De Boer voegt twee Nederlanders toe aan staf: 'Zij gaan met hem mee'

De Boer voegt twee Nederlanders toe aan staf: 'Zij gaan met hem mee'

Gepubliceerd: maandag 31 december 2018 om 10:47ma 31-12-2018 om 10:47

Orlando Trustfull en Bob de Klerk gaan deel uitmaken van de technische staf van Frank de Boer bij Atlanta United. Guido Albers, zaakwaarnemer van De Boer, vertelt dat in gesprek met Voetbal International. 

De komst van Trustfull en De Klerk is door Atlanta United nog niet bevestigd. Volgens Albers heeft De Boer de ambitie om 'lang bij Atlanta te werken'. Afgelopen week signeerde de oud-trainer van Ajax, Internazionale en Crystal Palace een vierjarig contract bij de kampioen van de Major League Soccer.

"Ze zeggen dat de MLS nu echt de stap gaat maken. In alles, sportief en financieel. Daar wil hij onderdeel van uitmaken. Orlando Trustfull en Bob de Klerk gaan met hem mee als assistenten en dan gaat het rond 15 januari allemaal beginnen. Hard werken, de normen en waarden van de club uitdragen en loyaal zijn: dat eist Atlanta United van De Boer", stelt Albers. 

"Presteren moet je altijd en overal, maar hij zal er niet na drie nederlagen uitliggen bij wijze van spreken. In Amerika is de coach sowieso veel minder snel de pineut."

Trustfull maakte eerder al in Amsterdam en Milaan onderdeel uit van de staf van De Boer. De Klerk is een oude bekende van De Boer uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij was recentelijk actief in China en in het Canadese profvoetbal. 

Lees ook: 'Hoe De Boer is weggezet slaat nergens op, bracht de echte Ajax-filosofie terug'

Poll

Wordt De Boer een succes bij Atlanta?

(3296 stemmen)

Plaats een reactie

martinho +1194
maandag 31 december 2018 om 10:51
Ik hoop dat het een succes wordt voor hem, nogmaals falen is niet echt goed voor zijn carierre!
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 10:54
Sterker nog.. dan is het einde verhaal. Alles of niets. En ook zo een nieuwe club die hoge verwachtingen hebben én net opgericht is.. zullen hem niet alle tijd geven
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 10:57]
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
maandag 31 december 2018 om 11:02
Nah dat valt wel mee want Atlanta neemt niemand serieus. Of hij daar nu kampioen wordt of degradeert, dat maakt voor zijn verdere loopbaan echt niet uit.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:04
Niemand neemt AZ serieus👋🏼

Atlanta is een club Met grote plannen en hebben ook een behoorlijk groot budget. Denk er maar niet te simpel over, puur omdat het een club uit Amerika is
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
Gearry +1450
maandag 31 december 2018 om 11:33
Degraderen uit de MLS is vrij lastig. Denk dat als hij dat voor elkaar krijgt, dat dat heel schadelijk is voor zijn verdere loopbaan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13530
maandag 31 december 2018 om 20:42
Oh en AZ , weilke nooit wat wint, moeten we wel serieus nemen......?
Wat een grappige mensen heb je toch.
Vind ik leuk
Romario9 +13584
maandag 31 december 2018 om 11:08
Er staat letterlijk in het artikel dat ie wél de tijd zal krijgen
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:09
En dat geloof jij? Zeggen alle clubs van te voren, maar als je geen resultaat levert, lig je er gwn uit hedwndaags
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 11:11]
Vind ik leuk
AlwaysMe +2971
maandag 31 december 2018 om 16:08
Je lult zoveel nonsense. Je weet dat een groot budget in de MLS een stuk minder groot impact heeft als hier?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13530
maandag 31 december 2018 om 20:40
Oh, daar had ik niet aan gedacht...........
Vind ik leuk
babbel1908 +397
maandag 31 december 2018 om 10:52
Geen idee waarom, maar ik krijg steeds een heel sterk "Ik vertrek" gevoel bij de berichten van Frank de Boer.
Vind ik leuk
Mosquito +21895
maandag 31 december 2018 om 10:59
Nou wat let je?
Vind ik leuk
Romario9 +13584
maandag 31 december 2018 om 11:10
Eigenlijk wordt Trustfull daar ook gewoon de hoofdtrainer. Frank gaat een bed&breakfast beginnen in Atlanta.
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 11:10]
Vind ik leuk
Arvin +7475
maandag 31 december 2018 om 11:19
Kan hij daar de Bergwijnen uit de jeugd wegsturen 😂. Echt een toevoeging in je staff die Trustfull.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10777
maandag 31 december 2018 om 15:56
En Quinty “the five a clock show”
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 10:52
Frank heeft goede mensen om zich heen nodig, zelf stelt hij niet zo veel voor als trainer. Hoe anders was het als speler, absolute wereldtop ! 😎
Vind ik leuk
Lee +879
maandag 31 december 2018 om 10:59
Onzin natuurlijk, 4x op rij kampioen met Ajax, dan ben je echt geen pannenkoek, iedere coach heeft goede mensen nodig om zich heen, waarbij ik niet wil zeggen dat De Boer wereldtop is, maar om te zeggen dat hij niks voorstelt gaat me te ver.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:27
Mij niet omdat ik mij baseer op eigen waarnemingen 😎 niet zo veel is iets anders dan niets 😉
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 11:28]
Vind ik leuk
Marco S +6604
maandag 31 december 2018 om 11:38
De Boer is gewoon een topcoach en hij zal tzt weer terugkeren in Amsterdam en ook daar weer succesvol zijn.. ik wens hem veel plezier in de states..
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:50
Pannekoek !!!
Vind ik leuk
mcmodd +27175
maandag 31 december 2018 om 12:41
Je kunt beter niet met eten smijten, voor jouw pannekoek zijn minstens een molenaar en en boer hard aan het werk geweest.
Vind ik leuk
Lee +879
maandag 31 december 2018 om 12:47

Gangbaarheid
Het woord 'pannekoek' staat niet in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 12:50
Sommige woorden moet je niet aanpassen aan de "nieuwe" spelling Pannenkoek klinkt toch echt niet ze lekker 😉 als pannekoek !
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
Lee +879
maandag 31 december 2018 om 12:53
Daar heb jij een punt!
Maar toch....het is pannenkoek😉
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 12:59
I know ...maar soms mag je eigenwijs zijn, toch ?

Eigenwijs is ook wijs !!!! 😎
Vind ik leuk
rpaulp50 +13530
maandag 31 december 2018 om 20:45
De feiten spreken voor zich......de ED is een kleuterklas en buiten die beperkte ED gaat hij herhaaldelijk onderuit in "no time".
Vind ik leuk
Bdog +7144
maandag 31 december 2018 om 10:53
Orlando willen ze wel in Atlanta, die heeft de naam beloftevol te zijn.
Vind ik leuk
Mosquito +21895
maandag 31 december 2018 om 11:02
Zijn voornaam is wel 1 van de concurrenten.
Vind ik leuk
Ab Normaal +4197
maandag 31 december 2018 om 12:08
Quinty willen ze ook wel...
Vind ik leuk
Degier +1782
maandag 31 december 2018 om 10:54
Volgens mij roepen ze al tig jaar, dat de MLS de stap gaat maken. Toegegeven; bij sommige wedstrijden zit veel publiek, maar het blijft toch geen sport voor Amerikanen. Meer (voormalig) Zuid-Amerikanen, die het spelletje volgen.
Vind ik leuk
1313 +8752
maandag 31 december 2018 om 10:58
Nja eerlijk is eerlijk, er komt elk jaar steeds meer volk bij hoor. Het begint wel een beetje te "leven" daar nu. Kijk naar Italie bijv. Toch een groot voetballand, maar die stadions daar zijn vaak leger dan in de MLS.
Vind ik leuk
Futre +4934
maandag 31 december 2018 om 14:36
Alleen de de PL, La Liga en de Bundesliga trekken meer publiek dan de MLS. Om over sponsors, marketing en hospitality nog maar te zwijgen. Soccer is gewoon een serieuze sport in de VS.
Vind ik leuk
Zultkop +6649
maandag 31 december 2018 om 10:54
Gaat quinty ook mee met Orlando? Jammer, moeten we haar gaan missen op de vaderlandse kijkbuis.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:29
Heeft haar beste tijd ook gehad 🤗
Vind ik leuk
Mari +12491
maandag 31 december 2018 om 10:55
Weer Trustfull?
Die heeft tot nu toe alleen er toe bijgedragen dat je twee keer bent ontslagen en dat spelers bij Ajax zijn weggelopen. Althans dat las ik hier
Vind ik leuk
Muradona +529
maandag 31 december 2018 om 10:59
Als je alles zou moeten geloven wat je hier leest..;)
Vind ik leuk
Mari +12491
maandag 31 december 2018 om 11:10
Haha, hij is goed.
Maar dat brengt me op een volgend probleem.
Hoe zit het dan met jouw posting? Haha
Vind ik leuk
Muradona +529
maandag 31 december 2018 om 11:21
Hahaha die van jou is nóg beter! Ik bedoelde de artikelen, de reacties hebben grotendeels amper inhoud hier. Alvast de beste wensen!
Vind ik leuk
rexxo +11691
maandag 31 december 2018 om 11:07
Hij heeft een rol gehad in het vertrek van Bergwijn.

Ondanks wat Henk Spaan constant loopt te gillen heeft Pa Bergwijn daar ook een rol in gespeeld.
Vind ik leuk
Mari +12491
maandag 31 december 2018 om 11:08
tx
Vind ik leuk
mcmodd +27175
maandag 31 december 2018 om 12:43
Mari, als dat zou kloppen nam De Boer hem natuurlijk niet mee. Dus geloof niet iedereen die hier wat schrijft, wetenschappelijk bewijs wordt doorgaans niet meegeleverd.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 10:59
die word binnen 3 jaar wel kampioen, succes Frank !
Vind ik leuk
buddha +10909
maandag 31 december 2018 om 11:43
zal hij ze wel moeten laten aanvallen. en niet wat hij ze hier liet doen. tikkie terug jaap.
Vind ik leuk
mcmodd +27175
maandag 31 december 2018 om 12:43
Heb je het tegen mij?
Vind ik leuk
buddha +10909
maandag 31 december 2018 om 15:51
nee. sorry jaap.
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 15:51]
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:21
Is al een aardige uitglijder als je daar aan de slag moet.

Die zien we niet meer terug.
Vind ik leuk
RedNas +3479
maandag 31 december 2018 om 12:11
Het hoogste gemiddelde toeschouwersaantal van alle elftallen uit de MLS (53.002) en volgens het tijdschrift Forbes ook het meest waardevolle team in de MLS, met een waarde van 330 miljoen dollar (in 2018).
Dat is vergelijkbaar met Benfica, Olympique Lyonnais of Fenerbahçe.

Dat zou zomaar erg goed kunnen bevallen, en dan zien we hem voorlopig niet meer terug inderdaad.



Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 14:42
Een land waar niks of weinig mensen iets met voetbal hebben.
Tja met de status van Frank is het inderdaad te hopen dat het daar bevalt en dat hij mag blijven.
Om nog verder af te glijden zal hij nog voor bondscoach van Oeganda kunnen gaan.
Vind ik leuk
Bas Bus +161
maandag 31 december 2018 om 11:32
Als die-hard PSV-supporter wens ik Frank en zijn gezin succes en een mooie tijd toe in Amerika.
Goede keuze Frank !!
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 11:55
..en daarna naar PSV , zou daar qua voetbal goed passen 😎
Vind ik leuk
COYG +8141
maandag 31 december 2018 om 11:37
Financieel doet de MLS het buitengewoon goed. Logisch in een land waar alles draait om zoveel mogelijk geld. Ze beginnen nu ook met transferbedragen van 20 + miljoen te strooien.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4325
maandag 31 december 2018 om 12:04
Succes De Boer. Bedankt voor 4 landstitels op rij, iets wat geen Nederlandse trainer (en club) heeft gepresteerd deze eeuw.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1350
maandag 31 december 2018 om 12:13
Dat de mls de stap gaat maken roepen ze daar al sinds t wk ‘94 dat daar plaats vond.

Tis daar niks en t gaat daar ook nooit iets worden.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 12:47
Niets geleerd dus!!
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 13:50
Frank weet dat als Orlando meegaat, Quinty ook van de partij is.
Bloedmooie vrouw met alle respect.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 15:02
De Boer speelt op safe
Vind ik leuk
kees ee +923
maandag 31 december 2018 om 15:47
. . sinterklaasje kom maar binnen met je staf ?? . . 'n "hit" in amerika ??
Vind ik leuk
sjakieeee +14
maandag 31 december 2018 om 21:08
waarom niet????
Vind ik leuk
Mi amigo +188
dinsdag 1 januari 2019 om 11:22
Frank succes
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws