'Tapia wil winters Feyenoord-vertrek: geïnteresseerd FC Groningen drukt niet door'

'Tapia wil winters Feyenoord-vertrek: geïnteresseerd FC Groningen drukt niet door'

Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 07:50vr 04-01-2019 om 07:50

Laatste update: vrijdag 4 januari 2019 om 08:41vr 04-01-2019 om 08:41

Renato Tapia wil Feyenoord deze winter nog de rug toekeren, meldt De Telegraaf vrijdagochtend. De Peruviaans international kwam in de winter van 2016 voor 1,5 miljoen euro over van FC Twente, maar slaagde er niet in om uit te groeien tot een onomstreden basisspeler.

Tapia wil aan het einde van het seizoen echter de Copa America spelen met Peru en hoopt voor die tijd buiten Rotterdam wedstrijdritme op te doen. FC Groningen had voor de jaarwisseling nog belangstelling voor de 23-jarige verdedigende middenvelder, maar werd niet concreet. Een, al dan niet tijdelijke, overstap naar het Hoge Noorden lijkt dan ook definitief van de baan.

Volgens De Telegraaf heeft Tapia inmiddels een transferverzoek ingediend bij de Feyenoord-leiding. De Rotterdammers gaan op dinsdag 8 januari op trainingskamp naar Marbella: of Tapia er dan nog bij is, is de vraag. De Peruviaan heeft nog een contract tot medio 2020, maar heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord wellicht al gespeeld.

Plaats een reactie

Dudge +31
vrijdag 4 januari 2019 om 07:53
Verstandige keuze, had meer ingezeten, maar hij komt denk ik beter tot zijn recht in de middenmoot.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9896
vrijdag 4 januari 2019 om 08:32
Dit bedoel ik niet lullig echt dat meen ik! Maar hij komt beter tot zijn recht in de middenmoot zeg je, maar momenteel is Feyenoord toch de bovenkant van de middenmoot. Zo’n speler kan het beter buiten Nederland proberen, ik roep maar iets...........Portugal of zo.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 08:51
Feyenoord staat 3e met straatlengte voorsprong op nr 4. Feyenoord is in zn eentje de subtop, de rest eronder de middenmoot. Maar blijft een kwestie van perspectief ;-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9896
vrijdag 4 januari 2019 om 09:00
Nogmaals ik bedoel er niks mee maar dat is dus precies wat ik bedoel met Feyenoord is de bovenkant van de middenmoot, omdat ik het gek vind om 1 ploeg als subtop te beschouwen en hoe noem je die 5,6 ploegen eronder en de rest tot 18??? Lastig om de beestjes een naam te geven! Maar je hebt natuurlijk gelijk dat Feyenoord beter is dan 4,5,6 etc...etc....
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:03
Volgens mij zijn wij het ook eens met elkaar hoor, ik noem het alleen anders. Goed weekend!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9896
vrijdag 4 januari 2019 om 09:06
Dacht ik al, prettig weekend!
Vind ik leuk
Splintair +2109
vrijdag 4 januari 2019 om 08:57
Wat een onzin!
1e, 3e en nu weer afgetekend 3e.
Dan kanje geen middenmoot noemen
Vind ik leuk
Bossie020 +6083
vrijdag 4 januari 2019 om 09:26
1e, 4e en nu 3e.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:28
Middenmoot dus...feyenoord nog top noemen kan niet meer. Als ze dat in Rotterdam eens bedenken komt het lek wellicht eens boven.
Vind ik leuk
Splintair +2109
vrijdag 4 januari 2019 om 10:47
Middenmoot is midden.
18 clubs, daar het midden van.
Nummers 6tm 12 zeg maar.
Even kijken...nee zit feyenoord niet bij
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:52
Subtop middenmoot...whatever...
Feyenoord hoort top te wezen..
Vind ik leuk
Suomi71 +1131
vrijdag 4 januari 2019 om 10:54
Het woord zegt het al. Middenmoot, dus ergens in het midden van het klassement. Daar eindigt Feyenoord zelden of nooit. Top vs Middenmoot is behoorlijk zwart/wit denken. Klopt dat ze niet meer top zijn maar ruim beter dan de anderen. Maar goed, negativelingen zien dat vaak graag anders.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:56
Top zijn de teams die ieder jaar voor het kampioenschap vechten...Alles eronder is subtop, middenmoot, achtervolgers..hoe je noemen wilt.

Maar feyenoord hoort gewoon met psv en ajax om de titel te vechten. Ieder jaar.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 4 januari 2019 om 10:54
we zijn allemaal geen top !!!! Ploegen als Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Liverpool, Bayern etc.. dat zijn topploegen.
dat is voor spelers het hoogst haalbare

Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:57
We zitten ff binnen de landsgrenzen..
Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 4 januari 2019 om 11:04
dan doet PSV het beste van allemaal momenteel (en dan doel ik niet op de ranglijst van nu maar van de afgelopen Jaren)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:29
Lul niet zo dom man, Liverpool is ook al jaren geen kampioen geworden en ook geen andere prijs gewonnen. Die zijn jarenlangs zelfs 5e of lager geworden en zelfs dat noemen ze (terecht) nog een topclub 😉!!
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 11:34
Ben ik het niet mee eens....ze spelen dit seizoen weer voor de titel maar das jarenlang niet zo geweest. Wel meedraaien met de top maar zonder predikaat titelkandidaat.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:38
Maar dat betekent niet dat ze geen topclub zijn? Een topclub zijn heeft met meerdere dingen te maken. Achterban, historie, prijzen en bv stadion! Dat alles heeft ook een Feyenoord. En als je ook nog eens prijzen wint, dan kun je er helemaal niet omheen. En dat doet Feyenoord ook weer. Liverpool net zo, al winnen die helemaal niet veel, de concurrentie is daar ook wel meer moordend dan in NL 😉!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7517
vrijdag 4 januari 2019 om 12:29
Qua prijzen loopt feyenoord ook achter op de top, en Liverpool doet het wel goed in Europa (vorig seizoen nog CL finale)
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:38
Je kunt beter een Tapia hebben dan 3 Clasies met alles breed.
Vind ik leuk
orion73 +1532
vrijdag 4 januari 2019 om 07:58
Feyenoord en aankopen die slagen blijft altijd een lastig verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 08:21
In de vijver waar Feyenoord in vist zijn de floppen groter dan de voltreffers helaas. Je ziet het ook bij Ajax en PSV. Wanneer beide clubs in de Eredivisie shoppen breken die spelers ook niet altijd door: Luckassen, Ramselaar, Labyad..

Ik hoop dat Feyenoord ook meer over de grens gaat zoeken naar grotere talenten.
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:41
wie gaat dat betalen...
Vind ik leuk
orion73 +1532
vrijdag 4 januari 2019 om 09:45
Dus moet je meer in eigen jeugd investeren ipv de 'toppers' bij de subtoppers weghalen. De laatste 40 jaar heeft dat Feyenoord een vermogen gekost en de opbrengst is nagenoeg nul.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:28
Ben ik met je eens. Al moet je spelers als Jorgenson en Berghuis altijd kopen als de mogelijkheden er zijn. Maar dat zijn slechts spelers van ewn hoger kaliber dan Tapia en Amrabat als voorbeeld.
Vind ik leuk
orion73 +1532
zondag 6 januari 2019 om 20:20
Je kunt niet 100% opleiden en kopen wat je niet hebt maar dan niet de besten bij de subtoppers weghalen want dat is 9 van de 10 keer niets.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 08:44
Ja, want Jorgensen, Vermeer, Toornstra, Berghuis, Van Persie, etc zijn ook niet geslaagd.
Vind ik leuk
orion73 +1532
vrijdag 4 januari 2019 om 09:45
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar het lijstje met niet geslaagde aankopen is een heel stuk langer en dat weet jij ook.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 09:51
Nee, kun jij dat lijstje eens laten zien? En naast de lijstjes van andere clubs leggen?
Vind ik leuk
orion73 +1532
zondag 6 januari 2019 om 20:20
Ga dat lijstje zelf maar zoeken internet staat er vol mee. En waarom naast een andere club leggen? Het gaat hier toch over Feyenoord? Kennelijk heb jij het voetbal de laatste 40 jaar niet gevolgd.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
zondag 6 januari 2019 om 20:30
"Het internet staat er vol mee".... Oké, nu ga ik echt meteen zoeken.

Nee, de laatste 40 jaar voetbal volgen wordt wat lastig. Ik kijk sowieso geen voetbal. Ik volg het ook niet. Sowieso leef ik onder een steen.

Maar goed, als jij het over "een lijstje" hebt waarbij je te lui bent om dat te tonen/op te schrijven, ook prima. Mijn punt is dat als je "de lijstjes" naast elkaar legt, dat het wellicht wel meevalt met jouw eerste opmerking over "Feyenoord en aankopen". Dan zie je dat elke club daar wel een issue mee heeft.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:32
Jorgensen was meer mazzel.
Vermeer was gewoon de enigste optie.
Toornstra heeft het 1 seizoen goed gedaan maar is stiekem geen feyenoord niveau.
Berghuis is een prima speler!
Van persie...als die fit is...niks mis mee.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:33
Haha, dan is het opeens mazzel. Best joh.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:38
Jorgensen had bij Kopenhagen ook veel blessures. Alleen in eerste seizoen bij feyenoord niet.

Verder prima spits hoor. Maar echt fit is die dit seizoen niet geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 17:44
Jorgensen was voor Feyenoord nauwelijks geblesseerd. Hoe kom je daarbij man. Om je eigen reactie kracht bij te zetten?
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 18:17
Had wel degelijk last van blessures toen hij bij Kopenhagen zat.

Is hier eens een topic over geweest. Niet een heel betrouwbare bron natuurlijk dat vp ;)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:01
Ik heb niet direct een artikel. Maar Jorgensen speelde in zijn laatste drie seizoenen bij Kopenhagen 27, 25 en 3q wedstrijden in de Deense competitie. Ik heb de Europese en bekerwedstrijden niet meegeteld. In de lijn met regelmatig geblesseerd zijn spreken deze aantallen in ieder geval niet.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:03
In het seizoen 13/14 heeft hij 1 keer een langdurig blessure gehad van 48 dagen. Waardoor hij 10 wedstrijden heeft gemist.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 09:13
Alleen bij Ajax slaagt elke aankoop.
Oruelaja, Kristensen, Singraven, Cassiera, Schuurs, Wöber, Cerny (zeg maar elke 16-jarige jeugdaankoop), en binnenkort Bandé, allemaal pareltjes die Ajax naar ongekende hoogtes hebben getrokken...
Vind ik leuk
Olfie +5623
vrijdag 4 januari 2019 om 09:30
Lekker zure reactie. Ajax heeft de middelen om meer spelers te halen. Dan weet je bij voorbaat dat ze niet allemaal slagen. Er loopt ondanks de aankopen nog steeds een mooi aantal zelf opgeleide spelers.

Leuk om zon rijtje te noemen (waar bij een gedeelte nog moet blijken hoe het loopt), maar het is geen grote moeite om daar de succesverhalen naast te zetten. Anders was Ajax allang bankroet geweest.

Noem 1 club die alleen maar goede aankopen heeft, dat zou mn dag maken.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 10:21
Is niet zuur. Zuur was de reactie waar ik antwoord op gaf. Want het zijn meestal provinciale Ajax-meelopers die graag Feyenoorders willen beledigen. Als dat met poeppraat gebeurt, laat ik.ze even in de spiegel kijken.

En nee, het gaat uitkomen.
Wöber vertrekt geruisloos, Bandé heeft nadat zn Ajax-transfer bekend werd, geen goede wedstrijd meer gespeeld en gaat dit niveau ook fit niet halen, en van Schuurs roep ik al n jaar dat t n mooie aankoop voor Jong is. En Cerny staat synoniem voor de vele jochies die op hun 16e aangetrokken worden en het niet redden.

Je laatste zin is dan ook precies het punt wat ik maakte richting orion73. Beetje onnodig om het voor hem op te nemen. Of was t je Ajax-hart wat opspeelde? 😉
En dat anderen wel slagen, of dat Ajax veel meer koopt, allemaal off topic.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:36
Wober gaan we echt wel wat aan hebben. Goede voetballer maar nog niet volgroeid tussen zijn oren.
Cerny heeft veel blessures gehad, jaartje verhuren wellicht..
Schuurs is talentvol maar twee licht nog. Ook vliegtuigjes maken ergens.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 10:44
Wober is net niet. En met 7 miljoen ook net te duur. Schuurs en Cerny kostten volgens mij allebei n miljoen. Cerny gaat dat wel opleveren, Schuurs gaat zelfs winst maken.
Miskoop is dan ook n ruim begrip. Ik beperk mij in dezen dan ook tot 'niet n basisplaats in t 1e krijgen'. Dat lukt ook bij Ajax de meeste aankopen niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 11:05]
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 10:48
Schuurs niet afschrijven...is er net, bezit het talent maar moet wel spelen ergens.
Cerny heeft veel pech gehad en daardoor stilstand en voorbij gestreefd door anderen.
Wober gaat waarde hebben. Dat komt wrl uit mijn onderbuik, gebaseerd dat er een goede kop op zit. Maar zou eigelijk ook ergens een seizoen basis moeten spelen.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 10:51
Ik zeg 3x nee. Uitleg waarom is verder niet relevant. Niet slagen is niet slagen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:39
Bij Mechelen lachen ze nu nog om de ontvangen centen voor Bande.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 10:58
Ja, ik ken de verhalen. Hoorde ooit van n Mechelen-fan: 10 goede wedstrijden, daarna geen bal meer geraakt. Da's voor elke goede wedstrijd 1 miljoen. Mooie winst.

Ach, t kan ook niet altijd meezitten.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
vrijdag 4 januari 2019 om 09:37
maar wel eigen jeugd of wacht
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 09:54
Wachten? Ze zijn er al.
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:42
Had Feyenoord die maar lopen.....
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 09:52
Nee, hou maar. Bank is breed genoeg.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:11
Nou, rinirat... Je kan te ver gaan ;)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:34
Niet elke aankopp slaagt. Bij Feyenoord, Ajax of PSV het maakt niet uit. Wel is pijnlijk om te zien dat dit rijtje spelers bijna +/- 40 miljoen heeft gekost. En wat mij betreft maakt labyad hier ook deel van uit. Dan loopt het al snel naar 47+/-. Maar daar tegenover staan natuurlijk ook transfers van Sanchez en Milik. Ook bij Ajax zijn de meeste verkopen en grote transfers uit het blik van eigen opgeleide jeugdspelers.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:40
En zo is het exact.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 11:04
En dus lijkt mij het aantrekken van Brard en het bouwen van het mooiste jeugdcomplex van NL het bewijs dat dit besef goed aanwezig is bij Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:55
Je moet ze wel laten spelen om te slagen 🤗
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 14:27
Betaal je alleen voor losse Ajax-wedstrijden aan Fox?
Er spelen er op dit moment gemiddeld 7-8 uit eigen opleiding. Volgend jaar krijgen Burger, Kökcü meer minuten, en vermoed ik dat Touré voorzichtig gebracht gaat worden.Ook Wehrman gaat waarschijnlijk zijn eerste minuten maken. Dat zijn 4 middenvelders, allemaal international, in de leeftijdscategorie 17 tm 19. Had ik verdediger Geertruida al genoemd? En hoe heette die Marokkaanse jongen ook al weer, die al af en toe meetraint. Just saying.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 14:30]
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 17:48
El Hankouri, maar die komt aantoonbaar tekort vind ik.

Verder schijnen Bijlow, Malacia en Verdonk ook uit de opleiding te komen. Tuurlijk, misschien niet altijd een super niveau. Maar zeg niet dat ze niet spelen inderdaad.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 17:55
Nee, die bedoelde ik niet. Dat is een shoegazer. Achraf el Bouchataoui bedoelde ik. Was toch een van die jochies die RVP op sleeptouw wilde nemen?
Ik roep niet meteen dat er een nieuwe topper tussen zit, maar met zoveel aardige talenten moet Feyenoord zich niet meer op breedteaankopen storten. Dus liever een góeie CV voor 6-7-8 miljoen, en dan niet meer met een joch van Utrecht of Heerenveen aankomen. Zonder allerlei namen te willen noemen, want daar betalen ze MVG -goed- voor.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 18:10
Haha, iemand stelde vandaag die Memisevic voor van Groningen (ipv Pierie) als goeie verdediger voor Feyenoord. Weet niet wat je dan hebt gerookt..

Maar eens, uit de subtop moet je ze niet halen. Of echt een toegevoegde waarde of anders lekker met de eigen jeugd aan de slag. Zonder Van Bronckhorst.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:46
Ayoub en Tapia !
Vind ik leuk
Blindsy +18690
zaterdag 5 januari 2019 om 00:14
Tapia ben ik wel klaar mee, Ayoub heb ik nog twijfels over, maar als hij blijft en niet net als Amrabat huilie-huilie weg wil, moet het bij vertrek van Vilhena nog maar eens laten zien.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 07:58
Ik had zelf ook al een transferverzoek ingediend voor Tapia, wegwezen met die mafklapper.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 08:07
Beetje respect mag wel maakte onderdeel uit van het kampioensteam
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 08:15
Met zijn wanprestatie, gebrek aan inzet in combinatie met het provoceren van eigen fans tijdens z'n laatste invalbeurt: "Doei doei!"
Vind ik leuk
DrDeef +2351
vrijdag 4 januari 2019 om 10:15
Hoeveel minuten maakte hij toen? 80 ofzo? 1 goal? Grandioze bijdrage inderdaad.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
vrijdag 4 januari 2019 om 08:27
Hele grote strik erom, komt tekort. Prima voor de subtop.
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:43
Heel Feyenoord komt te kort, op berghuis en v Persie na.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 10:03
Te kort voor wat? Voor Liverpool?
Vind ik leuk
Obl93 +2738
vrijdag 4 januari 2019 om 08:38
Logisch, sowieso een mooi moment voor Feyenoord om te renoveren. Moeten ze alleen niet zoveel meer huren, maar gewoon Karsdorp met optie tot koop, deze zomer Clasie terugsturen, nieuw spitsje en weer lekker de jeugd de kans geven, er staan er al een hoop klaar op Varkenoord.
Vind ik leuk
Romo +1378
vrijdag 4 januari 2019 om 08:48
Waarom Clasie wegsturen!
Kijk eens waardoor dat komt, Clasie loopt alleen het vuile werk voor Vilhena op te knappen, die nooit op zijn positie loopt, en zijn vent niet verdedigd.
Clasie komt niet aan voetballen toe, net als El Ahmadi dat niet kwam door Vilhena
En wie missen we nu het meest...juist El Ahmadi
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:45
Clasie kan echt helemaal niets,zonder risico alles breed.
Is nergens geslaagd gauw weg sturen.
El Ahmadi hebben jullie zwaar onderschat ,was een van de betere Feyenoorders.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 09:45]
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:42
Nou, als iemand niet onderschat werd was het El Ahmadi.

Hij wilde na Feyenoord echter nog 1x cashen. Als dank voor bewezen diensten heeft ie een transfervrij vertrek gekregen.

Net zoiets als dat Vermeer ooit als dank voor bewezen diensten tegen een lage som weg mocht bij Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:20
En jij betaald het voor ze?
Vind ik leuk
Obl93 +2738
vrijdag 4 januari 2019 om 10:04
Nee met het salarisbudget dat vrijkomt door het verlaten van Tapia en Clasie kan je er al 1 prima speler voor terughalen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:18
Wat denk je dat Karsdorp kost dan?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 08:44
Hij heeft het bij Feyenoord niet geschopt tot een onbetwiste basisklant. Na 2 jaar komt dan ook wel het moment om verder te kijken. Of da nu is met het oog op de Copa, of puur omdat je het zat bent en gewoon lekker wilt ballen.

Als hij maar niet de fout van Cocu maakt.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 08:46
Tapia moet dus geen trainer van Fenerbahce worden? Iets zegt me dat dit onwaarschijnlijk is ;)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 08:50
Cocu wilde alleen bij Anderlecht trainen als zijn salaris van 4 miljoen per jaar werd overgenomen. Toen dat niet gebeurde bleef hij liever langs de lijn staan.

Kortom als tapia wil spelen en weer plezier in het leven hebben, dan lijkt het verstandig om ook met iets minder genoeg te nemen en dan op termijn weer uit te groeien.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 08:54
Eens.
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:47
Nog minder dan Feyenoord......
Tapia kan erg goed voetballen echter krijgt 0 kansen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:48
Het gaat erom dat de wil om te voetballen groter is dan het behoud van de huidige maandelijkse uitkering.
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:46
Tsja, Bazoer kan ook goed voetballen. Dani kon dat ook. En toch slagen dat soort spelers soms niet.
Vind ik leuk
Romo +1378
vrijdag 4 januari 2019 om 08:44
Gelijk heeft hij
International en prima speler voor op het middenveld, helaas weer een speler die door Gio naar de klote gaat!
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 08:46
Klopt. De klasse droop er vanaf, toen ie z'n kansen op het middenveld kreeg. Maar dat ziet Gio niet.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 09:17
Je vergeet de smiley er achter te zetten. 😉
1,5 Miljoen moet je er altijd voor kunnen krijgen. Heeft zich al die jaren muv die korte periode als tijdelijk CV, niet in de basis kunnen spelen. Het tijdelijke? terughalen van Clasie was duidelijk genoeg.
Heb het aantrekken ook nooit zo begrepen.
Geen breedteaankopen meer, daar heb je jeugdspelers voor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 09:22]
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 09:19
Ja, sorry. Cynisme wordt hier inderdaad soms niet opgepikt ;)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:49
Hoezo?
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 09:52
Omdat dit soms niet wordt opgepikt. Soms wel.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
vrijdag 4 januari 2019 om 10:33
Nee ik weet het.
Ik las vanochtend: 'PSV gaat de komende weken werken aan de toekomst'.
Zeg ik: 'gaan ze niet leuk vinden, bij Ajax'.
Verduidelijk ik t later met 'Komen ze bij hun jeugdcomplex aan, zijn daar PSV-jeugdteams aan het trainen'.
Nog steeds alleen maar serieuze reacties.
Ik ga ook maar met smileys werken 😉.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 10:34
:)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:27
Laat me raden hij wil hoger op!!😀
Vind ik leuk
Aihlre +404
vrijdag 4 januari 2019 om 09:35
Ja kom maar naar PEC. Ligt (geografisch iig...) een stuk hoger.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
vrijdag 4 januari 2019 om 09:36
ado misschien?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:37
Tapia een echte Topper die gaat naar Barcelona, Real Madrid,PSG .😂
Vind ik leuk
rinirat +3509
vrijdag 4 januari 2019 om 09:37
Ik zie bij Feyenoord nu al 2 belangrijke spelers die weg willen.
Geloof me Tapia is een hele goede voetballer.
Een type Clasie met alles breed mag zijn veters niet eens vastmaken.
Helaas een slechte en tactisch te kort komende trainer houdt vast aan vriendjes.. zolang hij daar nog mag zitten.
Daar wordt Feyenoord niet beter van.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 09:49]
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 4 januari 2019 om 09:41
"een type Clasie met alles breed"

:-D
Vind ik leuk
Nielsk +2374
vrijdag 4 januari 2019 om 09:48
Verhuren aan Groningen, even bewijzen en straks Clasie vervangen
Vind ik leuk
Tenno +87
vrijdag 4 januari 2019 om 09:50
Zie hem veel liever dan die trage slakken , zoals Jan Arie. Hij heeft gewoon de kans niet gekregen van de staf.
Vind ik leuk
Voebalfan +41
vrijdag 4 januari 2019 om 09:52
Ik zeg uitlenen met optie tot koop
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:55
Die jongen moet gewoon in een prettiger klimaat gaan ballen. ergens in Zuid Europa komt hij beter tot zijn recht.
Hij wordt trouwens steeds goedkoper. Dacht dat ze 2,5 hadden betaald aan Twente!?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:14
Bij Twente indertijd al nooit iets van gezien. Snapte de overgang naar Feyenoord al niet.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:28
Tapia heeft met Feyenoord 5 prijzen gehaald. Geen vaste waarde maar toch maar op zijn lijstje staan. Helaas niet volledig gelukt en laat hem vertrekken ... geeft de jeugd een kans of haal iemand die je gelijk kan laten spelen ... een echte versterking
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:48
Heel tapia is niets, feyenoord kan beter halen sws
Vind ik leuk
merlijn +29
vrijdag 4 januari 2019 om 10:52
Laat hem maar lekker vertrekken. Het is een waardeloze speler. Hier roepen we van te voren al" als hij Tapia maar niet opstelt. Slecht positiespel, vertraagd, beroerde passes en geen motivatie. Groningen is prima.

Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 4 januari 2019 om 11:02
mooi zo !!!! naar mijn mening komt deze speler gewoon tekort

ik heb deze speler meerdere keren aan het werk gezien en het oogt allemaal zo traag en veels te veel risico in zijn spel (dat hebben we wel meerdere keren kunnen zien waar tegendoelpunten zijn gevallen).



Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:19
Ruilen Sol bij Willem 2
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 4 januari 2019 om 12:28
Zou de oplossing zijn voor beide partijen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:30
Iets voor Twente, die hebben geld genoeg.
Vind ik leuk
Jonny1981 +133
vrijdag 4 januari 2019 om 13:01
Vitesse , sla je slag
Vind ik leuk
JP038 +21
vrijdag 4 januari 2019 om 13:04
Wel heel toevallig dat gisteren PEC Zwolle interesse zou hebben en dat vandaag tapia tranferverzoek heeft ingediend
Vind ik leuk
Shelbourne +5950
vrijdag 4 januari 2019 om 13:12
Aardige speler maar voor erg druistig vaak. Met in het achterhoofd dat hij een niet EU salaris ontvangt zou ik daar als Eredivisie club niet aan beginnen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:17
Is denk ik wel 3 miljoen waard.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws