Doan wakkerde Ajax-geruchten aan: Dat wil ik dan zien als ik de gelegenheid heb

Doan wakkerde Ajax-geruchten aan: "Dat wil ik dan zien als ik de gelegenheid heb"

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 10:32za 05-01-2019 om 10:32

Ritsu Doan koestert de droom om actief te zijn in de Champions League. De twintigjarige Japanner zat onlangs in de skybox van Ajax, dat aantrad tegen Bayern München. Dat wakkerde een hoop geruchten aan.

"Die Champions League wil ik meemaken, dus dat wil ik dan zien als ik de gelegenheid heb", vertelt Doan aan De Telegraaf. "Ik heb enorm genoten, het was een ongelooflijk hoog niveau. Dáár wil ik naartoe. Ik heb des te meer gevoeld hoe belangrijk het is om daaraan mee te doen. Het heeft me een impuls gegeven om in trainingen op nog meer dingen te letten."

Doan had in de Champions League kunnen spelen, maar FC Groningen weigerde een miljoenenbod van het Russische CSKA Moskou. "Ik wilde graag in de Champions League spelen, daarvoor was CSKA een mooie kans geweest. Of er met deze ontwikkeling misschien nog grotere clubs langskomen? Ik wil dat de mensen dankzij mijn spel denken: hij hoort thuis in de Champions League. Daar ga ik voor."

Doan is bezig aan zijn tweede seizoen bij Groningen. De aandacht voor de Japanse ster is enorm, merkt hij zelf ook. "Het is wel sneller gegaan dan ik verwacht had, met alles wat er om me heen gebeurt. Ik ben wel heel erg verrast door al die media-aandacht, dat is echt ongelooflijk. Ik ben er heel dankbaar voor en enthousiast dat het allemaal zo snel gaat."

Poll

Moet Doan de stap naar de Nederlandse top maken?

(2512 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 5 januari 2019 om 10:33
Kom maar naar Ajax, lekker de plek van Ziyech innemen straks!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 10:38
Beter nu al halen ... kunnen ze allemaal al wennen aan onze warme club ...
Vind ik leuk
Ik zlatan +386
zaterdag 5 januari 2019 om 10:43
🤢
Vind ik leuk
Snapje? +8672
zaterdag 5 januari 2019 om 10:54
Ik zeg: Doan!!
Vind ik leuk
#Keizerout +45561
zaterdag 5 januari 2019 om 10:55
Dan wordt het wel vrij vol denk ik.
Het is nu al best vol en Lainez moet daar dan nog bij.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 11:22
Als Neres vertrekt hebben we nog wel een plekkie!
Vind ik leuk
#Keizerout +45561
zaterdag 5 januari 2019 om 11:26
Ja ik denk echt dat je gek bent als je Neres nu laat gaan. Ik snap ook niet dat iedereen daar hier zo positief over is.
Vind ik leuk
slechtekont +4870
zaterdag 5 januari 2019 om 11:27
Ben ik niet, het is juist zaak om hem nog een jaar te houden. Ziyech weg, dus dan mag hij het hele seizoen op de rechtervleugel shinen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 11:30
Ben ik ook met je eens ... verkopen van je betere spelers levert nu niks op. Dat bedrag krijg je in juni ook nog wel.

Het nu al halen om ze te laten wennen vind ik wel een goed idee.
Vind ik leuk
#Keizerout +45561
zaterdag 5 januari 2019 om 11:42
Precies.

En ja, ik ook.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 5 januari 2019 om 13:01
geld=geld
Vind ik leuk
#Keizerout +45561
zaterdag 5 januari 2019 om 13:12
Dat is alleen een argument als je meer kunt met dat geld. Wij hebben meer aan Neres.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:33
Ben ik met je eens. Komt van de zomer al €200m+ binnen, neres lekker houden en in de zomer pas zakendoen
Vind ik leuk
#Keizerout +45561
zaterdag 5 januari 2019 om 16:35
Precies. We hebben nu toch meer geld dan we in het team kunnen steken. Dus het zou alleen maar kwaliteitsverlies betekenen.
Vind ik leuk
Futjebal +2706
zaterdag 5 januari 2019 om 11:15
Als een club echt warm is dan hoef je daar niet aan te wennen. Dat valt dan meteen als een warme deken om je heen....maar daar ben jij dus nog niet van overtuigd
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 11:24
Als de club waar hij vandaan komt kil is dan is het verschil met ons warme Ajax te groot en is het beter om even te wennen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45561
zaterdag 5 januari 2019 om 11:42
Ik weet niet of je hoeft te wennen aan vriendelijkheid.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 12:16
😂
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:51
Vorig winterstop haalde PSV Romero een half jaar eerder zodat ie kon wennen bij PSV. Je zegt dus eigenlijk dat PSV toch niet echt warm is 🤔
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1988
zaterdag 5 januari 2019 om 13:39
Ja hoe zit het met die romero ???
Vind ik leuk
Futjebal +2706
zaterdag 5 januari 2019 om 14:35
Altijd leuk als iemand goedkoop denkt te scoren en dan de plank volledig misslaat. Romero is eerder gehaald om aan de speelstijl en een ander land te wennen. Nergens word gezegd ,en zeker door mij niet, dat Romero moest wennen aan de warmte van PSV. Dit in tegenstelling tot Rioolrat die dat namelijk wel beweerd. Jouw vergelijking gaat dus niet op en is dan ook een beetje dommig
Vind ik leuk
Bosmeister +962
zaterdag 5 januari 2019 om 15:48
Na de zomer voor een bult geld mag Ajax m natuurlijk wel komen halen, zou hartstikke mooi zijn voor de eredivisie als Doan zo langer in Nederland blijft!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 15:50
Met het geld dat hij oplevert kunnen gelijk een aantal versterkingen worden gehaald.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 10:39
Inderdaad. Dat maakt ajax alleen maar sterker.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10312
zaterdag 5 januari 2019 om 10:39
minimaal 75 miljoen, wat ene potentie heeft deze jongen!
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 5 januari 2019 om 11:09
Voor 10 miljoen kan Ajax hem zo ophalen bij Groningen.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10312
zaterdag 5 januari 2019 om 13:45
dat denk ik niet.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
zaterdag 5 januari 2019 om 14:48
10 miljoen + 15% doorverkoop zie ik wel gebeuren though. En dat zou niet slecht zijn voor Groningen als je kijkt naar de bedragen die de pan uit groeien...
Vind ik leuk
Smithsonian +43263
zaterdag 5 januari 2019 om 10:36
Niet naar rusland gaan pik.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10350
zaterdag 5 januari 2019 om 10:39
Nee idd of Turkije!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 10:44
Russische competitie staat er beter op dan de eredivisie. Staan ook hoger op de UEFA coëfficiënt. Het leven in Moskou is geweldig, je bent daar beter af als speler en je houd er meer geld aan over. Ik zou het een mooie tussenstap vinden.
Vind ik leuk
Smithsonian +43263
zaterdag 5 januari 2019 om 10:45
Dat is zeker zo., maar die jongen kan beters krijgen. Ajax en PSV hebben toch iets meer aanzien. Wij hebben ff geen cent te makken (alweer) :)).
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 10:47
Ik vind CSKA een veel mooiere club maar dat is mijn mening dan. ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:50
Ik denk dat je als talent bij Ajax of PSV eerder de stap omhoog kan maken dan bij CSKA. Je staat iig meer in de picture. En kan me niet heugen dat cska bekend staat om het een kans geven van grote talenten en het doorverkopen van..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:51]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 10:57
Je kan toch lezen wat ik zeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:58]
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:13
Oohh geen zin in een gesprek? Jammer hoor
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 14:14]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 14:17
Oh ja wel hoor, nu even niet dan want ben ook wat anders aan het doen. Maar dit betreft een kwestie van smaak. Over smaak valt niet te twisten. Ik vind het een mooiere club dan Ajax & PSV. In Nederland telt maar een club voor mij.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:27
A die fiets, dan begrijp ik het helemaal.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 5 januari 2019 om 11:11
Promes zat bij Spartak, toch ?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 11:21
Ja, ook Moskou. The place to be!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:08
Rusland, niemand gaat daar nog voor zijn lol naartoe. Ze hebben jou fake-news laten lezen dat het daar goed toeven is.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 14:18
Zo te lezen ben jij degene die is besmet met propagandashit. Blijf vooral luisteren naar de NOS.

NOS = FAKE NEWS
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:03
Laat je nakijken man.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 17:23
Ik denk dat jij zelf moet proberen om je hersens te gebruiken. Doe eens een onderzoekje zou ik zeggen. Je slaapt en vertoont kuddegedrag.

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/onderzoek-toont-aan-dat-nos-en-politie-vals-bewijs-kunnen-maken-en-hoe-een-alibi-vals-verklaard-kan-worden/
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 18:33
Dat kan allemaal uiteraard. Ik slaap nooit. Ga jij nou maar met je Russische vrinden vliegtuigen vol Nederlanders neerhalen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 18:55
https://www.ninefornews.nl/?zoeken=mh17
Vind ik leuk
HanV +5461
zaterdag 5 januari 2019 om 17:31
Bij de NPO (= NOS) mag je als gast (vrijdag bij Jinek) in ieder geval zeggen dat nieuws iets is wat door commerciëlen gedaan moet worden, geen idee waarom nieuws voorbehouden zou zijn aan kranten. Klinkt erg als het beschermen van de eigen toko.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 17:33
Blijft schimmig allemaal.
Vind ik leuk
SFC +47
zaterdag 5 januari 2019 om 11:13
Ik kan er gelijk al één herinneren. Zelfs een landgenoot van Doan: Keisuke Honda.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:12
Oh 1? Dat is veel. Ik kan er wel meer dan 1 noemen mbt ajax en PSV.
Vind ik leuk
Bullet +3353
zaterdag 5 januari 2019 om 12:59
Hoe goed ken jij CSKA? En daar praten ze hetzelfde over PSV en Ajax!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:10
Ja dus? Dan mag ik toch ook zo praten?
Vind ik leuk
Smithsonian +43263
zaterdag 5 januari 2019 om 10:54
Hehe, ieder met zijn eigen voorkeuren. :D
Vind ik leuk
DeanJayden +13348
zaterdag 5 januari 2019 om 11:11
Meningen van een Hagenees tellen niet, bij Ajax veel meer kans om te slagen richting de top. Ook vallen Japanners nogal uit de toon daar en worden ze door al die beulen daar in de verdediging onder het gras gelopen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 11:14
Wat een arrogante, vieze en enge opmerking. Sla jezelf op je borst voor deze stoere opmerking. Hulde, je bent officieel stoer!

Al kom je uit Timboektoe, ieders mening telt, flapdrol!
Vind ik leuk
fier&koen +2714
zaterdag 5 januari 2019 om 11:27
Dus dat zinloze opmerking.

Zucht.

Lekker kansloos weer.
Als iemand hem zo behandeld is de wereld te klein.
Je kan het er niet mee eens zijn en dat is prima maar laat mensen ajb in hun waarde. Gelukkig leven we nog in een democratie elke stem telt.
Vind ik leuk
4everfcu +5307
zaterdag 5 januari 2019 om 14:22
het ajax trollenleger is weer wakker hoor.
Vind ik leuk
DeanJayden +13348
zaterdag 5 januari 2019 om 11:48
Dacht dat jij wel tegen een geintje kon Midden Noord en wist wie het zei, maar ik vergis me helaas!
Vind ik leuk
oke dan +4524
zaterdag 5 januari 2019 om 10:52
Als hij niet van de kou houdt is het leven in Moskou niet geweldig. En zo zijn er nog tig argumenten te verzinnen. Er zijn genoeg steden waar ik het leven geweldig vind maar een ander vind het niks.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 10:57
Promes hield ook niet van kou maar wel van Moskou! Moskou is als een warme deken en als je geld hebt dan is Moskou the place to be!
Vind ik leuk
oke dan +4524
zaterdag 5 januari 2019 om 11:13
Heeft niks met geld te maken. Veel verkeersdrukte,lawaai,luchtvervuiling en watervervuiling daar. Zou er met mijn 3 kinderen nooit willen wonen. Daarom is het niet voor een ander te bepalen of een stad geweldig is om er te wonen,is persoonlijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 11:17
Hahaha. Het klopt allemaal niet, behalve water want dat is sowieso niet te drinken uit de kraan. Maar dat geldt voor heel veel landen. In het westen eet je gemanipuleerd voedsel, in Rusland bannen ze dat. Zo is er overal een verschil te vinden. Maar de kwaliteit van het lucht is in het dichtbevolkte westen sowieso meer vervuild. Als ik in Nederland ben moet ik bijna happen naar lucht.
Vind ik leuk
oke dan +4524
zaterdag 5 januari 2019 om 13:29
Je moet ook niet te lang in de coffeeshop blijven hangen. Nee geintje,maar wat ik zeg geld ook voor Nederland. De lucht van de Betuwe is heel wat schoner dan die in de randstad. En de een vind het geweldig om in een drukke stad te wonen en een ander op het platteland. Mijn punt is wat jij een geweldige stad vind hoeft een ander niet te vinden.
Vind ik leuk
Jozef +44228
zaterdag 5 januari 2019 om 13:31
Misschien ben je dan teveel gewend geraakt aan de lucht in Moskou.
Heb toch even gegoogeld hoe dat daar nou zit met die schone lucht daar: weeweewee.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/2923066/beeld-s-werelds-meest-vervuilde-steden

En nog wat: waar eet jij in 'het Westen' gemanipuleerd voedsel en welk voedsel doel jij op?
Het is trouwens een publiek geheim dat ondanks de importstop (na de Oekraïne crisis) van landbouwproducten deze producten nog immer hun (om)weg vinden naar de Russische supermarkten. Hoezo wordt het gebannen? Als ze dat werkelijk zouden doen ging de prijs van voeding in Rusland vele malen over de kop, omdat de inlandse productie niet toereikend is en de handel met alternatieve landen nog niet van die omvang is dat het de problemen met tekorten zou kunnen oplossen.

Oppassen met onzin verkopen dus...
Vind ik leuk
Jozef +44228
zaterdag 5 januari 2019 om 11:45
Moskou is andere kou dus...

Mij sowieso te koud, brrrrr.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2690
zaterdag 5 januari 2019 om 11:17
Vanuit Rusland is het veel moeilijker om door te groeien naar de Europese top, dat gaat via Nederland veel beter.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 11:20
Deels gelijk, maar het is ook een persoonlijke voorkeur van mij. Ik ben wel een beetje fan geworden van CSKA de laatste jaren.
Vind ik leuk
rexxo +11547
zaterdag 5 januari 2019 om 11:05
Hij zou een goede aankoop zijn voor je club.

Alhoewel ik jullie TD, met zijn ijzersterk netwerk, er van verdenk om een oudgediende als die linksbuiten, die speelt in Turkije, terug te halen.
Vind ik leuk
satesaus +1471
zaterdag 5 januari 2019 om 10:38
VP, was het te lastig om ajax in de headline krijgen?
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 10:42
Lijkt mij niet lastig als hij de de Skybox bij Ajax is gesignaleerd.
Vind ik leuk
Martinus69 +5786
zaterdag 5 januari 2019 om 11:10
Tuurlijk wel, een beetje objectieve redactie had wel 1000 andere koppen kunnen bedenken. Het is 'zoeken' naar een relatie met Ajax met deze redactie.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2690
zaterdag 5 januari 2019 om 11:21
Zeik toch niet zo man, hij zat in de skybox in de ArenA om naar Ajax - Bayern te kijken. Natuurlijk is het dan normaal als ze dat dan gewoon als titel gebruiken want dit is ook waar hij in het artikel over praat.
Vind ik leuk
Martinus69 +5786
zaterdag 5 januari 2019 om 11:57
Jij vindt het misschien normaal omdat je meegaat in het schapengedrag. Nogmaals - wellicht lastig te begrijpen - maar ze hadden 1000 andere koppen of perspectieven kunnen gebruiken. VP kiest voor een Ajax-gerelateerd artikel. M.a.w (om het voor jou begrijpelijker te maken); de kans is reeel dat er niets over Doan geschreven werd als hij niet bij Ajax in de skybox had gezeten. Dan had VP mogelijk geschreven over een nieuw contract over te leveren schoenveters.
En nee, kom niet met een Calimero-reactie want juist dat is hier vaak een kwestie van 'de pot en de ketel'
En nee, ik ben niet anti-Ajax. Ik geniet van hun wedstrijden in de CL
En nee, ik ben niet voor PSVof Feyenoord

Gewoon een objectieve mening van iemand die niet als een schaap meeblaat met de rest.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2690
zaterdag 5 januari 2019 om 12:02
Ik ga niet mee in het schapengedrag, natuurlijk had dit artikel niet geschreven geweest als hij daar niet was geweest omdat er hierdoor veel geruchten over een mogelijke overgang zijn ontstaan. Ik vind het logisch dat hij hierover heeft gepraat en ook logisch dat VP dit interview post met een bijpassende titel.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 10:38
Van mij mag Ajax (of PSV) daar zomaar 15 miljoen voor neerleggen. Deze jongen heeft meer potentie dan Ziyech.
Vind ik leuk
chicken +14774
zaterdag 5 januari 2019 om 10:42
We gaan er alleen geen 15 voor betalen...
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 10:46
Dan zet je het geld toch lekker op de bank of koop je er een Colombiaanse rechtsback voor.

Ik noemde maar een willekeurig bedrag. Voor een dusdanig talent, mag je gewoon geld neerleggen. Dan ben je snel klaar met onderhandelen, neem je die jongen mee naar Florida en Gronigen is ook gelijk een stuk slagvaardiger. Bij een dergelijke deal is Ajax de grote winnaar (want Ajax heeft een sterkere Eredivisie nodig). Veel beter dan een Argentijn aantrekken lijkt mij,
Vind ik leuk
chicken +14774
zaterdag 5 januari 2019 om 10:55
Dan zou die wel heel overtuigend moeten wezen...ajax is het niet boor niets in het buitenland gaan zoeken..
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 11:40
Ajax is ook aardig aan het vrijen met Groningen, ze zullen overal zoeken.

Ik vind Doan gewoon een goede speler en hij heeft voor zo'n jonge jongen een geweldig schot van buiten de 16 meter. Dit is echt wel iets dat Ajax mijns inziens kan gebruiken.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 5 januari 2019 om 11:14
Doan is alleen niet zo goed op de CV positie.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:04
Is ook niet nodig. Ajax heeft nu een goede verstandhouding met FC Groningen door het verhuren van spelers aan hun.
Vind ik leuk
4everfcu +5307
zaterdag 5 januari 2019 om 14:26
we? betaal je mee dan? ik denk dat ajax dat zelf wel uitmaakt hoeveel ze ervoor willen betalen hebben ze jou niet voor nodig schat ik zo in.
en als groningen het bedrag voldoende vind gaat hij vanzelf naar ajax en anders niet simpel toch.
Vind ik leuk
Remko +402
zaterdag 5 januari 2019 om 10:45
Wat groningen voor hem gaat vragen weet ik niet, maar deze jongen heeft inderdaad een hoop potentie en als hij de juiste keuzes maakt kan hij ver komen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43263
zaterdag 5 januari 2019 om 10:55
Ze hebben een bod van 8 miljoen afgewezen, dus denk dat als je iets over de 10 bied dat die van jou is.
Vind ik leuk
Remko +402
zaterdag 5 januari 2019 om 11:05
Ken de inhoud van zijn contract niet maar kan mij voorstellen dat groningen het onderste uit de kan haalt, en terecht gewoon vragen en kijken wat de gek er voor geeft.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 10:41
CSKA is de mooiste Russische club. Had mooi voor 'm geweest om in het ВЭБ-Арена (VEB Arena) te spelen voor uitzinnig publiek.
Vind ik leuk
Lee +879
zaterdag 5 januari 2019 om 10:44
Zo dat is dus duidelijk, die gaat naar Ajax!😉
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:52
Speler met veel potentie, de enige speler van een subtopper uit de eredivisie die de opvolger van Ziyech zou kunnen worden
Vind ik leuk
Raptor +195
zaterdag 5 januari 2019 om 12:14
Je vergeet Odegaard.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:55
Zolang ajax meer betaald dan de andere ploegen. Of gaan ze de Suarez manier weer hanteren.
Vind ik leuk
Bosmeister +962
zaterdag 5 januari 2019 om 20:48
Daar ben ik niet zo bang voor, Jappanners zijn zeer eerzaam.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:01
Buitenlandse club is beter, meer geld voor fc Groningen!!!!!
Vind ik leuk
Wilveld +136
zaterdag 5 januari 2019 om 11:01
het wordt wel erg druk bij Jong Ajax
Vind ik leuk
Roffel1998 +2690
zaterdag 5 januari 2019 om 11:23
Goeie grap, niet al duizenden keren gemaakt hier.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:01
Je bent welkom bij Ajax...zullen nieuwe spelers nodig hebben voor volgend seizoen
Vind ik leuk
rpaulp50 +13435
zaterdag 5 januari 2019 om 11:07
Er is een goed lijntje met Groningen, dus Groningen; "Voor wat hoort wat" ! Daar is al lang over gesproken natuurlijk, willen jullie Sierhuis ? nou goed dan, zeg, die Doan, kunnen we iets regelen......? zegt Overmars schijnbaar nonchalant....ha ha
Kan Nijland niet bot; " NEE" zeggen natuurlijk.....laat Overmars maar schuiven.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 5 januari 2019 om 11:21
Als Nijland slim is, zegt ie 12m, plus doorverkoop 20%.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13435
zaterdag 5 januari 2019 om 11:32
Zeg ......... Ga jij de vijand even adviseren ? Als je niet oppast verhuur ik je aan Groningen hoor !
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 5 januari 2019 om 11:45
We hebben Sierhuis net verhuurd aan Groningen, we werken samen met ze.
Ik zeg toch niet 15 miljoen vragen en 40% doorverkooppercentage ?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13435
zaterdag 5 januari 2019 om 11:51
G-R-A-P-J-E net zo goed dat Groningen ook niet onze vijand is maar gewoon een club die ook in de ED speelt, zonder Groningen en dito clubs geen ED competitie......
Vind ik leuk
4everfcu +5307
zaterdag 5 januari 2019 om 14:30
de vijand nog wel zegt wel weer genoeg over jezelf
Vind ik leuk
rpaulp50 +13435
zaterdag 5 januari 2019 om 23:04
"ook niet onze vijand is" ; brilletje kopen.....
Vind ik leuk
JanTa48 +8063
zaterdag 5 januari 2019 om 11:41
Laat hem eerst nog maar eens een seizoen bij Groningen blijven om zo de (eventuele) stijgende lijn door te trekken, voor b.v. Ajax is het nog te vroeg om nu al te gaan verkassen.
Vind ik leuk
Martinus69 +5786
zaterdag 5 januari 2019 om 12:01
Ik denk niet dat Doan nog een seizoen bij Groningen blijft.. het is de aankomende tijd wel slagvaardig acteren als belangstellende anders is het waarschijnlijk een kwestie van 'achter het net vissen' straks..
Vind ik leuk
JanTa48 +8063
zaterdag 5 januari 2019 om 12:08
Angst is nog steeds de slechtste raadgever, bij twijfel moet je het gewoon niet doen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:17
Anders is het met hem gedoan.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:40
Naar Ajax! alleen Ajax kan hem betalen! voor psv onmogelijk!
Vind ik leuk
4everfcu +5307
zaterdag 5 januari 2019 om 14:31
zuch en daar is de volgende ajax troll alweer vp doe daar eens wat aan ze verzieken ieder topic.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:03
Dit valt echt nog wel mee. Heb veul erger gezien. Dit is bovendien ook een Ajax-topic en enig enthousiasme mag dan wel van een Ajacied. De comments hier zijn veelal doorpspekt met emotie en geloof me verreweg de meeste trollen zijn anti-Ajax. Voetbalzone is wat dat betreft veel correcter. Kiek daar eens.
Ik zou het ook leuk vinden als je, als je hier al aanstoot aan neemt, je die jongens die bij fcu liedjes zingen over verbrandingsovens en de Gestappo net zo terecht wijst.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:07
Een speler die af en toe iets leuks laat zien. Je moet bijna elke week enorm uitblinken om op die positie mee te kunnen bij de top.
Vind ik leuk
4everfcu +5307
zaterdag 5 januari 2019 om 14:19
ofterwijl hij wakkert niets aan dat doet de ajax media die hem er naar vraagt.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:39
Lekker naar Ajax.

Voor Ajax is de belangstelling al evident aan shirt verkoop en interesse vanuit Japan. (Doan is daarnaast ook geen verkeerde speler)
Mocht hij nog 3 stappen zetten bij een Ajax, dan is voor veel clubs interessant door zijn link met Japan..
Aan merchandise zal een club miljoenen aan hem kunnen verdienen..

Vitesse heeft ook zo'n speler gehad uit China, die alleen al aan publiciteit miljoenen waard was.
Vind ik leuk
Bizzy +23378
zaterdag 5 januari 2019 om 17:13
Psv wilde destijds Doan halen. Vlg seizoen deze speler halen.
Vind ik leuk
Magno77 +50
zaterdag 5 januari 2019 om 17:43
Groningen is momenteel met Man city in gesprek omtrent diverse zaken. Vervroegde terugkeer Antuna, mogelijke huur of koop van een man city speler die het niet gaat redden in het geweld van de city selectie. Daarnaast volgt man city doan al lange tijd op de voet en zitten ze eerste rang bij evt koop onderhandelingen. Let maar op, die wordt na de asia cup verkocht aan city met zelfde constructie als Sandler. Dus blijft rest van het seizoen bij Groningen. Daarbij zal vandaag of morgen door fc Groningen naar buiten worden gebracht welke city speler de omgekeerde route per direct gaat bewandelen.. mark my Words.
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
zaterdag 5 januari 2019 om 18:54
Dat zou heel goed kunnen aangezien City al had aangeboden samen met FCG gedeeltelijk eigenaar te willen worden van Doan als FCG de aankooppolitiek van €2 mln niet zelf had kunnen voldoen. FCG had toen eerste recht van koop anders was Doan al van de City Group geweest.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 18:49
Reactie van Nijland was een poosje geleden geen optie voor Ajax, ook van Overmars trouwens, er wordt een spelletje gespeeld zal mij niets verbazen dat ie toch door Ajax wordt gekocht, ook door die deal over sierhuis, maar Doan zou idd een goede keus zijn.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 01:51
Doen kan je er beter bij bij hebben nu. hijs is goed en kan nog wennen aan het spel van Ajax.en hoeven ze ook geen zorgen te maken voor aan komend jaar