'Barcelona doet niet mee aan veiling Raiola en neemt gas terug voor De Ligt'

'Barcelona doet niet mee aan veiling Raiola en neemt gas terug voor De Ligt'

Gepubliceerd: dinsdag 25 december 2018 om 08:44di 25-12-2018 om 08:44

Laatste update: dinsdag 25 december 2018 om 09:21di 25-12-2018 om 09:21

Het Spaanse Mundo Deportivo voegt een nieuw hoofdstuk toe aan de transfersaga rond Matthijs de Ligt. De krant schrijft dinsdag dat een transfer naar Catalonië een lastig verhaal wordt voor FC Barcelona.

De Ligt gooit de deur naar Barcelona niet dicht en Barcelona laat de interesse in de speler niet varen, opent de krant. Het schijnt voor de Catalanen echter een lastige opgave te worden om de Ajax-captain naar Spanje te halen. Intern worden sportieve en financiële argumenten aangevoerd om duidelijk te maken waarom Barcelona twijfels heeft. Zaakwaarnemer Mino Raiola speelt een grote rol.

Raiola wil De Ligt alleen verkopen aan de club die het meeste geld voor hem biedt, schrijft Mundo Deportivo. Het maakt de Haarlemmer niet uit of dat nou Barcelona, Juventus, Bayern München of Paris Saint-Germain is. De club die de hoogste transfersom en het hoogste salaris wil betalen, krijgt de zegen van Raiola. Barcelona wil niet meedoen aan deze 'veiling', schrijft de krant.

Barcelona schijnt zich nu intern af te vragen of De Ligt een hoger salarisvoorstel moet krijgen dan zijn vriend Frenkie de Jong, die een Spaans voorstel al geaccepteerd heeft. De club wil niet dat er nu al scheve verhoudingen ontstaan tussen de twee. Als De Ligt naar Barcelona gaat, krijgt hij waarschijnlijk een vergelijkbaar salaris als De Jong. De vraag is of Raiola daar akkoord mee zou gaan.

Barcelona twijfelt ook of er nu al zeventig miljoen euro voor beide spelers betaald moet worden. De Jong wordt gezien als basisspeler, maar De Ligt krijgt te maken met Gerard Piqué, die nog een driejarig contract heeft in Catalonië. Als De Ligt naar Barcelona vertrekt en geen basisspeler wordt, is de kans volgens Mundo Deportivo groot dat Raiola problemen gaat maken. Barcelona-trainer Ernesto Valverde moet het nu doen met Pique, Clement Lenglet, Samuel Umtiti, Murillo en Thomas Vermaelen.

Poll

Moet De Ligt voor Barcelona kiezen?

(11481 stemmen)

Plaats een reactie

JonathanAjax +10729
dinsdag 25 december 2018 om 08:45
Mooi bericht om mee wakker te worden! Fijne kerstdagen allemaal en geniet van gezin en familie!! 💥🎉
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2936
dinsdag 25 december 2018 om 09:02
Krant moet weer vol, nu volg ik het helemaal niet meer..de Jong zat al bij PSG toch vp?😂😂🤔
Vind ik leuk
Always PSV +17094
dinsdag 25 december 2018 om 10:19
Sjaak, even geen reactie op het zoveelste stukje.
Voetbalvrienden, Fijne kerstdagen🎄
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
dinsdag 25 december 2018 om 12:12
Daarom ook maar niet op gereageerd. Even rust en geen “strijd” tegen elkaar of tegen VP... 🎅🏼🤶🏼
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 23:57
Fijne dagen voor allen. Imagine and have a dream
Vind ik leuk
Thecount +561
dinsdag 25 december 2018 om 09:22
Dat wens ik jullie ook toe🎅🎄🎅🎄🎅
Vind ik leuk
Pimman +10449
dinsdag 25 december 2018 om 09:37
Jonathan óók fijne dagen!
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:54
Fijne feestdagen allemaal!!
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 25 december 2018 om 08:47
Als club zou ik sowieso geen zaken doen met die Raiola, die is hoofdzakelijk bezig zichzelf te verrijken.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 10:04
Ben ik met je eens, het begint dan wel bij de spelers zelf. Die vetklep kan wel zeggen dat Matthijs naar de hoogste bieder gaat, maar Matthijs kan zelf ook tegen die geldwolf zeggen, ik wil naar Barca, regel het maar. Of Bayern, wat Matthijs wil. En als het zo is dat vetklep dat in het contract heeft laten vastleggen dat hij wel even bepaalt waar Matthijs heen gaat, moet Matthijs niet tekenen bij Raiola.
Jouw idee is ook prima, als club gewoon geen zaken doen met dat voetbal verziekende tuig.
Vind ik leuk
Topdrie +3970
dinsdag 25 december 2018 om 10:17
Matthijs wilt naar Liverpool
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:13
Zeker een mooie optie, dan moet Raiola maar meebewegen en anders weg met die gast.
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 25 december 2018 om 12:41
Als meerdere clubs hem uitsluiten zullen spelers zich ook gaan afvragen of ze wel met hem in zee moeten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 08:48
Wat een lulverhaal. Het zal niet voor niets gaan maar de Ligt bepaald waar hij speelt en niet zijn zaakwaarnemer en de knikkers.
Vind ik leuk
abraksas +2548
dinsdag 25 december 2018 om 08:52
Ik geloof het direkt dat Raiola alleen de meeste betalende club wil maar dit verhaal lijkt me toch een beetje onzin. Als de Ligt naar Barca wil dan kan Raiola niet komen met "ze betalen minder dan die andere club dus vergeet het jonge" want dan zegt de Ligt gewoon "ok, dan zijn wij klaar en zoek ik een nieuwe zaakwaarnemer"
Vind ik leuk
Itsese +6243
dinsdag 25 december 2018 om 09:36
Alsof het Mathijs wat uitmaakt of die nou naar Barca, Liverpool of City gaat....
Vind ik leuk
Krav +213
dinsdag 25 december 2018 om 10:29
Lijkt mij wel. Iedereen heeft voorkeuren en afkeuren
Vind ik leuk
abraksas +2548
dinsdag 25 december 2018 om 10:32
Natuurlijk zal het hem wat uitmaken. Als jij denkt dat het voetballers geen reet uitmaakt voor welke club ze spelen dan moet je je er misschien maar eens een beetje meer in gaan verdiepen.
Vind ik leuk
Futre +4953
dinsdag 25 december 2018 om 10:15
Hoeveel spelers hebber er de afgelopen 10 jaar afscheid genomen van Raiola?

Precies, nul. Dus denk nou niet dat De Ligt dat wel ff gaat regelen...
Vind ik leuk
Topdrie +3970
dinsdag 25 december 2018 om 10:18
Lukaku en Vilhena. Wel bij de feiten blijven
Vind ik leuk
Futre +4953
dinsdag 25 december 2018 om 13:09
Heeft Mino die niet zelf geparkeerd?
Vind ik leuk
erikv78 +463
dinsdag 25 december 2018 om 13:24
Vilhena... zelfs de rioolrat krijgt hem aan de straatstenen niet kwijt 🤣
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 13:24]
Vind ik leuk
Stranger +6658
dinsdag 25 december 2018 om 09:41
Nou ik denk dat die knikkers toch ook wel veel bepalen😊
Vind ik leuk
Wittepiet +160
dinsdag 25 december 2018 om 09:44
Dan ken jij de voetbalwereld nog niet. Die dikke italiaan bepaald. Kijk maar naar zlatan/psg
Vind ik leuk
richard37 +1715
dinsdag 25 december 2018 om 10:04
Onjuist in dit geval. Hulshoff en zijn vader en de ligt bepalen. Hebben hier zelfs een aparte bv voor opgericht. Raiola is alleen voor de afhandeling. Dit heb ik van iemand die dicht bij hulshoff staat en regelmatig contact met hem heeft.
Vind ik leuk
Wittepiet +160
dinsdag 25 december 2018 om 10:10
Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Zou heel verstandig zijn
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
dinsdag 25 december 2018 om 10:16
Klopt voor 100%
Vind ik leuk
Topdrie +3970
dinsdag 25 december 2018 om 10:20
Er is maar 1 iemand die uiteindelijk bepaalt waar hij heen gaat. Dat is Matthijs zelf. Dat heb ik van iemand die dichtbij Matthijs staat
Vind ik leuk
Krav +213
dinsdag 25 december 2018 om 10:31
En ajax.. want dat is de club een contract verkoopt
Vind ik leuk
HupHolland +3863
dinsdag 25 december 2018 om 12:36
Juist!

Maar dat lijkt mij Raiola juist het meest in de hand te spelen. Want Ajax maakt het niet echt uit waar de Ligt heen gaat, als ze er maar zoveel mogelijk voor vangen en Raiola lijkt mij ook juist het meeste aan die transferbedragen te verdienen.

Het probleem van dit soort zaakwaarnemers is, dat hun eigen belang veel te groot is. In pricipe geven ze weinig om voetbal en zijn de spelers die ze onder contract hebben gewoon handelswaar.

Ik begrijp zowieso niet waarom vele spelers Raiola in de arm nemen. zonder Raiola krijgen ze uiteindelijk net zo goede contracten aangeboden (zie Frenkie en De Ligt).

Kijk nou eens naar Kluivert. Hij kon voor 1.4 miljoen bij Ajax blijven en is nu voor 1.4 Miljoen bij Roma. Ondertussen speelt hij dan wel regelmatig, maar zijn relatie met Aax(supporters) is verstoord en hij zit niet meer bij Oranje. De enige die erop vooruit is gegaan, is Raiola.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 08:49
De ligt moet niet naar Barcelona joh komt die opbouwend zwaar tekort voor. Als ik hem was zou ik lekker maar een Liverpool gaan ofzo naast Virgil!
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:07
Wat is dit nou weer voor uitspraak? De Ligt is opgeleid bij een club waar 't opbouwen van achteruit met de paplepel wordt ingegoten.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:07
Ik vind persoonlijk dat hij opbouwend te kort komt voor Barcelona!? Dat mag toch? Is niet voor niks dat bij Ajax meerendeel blind en Frenky de jong opbouwen.

Of mogen we geen commentaar op hem hebben? Als dat zo is mijn welgemeende excuses
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:11
Dit antwoord had ik al verwacht. Dat komt omdat de Ligt 't meest meedogenloos is van die 3.Daarom neemt hij die rol aan. Maar dat betekent niet dat hij niet kan opbouwen. Tegen Utrecht zag ik ook weer een geweldige crossbal van hem op een flankspeler. Matthijs kan veel beter voetballen dan wiij denken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 11:11]
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
dinsdag 25 december 2018 om 11:44
Juist. Juist de laatste 4-5 potjes zie je De Ligt mee opstomen, schoten plaatsen en zelfs scoren. Lijkt enorm op SuperJan Vertonghen in z'n laatste Ajaxjaar
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 12:04
Inderdaad, mensen roepen maar wat.
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 25 december 2018 om 12:47
De vraag is niet of hij kan opbouwen, de vraag is of beter kan opbouwen dan de spelers die Barcelona nu centraal achterin heeft staan. Volgens mij heeft hij dat niveau (nog) niet. Denk niet dat hij naar Liverpool gaat, maar ik zou hem daar graag zien.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 12:51
Pique kan geweldig opbouwen maar vindt 'm verdedigend minder worden. Vaak nonchalant of hij er niet helemaal bij is.
Vind ik leuk
Sportvogel +270
dinsdag 25 december 2018 om 16:29
Ik ben ook hoog opgeleid, alleen in de praktijk pakt dat net wat anders uit.
Vind ik leuk
younited +4031
dinsdag 25 december 2018 om 08:49
En de Ligt heeft geen eigen mening?
Vind ik leuk
zwollie +9424
dinsdag 25 december 2018 om 09:45
Bij raiola niet
Vind ik leuk
richard37 +1715
dinsdag 25 december 2018 om 10:05
Idd, hulshoff en zijn vader bepalen. Hij mag alleen de deal sluiten..
Vind ik leuk
Storm14 +149
dinsdag 25 december 2018 om 08:50
Vindt Barca ook niet echt een ploeg voor de Ligt, twijfels heb ik ook een beetje over de Jong.

Zie ze beide liever naar een CIty, Chelsea, Liverpool of United gaan...voor de Ligt is Juventus ook nog een mooie optie..en als ie naar Spurs kan, Alderweireld of Vertonghen in de deal betrekken!
Vind ik leuk
markie +2775
dinsdag 25 december 2018 om 09:15
Denk niet dat de Spurs aan de vraagprijs gaan voldoen
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5633
dinsdag 25 december 2018 om 08:54
Frenkie heeft een bod geaccepteerd van Barca en gaat naar PSG. Mooi man.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
dinsdag 25 december 2018 om 09:34
Dat wordt dan een dubbele transfersom ... lekker! 👍🏻
Vind ik leuk
Krav +213
dinsdag 25 december 2018 om 10:36
Een soort co ouderschap? Ene weekend barca.. ander weekend psg?
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 08:59
Raiola is meer een mensenhandelaar. Als hij naar Siberie moet maakt hem niet uit. Geld is belangrijk. Een troost als hij dood gaat kan hij het niet meenemen
Vind ik leuk
pico323 +7582
dinsdag 25 december 2018 om 09:41
laten we hopen dat Raiola snel gaat hemelen. nare kerstgedachte eigenlijk, maar de man kent alleen euro's en gaat over lijken.
Vind ik leuk
Stranger +6658
dinsdag 25 december 2018 om 09:44
Zoals de hele voetbalwereld.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:13
Waarom is de ligt überhaupt met die rat gaan samenwerken. Hij heeft toch ook nog een andere manager. Hij is ontzettend gewild. Je heb niet eens een manager nodig om te vertrekken. En door zal kwal speel je straks niet eens bij barca maar bij PSG waar in Frankrijk totaal geen tegenstand is. Waar PSG halverwege het seizoen al 13 punten voor staat op de nr2.
Vind ik leuk
Stranger +6658
dinsdag 25 december 2018 om 09:49
Omdat Hulshoff zakelijk zwaar te kort kwam en teveel zijn Ajaxhart liet spreken.
Laatst kreeg de Ligt ook een salaris verhoging net nadat hij over gestapt was naar Raiola . Het is de vraag of hij dat tegen deze condities gekregen had met Hulshoff nog als zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
markie +2775
dinsdag 25 december 2018 om 09:14
Geweldige vent die Raiola
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:23
Natuurlijk boeit die raiola niet waar de ligt naar toe gaat.maar barcelona wilt ook de ligt niet persé hebben.als.ze dat wel wilden,hadden ze wel een statement gemaakt(geld voor alle clubs) en gewoon gezegd.100 miljoen klaar!!!maar het is nu wel duidelijk dat alle topclubs denken,dat hij voor een schijntje te halen valt,omdat nl clubs het geld hard nodig hebben.nou ajax niet.en als je echt de ligt wilt hebben tik gewoon 100 miljoen af,ben je van het hele gezeik af en heb je voor 5 jaar een top voetballer 1ste klas,met een goede mentaliteit, die je club kampioen kunt maken!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
ficusje +2905
dinsdag 25 december 2018 om 09:29
Mijn zal het een zorg zijn,al gaat hij naar egypte,in ieder geval zijn de ligt en de jong weg.boek gesloten toch.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:33
Die jongens hun je het beste.topvoetballer, goede mentaliteit,realistisch.je hooot gewoon voor ajax goed erdiend en dat die jongens goed terecht komen.kunnen we nog veel olezier aan beleven op de tv
Vind ik leuk
Sabau +1752
dinsdag 25 december 2018 om 09:46
Lees effe terug dit
Vind ik leuk
buddha +10918
dinsdag 25 december 2018 om 17:57
is hem niet gelukt :) mij ook niet.
Vind ik leuk
Krav +213
dinsdag 25 december 2018 om 10:38
Jesus. Eerste kerstdag al zo vroeg aan de borrel?
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:31
De ligt kan echt wel basis speler zijn/worden. Die jongen kan je in elk team gebruiken.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:33
LIjkt me niet dat Die Rioolrat bepaald waar De Ligt volgend seizoen speelt. Dat zou hij wel willen want hij zal wel weer een flink percentage overhouden aan de deal. Er zijn drie partijen in zo'n transactie en hij is ingehuurd om het allemaal in orde te maken. Uiteindelijk zijn Ajax en De Ligt baas. De Ligt moet een goed gevoel hebben bij de club waar hij heen gaat en Ajax wil voldoende geld beuren.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:38
Geef die mafkees een spuitje en verlos hem van zijn lijden!
Vind ik leuk
zwollie +9424
dinsdag 25 december 2018 om 09:44
Moeten ze bij jou ook doen mafkees
Vind ik leuk
1313 +8803
dinsdag 25 december 2018 om 11:22
Zat dit je zo dwars dat je hier speciaal een account voor aanmaakt?😂
Vind ik leuk
de buffels +839
dinsdag 25 december 2018 om 09:41
lekker banken bij Barca....het salaris stroomt ook dan wel binnen......
Vind ik leuk
zwollie +9424
dinsdag 25 december 2018 om 09:43
Neem toch aan 70 miljoen per speler of zelfs nog meer.
Vind ik leuk
Demi +336
dinsdag 25 december 2018 om 09:45
Bij Bayern München is hij beter op zijn plaats
Vind ik leuk
Krav +213
dinsdag 25 december 2018 om 10:40
En gaat hij 100÷ zeker in de basis spelen. Robben zal hem wel ff een appje sturen denk ik
Vind ik leuk
Xienix +159
dinsdag 25 december 2018 om 09:49
Fijne feestdagen, geniet ervan...🎁🎉🎊
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
dinsdag 25 december 2018 om 09:50
Was te verwachten dit. Krijg je als je in zee gaat met Raiola. Snap ook nog steeds niet waarom de Ligt dit heeft gedaan.
Zo’n zakenwaarnemer past niet bij zo’n rustige speler.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 09:56
Mathijs is een Exceptioneel talent. In mijn ogen nog veel verder dan Frenkie.
Die speelt Piqué zo uit de basis.

Vind ik leuk
Come on Utreg +29842
dinsdag 25 december 2018 om 10:00
De Ligt moet gewoon naar Barca als dat de wens van de Ligt is! Raiola gaat in ieder geval cashen of de Ligt nu naar Barca, Juve of wie dan ook gaat. Daarnaast kan hij de concurrentie makkelijk aan. Pique wordt een dagje ouder, Lenglet is middelmaat, Vermaelen veel geblesseerd en geen wereldtop. Met Umtiti kan Barca jaren jaren vooruit centraal achterin.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 10:01
de ligt gaat t niet redden,hij kan geen 70 miljoen waarmaken,dat is hij niet waard...Raiola weet dat, daarom heeft ie haast
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 10:02]
Vind ik leuk
1313 +8803
dinsdag 25 december 2018 om 10:23
Dit soort uitspraken kun je niet serieus nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:02
jij bent Blind, het is een foutenfestival, zelfs in Oranje, een topper is nagenoeg foutloos
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 11:04]
Vind ik leuk
1313 +8803
dinsdag 25 december 2018 om 11:06
Daarom zijn het ook nog geen echte toppers, maar toppers in wording, in ontwikkeling, en ja daar horen ook fouten bij. Wat helemaal niet erg is, van fouten leer je.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:41
Wie is dan nagenoeg foutloos? Noem er eens 5 op dan? Maar dat weet je niet daarom krijg ik waarschijnlijk ook geen antwoord.
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 08:14
Waarom zou de ligt het niet redden. Heeft zich in Europa aardig bewezen. En 70 miljoen is tegenwoordig een standaard prijs als je een groot talent bent. Zeker wanneer je de golden boy award heb gewonnen.
Vind ik leuk
Pvm9 +928
dinsdag 25 december 2018 om 10:04
Dat word banken voor pique
Vind ik leuk
Vrolijkje +2118
dinsdag 25 december 2018 om 10:05
Als ze nou eens met hun hart kiezen.
En dat is vervelend voor ajax miss,want dat kan de transfersom drukken.
Maar een club waar ze zich kunnen ontwikkelen en een goed gevoel hebben.

Ajax bepaalt niet.
Riorat bepaalt niet.

De ligt en de jong bepalen nog steeds.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 10:07
Mooi dat het nergens belangrijk schijnt te zijn wat de spelers zélf willen...
Vind ik leuk
Freddyst +463
dinsdag 25 december 2018 om 10:22
Word het niet eens tijd dat de clubs eensgezind weigeren zaken te doen met een speler die de geldwolf Raiola als waarnemer heeft. Ik weet het is bijna niet mogelijk, maar het is te gek voor woorden dat dit soort mensen zoveel macht hebben.
Vind ik leuk
Laliga +2758
dinsdag 25 december 2018 om 10:28
Ja vergelijkbaar salaris en transfersom lijkt me marktconform. En hoezo de jong gelijk basis? Busquets raketic arthur vertel mij maar wie gelijk eruit gaat. Zal gewoon zijn kansen krijgen en die moeten pakken net als de ligt
Vind ik leuk
ajaksiet +1274
dinsdag 25 december 2018 om 10:31
Barcelona wil altijd op de eerste rij zitten en niets betalen. Wat ze vergeten is, dat ze allang niet meer zo goed zijn als 3-4 jaar geleden. CL resultaten zijn al jaren geleden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 10:32]
Vind ik leuk
Krav +213
dinsdag 25 december 2018 om 10:42
Maar dat kunnen ze wel worden als je dit soort talenten koopt
Vind ik leuk
ajaksiet +1274
dinsdag 25 december 2018 om 11:55
Klopt, als ze voor minder geld daar naar toe gaan wel....
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 10:33
Raar bericht. Raiola is niet de verkopende partij, maar Ajax. Het lijkt me dan ook dat Ajax bepaald waar zij hem aan verkopen en voor hoeveel. En dat Raiola vervolgens het best mogelijke contact er mag uit slepen.
Vind ik leuk
Mario 1 +2385
dinsdag 25 december 2018 om 11:01
Nee , uiteindelijk bepaalt de speler.
Het is opgenomen in ( mensenrechtenschendingen) anders praat je over zogeheten mensenhandel
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 11:03
Ja dat begrijp ik 😅
Vind ik leuk
Ajacied61 +205
dinsdag 25 december 2018 om 10:52
Ik begin het langzamerhand goed zat te worden met Barcelona. Er is altijd wel weer wat bij die club. Neem verdomme eens een beslissing of het bestuur de twee Ajacieden wel of niet willen aantrekken.
Vind ik leuk
Mario 1 +2385
dinsdag 25 december 2018 om 10:58
Wat wil hij zelf ? , neem aan dat voor zijn ontwikkeling het een goede zaak zal zijn om wekelijks te kunnen spelen.
We zien zoveel goede voetballers in de kracht van hun leven op de bank zitten , geldelijk maakt het niet uit.
Maar hun totale ontwikkeling staat stil
Vind ik leuk
Ale +5901
dinsdag 25 december 2018 om 11:07
Die Riola mogen ze wel behandelen als een kerstboom. Aftuigen die handel.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
dinsdag 25 december 2018 om 11:14
De Ligt , moet wel naar een club gaan waar hij zo goed als een basisplaats krijgt

als hij 2 of 3 jaar of de bank moet zitten. dan komt dat zijn ontwikkeling niet ten goede

dan gewoon nog een paar jaartjes bij Ajax blijven
Vind ik leuk
Blac-ca +568
dinsdag 25 december 2018 om 11:30
Goed zo Barcelona ,laat de andere clubs maar wedijveren ,heel goed
Vind ik leuk
deltiaan +1436
dinsdag 25 december 2018 om 11:34
maar is het geld niet waard
Vind ik leuk
Staaijman74 +1355
dinsdag 25 december 2018 om 12:08
De raiola’s van deze wereld zouden toch verbannen moeten worden.

De goede zaakwaarnemer staat in dienst van de speler en regelt die club waar de speler graag wil spelen. Als die dan wat minder betaalt dan fixt die zaakwaarnemer dat met in dit geval Ajax.

Bij Raiola gaat t alleen maar om zijn eigen premie. Hoe hoger de prijs, hoe hoger de premie.

Daar zou de fifa limieten aan moeten stellen. Dan is t gauw klaar met deze voetbalduivels
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 12:19
Word de Jong gezien als basisspeler ja? Daar ga ik maar niet teveel woorden aan vuil maken. Heel goed van Barca dat ze niet aan mee doen met wie het hoogste bied. En dalijk speelt ie niet krijg je al dat gezeik over je heen en daar heb je geen zin in. Zeker niet van Raiola. Die zegt doodleuk na een seizoen dat de Ligt 20 miljoen op jaarbasis moet krijgen. Al die onzin kun je beter voorkomen.
Vind ik leuk
dinsdag 25 december 2018 om 12:40
de Ligt naar Barca en Piqué naar Ajax...
Vind ik leuk
JP038 +21
dinsdag 25 december 2018 om 14:02
Fijne kerstdagen🎄 en een goed uiteinde💥🎉
Vind ik leuk
RWA040 +708
dinsdag 25 december 2018 om 14:16
De Ligt is 100% beter dan Pique. Dat moet echt geen probleem zijn voor die jongen...
Vind ik leuk
buddha +10918
dinsdag 25 december 2018 om 17:52
en wat nou als barca maar 40 wil betalen en de ligt wil perse naar barca ?
Vind ik leuk
ErikAjax +2376
dinsdag 25 december 2018 om 20:42
En de Ligt heeft niets te zeggen? Geloof hier niets van. Ook al is Raiola een flapdrol van jewelste.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 december 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
woensdag 26 december 2018 om 03:40
Eerst een paar jaar Bayern...
Vind ik leuk
woensdag 26 december 2018 om 08:17
Barca is de juiste club. Spelers op waarde schatten is ook niet de hoofdprijs willen betalen. Prijs opdrijven maakt dat de verwachtingen ook megahoog zijn. Beide spelers zijn nog jong en moeten zich nog gaan meten met betere spelers in een spelersgroep. Barca wil ze de tijd geven. Bij het betalen van de hoofdprijs is dat simpelweg onmogelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws