Ajax 'zéker geen afgesloten hoofdstuk': 'De bedoeling dat ik eerste spits word'

    Ajax 'zéker geen afgesloten hoofdstuk': 'De bedoeling dat ik eerste spits word'

    Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 16:15vr 04-01-2019 om 16:15

    Laatste update: vrijdag 4 januari 2019 om 16:17vr 04-01-2019 om 16:17

    Kaj Sierhuis is nog altijd vastberaden om te slagen bij Ajax. Dat zegt de talentvolle spits, die door de Amsterdammers voor anderhalf jaar is verhuurd aan FC Groningen.

    "Er waren meerdere opties, maar Groningen vond ik de beste optie", zegt Sierhuis tegen FOX Sports over zijn verhuur. "Het is een hele mooie club, die lager op de ranglijst staat dan waar ze horen te staan. Ik wil ze graag helpen om hoger op de ranglijst te komen."

    "Je moet kijken naar welke clubs interesse hebben en mijn doel was om in de Eredivisie te gaan spelen. De Eredivisie-clubs die nu spelers nodig hebben, zijn vaak clubs die wat lager op de ranglijst staan. De clubs die hoger staan zijn vaak goed bezet. Dat speelt ook mee", zegt de doelpuntenmaker van beroep.

    Of Sierhuis erop rekent dat hij ooit nog eerste spits van Ajax wordt? "Ja, zeker. Dat is wel de bedoeling. Ik wil hier laten zien dat ik goals kan maken in de Eredivisie. Als ik er hier veel kan maken, ziet Ajax dat ook. Dus Ajax is zéker nog geen afgesloten hoofdstuk."

    Poll

    Wordt Sierhuis ooit nog eerste spits van Ajax?

    (2089 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 4 januari 2019 om 16:19
    Ik hoop het voor je Kaj, laat het nu eerst maar zien bij Groningen. Hopelijk ga je daar vlammen ! Succes !
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:20
    Idd niet opgeven, kijk naar blind.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:23
    Blind is een voorbeeld, maar als ik aan een spits denk die later pas op top niveau kwam was het Geffenaar Ruud v Nistelrooij. Was dacht ik 22 toen ie van Heerenveen naar PSV verhuisde en op zijn 25e naar Man United ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:37
    Vergelijk onzen Ruud niet met een kajtje. Ruud is/was wereldtop
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:41
    Maar wel pas op late leeftijd dat is de vergelijking.
    En dat is een prima vergelijking of kaj dat ook gaat redden is nog maar de vraag.
    Niet zo snel op je PSV pikkie getrapt gozer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:09
    Ik vind 20 overigens nog niet zo heel oud hoor. Frenkie breekt ook dit seizoen pas echt door. We gaan het zien... het is een mooie testcase voor Kaj, want Groningen draait voor geen meter. Dus als hij daar doelpunten gaat maken, dan gaat hem dat bij Ajax ook lukken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:45
    Oh ja bierprofessor ? Waarom speelde Ruudje dan op zijn 20e voor voor Fc Den Bosch en vonden ze hem bij RKSV Margriet niet eens goed genoeg voor het eerste ??? En speelde die daarna nog twee jaar voor Heerenveen om daarna pas naar PSV te gaan. Omdat Ruudje een laatbloeier was. Deze Sierhuis is als ik me niet vergis dit jaar 20 geworden, en als die zich stormachtig ontwikkelt kan het nog alle kanten op. Ik zeg niet dat Kaj een 2e Ruud word, maar dat ie zich stormachtig kan ontwikkelen is niet uitgesloten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:47
    Als als als inderdaad. Ruud heeft het al bewezen. Nu kajtje nog
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:50
    Kom op Bierprofessor, Ruud heeft ook de tijd gehad zich te bewijzen. Deze jongen heeft de tijd nog voor zich. En ik wens hem alle succes en schrijf hem, mede door jullie RvN verhaal, nog niet af !
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:53
    Heel goed kerel.
    Hij sneert omdat het geen psver is dat denk ik.
    Het kan altijd nog voor kaj.
    Maar goed je hebt altijd misgunners en haters helaas maar waar
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:56
    Er zijn laatbloeiers genoeg. Maar er is maar 1 ruud. Heb zijn kicksen nog zien staan in bernabeu.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:59
    Tuurlijk is er maar 1 Ruud, zal ik ook niet ontkennen. Leuke gozer ook, lekker nuchter. Heb een aantal keer met hem op de tribune gezeten, zn broertje speelde toen in het 2e van OSS'20 ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:02
    Ik heb vele kampioenschappen met hem gevierd
    Vind ik leuk
    Dee79 +2439
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:27
    2x is idd heel veel....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:29
    Misschien komt hij voor elk feestje terug?
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    zaterdag 5 januari 2019 om 13:52
    Hij/Zij kan hem als een echte groupy altijd zijn blijven volgen.
    Hij/Zij verwees er wel al naar met dat staan soppen bij de schoentjes in het Bernabeu.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:59
    Ga jij nu je gelijk maar halen in de kroeg in Eindhoven i.p.v. je druk te maken over Ajax is niet zo goed voor die betonklomp in je lichaam!
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:21
    Waarom zou ik me druk maken om Ajax. Is mijn club toch niet.

    Hè rustig aan hè maat. We beginnen niet te schelden hè?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:58
    Ja en dat zegt Kaj dus zelf al dat hij gaat proberen om het ongelijk van Ajax te bewijzen. Dus ff afwachten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:18
    Het gaat bij talenten toch altijd over wat er mogelijk is? Beetje makkelijk om dan als als als te gaan roepen.
    Niemand zegt dat Sierhuis even goed wordt of ook maar in de buurt gaat komen.
    Alleen dat het mogelijk is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:19
    Misschien word het wel een Messi of Ronaldo dan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:28
    Of een hele matige spits.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:16
    Besjoertje........
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:01
    En Sierhuis kan het worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:02
    Dat word nooit Van The Man
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:04
    Klopt, dat word niemand. Er is maar één Van The Man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:05
    Zo ist markie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:28
    Ja oke, maar die bijnaam is afgeleid van zijn naam. Sierhuis heet gewoon anders.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    vrijdag 4 januari 2019 om 19:20
    Nee, en andersom ook niet.

    Wat een non-discussie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:18
    Eens, maar qua stijl hebben ze wat van elkaar weg.bij de een vloog alles er op een gegeven moment in, bij de ander lukte het zelfs niet in de basis tegen kleine clubs..geen vergelijking net de gearriveerde nistelrooy, wel met een dergelijke loopbaan tot nu toe op zijn leeftijd...moet nu dus wel gebeuren bij Groningen, waar nistelrooy het bij den Bosch deed..
    Vind ik leuk
    pietprecies +9359
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:48
    En wat denk je van Zlatan? Daar dachten ze eerst ook van dat hij niks kon 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:51
    ook een voorbeeld indd, maar dat kwam meer omdat ie nogal slungelig oogde. ;-)
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:55
    Mido was beter vonden ze😂.
    Laatst nog de docu becoming Zlatan gekeken.
    Het kan verkeren haha.
    Vind ik leuk
    companen +1640
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:15
    Ronald de Boer is een voorbeeld spits bij ajax werd verkocht en daarna weer sterker terug te komen. Die weg wilt Sierhuis ook belopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:20
    Klopt, had ik hieronder ook al ergens geschreven ! Was me in eerste instantie even ontschoten
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:14
    Whhahahaaaaaaaaaaa
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:22
    Er is dus geen “optie tot koop” bedwongen door Groningen? Dat dacht ik namelijk wel gelezen te hebben in een eerder artikel hier.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20621
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:28
    Een optie tot koop idd, Zlatan.

    Maar blijkbaar ook een zgn. 'terugkoop' clausule door Ajax.

    Dus er is nog hoop voor hem, maar dan zal hij zich wel danig moeten ontwikkelen.

    Zal mij benieuwen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 16:29]
    Vind ik leuk
    The Iceman +12688
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:28
    Volgens mij wel, maar Ajax heeft ook de eerste optie als ze hem terug willen kopen dacht ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:39
    Net weer een spits erbij gekocht. Ene traore. KAJ zal wel niet snel terug keren
    Vind ik leuk
    The Iceman +12688
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:46
    Lijkt me ook niet, niet voor niets dat Groningen überhaupt een optie tot koop heeft. Maar des te mooier als Sierhuis Ajax’ ongelijk bewijst en als een betere speler terugkomt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 16:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:30
    "Groningen meldt dat het een optie tot koop heeft bedongen op Sierhuis. Voor een onbekend bedrag kan de aanvaller na zijn huurperiode definitief worden ingelijfd"

    Uit het eerdere bericht hier dat de transfer werd bevestigd door Ajax en Groningen.
    Vind ik leuk
    Olfie +5194
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:33
    Ja, én optie tot terugkoop dacht ik
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:36
    Bij Ajax lees ik het nergens terug, FC Groningen maakt er melding van.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:44
    *bedongen
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:44
    Gaan we leuk doen ouwe ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:45
    Ik bedoel het nooit vervelend. Beter dat ik het zeg dan iemand die ertoe doet :p
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:58
    Anderhalf jaar verhuur, optie tot koop FCG en terugkoopoptie Ajax.
    Vind ik leuk
    Markieee +1046
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:42
    Groningen heeft een optie tot koop, dus als ie de sterren van de hemel speelt daar is hij juist weg. Daarbij straalt het niet echt uit dat de club er nog op rekent dat hij ooit doorbreekt in het eerste.
    Vind ik leuk
    Franciscus +163
    vrijdag 4 januari 2019 om 23:40
    Hij heeft hetzelfde probleem als onze Dylan Vente: "Hij is nog niet klaar voor dit niveau. Goed dat 'ie verhuurd is. Dat zou mijn Feyenoord ook met Dylan Vente moeten doen. Zo gaat 'ie kapot.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:20
    Ben bang dat het wel is afgesloten Kaj en dat is jammer want je wil zo graag. Hopelijk ga je verrassen met spectaculaire groei.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:25
    Het kan nog makkelijk, niet elke succesvolle spits moet het alleen hebben van verfijnde techniek. Ik noemde hierboven Van Nistelrooij al als voorbeeld.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:28
    Alles kan, maar al in de jeugd gaf Ajax de voorkeur aan andere type spitsen.

    Als afmaker kan hij een fenomeen worden. Bij Ajax is een spits minstens zo belangrijk als aanspeelpunt en teamspeler. Dat beheerst hij veel minder. Maar ook buiten Ajax om kan hij een mooie carrière hebben.

    En nogmaals, ik hoop dat hij gaat verrassen en dat Ajax hem straks terug mag kopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:32
    Klopt, als Ajax spits moet je normaliter meer kunnen maar als hij zich door ontwikkelt als afmaker zoals we Huntelaar hadden dan zie ik hem indd graag terug keren. Vooralsnog koffie dik kijken maar hoop voor hem op het beste.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:32
    Dat laatste zeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:56
    Ronald de Boer schiet me ook ineens weer te binnen. Ook rond deze leeftijd voor 2 of 3 seizoenen naar Twente gegaan om vervolgens terug naar Ajax te keren en een paar kleine prijsjes te pakken alvorens naar Barca te verkassen ? Ook geen slecht voorbeeld dunkt me hahaha ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:07
    1 1/2 jaar Twente inderdaad. Hoop het heel erg, voor Kaj zelf, dat Ajax hem straks goed genoeg vindt om terug te halen.

    Alleen, in tegenstelling tot destijds, heeft Ajax nu wel
    Meer mogelijkheden via Jong in de KKD om spelers goed in te schatten.

    Voetballend heeft Sierhuis het ook op dat niveau vaak al heel moeilijk. Dan kom je serieus in de problemen als je met Ajax Europa in moet.

    Wie weet gaat het hem lukken. Ben best heel erg benieuwd in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:12
    Maar Ronald de Boer werd toen al gezien als een toptalent, en toen hij verkocht werd aan Twente had hij er al ruim 50 ED-wedstrijden bij Ajax op zitten. Kaj mag zijn best doen, maar wordt gewoon verkocht, tzt. Komt gewoon te kort voor het steeds meer eisende Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:21
    Zou inderdaad kunnen, maar ik laat Kaj me graag verbazen 😉
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:32
    Ach, misschien hebben jullie hem over 2/3 jaar wel :p
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:47
    Dan moet hij wel érg goed worden, wil hij beter worden dan Jörgensen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:47
    Die is dan toch wel weg?
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:51
    Dat neem ik wel aan, ja. Maar de echte vraag blijft; is Sierhuis dan inmiddels béter dan een Jörgensen in zijn beste dagen? Ik acht die kans niet zo groot. Het is gewoon geen toptalent.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:54
    Dat is een goede vraag.
    Al is Jorgensen op dit moment ook wel aanzienlijk minder dan in zijn beste dagen. Die overigens in zijn carrière maar een seizoen hebben geduurd.
    Ik durf niks te voorspellen met Sierhuis. Lammers had ik fout, Cassierra had ik fout, Keizerout is af bij de spitsen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 19:46
    Haha. Doe ik er alvast Vente bij. Alle 3 net niet. 😉
    Laat Jorgensen nog maar even schuiven, de kampioensvorm is er niet nee, maar nog n paar stapjes en hij is (weer) meer dan goed genoeg.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 20:12
    Ik hoop dat hij die dan snel gaat zetten.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11676
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:21
    Wens hem alle succes toe bij Groningen, hopelijk wordt deze verhuurperiode (in tegenstelling tot Cassierra) wel een succes. Of hij op termijn de eerste spits van Ajax wordt waag ik toch te betwijfelen. Op de Toekomst loopt ook nog Danilo Pereiro rond en men haalde eerder vandaag nog Traorè binnen. Ik vrees dat het einde verhaal is voor Kaj Sierhuis..
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:27
    Ligt aan zijn ontwikkeling komende tijd. Hij mag nu aan het werk in de eredivisie, ik hoop dat ie zijn belofte in gaat lossen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:33
    Welke belofte precies? Tenminste, als Ajax het niet in hem ziet zitten, wordt hij dan daarmee niet ook een minder grote belofte?
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:35
    Om te groeien als speler, te laten zien dat ie wel geschikt is als Ajax spits.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:37
    Ja, ik snap wat je bedoelt hoor. Alleen, meestal gaat het bij belofte inlossen bij talenten waar ook veel van verwacht wordt. Van Sierhuis wordt nu dus minder verwacht. Dus hoe groot is die in te lossen belofte nog?
    Maar dit is vooral een beetje filosofisch gelul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:39
    Haha indd. Ik hoop dat ie zn woorden waar gaat maken, andere formulering maar komt in mijn ogen op hetzelfde neer ;-))
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:41
    Ja, sowieso had mijn punt helemaal niks opgeleverd. Misschien na een uur 'oh, ja, goh, leuk, ik hoop dat hij het waarmaakt.' :p
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:45
    Ajax moet ook meerdere opties hebben de beste (voor ajax) zal het dan redden.
    Zo werkt het natuurlijk altijd helemaal in de top. De afvallers zullen bij andere clubs weer kansen krijgen om het daar te bewijzen.
    Dat je de top niet haalt is geen schande ze zijn al profs dat kunnen wij niet zeggen.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:21
    Heeft zeker de potentie.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1466
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:21
    Ik denk dat hij net niet het niveau van Ajax haalt. Zeker niet het niveau wat ze nu op de mat leggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:21
    Is hij niet goed genoeg voor verre van dat
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:22
    Jammer dat het Groningen is geworden, Heerenveen was een veel betere optie geweest. Succes! Tot over 1,5 jaar Kaj.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8914
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:28
    Concurreren met Lammers? Hij wil spelen en de plek van Cassiera is vrij.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:37
    Lammers speelt ie ook met gemak uit de basis.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8914
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:47
    Dat weet ik niet hoor. Daarvoor ken ik Lammers niet goed genoeg als speler. Volgens mij doet hij het niet ens slecht bij Heerenveen.
    2 talenten bij dezelfde club is toch overbodig. Ze moeten ieder een eigen club en dan een ervaren spits erachter die hun helpt beter te worden.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:56
    Lammers doet het prima ja, maar Sierhuis is wel niveautje hoger. Maar dit is wel beter ja, Sierhuis lekker bij Groningen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:34
    Lammers heeft laten zien de eredivisie goed aan te kunnen. Dat is met Sierhuis nog even afwachten lijkt me.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:09
    Bij de uitgang? Of is dat weer te negatief voor je?
    Vind ik leuk
    Jesmaj +351
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:24
    Groningen heeft goede zaken gedaan in de winterstop! Gaan eindigen op plek 8 dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Mari +10615
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:25
    Goed zo.
    Ronald de Boer vond de weg omhoog in Enschede. Geen slecht voorbeeld toch?
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:09
    Ene Daley Blind vond ook de weg omhoog bij Groningen. Helemaal een goed voorbeeld.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8914
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:27
    Precies de juiste instelling. Succes bij Groningen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:38
    Cassierra 2.0.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 16:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:39
    Ik hoop voor hem, maar denk het niet.
    Vind ik leuk
    Renelas +215
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:44
    Dit is echt DE kans voor Kaj. Gebeurd het hier niet kan hij Ajax 1 snel vergeten... Ik hoop echt dat ie het gaat laten zien nu. Eigen jeugd is toch altijd het best als het door breekt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 16:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:49
    In iedergeval goede instelling
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4401
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:02
    Dat dacht Zivkovic ook...
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:14
    Dat is de juiste instelling.
    Zet hem op Kaj!
    Vind ik leuk
    Romarioo +467
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:23
    😂😂😂 Je droomt
    Als je Ajax pijn doet met Groningen maak je een kans en anders kan je blijven dromen
    Vind ik leuk
    Op afstand +924
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:37
    Gaat het niet worden, als je bij Ajax op deze leeftijd er niet staat, wordt het gewoon niks.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:08
    Goede houding. Wel kansloos in zijn streven. Maar allez.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:17
    Komt te kort voor het 1e
    Vind ik leuk
    Gappievdb +37
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:35
    Dalay Blind-scenario ondanks de positieverschil. Ik denk persoonlijk als je Kaj een kans in het eerste had gegeven bij afwezigheid van Dolberg dan hij gelijkwaardig als Huntelaar zou presteren. Schrijf hem nog niet te vroeg af boys.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:42
    Dat zou me verbazen. Huntelaar is echt zo sluw en handig.
    Hij mist veel, maar creëert het bijna allemaal zelf door goed positie te kiezen.
    Vind ik leuk
    Gappievdb +37
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:47
    Kaj is een spits met potentie en zou dagelijks met hun trainen en hij als spits zou soiesow de technieken en finesse van Hunter van dichtbij mogen ervaren, dus voor nu is het speculeren. Ik denk mits hij de kans kreeg hij het wel zou laten zien afgaand van wat hij heeft laten zien bij Jong. Ik geloof nog in die jongen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:49
    Hoe goed hij het gedaan zou hebben weet ik niet. Tegen Heracles had hij het moeilijk.
    In ieder geval zou hij het denk ik minder goed doen dan Huntelaar. Anders had hij het op training ook wel zo goed gedaan dat hij een kans had gekregen.
    Vind ik leuk
    Gappievdb +37
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:53
    Ik snap je punt volledig hoor maar voor nu is het aankijken hoe hij het daarboven doet. Ik gun hem het succes van harte. Mooie Sierlijke spits man ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:54
    Ik ook hoor. We zullen zien.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    vrijdag 4 januari 2019 om 22:22
    In negen van de tien gevallen, recentelijk, is verhuur een voorbode van het einde bij Ajax, ze weten het nog niet zeker........een laatste poging.
    Bij Groningen wordt een voetballer echt niet beter ha ha maar leuk voor Groningen hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 22:23]
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    zaterdag 5 januari 2019 om 10:09
    Ken je Reiziger en Blind?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    zaterdag 5 januari 2019 om 10:16
    Ja en ik zei; " recentelijk......" ( goed lezen )
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    zaterdag 5 januari 2019 om 10:10
    Ken je anders Suarez wel?.. :)
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    zaterdag 5 januari 2019 om 10:09
    Ik vind het een mooie uitdaging voor hem. Hij bepaalt zelf of het de Zivkovic of de Reiziger/Blind route gaat worden..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    zaterdag 5 januari 2019 om 10:20
    Groningen een uitdaging..... ?.Ajax is een uitdaging, doe je het goed bij Groningen zegt dat helemaal niets, 0,0.
    Sinds wanneer is Groningen de maatstaf voor aanstormend talent ? laat me niet lachen.
    Ajax hoop dat hij het beter gaat doen daar en dat ze dan nog iets kunnen vangen voor die jongen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws