The Old Firm in een notendop: een minuut lang hakken en zagen

The Old Firm in een notendop: een minuut lang hakken en zagen

Gepubliceerd: zaterdag 29 december 2018 om 17:15za 29-12-2018 om 17:15

De Old Firm tussen Rangers FC en Celtic staat altijd garant voor spektakel. Beide ploegen schoppen erop los, wat perfect in beeld is gebracht in deze video van Ziggo Sport. Aanschouw: een minuut lang hakken en zagen tijdens Rangers - Celtic. Het commentaar van Sierd de Vos maakt het alleen maar mooier. De wedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor het Rangers van Steven Gerrard.

Plaats een reactie

zaterdag 29 december 2018 om 17:23
@VP, tipje gehad?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/858770/gerrard-en-co-verslaan-celtic-voor-het-eerst-sinds-2012-en-mogen-blijven-dromen.html
Vind ik leuk
Henkings +922
zaterdag 29 december 2018 om 17:26
Fantastisch. Hoe ze bij die scheidsrechtersbal staan!!!
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 17:29
Valt bijna geen voetbal meer noemen. Eerder een mix van judo, karate en rugby.
Vind ik leuk
Always PSV +17094
zaterdag 29 december 2018 om 17:59
Geen speler die zeurt of vraagt om een kaart. Mannelijk voetbal!
Vind ik leuk
pietprecies +11836
zaterdag 29 december 2018 om 18:24
Mannelijk was het zeker, met voetbal had het dan weer weinig te maken 😂
Vind ik leuk
Always PSV +17094
zaterdag 29 december 2018 om 18:31
Dat weet je in Schotland. Ruwe bolster, blanke pit!
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 07:46
dit is juist een voetbal(wed)strijd
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 07:47]
Vind ik leuk
Alibaba +687
zaterdag 29 december 2018 om 19:39
Met deze scheids hadden jullie, vorige week, geen twee rode kaarten gehad! :-))
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 19:41
Haha, niet grappig.
Dit ligt nog gevoelig..
Vind ik leuk
Oale grond +1114
zaterdag 29 december 2018 om 17:31
Mooi man, voetbal zoals het bedoeld is zonder al die prima donna's. D'r op of vanavond geen vreten!
Vind ik leuk
Eimersweide +9310
zaterdag 29 december 2018 om 17:38
Toet toet poing poing hakken en zagen
Vind ik leuk
El Cazador +8973
zaterdag 29 december 2018 om 17:51
Zouden Kevin Blom of Basje Nijhuis deze wedstrijd fluiten dan kan je ze daarna in het gekkenhuis stoppen omdat zij het niet aan kunnen!!!
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 18:18
Wat een strijd daar!!! Daar ga je voor naar het stadion!
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 18:56
Vind het weer mega overdreven titel. Vind het allemaal wel meevallen
Vind ik leuk
Bocajuun +893
zaterdag 29 december 2018 om 19:27
Toet toet boing boing kokki en peppi
Vind ik leuk
Alibaba +687
zaterdag 29 december 2018 om 19:43
Snap ik! Ik vond het niet erg. Moeten toch op de een of andere manier onze puntjes pakken ;-)
Vind ik leuk
B3v3r +808
zaterdag 29 december 2018 om 19:54
Genoeg strijd, maar foi wat een niveau zeg.... kelderklasse voetbal
Vind ik leuk