PSV polst Robben over terugkeer: Er is contact geweest

PSV polst Robben over terugkeer: "Er is contact geweest"

Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 12:32do 13-12-2018 om 12:32

Laatste update: donderdag 13 december 2018 om 12:59do 13-12-2018 om 12:59

PSV lijkt serieus werk te maken van een terugkeer van Arjen Robben naar Eindhoven. Omroep Brabant meldt donderdagmiddag dat de kampioen van Nederland Robben heeft gepolst over een mogelijke terugkeer in Nederland. De linkspoot speelde tussen 2002 en 2004 in het Philips Stadion. 

PSV-directeur Toon Gerbrands onthulde het nieuws donderdag bij Brabants Bont, een programma op de zender. Via Mark van Bommel, trainer van PSV en oud-ploeggenoot van Robben bij Oranje, PSV en Bayern München, is er een balletje opgeworpen.

"Er is contact geweest. Via Mark, die met Arjen heeft gevoetbald, is hem een berichtje gestuurd. Het is natuurlijk aan Arjen zelf om die behoorlijke afweging te maken", aldus Gerbrands

Eerder deze maand werd bekend dat er na afloop van dit seizoen een einde komt aan de samenwerking tussen Robben (34) en Bayern München. Het contract van de vleugelspeler loopt af en wordt niet verlengd. Robben liet inmiddels weten dat hij nog niet weet wat zijn plannen zijn.

Lees ook: Maatpak in Groningen, jaartje PSV of afbouwen in Amerika: de opties voor Robben

Poll

Moet Robben terugkeren in Eindhoven?

(17395 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 13 december 2018 om 12:34
Domste wat je zou kunnen doen. Hoop dat dit weer zo'n wandelgang roddel is
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 12:34]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:35
Omdat?
Robben kan nog makkelijk mee in de Eredivisie. Bovendien is hij financieel al lang binnen.

Het lijkt mij geweldig om hem weer op de Nederlandse velden te zien.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:39
Heb niet gezegd dat ik Robben niet op Nederlandse velden terug zou willen zien. Integendeel....mooi zou zijn dat hij naar Groningen zou gaan. Waar het allemaal is begonnen, keuze met hart maken. Voor het geld hoeft Robben het niet te doen
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:41
Hij speelt toch veel liever bij een team als PSV dat gewoon meedoet om de titel dan bij Groningen, wat op het moment richting de degradatiestreep moet kijken..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Heeft gekeken! Zijn op de weg omhoog (langzaam). Maar tuurlijk is dat mooi, maar met zijn ervaring en wat andere goede kwaliteiten zou het mooier zijn om met Groningen mooie dingen te bereiken. En PSV doet wel overal aan mee, maar dit jaar zie ik somber voor hen in.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 12:44]
Vind ik leuk
Korm +37976
donderdag 13 december 2018 om 13:18
Dit jaar doen we wel mee om het kampioenschap denk ik. We moeten in ieder geval bij de eerste 2 zitten!
Vind ik leuk
Alex Koopman +1201
donderdag 13 december 2018 om 13:24
Denk dat ie Ajax ook wel ziet zitten, helemaal na de wedstrijd van gisteren. Hij zal waar dan ook komen om af te bouwen, maar de CL? Zal die nog wel zien zitten. Tuurlijk Psv ook maar Europees zijn onze prestaties beter, ook dat zal meewegen.
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 13:32
Met Groningen heeft hij bovendien veel meer een band, met PSV heeft ie net zo veel als met Ajax: helemaal niks.

