in de fout bij die 2-3.
Vind ik leuk
Toets +422
donderdag 13 december 2018 om 11:07
individueel was het slordig en minder goed dan de andere CL wedstrijden. De vechtlust en spirit van Ajax vond ik dan weer wel indrukwekkend in de 2e helft.
Maar goed, Ajax gaat een zware tegenstander krijgen maar ze zullen niet meer als 'makkie' worden beschouwd, denk ik.
Vind ik leuk
Muscles +1729
donderdag 13 december 2018 om 11:12
Bayern had geluk dat Turpin de scheidsrechter was....Ajax verdiende te winnen met het derde doelpunt in de 95 min als kers op de taart. Laat in loting maar een Duitse of Engelse club komen....Forza AFCA, lust ze rauw
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:19
Welke wedstrijd heeft hij gezien dan? Super is wel heel erg overdreven..
Vind ik leuk
Koenbres +2012
donderdag 13 december 2018 om 12:25
Ik vind ze allebei super grote talenten alleen gisteren betrapte ik ze juist weer op punten waarbij ze niet zo sterk waren. De Ligt die begon bijvoorbeeld erg matig en de Jong zat ook wat vaker mis.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 16:32
De enige club die Nederland op de kaart zet. Juist vanwege dit soort reacties heeft de rest van Nederland een hekel aan ajax en hoopt iedereen dat ze verliezen. In Europa blijf ik, ondanks opmerkingen van kneuzen, ajax steunen maar hou nou toch eens op hiermee. Hoe lang was het geleden dat ajax de tweede ronde haalde? Wees gewoon blij en geen slechte winnaar, want dat is nou calimero gedrag
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 17:04
De Jong en de Ligt speelde zeker niet goed. Als ze dit al goed vinden....
Vind ik leuk
ajaksiet +1239
donderdag 13 december 2018 om 17:29
Ajax moet een goede linkse centrale verdediger hebben, snel, fysiek sterk. Daar ligt de uitdaging. Daarnaast nog een goede "6". Schone en Blind beide niet goed genoeg, zowel fysiek niet, maar ook veel te traag.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 21:20
Het isheel simpel, de trainer was het schuld , die omzettingen waren nergens voor nodig ze spelen de laatste weken toch goed. Daarna wisseld hij de beste man van het veld van der beek , heel makkelijk om hem te wisselen .. . .het is gewoon een kut trainer die zo snel mogelijk weg moet.
Vind ik leuk
DeNeutrale +208
vrijdag 14 december 2018 om 12:04
Allebei geweldig gespeeld? Eerste doelpunt kwam omdat de Ligt lucht stond te dekken en de derde was de fout van Frenkie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws