Wanprestatie bij Heerenveen: 'Schrijnend, hij deed werkelijk alles verkeerd'

Wanprestatie bij Heerenveen: 'Schrijnend, hij deed werkelijk alles verkeerd'

Gepubliceerd: donderdag 20 december 2018 om 15:25do 20-12-2018 om 15:25

Het optreden van sc Heerenveen-aanvaller Nemanja Mihajlovic tegen Odin '59, woensdagavond in de KNVB Beker, was 'schrijnend'. Dat schrijft de Leeuwarder Courant. Heerenveen had het in het stadion van Telstar lang moeilijk met de amateurclub. De Friese club won uiteindelijk met 3-1. 

Met name in de eerste helft speelde Heerenveen onthutsend slecht. Tal van spelers zakten door het ijs - één in het bijzonder. 'Schrijnend was wat dat betreft de rol van Nemanja Mihajlovic. Je vraagt je soms af waar de Servische voetballer met zijn gedachten zit', schrijft het dagblad.

'Werkelijk alles deed Mihajlovic verkeerd: van mislukte acties en onbegrijpelijke voorzetten met de buitenkant tot de gruwelijke fout in de tweede minuut, die 1-0 voor Odin inleidde.'

Heerenveen-trainer Jan Olde Riekerink haalde Mihajlovic (22) in de pauze naar de kant. Marco Rojas kwam in de ploeg voor de Serviër. 

Lees ook: Heerenveen moet verdedigend wisselen tegen amateurs, maar overwintert in de beker

Plaats een reactie

donderdag 20 december 2018 om 15:35
Die ken zich beter op de Elfstedentocht gaan voorbereiden die er, net als hij dus, nooit meer komt.
Vind ik leuk
Tsubamba +3033
donderdag 20 december 2018 om 15:48
Hij kan altijd zijn carrière nog afbouwen bij Feyenoord..
Vind ik leuk
abfab5300 +528
donderdag 20 december 2018 om 15:57
Oh wat hebben ze weer een praatjes daar in 020 hè. Gaan jullie nou maar gewoon weer eens wat winnen :)
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 19:41
Ze gaan dit jaar vol voor de beker geloof ik ....
Vind ik leuk
Cookee +12692
donderdag 20 december 2018 om 19:11
H'veen is een dorp dus doet niet mee aan de Elfstedentocht.
Maar je hebt wel gelijk, sinds we openbaar vervoer hebben is die 11-stedentocht onzinnig.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1991
donderdag 20 december 2018 om 15:59
Even serieus .... is schaars gestopt ??
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 17:28
Ja, hij rookt al een tijdje niet meer
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1991
donderdag 20 december 2018 om 17:33
Serieuze vraag man
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 17:40
Geen idee, de info die we van de media krijgen is maar schaars
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 december 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
1313 +8756
donderdag 20 december 2018 om 18:58
Geblesseerd dacht ik.
Vind ik leuk
Cookee +12692
donderdag 20 december 2018 om 19:12
Blesseerd.
Vind ik leuk
schfan1920 +6366
donderdag 20 december 2018 om 19:40
Nee die is er nog. Brak ergens in April zijn kuit en scheenbeen, en dat duurt wel een tijdje zo blijkt. Hij is inmiddels weer terug op het veld, voor met name individuele trainingen maar sluit ook beetje bij beetje weer aan bij de groep. Zal er ergens na de winterstop weer bij zijn.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1991
donderdag 20 december 2018 om 19:41
Oh ok bedankt !! Die missen ze wel echt
Vind ik leuk
donderdag 20 december 2018 om 16:15
Het is maar goed we zijn een ronde verder,maar vraag niet hoe! ik had de samenvatting gezien en was vreselijk verbaasd over het vertoonde spel! Nee Heerenveen zal uit een ander vaatje moeten tappen, wil het nog wat worden dit seizoen. Dus hier een diep teleurgestelde supporter van Heerenveen! Misschien nog een goed makkertje zaterdag a.s. tegen NAC Breda voor de volle drie punten! Ik vrees het ergste.Aan de andere kant de bal kan raar rollen!!
Vind ik leuk
Cookee +12692
donderdag 20 december 2018 om 19:13
Tegen de kleintjes doet H'veen het buitensporig goed dacht ik.
Vind ik leuk
schfan1920 +6366
donderdag 20 december 2018 om 19:44
Diep teleurgesteld? Man we zijn door.. en hoe maakt in de beker per saldo niks uit. Kan je inmiddels een aardig lijstje geven van profclubs die eruit vlogen tegen amateurs, dus in dat opzicht..

Het spel is in de competitie niet altijd geweldig dat klopt, maar het staat zo dicht op elkaar, 2x winst is subtop.

En kijk nu eens naar Vitesse.. tegen amateur clubs, zeker uit zijn gewoon vervelende potjes. Winnen en ronde verder dus.
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
donderdag 20 december 2018 om 16:19
In mooi stadion iig, dat wel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws