'NAC heeft de smaak te pakken en praat met nóg twee man over contractontbinding'

'NAC heeft de smaak te pakken en praat met nóg twee man over contractontbinding'

Gepubliceerd: woensdag 2 januari 2019 om 17:58wo 02-01-2019 om 17:58

NAC Breda is van plan om de selectie tijdens de winterstop nóg verder in te krimpen. Olivier Rommens vertrok vlak voor de jaarwisseling al uit Breda; Robbie Haemhouts (foto) en Vinnie Vermeer gaan waarschijnlijk het voorbeeld van de Belg volgen.

De twee beschikken over een aflopend contract, maar NAC wil de samenwerking volgens BN DeStem al een half jaar eerder beëindigen, net zoals dat met Rommens het geval was. Haemhouts en Vermeer kwamen dit seizoen nog geen minuut in actie tijdens een officiële wedstrijd: laatstgenoemde werd de afgelopen seizoenen al verhuurd aan TOP Oss en Derde Divisie-club TEC Tiel.

Khalid Karami beleefde woensdag zijn eerste werkdag in dienst van NAC. De rechtsback wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van Vitesse, maakten de Bredanaars op Nieuwjaarsdag bekend. Hiermee heeft NAC ingespeeld op het wegvallen van Fabian Sporkslede, die vlak voor de winterstop een zware achillespeesblessure opliep. Sporkslede komt dit seizoen vermoedelijk niet meer in actie.

Poll

Gaat NAC zich rechtstreeks handhaven dit seizoen?

(4761 stemmen)

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +13551
woensdag 2 januari 2019 om 18:02
Zolang ze zelf maar niet in ontbindende staat terechtkomen.

NAC hoort in de ED ... hopelijk zetten ze nog ff een lekkere serie neer.
Vind ik leuk
meee +77
woensdag 2 januari 2019 om 18:27
club is al jaren in staat van ontbinding. maar de gemeente heeft dat wanbeleid jaren met subsidie in stand gehouden
Vind ik leuk
Jafio +2000
woensdag 2 januari 2019 om 18:29
Wat een onwetende reactie weer.
Vind ik leuk
Gearry +1281
woensdag 2 januari 2019 om 18:46
Zit toch anders een behoorlijke kern van waarheid in. Of wou je zeggen dat er de afgelopen decennia geen lijken uit de kast gekomen zijn? En dat de gemeente niet geholpen heeft?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 18:49
Daarom betaalt NAC een woeker huurprijs aan de gemeente. Verder hebben de aandeelhouders NAC overeind gehouden. Als u nog wat wilt roepen of bent u aan het trollen? Want de gemiddelde voetballiefhebber/kenner, weet dit gewoon.
Vind ik leuk
meee +77
woensdag 2 januari 2019 om 20:37
je bedoeld dat stadion dat al een paar keer geruild is door de gemeente met geld toe. das geen subsidie zeker? dus wie roept er hier wat....
Vind ik leuk
Gearry +1281
woensdag 2 januari 2019 om 21:45
Meestal zijn degenen die roepen dat de ander aan het trollen is, zelf degene die aan het trollen zijn. Maar blijkbaar moet je tegenwoordig gelijk roepen dat iemand een trol is als je niet direct gelijk krijgt van iemand.
Ik zeg nergens dat ze nu subsidie krijgen, zeg alleen dat ze in het verleden hulp gekregen hebben. Wat ik overigens gehoord heb van een aantal NAC-supporters die ik ken. Maar misschien ben jij dan ook geen gemiddelde voetballiefhebber/kenner.
Vind ik leuk
Copr +290
woensdag 2 januari 2019 om 23:24
Natuurlijk is Nac gered door de gemeente. Die zogenaamde woeker huurprijs die je noemt is gewoon een normaal bedrag. Ze hebben in 2003 het stadion voor ruim 18mln verkocht aan de gemeente en mogen het nu terugkopen voor 8. Noem ik toch een verkapte vorm van subsidie.
Vind ik leuk
Muskeklier +220
donderdag 3 januari 2019 om 00:11
Klopt, er zit wel een crisis tussen & een deel van de grond is verkocht aan derden.... Oja en tot 3 jaar terug 1, 2m per jaar en nu 900k per jaar... Nu wordt dus alleen de gebouwen verkocht aan nac... De grond blijft wel van de gemeente

Met andere woorden 0,0 subsidie richting nac gegaan!
Eerder andersom!

Vanaf 2003 1,2mil tot en met 2015, daarna 900k p. J. + de 7 mil die het hele object waard is.... Maakt de gemeente eerder een melkkoe van nac!
Vind ik leuk
meee +77
donderdag 3 januari 2019 om 07:43
jij moet de politiek in want je kunt krom praten, krom rekenen en vooral de waarheid niet willen zien.
Vind ik leuk
Dani82 +2650
woensdag 2 januari 2019 om 18:45
Geen subsidie maar door een trouwe achterban, met veel inzamelingsacties....
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 19:14
Als je niet weet waar het over gaat kun je beter je mond houden, i.p.v. onzin uit te slaan! of heb je over FC Twente?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 18:05
Doei Doei...👋
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 18:14
Het zal lastiger worden voor De Graafschap.
Vind ik leuk
Ben +161
woensdag 2 januari 2019 om 18:26
Jammer, ze gaan het niet halen. Ze hebben een prachtige achterban, maar al jaren geen tech management
Vind ik leuk