Al zie ik hem eerder naar de MLS gaan.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:47
Bij Groningwn zou het om een bestuursfunctie gaan. Know your facts!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:30
Maar gratis komt hij ook niet
Vind ik leuk
Maauwert +913
donderdag 13 december 2018 om 12:40
Omdat wij dat ook zouden zeggen als Ajax met Zlatan sprak.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:42
Of Suarez..
Vind ik leuk
Maauwert +913
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Die wil naar Manchester Ubited 🤣
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:04
Manchester Unibet? Nieuwe sponsor?
Vind ik leuk
Maauwert +913
donderdag 13 december 2018 om 15:51
Met een bite 😋
Vind ik leuk
YC93 +471
donderdag 13 december 2018 om 12:45
Of omdat jullie dat allebei zouden zeggen als Feyenoord met kazim richards zou praten
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:13
of Te Vrede
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:51
Dan lijkt me groningen beter hij heeft niks met psv alleen een tussenstap geweest
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:23
Denk dat hij de wedstrijden op kunstgras dan liever skipt
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:59
Ja eens, maar niet bij PSV. Gewoon bij Grunn, afbouwen en dan verder in een functie binnen Grunn
Vind ik leuk
Metal +2736
donderdag 13 december 2018 om 14:23
Hij gaat echt niet op en neer rijden tussen Haren en Eindhoven.
Huis is dit jaar klaar, gezien de grootte lijkt het me niet dat je het als vakantiehuis gaat gebruiken.
Zijn kinderen wil hij ook graag rust geven en naar een Nederlandse school laten gaan. Nu verhuizen en over twee jaar nog een keer zie ik hem niet doen. Daarvoor denkt hij ook, en terecht, veel aan zijn gezin.
Of hij stopt en neemt een functie bij Groningen/Topsportcentrum of hij gaat nog een jaar of 2 ballen bij de FC.
Vind ik leuk
MeAgain +6823
donderdag 13 december 2018 om 21:10
Hij schijt hem al in de broek dat psv nog sterker word ;)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:45
Domste wat je kan doen, draait jullie hele verdediging zoek.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:46
Het is toch vaak 1 kant op😉 voorspelbaar
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:50
Niet te stoppen, met zijn snelheid.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:54
En toch lukt het hem nog regelmatig
Vind ik leuk
Iggy +4094
donderdag 13 december 2018 om 14:35
Nou, dat hebben we op 2 oktober in München gezien. Toen kwam Robben er niet aan te pas.
Vind ik leuk
Bertus +6596
donderdag 13 december 2018 om 12:45
Sjakie zou hem graag bij Ajax zien dus ik begrijp dat je het vervelend zou vinden als hij voor PSV zou kiezen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:50
Waarom het domste wat hij kan doen?
Vind ik leuk
Toerie +512
donderdag 13 december 2018 om 12:51
Komend van een Ajacied begrijp ik dat je dat hoopt. Ajax moet het met terugkomers als Huntelaar doen.. Toch een stuk treuriger.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:52
Van Persie gaat ook lekker dit jaar😉
Vind ik leuk
Toerie +512
donderdag 13 december 2018 om 12:55
Of Davids. Was ook zo’n denderend succes. Is er überhaupt ooit een Ajax-speler teruggekeerd die nog een beetje kon ballen de laatste tien jaar?
Vind ik leuk
Babelagtig +1000
donderdag 13 december 2018 om 13:13
Blind
Vind ik leuk
Babelagtig +1000
donderdag 13 december 2018 om 13:13
Babel
Vind ik leuk
Toerie +512
donderdag 13 december 2018 om 13:27
Haha
Vind ik leuk
Babelagtig +1000
donderdag 13 december 2018 om 13:14
Huntelaar
Vind ik leuk
Toerie +512
donderdag 13 december 2018 om 13:27
Lol
Vind ik leuk
Babelagtig +1000
donderdag 13 december 2018 om 13:14
Litmanen
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:31
Rijkaard
Vind ik leuk
Vrolijkje +1565
donderdag 13 december 2018 om 16:05
Prima supporters ook...de laatste 10 jaar.
En er zegt er 1 rijkaard😂😂😂
Vind ik leuk
Kaar +1449
donderdag 13 december 2018 om 14:42
Klopt, we zijn bij Feyenoord ook erg blij met hem!
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
donderdag 13 december 2018 om 12:53
bullshit, niet alles draait om amsterdam :)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:55
Jij hebt moeite met lezen! Niet voor het eerst.
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
donderdag 13 december 2018 om 12:57
sure sure
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:34
Hiermee sleept PSV het kampioenschap voor volgend jaar ook weer binnen, erg dom inderdaad.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:40
Nu al bang.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28329
donderdag 13 december 2018 om 14:59
De angst regeert nu al in Amsterdam...terecht ! Daar leegloop en Robben komt naar PSV
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:34
Zou leuk zijn maar zie hem toch het liefst naar Groningen gaan.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:35
Dat zou mooi zijn
Vind ik leuk
Mari +10666
donderdag 13 december 2018 om 12:35
Ik ook (het laatste, het eerste niet)
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Het gaat mij er vooral om dat we nog 1 of 2 jaar van Arjen kunnen genieten in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Mari +10666
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Ja!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:46
Bij Groningen is hij met gemak nog een jaar of 5 van toegevoegde waarde.
Mits hij heel blijft uiteraard.
Vind ik leuk
AllAdIn +20745
donderdag 13 december 2018 om 12:38
Dan gaat hij zich, denk ik, mateloos irriteren aan het niveau van zijn medespelers..
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:41
Ik neem aan dat hij zich daar als nuchtere Groninger wel overheen kan zetten.
Vind ik leuk
aartstyle +1760
donderdag 13 december 2018 om 12:43
Hij heeft de afgelopen jaren ook bij Nederlands elftal gespeeld. Dus hij is dat dramatische niveau wel gewend.

Robben, zou leuk zijn als hij komt. Volgend jaar Robben op rechts en Malen op links.
Vind ik leuk
Mari +10666
donderdag 13 december 2018 om 12:34
Natuurlijk is er contact. Iedere club in Nederland mag heel blij zijn als hij hier zou willen komen voetballen.
Hij is wel de grote stad gewend, dus
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:34
Zou wel leuk vinden als hij naar Groningen zou gaan. Heeft toch niks meer te bewijzen en heeft geld zat.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Hij kan nog makkelijk mee bij PSV. Minstens één jaar, misschien ook wel twee.
Ik begrijp overigens wel dat Ajacieden hem liever bij Groningen zien..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:38
Ja daarom haha! Maar zoud het ook wel leuk vinden.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:45
Haha, dat is in ieder geval eerlijk ;)
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 12:35
Dom van PSV denk ik. Hiermee blokkeren ze de doorstroom vanuit de opleiding en is het maar de vraag of Robben dat niveau (op zijn leeftijd) nog wel aankan.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:38
Robben behoort tot één van de beste 10 spelers uit onze vaderlandse geschiedenis. Die maakt die jonge groep alleen al door zijn aanwezigheid en ervaring in één keer twee keer zoveel waard. Altijd doen al speelt ie maar 20 potjes per jaar. Daarnaast zijn trainerscarriere daar voorzichtig opbouwen
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 12:47
Robben behoorde in het verleden tot de beste 10. Ik heb er op zich niets tegen maar Robben is wel een man van glas.
Nu ik er verder over nadenk kan het best wel werken mits Robben zijn hart in Eindhoven ligt. Daar ben ik nog niet van overtuigd.
Jij schetst een beeld zoals Robin van Persie bij Feyenoord. Daar ben ik dan wel weer blij mee omdat ik weet dat zijn hart bij Rotterdam ligt. Robin zal daarom na zijn actieve spelers carriere nog van grote waarde blijken voor Feyenoord. Bij Robben ligt dat mogelijk anders.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 13:00]
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:39
Robben is altijd van waarde voor een club en in feite blokkeer je altijd de doorstroom van de jeugdopleiding met alle aankopen die je doet.
Vind ik leuk
chicken +12980
donderdag 13 december 2018 om 12:42
Is er talent aanwezig voor die positie dan?
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 12:50
Malen bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
chicken +12980
donderdag 13 december 2018 om 12:51
Die is niet klaar voor de basis
..en robben moet voorzichtig mee omgegaan worden. Dus speeltijd zat voor malen in dat geval.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 13:00
Daar heb je wel een punt. Ik denk dat Malen wel klaar voor de basis is. Kijk maar naar zijn inval beurt in de Kuip of afgelopen weekend tegen Excelsior.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 13:02]
Vind ik leuk
chicken +12980
donderdag 13 december 2018 om 13:03
Invaller is het nu. Volgend jaar staat hij wat w3dstrijden basis. En het jaar erop moet hij basisspeler wezen..
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 13:07
Als hij gheen plekje bij PSV heft in 2019 is hij meer dan welkom bij Feyenoord :)
Vind ik leuk
chicken +12980
donderdag 13 december 2018 om 13:09
En anders wil ik hem gewoon in het witte Leeds shirt zien :)
Vind ik leuk
Asarkan +134
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Mochten Lozano en Bergwijn vertrekken dan heb je met Robben en Malen je vervangers al.
Dan kun je de miljoenen in een fatsoenlijke centrale verdediger steken
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 12:53
Die miljoenen worden opgeslokt door .... Arjen. Je dacht toch niet dat Robben bij PSV komt spelen voor een Flippo en een trekdrop?
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
donderdag 13 december 2018 om 12:54
Wel voor muntdrop.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 12:58
Voor muntdrop doet iedereen het wel! Goh, niet gedacht dat 1 opmerking mij zo naar Venco doet smachten. Het wordt weer tijd voor een weeklend NL
Vind ik leuk
DrJ +1066
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Niet echt dom. Bergwijn en Lozano zullen waarschijnlijk vertekken. Om dan een transfervrije Robben aan de selectie toe te voegen... is zelfs een heel slim idee. Bak aan ervaring. En nog steeds top!
Vind ik leuk
popiejopie +2891
donderdag 13 december 2018 om 12:45
Sinds wanneer is de jeugdstroom zo belangrijk dan? Bij PSV overigens al helemaal niet. Als de jeugd goed genoeg is dan komen ze er wel.
Vind ik leuk
Nistel +3562
donderdag 13 december 2018 om 14:54
Goede kans dat zowel Lozano als Bergwijn in de zomer vertrekken. Dan heb je met Robben en Malen prima opvolgers op de flanken. Robben als ervaren man, Malen als het nieuwe grote talent. Robben zal echt niet het hele seizoen volle bak spelen, als hij al steevast fit zou blijven, dan kun je een talent als Gakpo meer dan genoeg minuten laten maken zoals Malen dat dit seizoen doet. Denk dat die jonge gasten nog een hoop aan Robben kunnen hebben.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 14:54]
Vind ik leuk
sundaymanara +1158
donderdag 13 december 2018 om 12:36
Die gaat net zoals Hiddink als liefhebber naar een club die het meest betaald.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:36
Heb je in Eindhoven dan wel een goed verzorgingshuis!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 16:34
Whahahhaa, BRILJANT! Hoe kom je erop?? Genie!!
Vind ik leuk
Strijp +14031
donderdag 13 december 2018 om 12:36
Waarom is er zoveel negativiteit hier op VP als Robben terug zou keren naar PSV? Het zou een geweldige terugkomst zijn, zoals we die bij de top 3 wel vaker zien, daarbij maakt het PSV internationaal ook sterker.
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:42
Overwegend Amsterdamse angst en jaloezie.
Vind ik leuk
Strijp +14031
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Dat mag van mij altijd wel opzij gezet worden, uiteindelijk hebben we er allemaal meer aan als we een sterkere competitie krijgen. Als PSV supporter geniet ik ook van de kwaliteit van Ajax nu in Europa, hierdoor is er weer zicht op meer plekken.
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:48
Het zijn ook vooral trolletjes die negatief doen, iedere echte voetballiefhebber hangt de vlag uit op het moment dat Robben terugkeert in de Eredivisie, bij welke club dan ook.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 12:54
Ga je me nu (indirect) een troll noemen?
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:56
Het zijn vooral trolletjes, wat dus ook betekent dat niet iedereen die negatief doet een troll is.
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 14:04
Angst? Laat me niet lachen.
Vind ik leuk
Nistel +3562
donderdag 13 december 2018 om 14:56
Het sijpelt je tussen de benen door...
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 16:08
Met het materiaal wat ik tussen mijn benen heb doe ik hele andere dingen mee. Voor jou ook een aanrader om eens te proberen! Genoeg lekkere wijven.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 16:36
De hele mensheid hoopt dat voortplanten daar niet bijhoort...
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 19:33
Jij kent de hele mensheid?
Vind ik leuk
Nistel +3562
vrijdag 14 december 2018 om 09:43
Ach hij is 21 en heeft net masturberen ontdekt.. laat hem even genieten van zijn nieuwe euforische gevoelens.
Misschien blijft het daar zijn hele leven wel bij.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Een jaartje spelen, misschien een tweede jaartje voor de kleedkamer en zijn potjes pakken en dan in de lijn van oud spelers als Cocu, van Bommel, Faber, van Nistelrooij, Stinga, Zenden, Vogel zijn trainerscarriere zorgvuldig opbouwen. Past bij PSV, hoort bij PSV en zorgt ervoor dat Nederland naast Ajax minimaal nog een voetbalinstituut heeft!
Vind ik leuk
chicken +12980
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Zie hem eerder een jaartje voor een vd top 3 gaan spelen en nog een jaartje Groningen om echt af te bouwen..daarna jeugdtrainer bij Groningen..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Het is pas echt Dom van hem als hij naar Amsterdam gaat
Vind ik leuk
psvfan1913 +3218
donderdag 13 december 2018 om 12:38
YESSSSS LEKKER!!!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:39
Een bak vol ervaring altijd goed voor een jaartje
Vind ik leuk
voetbalkneus +1864
donderdag 13 december 2018 om 12:39
Een fitte Robben, is nog goud waard in de eredivisie
, dat lijkt me wel duidelijk.. maar hij staat wel de ontwikkeling van een talent of speler in de weg die uiteindelijk geld moet gaan opbrengen.. Robben levert behalve kwaliteit uiteindelijk niks meer op..
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 12:39]
Vind ik leuk
klaasvaak +162
donderdag 13 december 2018 om 12:39
Zal wel stuklopen over geld
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:40
Brabants Bont wat is dit voor iets ? Een carnavalclub of een breiclub voor ex. Philipsmedewerksters ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 12:40]
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
donderdag 13 december 2018 om 12:58
Een type serviesgoed gedecoreerd met worstenbroodjes.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:40
Nee doe maar maar Ajax
En nee geen haat

Maar is beter voor de cl
En voor NL hoe. Veder we komen hoe hoger de ranking en dan hoeft 1club voor bereiding te spelen :)

Nogmaals geen haat
Wie hier gaat op geeft is een beetje op oorlog uit en daar doe ik niet aan mee :)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:18
Lijkt mij juist dat als PSV binnenkort ook het niveau van CL achtste finale zou halen, dat het dan nog beter is dat je twee CL-waardige teams hebt dan één kwartfinalist waardige.
Vind ik leuk
michelhx +4030
donderdag 13 december 2018 om 12:40
Zou mooi zijn. Robben als voorbeeldprof voor de jongere jongens, om nog maar te zwijgen over zijn ervaring en aanvallende kracht. Al denk ik wel dat het salarisplafond moet worden overstegen om hem binnen te halen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:42
Nou Ajax gewoon 2x zoveel bieden. Ik denk ook dat hij beter in de spelstyle van Ajax past.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:48
NOOITTTT
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:55
Jij bent toch voor Utrecht? Wat kan jou 't schelen waar die heen gaat!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:57
Gun het psv, dat hij daar gaat voetballen. Helemaal niks met ajax.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:15
Volgens ben jij gewoon voor PSV, alleen besef je 't zelf nog niet.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3218
donderdag 13 december 2018 om 15:30
Je weet zelf ook wel dat Robben dat nooit doet.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 13:05
Past wel in de traditie van Ajax. Stam ging op zijn oude dag ook ineens in dat lelijke shirt lopen voetballen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:18
Haha en dat zegt een Feyenoorders met aan 1 kant helemaal rood en de andere kant wit en dan zo'n smerige zwarte broek eronder. Die hele samenstelling van dat tenue klopt voor geen meter bij jullie.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 13:23
Het is tenminste geen remspoor . Persoonlijk houd ik ook meer van het Sparta shirt. Er zijn wel lelijker shirts (ADO bijvoorbeeld).
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 13:25]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:27
Ik persoonlijk vindt 't Ajax shirt gewoon mooi. Helemaal wit met een rode baan in 't midden. Echt een prachtig shirt. Sparta shirt zie je al zoveel in Europa.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 13:29
Ik vind het Ajax shirt objectief gezien best aardig maar subjectief minder (gezien waar het voor staat). Het Feyenoord shirt is tenminste uniek en is schitterend waar het voor staat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:37
Uniek is 't zeker, alleen ben niet zo gecharmeerd van een zwarte broek en kousen. Maargoed, 't kan een stuk lelijker dan beide clubs
Vind ik leuk
psvfan1913 +3218
donderdag 13 december 2018 om 15:30
Thuis shirt helemaal top. Maar dat uitshirt is niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
Nistel +3562
donderdag 13 december 2018 om 14:57
Stam was dan ook gewoon fan van Ajax in zijn jeugd, dus dat had een reden. Robben heeft dat manco niet.
Vind ik leuk
Wijndalum +564
donderdag 13 december 2018 om 12:42
Hoop wel dat Malen volgend jaar de kans krijgt.
Vind ik leuk
Leeds United +1472
donderdag 13 december 2018 om 13:05
Zoniet dan is Malen wat mij betreft welkom bij Feyenoord.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3218
donderdag 13 december 2018 om 20:38
Malen kan op CAM
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
donderdag 13 december 2018 om 12:42
Zou mooi zijn als hij op de nederlandse velden te zien zal zijn, waar maakt me niet veel uit.
Vind ik leuk
Romarioo +478
donderdag 13 december 2018 om 12:43
Beste club als je in de eredivisie moet /wilt voetballen
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1007
donderdag 13 december 2018 om 12:57
In Europa 0,0 tis maar wat je wil
Vind ik leuk
Joeylv +1
donderdag 13 december 2018 om 12:44
Robben past niet in het systeem van psv..
Vind ik leuk
Maauwert +913
donderdag 13 december 2018 om 12:46
Gij ook nie
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:04
Gijs ook niet.
Vind ik leuk
Bizzy +22368
donderdag 13 december 2018 om 12:49
Goh wat een verrassende reactie
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:48
Laatst was er iemand die riep dat hij kwa voetbal beter bij Ajax zou passen. Zou wel een stunt zijn. En wees eerlijk zoals Ajax gisteren voetbalde, dat is maar één club in Nederland die dat kan. #trots. En Ajax heeft gewoon meer mogelijkheden dan een PSV (geen sneer ofzo) :-)
Vind ik leuk
Benniewies +1789
donderdag 13 december 2018 om 12:48
Ik meende dat Bayern erg slecht was. Dus slechte spelers, en nu staat men te juichen

Alle lof voor Ajax in de CL
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:49
Ik ben ook niet voor. Niet dat hij een slechte speler is. Maar ik heb liever dat als chucky of bergwijn volgen seizoen weggaan dat malen dan die plek inneemt en dat er een andere jeugdspeler de rol van malen gaat beoefenen zodat die klaar is voor het jaar erna. De enige manier om geld te genereren om de verdedigers te kunnen kopen die blijkbaar niet zelf opgeleid worden door psv. Robben horg hij ook is levert niks meer op en staat dit proces in de weg. Maar goed, is maar een mening
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:51
Wat een verademing zou dit zijn.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:55
Versleten
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1007
donderdag 13 december 2018 om 12:56
Ja en psv kan hem betalen...... grap vd dag :)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:02
Dat kunnen ze wel, ze verkopen daar nu de fijnstof die in de lucht hangt boven het stadion.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:57
Hij kan ook voor de pecunia gaan in China, Qatar of Turkije....
Vind ik leuk
BCHT9 +474
donderdag 13 december 2018 om 13:02
Dit gaan de Groningen fans niet leuk vinden.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:05
Met vroegpensioen is versleten!!
Vind ik leuk
Sadilek +350
donderdag 13 december 2018 om 13:06
Jongens
Hij is gistermorgen in ehv geweest
Foto stond op twitter
Vind ik leuk
jari11 +1505
donderdag 13 december 2018 om 13:06
Ik hoop het als ajacied zijnde niet. Voor alle andere voetbal liefhebbers hoop ik dat hij terugkomt naar Groningen of PSV!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:01
Ik hoop het juist wel. Vooral voor een ontzettend royaal salaris graag.
Vind ik leuk
mcmodd +24992
donderdag 13 december 2018 om 13:07
Ik zou het ontzettend leuk vinden als Arjen terugkeert in de eredivisie. En als hij dan toch terug zou komen, dan ligt het voor de hand dat PSV opnieuw zijn ploeg wordt. Natuurlijk zou hij niet alles kunnen spelen, maar dat hoeft hij ook niet. In wedstrijden tegen Ajax en FC Utrecht en Feyenoord zou hij nog heel goed meekunnen, de rest pakt hij mee als er geen pijntjes zijn.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:08
Robben speelt hooguit rond de 10 wedstrijden en de rest is hij geblesseerd beetje jammer voor dat riante salaris wat hij daarvoor zal krijgen. En dat gelul over dat hij nuttig in de kleedkamer is onzin.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:09
Hij kan sportief en financieel gezien beter naar Ajax maar dat zou wel lastig worden
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:14
Robben past beter bij Feyenoord. Bezit een vechtersmentaliteit en kan zo meedoen met Feyenoord. Een betere combi is er niet. Club en speler kunnen veel voor elkaar betekenen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:00
Dan zou ik hem niet mee laten doen tijdens die slagerstrainingen van jullie.
Vind ik leuk
Korm +37976
donderdag 13 december 2018 om 13:14
Zou heerlijk zijn als deze topper terug komt naar PSV en later aan de slag kan bij Groningen
Vind ik leuk
Dedan002 +2746
donderdag 13 december 2018 om 13:23
Je bent hem in de Eredivisie sowieso een x aantal wedstrijden kwijt. Arjen gaat echt niet op kunstgras spelen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:23
Lekker naar amerika.
Vind ik leuk
Realistfan +142
donderdag 13 december 2018 om 13:24
Zou mooi zijn, maar ik verwacht het niet
Vind ik leuk
ArieBombarie +41732
donderdag 13 december 2018 om 13:25
Haha onze Toon mag al Arjen zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:25
Laten ze de jeugd maar de kans geven alle prof clubs pompen maar geld in de jeugd opleiding maar verder komen ze niet omdat ze alleen maar oude voetballers willen terug halen uit het buitenland. Ik zeg stop daar mee geef de andere ook een kans .
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 13 december 2018 om 13:26
tsjonge Van Bommel naar PSV, Robben naar PSV. Lijkt erop dat PSV het Bayern van Nederland wordt...
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:58
Bayaarden munchen ja haha
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 13 december 2018 om 14:07
die bejaarden waren jullie gisteren anders ook te machtig hahaaaa...
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:15
Vertel? Ik zag Robben en von Bommel niet mee spelen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 14:16]
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 13 december 2018 om 15:33
Wel een stel andere bejaarden...pfff😱🤣
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 14:06
Nu alleen nog een prijs... Drie van de vier prijzen al misgelopen.

Tegen wie kan PSV eigenlijk loten in Europa?
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 13 december 2018 om 14:07
... tja daar weten jullie de laatste jaren (en waarschijnlijk dit jaar weer) alles van toch....
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 14:10
Laatste jaren wel ja, dit jaar lijkt het omgedraaid.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
donderdag 13 december 2018 om 15:32
Het lijkt niet wat het is🧐
Vind ik leuk
Post Malone +2018
donderdag 13 december 2018 om 16:08
We zullen zien.
Vind ik leuk
-40 +1089
donderdag 13 december 2018 om 13:28
Zo dom zal Robben toch wel niet zijn?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:36
Het Groninger volk zou hem dat erg kwalijk nemen.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1543
donderdag 13 december 2018 om 13:40
Robben komt niet naar mijn favoriete club. Ik blijf erbij dat hij stopt en tzt een ambassadeur functie gaat bekleden bij FC Groningen.

Daarnaast gaat hij Rafael, Pierre, Arno vervangen. Die 3 mogen de schoenen nog niet strikken van Robben.

Veruit de beste NL voetballer in deze eeuw.

Ja en ik weet het...Beugelsdijk op 2 en Polak op 3.

Maar Robben was en is de beste. Wat een carrière op het allerhoogste niveau.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:58
Gaat ie lekker?
Vind ik leuk
Dussss +440
donderdag 13 december 2018 om 13:49
Zou het geweldig vinden om hem in de eredivisie te zien.
Ook echt een uithangbord. Verder hoop ik dat psv deze groep langer bij elkaar kan houden. Dan kan het zomaar gebeuren dat er volgend jaar 2 teams overwinteren in de CL, al zal psv nu wel nog verder afzakken op de uefa ranking.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:56
De meeste dromen zijn bedrog.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:54
Toon, doet je meter het wel? Je moet wel gek zijn een speler te halen die 75% van de tijd geblesseerd is. Maar neem hem gerust hoor, liefst ook een heel hoog salaris.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 13:56]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:59
Mooi naar Groningen gaan Arjen
Vind ik leuk
pos +8959
donderdag 13 december 2018 om 14:02
Zou prachtig zijn als hij nog 1/2 jaar terugkeert. Hij moet maling hebben aan mensen die roepen dat het alleen maar kan tegenvallen. So What.
Vind ik leuk
snotneus +398
donderdag 13 december 2018 om 14:05
Dat hij maar terug komt! 1 tikje op de enkel en je kan hem de rest van de competitie betalen voor Jan met de korte achternaam.
Vind ik leuk
Teppie +68
donderdag 13 december 2018 om 14:08
Ik geloof dat alle wedstrijden van PSV worden uitgezonden in Mexico. Zullen ze leuk vinden als robben daar ook gaat spelen!😂
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:09
Denk nog eerder aan Ajax, geld speelt dan wel geen rol volgens sommige, maar dat doet het dus stiekem wel.
Vind ik leuk
psv1996psv +162
donderdag 13 december 2018 om 14:24
Gaat die doen let op mijn woorden houdt van Nederland en wil het Nederlands voetbal zeker helpen!
Vind ik leuk
psv1996psv +162
donderdag 13 december 2018 om 14:24
Zou wel ideaal zijn voor PSV, want in het ergste gevallen vertrekken Bergwijn en Lozano deze zomer!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:28
Ik zou het mooi vinden als Arjen naar Ajax zou gaan, maar persoonlijk denk ik dat Ajax niet veel sterker wordt met hem erbij. Ze kunnen beter investeren in jongere spelers, die nog niet over de top zijn. Types als Blind, Tadic en Nico.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1438
donderdag 13 december 2018 om 14:42
ik zou als ik hem was eerder naar ajax gaan, betere ploeg, meer mogelijkheden om met een goed elftal in de champions league voor de dag te komen. Vondt het best zielig om te zien dat iedereen PSV zo goed vond, terwijl ze kansloos laatste zijn geworden in de poule
Vind ik leuk
soccer02 +617
donderdag 13 december 2018 om 14:51
Dat is dus duidelijk. Die keert terug naar psv. Psv praat zelf nooit over transfers. Zo lang het niet zeker is.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:03
En wederom sprak Johan, de almachtige.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:11
Die Komt mag hij de mooie wedstrijden in de CL spelen goede pinch sitter
Vind ik leuk
Teppie +68
donderdag 13 december 2018 om 15:13
Ik vraag me af of die samenwerking stand houd. Mark die de baas is over robben? Ik denk dat de pleuris uitbreekt als Mark Arjen vroegtijdig gaat wisselen.
Vind ik leuk
Bosmeister +648
donderdag 13 december 2018 om 15:40
Afblijven, onze Robben!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:49
Heel leul als hij naar ons toekomt. Maar dan is een jaartje wel het maximale. Wie ga je banken? Lozano of bergwijn? :/
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:49
Leuk
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:49
Ze knijpen 'm in eindhoven sinds er in de media de tekst opduikt "Robben bij Ajax? Waarom niet".
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 16:14
Als Robben naar PSV komt wordt Ajax de eerst komende 2 jaar weer geen kampioen,van Bommel en Robben zijn dikke maatjes,alle Ajaxcieden zijn bang voor Robben dat is wel duidelijk aan de reakties dat ze liever willen dat ie naat Groningen gaat
Vind ik leuk
AFP +1118
donderdag 13 december 2018 om 16:15
The Saint, wat een fantasie. je denkt toch niet dat Robben enige invloed op de sterkte van Ajax kan hebben ? Ajax heeft Onana. met één hand worden de schoten van Robben door Onana er uit geleld. Ha ha.
Grapje.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 16:18]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2453
donderdag 13 december 2018 om 17:33
Ik heb je een like gegeven voor je fantasie, onzin dat Ajax bang voor 1 speler is ook al is het Robben!
Vind ik leuk
AFP +1118
donderdag 13 december 2018 om 16:14
Zou meer kwaliteit bij PSV brengen en ook leuk voorde competitie.
Vind ik leuk
Arbee +2423
donderdag 13 december 2018 om 16:17
Sjaak Swart zegt dat Robben naar Ajax moet komen. Zoals we allemaal weten zegt Sjaak alleen maar dingen die 100% waar zijn of 100% te onderbouwen zijn, dus luister naar onze Ajax Opoe zoals elk weldenkend mens dat zou doen!
Vind ik leuk
torinofc +622
donderdag 13 december 2018 om 16:18
Speelt hij nog wel?
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
donderdag 13 december 2018 om 16:21
Dat kan alleen maar een win win situatie worden.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1565
donderdag 13 december 2018 om 16:21
Zou prima zijn.
Kan zijn wedstrijden pakken.
De jonge jongens helpen.
Laat je hem op kunstgras thuis.
En het salaris..denk dat robben niet het onderste uit de kan hoeft.

Vind hem daarin wel op rijkaard lijken,gewoon gek op spelletje.
Vind ik leuk
Jajem +498
donderdag 13 december 2018 om 16:22
Blijft de man van glas he zeker op deze leeftijd.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 16:57
FC Groningen
Vind ik leuk
Boi +562
donderdag 13 december 2018 om 16:58
Heb hem laatst horen zeggen, dat hij bang is niet meer mee te kunnen in de Eredivisie... flikker toch op, Arjen! Zelfs op 60 á 70% ben je nog de beste in de Eredivisie. En de tweede beste speler op de Nederlandse velden? Een geblesseerde Arjen Robben!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2453
donderdag 13 december 2018 om 17:29
Als Ajacied hoop ik Robben weer te zien in de ED, ben alleen bang dat hij sowieso de wedstrijden op kunstgras overslaat! En ben ook bang dat hij de hoge verwachting niet kan waarmaken. Zou zonde zijn als zijn cariere als een nachtkaars uitgaat, nogmaals wel een aanwinst natuurlijk als hij fit blijft!
Vind ik leuk
johny +88
donderdag 13 december 2018 om 17:33
Geen geld voor Robben te halen .Bovendien is hij meer geblesseerd dan dat hij speelt. Is de liefde voor de mexicaanse markt voorbij ?
Vind ik leuk
Cookee +11786
donderdag 13 december 2018 om 17:34
Huntelaar had terug naar PSV moeten gaan en Robben naar Groningen, trouw aan je eerste club.
Maar "contact geweest". Mark stuurde een app, maak me maar wakker als Robben een PSV-shirt aantrekt.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 18:14
Lekker stoppen met voetballen hartstikke moeie carrière gehad en als jeugdtrainer aan de slag (bijvoorbeeld)
Vind ik leuk
alaaf +1912
donderdag 13 december 2018 om 18:14
Mooi, dit soort spelers wil graag spelen voor de Nederlandse kampioen!
Vind ik leuk
stratumseind +185310
donderdag 13 december 2018 om 18:32
voor mij hoeft het niet.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 19:14
Arjen robben is zeker wel goed bevriend met mark arjen was er ook bij mark zijn afscheid wedstrijd tegen psv als dat waar is gaan we er niet achter erop uit zal dan wel de vervanger wezen voor hirving lozano dat arjen dan niet op kunstgras speelt kan mooi de jeugd het doen met gakpo en malen
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 20:54
Juventus is de club waar robben heen gaat dan kan die op zijn eigen nivo door. Psv is geen opsie. Ajax ook niet. Als je wild winnen moet je naar Juventus.
Vind ik leuk
Klasbak +6
donderdag 13 december 2018 om 20:55
Het is jammer dat voor dit soort klasse spelers altijd de twijfel is om meerdere wedstrijden op kunstgras te moeten spelen. Misschien is 32 wedstrijden per jaar niet haalbaar maar hij zou echt nog wel tussen de 15-20 goede wedstrijden kunnen spelen in de Eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 22:08
Was vanavond ff in Bedum. Volgens zijn pa wordt het toch echt FC Groningen..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws