Goalgetter wil doorbreken bij PSV: 'Gevoel dat het gat niet heel groot is'

Goalgetter wil doorbreken bij PSV: 'Gevoel dat het gat niet heel groot is'

Gepubliceerd: zondag 30 december 2018 om 15:32zo 30-12-2018 om 15:32

Joël Piroe heeft z'n zinnen gezet op een doorbraak in PSV 1. De negentienjarige spits was dit seizoen acht keer trefzeker in dertien optredens namens Jong PSV. Ook in jeugdelftallen van de topclub scoorde Piroe de afgelopen jaren aan de lopende band. 

De concurrentie bij de winterkampioen uit Eindhoven is groot - en dus speelt Piroe zijn wedstrijden voorlopig in de Keuken Kampioen Divisie. "Ik ben blij dat ik wekelijks kan spelen op zo'n niveau. In het begin was het wel wennen, want je speelt tegen volwassen mannen, tegen mensen die voor hun brood voetballen", zegt de tiener op het digitale thuis van PSV. "Het gaat nu ook om een stukje eer, het koste wat het kost willen winnen."

Piroe merkt een groot verschil met wedstrijden die hij in de jeugd van PSV afwerkte. "Toen speelden we weleens tegen ploegen die dachten: oh, het is PSV, als we maar niet worden vernederd is het allemaal goed. Als wij met 2-0 wonnen waren sommige tegenstanders helemaal niet ontevreden."

"In de Keuken Kampioen Divisie kun je met 4-2 voor komen tegen NEC en alsnog gelijkspelen. Zij vinden zichzelf ook een grote club die zichzelf altijd wil terugknokken. Dat is een heel groot verschil met de jeugdcompetitie."

Doorbraak
Piroe steekt z'n ambities niet onder stoelen of banken. "Ik heb het gevoel dat het gat tussen mij en de groep niet heel groot is. Dit jaar wil ik me goed ontwikkelen zodat ik volgend jaar dusdanig bij de selectie op de deur kan kloppen dat ik er niet meer weg hoef."

Poll

Gaat Piroe doorbreken in 2019?

(1697 stemmen)

Plaats een reactie

Napolitanos +9752
zondag 30 december 2018 om 15:42
Joelleke wat een beest is dat . Die gaat komend jaar debuteren idd.
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 15:42]
Vind ik leuk
Morris +23305
zondag 30 december 2018 om 15:42
CHUCKY!!!!
Vind ik leuk
psvfan1913 +3683
zondag 30 december 2018 om 15:45
Wat zeg jij nou?😂 EL CHUCKY LOZANOOOO
Vind ik leuk
Fritske01 +3982
zondag 30 december 2018 om 16:20
Volgend seizoen verhuren aan een ED ploeg waar hij zich mag ontwikkelen/bewijzen. Voor mij nog niet goed genoeg.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:27
Lammers, Romero, Verreth, Piroe en de Jong, aan een spitsen tekort zal t nie liggen
Vind ik leuk
Lekkerjoh +699
zondag 30 december 2018 om 16:35
Vind Lammers ook goed spelen, dat wordt nog een luxeprobleem zometeen.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:39
Doorbreken bij PSV? Zo naïef van Piroe.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:57
Je comment deze originele grap onder mij om bovenaan te kunnen staan dus alsjeblieft, je duimpje. Want die heb je nodig.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:44
Weer een topper uit onzen jeugd
Vind ik leuk
M1985 +4
zondag 30 december 2018 om 21:54
is geen eigen jeugd van psv heh, kwam een aantal jaren terug over van de jeugd van Feyenoord en daarvoor heeft hij nog in de jeugd van NEC gespeeld,
Je eigen voortaan beter laten informeren graag
Vind ik leuk
Maan88 +5810
maandag 31 december 2018 om 00:43
Hoezo, als frenkie ajax jeugd is dan is Piroe toch heel erg zeker PSV jeugd.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 15:27
Wie zegt dat Frenkie eigen jeugd is? Echt helemaal niemand zegt dat! Je wordt echt moe van types zoals jij.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:45
Ja man wat een topper gaat voor 80 miljoen weg bij ons PSV👀
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 15:45]
Vind ik leuk
Arie Haan +1436
zondag 30 december 2018 om 16:00
Dit is een echte 9? Of meer type Malen?
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 30 december 2018 om 16:01
Een 9
Vind ik leuk
Arie Haan +1436
zondag 30 december 2018 om 16:02
Hopelijk een mooie nieuwe 9 voor NL in de toekomst dan..
Vind ik leuk
Dezeun +5669
zondag 30 december 2018 om 16:22
Zal wel minuten gaan maken maar de basis is nog ver weg
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:32
Hij heeft een betere persoonlijkheid dan die die mexicaan, hoe heet hij ook alweer, maar hij is al 19, dan hebben de meesten bij Ajax al 20 eredivisiewedstrijden gespeeld, dus mocht hij iets willen dan moet het nu toch wel onderhand gebeuren
Vind ik leuk
Tinus040 +158
zondag 30 december 2018 om 16:42
Betere persoonlijkheid? Ik ken deze jongen toevallig. Heel vervelend mannetje met een nog vervelendere vader. Kon me die reactie van die speler van Cambuur (?) laatst, bij dat artikel over 'het arrogante jong PSV dat won met 5-0, dan ook heel goed voorstellen. Maargoed, voetballen kan hij zeker.
Vind ik leuk
John040 +2500
zondag 30 december 2018 om 16:48
Valt wel mee ik denk dat dat meer aan jezelf ligt.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:22
Hahaha ik ken ze beide ook heel goed, maar zijn vader is zeker een lastpak
Vind ik leuk
John040 +2500
maandag 31 december 2018 om 21:34
Wat is een lastpak??Iedereen vind zijn zoon de beste en wil teveel eigenlijk dus wat is lastpak.? Hij zoekt geen ruzie of daagt iedereen uit in de kroeg.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 15:28
Ziet er al vreselijk uit met die geverfde haren. Maarja hij kan goed voetballen daar gaat het om.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:28
Vroegbloeiers en laatbloeiers. Who cares
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:01
Voor wie inde plaats dan? Lozano, de Jong of Bergwijn? Of gewoon beperkt met inval beurten van 15 minuten max?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 19:12
Die worden toch gewoon verkocht. 2019 betekent niet de twerde seizoenshelft, maar kan ook gewoom begin volgend seizoen zijn. Verder kijken dan je neus lang is
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:47
Weer een goei! We hebben er zoveul!!!
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1365
zondag 30 december 2018 om 15:54
Jongens jongens niet te hard roepen zo dadelijk trekt dagobert overmars zijn beurs en dan zijn wij 80 miljoen rijker en voor hem maakt het niet uit.
Vind ik leuk
Wilex +2109
zondag 30 december 2018 om 16:55
Wees niet bang hoor dat onze Marc netto daar zijn handen aan brand.
De eerste echte wereld topper rechtsreeks uit de Psv jeugd en niet eerst ergens anders vandaag gejat moet ook na ruim 100 jaar nog steeds doorbreken
Ik heb niet de illusie dat dit hem dan gaat worden.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:32
Heb je niet nog meer voorwaarden die jij stelt wanneer een speler aan jouw normen kan voldoen?
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 17:33]
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1365
zondag 30 december 2018 om 18:50
Bazoer gejat en verkocht.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 19:12
Triest mannetje ben je. Tijd om wakker te worden.
Vind ik leuk
Pancev +743
zondag 30 december 2018 om 15:48
Gewoon zorgen dat je een sleutel hebt. Kun je gelijk naar binnen.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:49
Toch jammer dat ze hem hebben laten gaan bij Feyenoord


Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:06
Precies... in Rotterdam had hij ook meer kans om door te breken. Bij PSV is eigen jeugd echt een allerlaatste vangnet.
Vind ik leuk
Fritske01 +3982
zondag 30 december 2018 om 16:22
Dan had hij wel bij een sub-topper gespeeld.
Vind ik leuk
2cents +57549
zondag 30 december 2018 om 16:26
Toch had deze jongen al lang wat meer speeltijd kunnen krijgen. PSV staat vaak al ver voor tijd op een beslissende voorsprong. Een ideale gelegenheid dus.

Piroe is niet minder dan Romero.
Vind ik leuk
Fritske01 +3982
zondag 30 december 2018 om 16:36
Daar heb je gelijk in en dat is ook meteen het probleem.
Je moet niet net zo goed zijn maar beter. Niveau Malen want die zit nog onder het niveau van Bergwijn en Lozano.
Vind ik leuk
2cents +57549
zondag 30 december 2018 om 16:45
Romero krijgt meer kansen dan Piroe. Erger nog, Romero is voor een miljoen of 12 gehaald terwijl PSV de even oude Piroe al had lopen.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:59
In Eindhoven maken ze geen fouten volgens veel forumleden hier... verbazingwekkende kortzichtigheid om alles met de mantel der liefde te bedekken. Volgens mij noemen ze dat ‘een warme club’, maar zelfreflectie en zelfkritiek zijn ingrediënten voor groei.

Naja, ik gun ze twee goede spitsen als De Jong ooit een ander pas verkiest. Hem zullen ze nooit passeren.
Vind ik leuk
2cents +57549
zondag 30 december 2018 om 18:22
Passeren hoeft ook niet, maar invallen is al heel wat.

Ik heb zelf genoeg kritiek op Ten Hag, maar bij Ajax komen reserves wel meer aan de bak. Je ziet niet zoals bij Van Bommel steevast dezelfde invallers.

Dan klagen over speelritme na de nederlaag tegen RKC is een beetje je eigen wisselbeleid bekritiseren zonder het toe willen geven.

Voor de lange termijn kun je natuurlijk niet genoeg goede spitsen hebben, maar als jeugd zo makkelijk naar achteren wordt gezet in hiërarchie voor 12 miljoen terwijl nog maar moet blijken of die 12 miljoen de kwaliteiten heeft die ze al in huis hadden is best een tikkie denk ik.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:56
Ik ben het helemaal met je eens.
Vind ik leuk
Raptor +180
zondag 30 december 2018 om 15:49
Ik hoop dat Van Bommel hem volgend jaar een kans gunt in het 1e. Netzoals die marrokkaanse middevelder (ben zijn naam vergeten maar schijnt een heel groot talent te zijn)
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:57
Mohammed Ihattaren. Is ook pas 16 jaar. Die moet nog even verder rijpen. Groot talent, maar zal ongetwijfeld nog een dip gaan krijgen. Even afwachten hoe hij daar doorheen komt.
Vind ik leuk
Raptor +180
zondag 30 december 2018 om 16:00
16? die heeft nog even de tijd.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 30 december 2018 om 16:05
Ihattaren , maar dat zal lastiger worden om hem hier te houden. Alle grote clubs in Europa willen hem. Gelukkig is zijn zaakwaarnemer een verstandige vent. Bommel laat hem nu ook al meetrainen , hij gaat zijn debuut maken als 16 jarige. Zo zie je ze niet vaak meer op die leeftijd.
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
Raptor +180
zondag 30 december 2018 om 16:08
Ik hoop het.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 00:47
Zal dan waarschijnlijk ook wel voor het Marokkaanse elftal uit gaan komen. Statistisch gezien is die kans 99%
Vind ik leuk
WilcoS64 +2310
zondag 30 december 2018 om 15:50
Neem aan dat miljoenen aankoop Romero toch de 1e man wordt straks? Kan deze jongen beter naar VVV of Zwolle etc.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:55
Even er van uitgaande dat Romero daadwerkelijk weer op zijn oude niveau komt, zal het in de voorbereiding van seizoen 2019-2020 een concurrentiestrijd gaan worden tussen Romero, Lammers en Piroe. Ik verwacht dat Luuk de Jong nog een keer een avontuur in het buitenland gaat opzoeken.

May the best man win.
Vind ik leuk
Raptor +180
zondag 30 december 2018 om 15:59
Lammers? weet het nog niet zo.. Bij Heerveen niet echt superieur toch?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:21
Klopt. Maar welke huurling is dat doorgaans wel. Ongeacht de club van herkomst. Weinig huurlingen slagen later alsnog bij hun oorspronkelijke club.

Maar ik denk wel dat ze met z'n drieën in de voorbereiding de strijd met elkaar aan mogen gaan van Van Bommel.
Vind ik leuk
Fritske01 +3982
zondag 30 december 2018 om 16:24
Heeft ook erg met de kwaliteit om je heen en de aanvoer te maken.
Als het alleen van jou moet komen dan is dat simpel verdedigen.
Vind ik leuk
Raptor +180
zondag 30 december 2018 om 16:09
Ik hoop Piroe bij VVV voor 1 jaartje.
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 30 december 2018 om 15:57
Tal van mogelijkheden. Benieuwd hoe ze die puzzel gaan leggen volgend jaar met De Jong, Malen, Lammers, Romero, Piroe. Zelfs als De Jong vertrekt voor een welverdiend nieuw avontuur in het buitenland...
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:02
Zoveel top talenten bizar zeg. Kan de concurrentie niet zeggen
Vind ik leuk
WilcoS64 +2310
zondag 30 december 2018 om 16:13
Nou he! Ongelofelijk dat ze het zo slecht deden in de CL. Oh wacht dat wad met De Jong, tja ...
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:14
Slecht? Man man man ga slapen meeprater
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:29
Nee het is lekker goed Paultje! 14 wedstrijden op rij zonder overwinning in de CL! 2x 2 punten gehaald de laatste 2x groepsfase. Chapeau! Er zijn weinig ploegen die dat nadoen!
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:32
Ben niet ontevreden gezien de tegenstand. Benfica en aek wint de haag nog van
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:34
Geen wedstrijd meer gewonnen sinds heugenis in de CL , wat kan jou 't ook schelen! Benfica staat hoger als jullie op de UEFA ranking by the way!
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 16:35]
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:37
Haha volgens mij paar jaar terug nog kwart finale. Nogmaals was niet ontevreden. Winnen doen ze genoeg. Jullie houden van plek 2😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:40
In NL ja laatste jaren. Europees is 't beschamend. Maargoed als jij tevreden bent met 2 punten...
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:43
Waar praat je over man 2 jaar terug nog kwart finale. Ajax inderdaad leuk in EL maar geen hond nam dat serieus behalve man Utd aangezien er CL op het spel stond. Nu gelukkige loting kom op zeg realistisch blijven. Tottenham en barca wint niemand in nL van maar ja droom verder
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:45
3 jaar Paul. 3 jaar voor de winterstop uitgeschakeld. En ver achter Ajax op de UEFA ranking.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:50
Door gelukkige loting vriend maar ok jij je zin we zullen het zien. Ajax al jaren geen kampioen ligt er maar net aan waar je naar kijkt. Maar ok Europees jullie aantoonbaar beter gezien die lijst wel lucky lotingen
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:55
In NL doen jullie 't beter. Daar heeft mijn ploeg matig gepresteerd.
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 30 december 2018 om 16:56
Ok eens
Vind ik leuk
WilcoS64 +2310
zondag 30 december 2018 om 22:01
Tuurlijk, altijd weer lucky. Jullie zeiken altijd, is het niet de loting, dan de scheidsrechter, dan de tegenstander etc etc. Jankertjes!
Vind ik leuk
Unitas'59 +27
maandag 31 december 2018 om 13:14
Laten we wel eerlijk zijn Wilco, dit is toch bij beide clubs het geval. Er mag van beide kanten best met meer respect over de andere ploeg gepraat worden. Vooral omdat het verschil niet zo heel groot is. Ajax heeft het momenteel gewoon goed voor elkaar, maar een late goal minder tegen Benfica thuis en een redding minder in de laatste minuut tegen Benfica uit en je staat er heel anders voor. Wat niet wil zeggen dat het geen enorme prestatie is want ik vind Benfica wel heel goed. Maar PSV is ook 4 keer op voorsprong gekomen, ze hadden alleen net de kracht niet om deze vast te houden. Dat is toch net wat anders dan voor lul worden gezet wat hier vaak geroepen wordt. Dus ik zou zeggen, als je je er dan toch zo aan stoort. Kijk dan ook even naar de supporters van je eigen club.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:37
Dertien jaar Gestrekt been, 13 jaar lang niet kunnen overwinteren in de CL is ook niet niets Gestrekt been. Dertien jaar, pffff.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:41
30 jaar geen Europese finale Belchinees Pffff 90% hier haalt die leeftijd niet.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:15
Een artikel over een PSV-speler (Piroe), en welke kleuter begint er over de CL-resultaten van PSV?
Vier jaar lang geen kampioen;
Elf jaar lang geen Beker;
Elf jaar geen JC schaal.
Het is maar waar je het over wil hebben bij artikel over Piroe!
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:27
Haha, typisch PSV. Je wijst ze op hun geweldige Europese record en je wordt voor kleuter uitgemaakt. Belchinees, ik reageerde alleen maar op iemand die beweerde dat bij de concurrentie geen toptalenten heeft zoals deze.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:41
Het ging over toptalenten ja maar niet over de CL-resultaten of prestaties van PSV.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:53
Als je een sneer uitdeelt naar de concurrentie dan krijg je ze ook terug he!
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 17:45
Hmmmm....

Laatste kwartfinale CL voor PSV was 04/05.

De rest van je relaas is zo mogelijk nog grotere onzin dus daar ga ik maar niet op in.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:47
Aauwwww!!
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 17:49
Tja, je went er aan.

Zo zijn er ook hordes PSVers die er van overtuigd lijken te zijn dat zij de afgelopen vier jaar kampioen zijn geworden.

Arm Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:17
Feiten Emnu. PSV overwinterde de laatste 10 jaar nog wel in de CL. Maar spreek je medesupporter beter even aan die begint over de CL-resultaten van PSV onder een artikel over Piroe.
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 18:39
Joh, ik kan er nog n paar kilo feiten bijslepen maar heb niet de indruk dat t wat bijdraagt aan de discussie.

En mss kan jij die huynh dan aanspreken die natuurlijk om zo’n reactie vraagt met z’n kinderlijke uitdagen.

On topic: leuk hoor, al die talentvolle aanvallers, maar hoe reëel is speeltijd?

T is n aardig rijtje spitsen/aanvallers die aan de deur kloppen maar buiten Malen (heeft-ie al bijgetekend?) krijgt eigenlijk niemand daarvan speeltijd.
Als Maxi fit is zal hij, gezien z’n transfersom, de voorkeur krijgen.
Ik denk dat Piroe t erg moeilijk krijgt om zelfs volgend seizoen aan speeltijd toe te komen.


Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:44
Ik ben ook bang dat Piroe weinig aan spelen gaat toekomen. En bij Romero is het ook maar afwachten.
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 18:54
Yup, Romero (ik kan er naast zitten) lijkt vooral aanpassingsproblemen te hebben die niets met zn kwaliteiten of z’n fysieke fitheid te maken hebben.

Gechargeerd gezegd, heb ik t idee dat die kerel zich drie keer week bij Gauchos oid zit vol te proppen om z’n heimwee weg te eten.
Vraag me oprecht af of hij bij Ajax niet beter uit de verf zou komen.
Niet zozeer vanwege de aanwezigheid van Tagliafico en de aanstaande komst van Magallan mar nog meer zo door Amsterdam.
De een gedijt nou eenmaal beter in de ene dan de andere omgeving en van Beunos Aires naar Eindhoven...
Ik heb er n beeld bij dat niet iedere 19 jarige hier even goed mee weet om te gaan.
Zegt verder niets over PSV of over Eindhoven fwiw, wel over Romero.

De paar minuten dat ik m aan t werk heb gezien, zagen er erg veelbelovend uit.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 21:14
Volgens mij was Romero ook aan de te zware kant. Dit werkt niet erg mee voor zijn fysieke topfitheid die nodig is voor professioneel voetbal te spelen. Ik ben nog niet overtuigd of Romero een aanwinst is voor PSV. Daarbij is € 10 miljoen erg veel geld voor PSV. Veel Zuid-Amerikaanse spelers bij PSV hebben daarbij vaak last van een winterdip. Dat zie je ook terug bij Chucky en Pereiro. Ik vrees mede daarom dat het nog wel even gaat duren voordat we iets gaan zien van de voetbalkwaliteiten van Romero.
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 22:01
Romário had er ook n handje van haha maar die bleef iig wel scoren.

Nog steeds mijn favoriete PSV’er aller tijden, wat kon die kleine ballen zeg, heerlijk.

Klimatologisch en cultureel kan je Argentinië natuurlijk geenszins vergelijken met Mexico, kwa afstand zou je Nederland moeten vergelijken met Zimbabwe, Kazachstan of zo.
Om heel Zuid- en Midden-Amerika onder een grote noemer te plempen, vind ik veel te kort door de bocht.
Urugauy ligt er dan wel weer naast maar Suarez en Tagliafico heb ik niet op dit fenomeen kunnen betrappen...
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 22:03]
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 22:17
Net zoals Romario is Pereiro ook speler die gemakkelijk uitgevallen is. Alleen Romario was veel en veel beter dan Pereiro. Chucky daarentegen is een momentenvoetballer die wel altijd (redelijk) hard werkt maar wel teveel zelfzuchtig is. Suarez en Tagliofico zijn ook harde werkers. Alhoewel ik wel van mening ben dat Tagliofico (nog steeds) teveel gele kaarten pakt. Moet niet nodig zijn in de ED.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:55
Precies, jij hebt t goed gezien bij wie 't begon he. Dan moet je ook niet piepen als er een reactie op komt.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 00:51
Zo is het ook. Winnen? Dat doe je alleen bij de Postcodeloterij.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:46
En wat is jullie laatste prijs?
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 17:49
Successupporter?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:06
Met winnaarsmentaliteit!
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:35
Dertien jaar niet kunnen overwinteren in de CL is zowaar nog een “grotere” prestatie!
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:39
En ondanks dat Neerlands nr1 in Europa, al na 2 wedstrijden net zoveel punten als jullie na 12 wedstrijden, in de 1e wedstrijd winst waar jullie naar 14 wedstrijden nog op wachten en tussendoor een Europese finale wat bij jullie 30 jaar geleden voor 't laatst is gebeurt.

Nee, jullie mooie negatieve record blijft wel ff staan. De enige die dat waarschijnlijk gaat verbeteren zijn jullie zelf.
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 30 december 2018 om 17:51
13 jaar.

Ja hoor, we hebben n nieuwe grens om prestaties en grootheid aan af te meten.

Dat schijnt dus 13 jaar te zijn.

Of was t nou voor 13-jarigen??
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 30 december 2018 om 16:07
Je vergeet de topscorer Gakpo en Sidibe komt er ook aan.
Vind ik leuk
Dezeun +5669
zondag 30 december 2018 om 16:26
En verreth
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 30 december 2018 om 16:52
Ik had het eigenlijk over centrumspitsen. Volgens mij is de volgende in dat rijtje Yorbe Vertessen
Vind ik leuk
Arie Haan +1436
zondag 30 december 2018 om 16:08
Bergwijn afgeschreven? 😜
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 30 december 2018 om 16:13
Die is niet meer te houden
Vind ik leuk
Stom +477
zondag 30 december 2018 om 16:49
Staat zelden opgesteld als centrumspits, vandaar dat ik hem niet noemde
Vind ik leuk
Arie Haan +1436
zondag 30 december 2018 om 17:16
Aah centrum spitsen.. dan snap ik hem.. ruime keuze en variatie inderdaad!
Vind ik leuk
Axim +871
zondag 30 december 2018 om 18:54
Komt goed , Mark durft wat aan met de jeugd en weer zo'n fout als met Huntelaar willen ze wel voorkomen denk ik :-)
Vind ik leuk
whiskey33 +517
zondag 30 december 2018 om 23:08
fout met Huntelaar?
Huntelaar is nog nooit kampioen geworden in eredivisie
Vind ik leuk
Axim +871
zondag 30 december 2018 om 23:55
mar wel veel te veel goals voor Ajax gemaakt die hij ook voor PSV had kunnen maken als ze hem gewoon doorgeschoven hadden ( al stonden daar toen wel grote namen voor hem in de weg )
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:24
Met deze instelling gaat dat zeker lukken,SUCCES Joel
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 15:24
Ik hoor al 2 jaar hier op VP, maar ook van vrienden die voor PSV zijn dat dit dan een wereldtopper gaat worden.... Ik ben heel benieuwd. Heb wat beelden van hem gezien wat er prima uit zag, maar wel weer enorm gehyped. We gaan het zien.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 19:09
Las net op internet robben tekend voor 2 jaar bij psv ,... zou dat waar zijn ?????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws