Verbeek heeft bedenkingen bij keuze PSV en Ajax: 'Eigenlijk het minst ideale'

Verbeek heeft bedenkingen bij keuze PSV en Ajax: 'Eigenlijk het minst ideale'

Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 13:15vr 04-01-2019 om 13:15

Gertjan Verbeek zet vraagtekens bij de trainingskampen van PSV en Ajax. De nummers één en twee van de Eredivisie zitten komende week in respectievelijk Florida en Qatar.

PSV en Ajax krijgen te maken met hoge temperaturen. "Die trips zijn eigenlijk het minst ideale", stelt Verbeek in het Algemeen Dagblad. "Dan zit je ook nog negen uur in een vliegtuig en dat is nooit goed. Maar ja, de commerciële belangen van zo'n club wegen dan zwaarder."

VVV-Venlo en Heracles Almelo kiezen deze winter voor een trainingskamp in eigen land. "In Nederland blijven kán, maar zo'n trainingskamp is ook een ideale mogelijkheid om met z'n allen lang bij elkaar te zijn. Dat is prettig. Er is tijd voor evaluatiegesprekken. Je weet zeker dat er gezond gegeten wordt", aldus Verbeek. Bovendien: "Het kan hier toch ook best guur zijn. Een graadje of tien, vijftien warmer is ideaal."

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Poll

Heeft Verbeek een punt?

(3540 stemmen)

Plaats een reactie

Snapje? +8685
vrijdag 4 januari 2019 om 13:19
Kortom het is dus nooit goed, bedankt Gertjan!
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:21
Hahaha inderdaad precies wat ik ook dacht
Vind ik leuk
Entombed +1440
vrijdag 4 januari 2019 om 14:43
Nja 9 uur naar Florida is wel fors en met een beetje pech een flink jetlag voor aan paar dagen trainingskamp. Naar Qatar is het iets korter.

Wat betreft de temperatuur zijn ze idd aan het zeiken, mijn vriendin sport ook op hoog niveau en die vertrekt binnenkort naar Tenerife, waar het ook niet koud is.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:46
Gert Jan vind sws tegenwoordig alles klote. Dit heeft voor zowel Ajax als PSV vooral economisch belang, en dit zal allemaal zeker in overleg zijn gegaan met de technische en medische staf welke toch moeten kunnen beoordelen of het wel of niet te doen is. Ik zou wel kunnen genieten van het lekkere weer in elk geval ;-)
Vind ik leuk
Entombed +1440
vrijdag 4 januari 2019 om 14:49
Ik moet zeggen dat ik de 'media' waar Gertje toe behoort altijd wel lekker zeikerig. Op alles is wat aan te merken. Ik vind zijn kapsel al jaren niet kunnen. Maar daar gaat hij ook niets aan doen omdat ik dat vind... dus... tjah...
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
vrijdag 4 januari 2019 om 15:18
Lekker trainen in de zon, samen op het terras zitten, lekker zwemmen, team building. Heerlijk man !! En 9 uur vliegen is geen economy he, dat zijn stoelen met voldoende beenruimte dat de bloedsomloop prima op gang blijft. Gertjan is een oude zeiksnor.
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 6 januari 2019 om 01:11
Kan je prima languit liggen idd, dus minder last van een jetlag dan jan met de korte achternaam.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 16:45
Gertjan get a job man
Vind ik leuk
Entombed +1440
zondag 6 januari 2019 om 08:49
Errr hij voert zijn werk uit...
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2006
vrijdag 4 januari 2019 om 18:35
Hij laat t lang omdat hij kalend is
Vind ik leuk
KCP +736
vrijdag 4 januari 2019 om 15:13
Je vriendin vliegt niet business class ook bezit je vriendin geen miljoenen staf.. bij PSV weet ik het niet. Kortom hij moet niet zo janken Ajax speelde in Brazilië, Toronto en mid-west al die jaren werdt Ajax kampioen. Ajax ging in EU op kamp en werdt geen kampioen... cijfers geven jouw en Verbeek totaal geen gelijk.
Vind ik leuk
Entombed +1440
vrijdag 4 januari 2019 om 15:29
Da witte gij hillemaol nie. Of menne meid gin bizniz klas vliegt.

Plus... ik zeg niet dat het niet kan. Ik zeg dat de jetlag het enige issue kan zijn en dat de rest helemaal geen argument is.

Jij zat wel helemaal klaar om een vijandelijke reactie te typen of niet, KCP?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 15:31]
Vind ik leuk
KCP +736
vrijdag 4 januari 2019 om 17:27
En ik laat zien dat het feitelijk totaal anders ligt met harde cijfers... Ajax Brazilië kampioen... Ajax Amerika kampioen.. Ajax Qatar kampioen!

Ajax Spanje.. geen kampioen Ajax.. Oostenrijk geen kampioen.

Die Gert jan is een grappig vent maar voor voetbalkennis moet je duidelijk niet bij jouw en hem zijn.
Vind ik leuk
Entombed +1440
zondag 6 januari 2019 om 08:47
Grappig, dat je met harde cijfers zegt te komen en dat er niet één in je tekstje voorkomt.

Overigens is wat jij nu aanhaalt corellatie en geen causatie. Ajax is in dit jaren niet wel of geen kampioen geworden OMDAT ze naar die landen zijn geweest.

Ik vraag me serieus af welk punt je probeert te maken. wat ik zeg is: Gert-Jan moet niet zeuren over het weer, jetlag kan een punt zijn.

Ik heb het niet eens over kampioensschappen en of PSV of Ajax dat wordt. Want dat wordt helemaal niet beslist door een trainingskamp in Qatar, Florida of de verdomde achterhoek.

En geen cijfers in je stukje.. wat ben je met je leven aan het doen KCP?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:23
Dit is wel het toppunt van tegenstrijdig geneuzel!
Vind ik leuk
Sanji +1309
vrijdag 4 januari 2019 om 13:47
Begrijpend lezen is ook moeilijk voor sommige.

Blij dat zulke mensen wel mogen stemmen
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:28
Ik zet ook vraagtekens bij zn kapsel... Next !
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:33
Och verrek, zit er een kapsel onder dat ontploft matras ?
Vind ik leuk
Entombed +1440
zondag 6 januari 2019 om 08:48
Nja... kapsel, kapsel. Een kapsel geeft moeite aan... dat zit hier niet in.
Vind ik leuk
Robert_b89 +496
vrijdag 4 januari 2019 om 13:31
Leer lezen er staat toch minst ideale. Hij zegt niet dat het niet goed is. Een land waar het nu een graad of 15 is is ideaal volgens hem. Frankrijk bijv.
Vind ik leuk
Snapje? +8685
vrijdag 4 januari 2019 om 13:45
Is dat niet te lang rijden, kan ook nog flink regenen, nee niet ideaal!! 😂😂😂😂
Vind ik leuk
Jan ref +1637
vrijdag 4 januari 2019 om 18:16
In Frankrijk is het nu geen 15 graden maar koud ik zit nu in Bordeaux en was maar 5gr vandaag
Vind ik leuk
De fries +2064
vrijdag 4 januari 2019 om 14:46
Wat had hij graag als trainer zo’n trainingskampje meegemaakt...desnoods in Nederland ..
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:56
Wat een gezeur. Waar is ie met twente geweest? Dan moeten ze daar zeker niet naartoe gaan!
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 16:51
Geef mij maar de meningen van 'De Vier'....
Vind ik leuk
windforce11 +3416
vrijdag 4 januari 2019 om 13:19
Gewoon elke dag boerenkool met worst en hout hakken in een bos in de achterhoek als het aan Gert Jan ligt. Denkt die man nou echt dat die clubs hier zelf niet over nadenken en de afweging maken om het wel of niet te doen. Wat een zeikerd is het toch...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 13:21
Het zit je nog steeds dwars he... (al heb je hier gedeeltelijk gelijk)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:23
zou een goeie coach zijn voor de 7 dwergen, wordt wel in de zaal dan
Vind ik leuk
G.Kopf +5004
vrijdag 4 januari 2019 om 13:53
Zo een trip naar Florida lijkt mij meer een idee van de financiële en merchandise afdelingen.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
vrijdag 4 januari 2019 om 14:03
Het is het aangename met het noodzakelijke combineren.
Denkt Verbeek dat die jongens elke dag bij de McDonalds rond hangen ?
Het is voor hun toch ook een beetje vakantie ?
Zo kunnen ze met lekkere temperaturen goede trainingen houden.
Op 2 februari speelt Ajax tegen VVV, kunnen we gelijk zien waar je het beste je trainingskamp op kunt zetten, in Florida of in eigen land.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
Lucky Kes +7063
vrijdag 4 januari 2019 om 14:12
Moet je eerst de computer laten analiseren wat de uitslag zou moeten zijn bij gelijke omstandigheden.
Dan het verschil bekijken bij de werkelijke uitslag.
wat jij zegt is natuurlijk onzin.
Ajax wint 99 van de 100 potjes, met deze elftallen, thuis van VVV.
Is dan makkelijk te zeggen van: Kijk, Ajax had gelijk.
Vind ik leuk
Cookee +12706
vrijdag 4 januari 2019 om 14:41
Weet je Kes, ik merk altijd dat als het 10 graden word,
dan vind ik het koud... een maand later is het min 10 en dan maal je daar niet meer om. Dus om uit de warmte te komen heeft best nadelen, hij heeft een punt.
Al spreekt wel weer voor die optie, dat warmte beter voor de spieren is.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7063
vrijdag 4 januari 2019 om 15:14
Geloof ik best Cookee, maar wat heeft dat met mijn stelling te maken?
Ik reageerde op ReneAjax.
Eigenlijk kun je dan beter naar Siberië gaan bij -20 dan is het lekker warm als je weer thuis bent.
;-)
Alhoewel dan wel de kans bestaat dat je spieren nog stijf van de kou zijn.
;O()
Vind ik leuk
Cookee +12706
vrijdag 4 januari 2019 om 15:54
Niks sorry. :)
Was 't met je eens. Maar wilde voor Gertjan opkomen.
Zal niet weer gebeuren.

Ja, heel gek is dat niet wat je zegt hoor. Sommigen gaan zomers in een ijsbak zitten toch?
Met scheren is wel makkelijk, je breekt de haren gewoon af.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:58
Volgens mij 100 op 100 hoor. Je vergeet dat er ook var is in de tweede seizoenshelft..
Vind ik leuk
Lucky Kes +7063
vrijdag 4 januari 2019 om 15:11
Nou nee, ben ik niet mee eens.
Van de 100 wedsrtrijden zal er best een wedstrijd bij zitten waar alles tegen zit bij Ajax en alles mee zit bij VVV.
Spelers totaal uit vorm zijn en bij VVV juist spelers meer brengen dan normaal.
etc etc
En dat Ajax dan dus 1 wedstrijd niet weet te winnen.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1746
vrijdag 4 januari 2019 om 14:37
Nja ik neem met liefde en plezier een van die Florida tickets over hoor ;)
Vind ik leuk
Cookee +12706
vrijdag 4 januari 2019 om 14:38
Hij overweegt de opties en spelen in Qatar heeft toch niks met voetbal te maken, kijk naar wat Wesley daar doet, zijn tijd verdoen.
Volgens mij ben jij meer geirriteerd dan Gertjan, die geeft een mening.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:20
Ver weg niet goed in eigen land niet goed is er ooit iets wel goed bij die man als hij niet zelf de trainer is?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:22
nee :-)
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
vrijdag 4 januari 2019 om 13:51
Jij komt uit Leiden, Robbie.

Kan niet missen.....

Hoe dan ook, je support de JUISTE club.👍
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:58
Mooie nick... Aatje, Aaaaatje, het is hier niet meer zoals toeoen.. geweldig nummer :)
Vind ik leuk
The Iceman +16364
vrijdag 4 januari 2019 om 13:20
Ajax loopt wel een risico op jetlag na terugkomst, maar voor de lange termijn is het wel slim om naar Amerika te gaan.
Vind ik leuk
2cents +61654
vrijdag 4 januari 2019 om 13:31
Gelukkig speelt Ajax dan die eerste weken na terugkomst nooit om 12:15. ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +45787
vrijdag 4 januari 2019 om 13:39
Kunnen we Ronald de Boer ook meenemen? Die wil al heel lang Frank een keer aan het werk zien
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 13:45
En dan niet mee terug nemen zeker? :p
Vind ik leuk
#Keizerout +45787
vrijdag 4 januari 2019 om 13:52
Ik red het ook zonder zijn weinig inzichtelijke analyses
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 14:03
Haha zoiets dacht ik al.
Vind ik leuk
2cents +61654
vrijdag 4 januari 2019 om 14:36
Kan Ronald zelf niets regelen in Atlanta? Dat zou dan de eerste plek zijn waar hij niet weet te schnabbelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45787
vrijdag 4 januari 2019 om 14:40
Ik heb het gevoel dat je tweede zin de vraag al beantwoordt :p
Waar moet die arme man dan van leven? Elke avond bij Frank eten zeker :p
Vind ik leuk
2cents +61654
vrijdag 4 januari 2019 om 14:43
De club heeft Frank 2 grote vriezers gegeven volgestopt met microwave dinners, dus voor Ronald is er altijd een maaltijd.
Vind ik leuk
#Keizerout +45787
vrijdag 4 januari 2019 om 14:56
Leuk, kunnen ze ook een micro wave doen als ze samen op de bank voetbal kijken :p
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:20
Florida valt reuze mee in deze tijd. Zeker Orlando.

Qua klimaat bedoel ik dan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 13:21]
Vind ik leuk
Toets +422
vrijdag 4 januari 2019 om 14:12
Mja als je van Disney houdt kom je je tijd wel door in Orlando voor de rest is er helemaal niks te beleven daar.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:35
Ze gaan niet op vakantie
Vind ik leuk
Leedz +7644
vrijdag 4 januari 2019 om 13:21
Volgens mij spreekt hij zichzelf tegen
Vind ik leuk
The Iceman +16364
vrijdag 4 januari 2019 om 13:25
Tenzij Verbeek bedoelt dat je t beste naar een warme plek op max 3-4 uur vliegen kan gaan, het liefst zonder tijdverschil.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:29
Waarschijnlijk een uit zijn context gerukt interview.
Vind ik leuk
The Iceman +16364
vrijdag 4 januari 2019 om 13:31
Misschien, maar hij benoemt gewoon twee uitersten: heel ver reizen vs. in Nederland blijven.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
vrijdag 4 januari 2019 om 13:39
Wel grappig dat de meeste mensen op VP dit niet lijken te begrijpen.
Vind ik leuk
SimonSays +7421
vrijdag 4 januari 2019 om 13:24
Ik kan Verbeek niet meer serieus nemen op voetbalgebied. Als hij zegt dat het niet ideaal is, ben ik gerustgesteld.
Vind ik leuk
rexxo +11695
vrijdag 4 januari 2019 om 13:25
Ik heb bedenkingen bij keuzes en uitspraken van Verbeek .
'Eigenlijk het meest ideale als hij een tijd zijn mening voor zich houd.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:26
Laat de spelers. Ook maar eens stoom afblazen
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 13:26
Het beste is gewoon om op de Veluwe hout te gaan hakken en daarvan een eigen onderkomen te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:29
Janneman heeft zijn bedenkingen bij Verbeek: "eigenlijk een hele debiele keuze"
Vind ik leuk
RGB +1331
vrijdag 4 januari 2019 om 13:32
Verbeek heeft gewoon gelijk. Nu twee weken ballen in de hitte en dan terugkomen als hier sneeuw ligt en de temperatuur rond 0 is Echt geen goede voorbereiding.
Vind ik leuk
El Cazador +8938
vrijdag 4 januari 2019 om 13:32
Gert-Jan zegt tussen de regels door Spanje is ideaal vanwege de reistijd en het klimaat, daar weet Stratum alles over.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10123
vrijdag 4 januari 2019 om 13:34
Klimaat weet stratum weinig vanaf denk ik. Die komt niet vee buiten, beetje bankhangen met aircotje aan ;)
Vind ik leuk
SimonSays +7421
vrijdag 4 januari 2019 om 13:52
Stratum lijkt veel te weten vanaf 17 graden Celcius en hoger.
Vind ik leuk
Romario9 +13587
vrijdag 4 januari 2019 om 13:34
"De nummers één en twee van de Eredivisie zitten komende week in respectievelijk Florida en Qatar"

Nee VP, de nummer 1 en 2 zitten respectievelijk in Qatar en Florida.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
vrijdag 4 januari 2019 om 13:35
Verbeek zegt weer niks.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:38
In zijn tijd zaten ze ook in het buitenland; met name Curacao en Turkije waren populaire trainingsoorden met hoge temperaturen. Misschien dat de commerciële belangen tegenwoordig van doorslaggevende betekenis zijn.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
vrijdag 4 januari 2019 om 13:39
Het meest bedenkelijke is hier toch wel dat hoofd van Verbeek.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
vrijdag 4 januari 2019 om 13:39
Ik denk dat de spelers daar geheel anders over denken.

Jong psv is hier neergestreken en die vonden het al frisjes (16-17 graden).....
Waar ze overigens wel gelijk in hebben, doe mij ook maar 35 plus...
Vind ik leuk
RGB +1331
vrijdag 4 januari 2019 om 14:38
Woon / verblijf jij in de buurt van Oliva dan?
Vind ik leuk
stratumseind +195341
vrijdag 4 januari 2019 om 14:56
nee ik zit niet daar , paar honderd km richting zuid westen maar hier is het weer ook maar zoz zo 17 graden max
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
RGB +1331
vrijdag 4 januari 2019 om 15:00
Ah oké, die omgeving waar Jong PSV zit is wel prachtig hoor.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
vrijdag 4 januari 2019 om 15:02
De streek valencia is zeker prachtig maar nog mooier in de zomer
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 15:02]
Vind ik leuk
RGB +1331
vrijdag 4 januari 2019 om 15:09
Ik heb een flink stuk van Spanje al gezien, ik moet alleen nog een stuk van Extremadura zien, Een gedeelte van Galicia (ben wel in de buurt van Vigo geweest), Asturias en een stuk van León. Ik ben dan ook een echte liefhebber van Spanje.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
vrijdag 4 januari 2019 om 15:16
Nationaal park Doñana is bijna mijn achtertuin , mooi gebied
Vind ik leuk
RGB +1331
vrijdag 4 januari 2019 om 15:20
Ben ik geweest, twee keer gelogeerd in Chipiona. Ook 2 x naar de Feria del Caballo in Jerez de la Frontera geweest.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
vrijdag 4 januari 2019 om 13:46
Gert-Jan heeft het niet zo op warme temperaturen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:52
Inderdaad, Verbeek heeft altijd wat aparts te melden, al is het maar om aandacht te krijgen

In deze tijd is het heerlijk voor de spelers om in een warm land wat bij te komen, en voor de teamspirit is het alleen maar goed

Anders moeten ze hier om 09:30 in de kou trainen op de club en zijn ze om 15:00 weer thuis

Misschien goed voor het gezinsgevoel, maar daar zijn ze geen profvoetballer voor

Zo'n trainingskamp is toch een soort van vakantie, met fysieke trainingen, maar ook samen eten, wedstrijden kijken, terrasje, strand

Ik zou wel me willen hoor!
Vind ik leuk
Pinda +82
vrijdag 4 januari 2019 om 14:06
Het is daar warmer mr Verbeek kans op minder blessures. En als je het zo goed weet waarom geen trainer zijn? Oh ja niemand wil je hebben pppfff azijnzeiker
Vind ik leuk
MOKUM*** +2130
vrijdag 4 januari 2019 om 14:07
Het meest belachelijk is de "winterstop". Welke winter?? Met de kerst 12 graden, nu nog steeds ver boven nul.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:11
Wat een onzin kraait deze man uit met dan zit je negen uur lang in het vliegtuig! Ajax speelt pas op 20 januari om 16:45 uur zijn wedstrijd en PSV om 14:30. Dus genoeg tijd om bij te komen. Dus ik denk niet dat de spelers daar last van zullen ondervinden.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:42
Dan kun je net zo goed je niks zeggen gert-jan
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:42
Haha je kan ook overal op zeiken.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:53
Met name PSV 40 graden in quatar en als je terug komt 2. Het is meer van we gaan op strafkamp
Vind ik leuk
Peb +94
vrijdag 4 januari 2019 om 14:55
Ja ja. Duidelijk....
Vind ik leuk
Eric C +0
vrijdag 4 januari 2019 om 15:25
Ik denk dat Ajax en PSV zich pas achter hun oren gaan krabben als deze mislukte trainer zou zeggen: “ zo zou ik het ook doen”
Vind ik leuk
hoebie60 +216
vrijdag 4 januari 2019 om 15:36
Wie heeft er geen bedenkingen bij gert jan zelfs de snor, laat hem zelf eerst alles op de rit krijgen, want is toch ook een beetje eenclown
Vind ik leuk
Jordtt +1546
vrijdag 4 januari 2019 om 15:44
Wat een onzinverhaal.. Tijd zat. Bovendien die laatste opmerking, 10 graden warmer is ideaal? Waarom dan wel? Is juist het beste om gewoon in wedstrijsomstandigheden te trainen? Of je moet er een echt kamp van maken in Siberië... Dat is natuurlijk perfect!
Vind ik leuk
bert +554
vrijdag 4 januari 2019 om 16:01
Waar heeft die gek nu verstand van,zelf overal mislukt en ontslagen.de grootste trainer miskleun
Vind ik leuk
Smash +4133
vrijdag 4 januari 2019 om 16:25
Daar heb je Verbeek weer hoor; Het is er nu 19 graden, dus dat valt wel mee!
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 17:04
Verbeek de professor.
Overal weggedrag en weet het toch allemaal beter.
Rara rarara.
Vind ik leuk
ludoboy +636
vrijdag 4 januari 2019 om 18:22
Verbeek moet thuis maar is meer luiers gaan verschonen want deze man krijgt nog teveel tijd en ruimte om alles fout te vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 18:44
Voor de duidelijkheid nr. 1 PSV gaat naar Qatar en nr. 2 Ajax gaat naar Florida.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:30
Wat een ge7ver ...
Gert Jan Verbeek had destijds beter wel met zijn cluppie op trainingskamp kunnen gaan .
Wie weet wat hij dan had kunnen voorkomen .
...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:08
Klinkt allemaal heel plausibel wat Gertjan zegt...
Vind ik leuk
rpaulp50 +13530
zaterdag 5 januari 2019 om 13:24
Vandaar ook dat VVV en Heracles toonaangevend zijn in het Europese voetbal..........gewoon in de achtertuin overwinteren, nou en ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws