Piroe de grote man bij Jong PSV: vier goals met hulp van blunderende keeper

Piroe de grote man bij Jong PSV: vier goals met hulp van blunderende keeper

Gepubliceerd: vrijdag 21 december 2018 om 21:34vr 21-12-2018 om 21:34

Jong PSV maakt vrijdag gehakt van Almere City FC in de Keuken Kampioen Divisie. Joël Piroe is de grote uitblinker met liefst vier goals. Zijn derde, de 4-0, kwam echter vooral op het conto van Almere-doelman Timo Plattel. Wat een blunder....

Plaats een reactie

Fritske01 +5323
vrijdag 21 december 2018 om 21:49
Nu al een stuk beter dan Lammers. Wordt dit dan, bij uitblijven van de doorbraak van Romero, de opvolger van de Jong.
Vind ik leuk
Itsese +6263
vrijdag 21 december 2018 om 21:49
Kut keeper... sta je ook nog is tegenover "het talent" van Nederland.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 december 2018 om 21:51]
Vind ik leuk
Iggy +4645
vrijdag 21 december 2018 om 23:38
Is?
Vind ik leuk
Bizzy +22862
vrijdag 21 december 2018 om 21:53
Klaar voor Psv 1, de opvolger van onze Luuk. Lammers kan def. op de transferlijst worden gezet.
Vind ik leuk
Itsese +6263
vrijdag 21 december 2018 om 21:56
Mwah... reserve dan.. Romero moet eerst.
Vind ik leuk
Bizzy +22862
vrijdag 21 december 2018 om 21:59
Romero zal beter zijn best moeten doen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 december 2018 om 21:57
Hij werd al gevolgd door Juventus vorig jaar. En ben met je eens hij wordt een grote!!Dit jaar)

https://www.vi.nl/nieuws/juventus-wil-psv-talent-piroe
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 december 2018 om 22:00]
Vind ik leuk
Guust +6757
zaterdag 22 december 2018 om 00:05
Het is toch knap van Luuk dat hij er nog steeds niet uitgespeeld is. Velen schreven hem af.
Vind ik leuk
vrijdag 21 december 2018 om 22:22
Laat het maar elke week zien,dan praten we over psv 1 en opvolging van luuk,romero is zeker niet afgeschreven,verwacht wel meer van hem maar ook voor hem telt,laat het maar zien,een talent hypen en verkopen is makkelijk,maar het wekelijks laten zien dat je het kan is een tweede,toppers laten het drie keer in de week zien,en minder is niet goed genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 22 december 2018 om 04:20
Depenisvanjezus
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
zaterdag 22 december 2018 om 07:44
Houthakkers als die keeper worden verbannen naar Canada!
Vind ik leuk
zaterdag 22 december 2018 om 10:09
Piroe is toch al een stuk verder dan sierhuis
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zaterdag 22 december 2018 om 11:12
Next generation rammelt aan de deur.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 00:53
transfer window
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws