Wat een ontlading: Wembley ontploft na winnende treffer Eriksen

Wat een ontlading: Wembley ontploft na winnende treffer Eriksen

Gepubliceerd: zaterdag 15 december 2018 om 18:10za 15-12-2018 om 18:10

Wat een ontlading! Invaller Christian Eriksen helpt Tottenham Hotspur in de extra tijd aan de overwinning tegen Burnley en Wembley gaat volledig uit zijn dak. Heerlijk!

Plaats een reactie

Adje80 +10292
zaterdag 15 december 2018 om 18:12
Prachtige voetballer en mooie persoonlijkheid.. Nooit vervelend op het veld een beetje type iniesta wat veel dingen betreft
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 18:15
Alleen beetje jammer dat ie het doelpunt eerst uitgebreid zelf gaat vieren in plaats van Kane te bedanken voor de panklare assist.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 december 2018 om 18:16]
Vind ik leuk
Alex Koopman +1431
zaterdag 15 december 2018 om 18:22
Blessuretijd, 0-0 en je scoort de winnende.... Pure emotie wat je ziet, aub zeg...
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 18:34
Bij zo'n panklare assist lijkt me een bedankje wel op zijn plaats... Doet me denken aan Firmino die ook zijn treffer alleen gaat vieren.

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/855393/van-dijk-geeft-assist-op-liverpool-invaller-firmino-maar-krijgt-geen-bedankje.html
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
zaterdag 15 december 2018 om 18:52
Als je die wedstrijd gezien hebt weet je dat die van Dijk wel bedankt heeft.

De media maakt dit ervan ;)
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 18:54
Ik heb de beelden helemaal gezien. Mij ging het erom dat je bij zo'n belangrijke assist de goal samen met de assist gever viert. Niet in je eentje. Maar goed, ik ben misschien van de oude stempel :)
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
zaterdag 15 december 2018 om 18:57
Ja de beelden/samenvatting ? ;) daar werd het weggelaten op NL televisie.

Daarom zeg ik, bekijk gewoon eerst wat er echt gebeurt is en geloof niet zo lukraak de media.
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 19:01
De hele wedstrijd. Ik geloof de media helemaal niet, ik heb het over iets anders: Firmino loopt in eerste instantie niet naar Van Dijk toe maar hij gaat juist de andere kant op om de goal eerst zelf te vieren.
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
zaterdag 15 december 2018 om 20:02
En daarna naar van Dijk ja.
Maar dat is niet goed dus? Haha
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 20:25
Ja ik vind het vreemd om bij zo'n intikker de goal eerst zelf te gaan vieren. Je kunt in de beelden zelfs zien dat ie zich bewust omdraait om de andere kant op te lopen. Tja...
Vind ik leuk
Old Star +8231
zaterdag 15 december 2018 om 18:24
Neem nog een flesje azijn...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 15 december 2018 om 18:26
Lekker belangrijk.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1988
zaterdag 15 december 2018 om 20:26
Had ie in de champions league moeten doen , zwaar overachatte spelet
Vind ik leuk
Adje80 +10292
zondag 16 december 2018 om 04:40
J moeder is zwaar overschat
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1988
zondag 16 december 2018 om 09:34
Zielig mannetje ben jij aadje wat heeft mijn moeder er mee te maken ?? Alleen hele domme mensen paten zo , heb medelijden met je
Vind ik leuk
Adje80 +10292
zondag 16 december 2018 om 10:27
Dat komt omdat jij zware onzin verkoopt
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1988
maandag 17 december 2018 om 15:48
Durf jij dan met mij te wedden dat eriksen het niet red bij barcelona , real madrid , bayern munchen of psg ???
Vind ik leuk
Adje80 +10292
maandag 17 december 2018 om 16:26
Makkelijk ja
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1988
maandag 17 december 2018 om 22:20
Zeg maar om wat
Vind ik leuk
Adje80 +10292
woensdag 19 december 2018 om 14:00
Je moeder hahahahaha
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1988
woensdag 19 december 2018 om 14:02
100 % dat jij een hele lelijke , 38 jarige vrijgezel bent !!! 100% echt z on zielig figuur die te dom is om normaal te praten of een vrouw of vriendin te krijgen
Vind ik leuk
RenW +4092
zaterdag 15 december 2018 om 18:13
Wat een mannetje.
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 15 december 2018 om 18:14
ex Ajax altijd top.
Vind ik leuk
Huisie +251
zaterdag 15 december 2018 om 18:13
Hoe kan je nou van de Spurs verliezen
Vind ik leuk
zaterdag 15 december 2018 om 20:27
Dat vroegen ze zich vorig jaar bij Real Madrid ook af. 😄
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 18:14
2 topics over hetzelfde doelpunt? OK.
Vind ik leuk
RenW +4092
zaterdag 15 december 2018 om 18:23
Die met de beelden was ws. later?
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 18:27
Nee die eerste had ook al beelden. Maar goed Tottenham wint van Burnley, dat is dan ook wereldnieuws...
Vind ik leuk
RenW +4092
zaterdag 15 december 2018 om 22:01
Als wij het lezen is het nieuws.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1431
zaterdag 15 december 2018 om 18:23
Het is een rustige dag wat betreft topics over de Ligt en Frenkie, ze moeten die ruimte toch ergens mee vullen? 😆
Vind ik leuk
zaterdag 15 december 2018 om 18:29
Zo'n schitterende goal op een belangrijk moment! Mag ook wel!

Jij bent wel echt een zuurpruim zeg.. Op de eerste reactie reageer je ook al met zo'n zure reactie...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 december 2018 om 18:29]
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 15 december 2018 om 18:44
2 topics over hetzelfde doelpunt 5 minuten na elkaar is natuurlijk een beetje vreemd. Als je een hardcore Tottenham fan bent wil je waarschijnlijk 10 topics over dit o zo belangrijke doelpunt tegen Burnley.
Vind ik leuk
JDW1988 +3356
zaterdag 15 december 2018 om 18:54
Daarom.. lekker iedereen laten lullen.
Dit is pure emotie! Mooi hoor!

Maar wat een vreselijke pot voetbal zeg...
Vind ik leuk
zaterdag 15 december 2018 om 20:53
Ja idd!

En dat laatste heb je ook gelijk in. Spurs heeft dit jaar te vaak moeilijke overwinningen. Afgelopen jaren was het voetbal vaker beter dan nu. Dit seizoen zit het ook niet mee met blessures.
Vind ik leuk
Mari +12428
zaterdag 15 december 2018 om 18:36
Burnley is dat wat?
Ik zit steeds te denken aan PSV in hun poule
Vind ik leuk
zaterdag 15 december 2018 om 18:59
Nounou, we hebben het mogen zien op wembley. Wat een sfeerloos stadion, met nog sfeerlozere supporters dat Tottenham.
Vind ik leuk
zaterdag 15 december 2018 om 19:03
Wembley is dan ook een enorm baggerstadion waar niemand echt voor z'n plezier komt, dat is algemeen bekend.
Vind ik leuk
zaterdag 15 december 2018 om 20:55
Spurs supporters zijn helemaal niet sfeerloos! Op White Hart Lane was het vaak kippenvel!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws