'Napoli wil zaken doen met PSV en biedt naast geld een speler in ruil voor Lozano'

'Napoli wil zaken doen met PSV en biedt naast geld een speler in ruil voor Lozano'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 19:00za 05-01-2019 om 19:00

Napoli heeft zijn zinnen gezet op Hirving Lozano. De Italianen willen de vleugelaanvaller van PSV in januari of in de zomerse transferperiode overnemen, melden diverse Italiaanse media. In ruil daarvoor zou PSV een nieuwe vleugelaanvaller kunnen verwachten.

Het Italiaanse radiostation CRC en Corriere dello Sport stellen dat Napoli een bod van 25 miljoen euro op tafel heeft gelegd voor Lozano, ondanks dat zijn zaakwaarnemer Mino Raiola aangaf dat en transfer in januari niet bespreekbaar is voor PSV. De Eindhovenaren zouden echter minstens 35 miljoen euro verlangen voor hun Mexicaanse sterspeler.

Napoli heeft daarop besloten om bovenop het geboden geld een vleugelaanvaller te huur aan te bieden. Volgens de Italiaanse media zou het gaan om voormalig Ajacied Amin Younes of Adam Ounas, die tijdelijk de omgekeerde weg zouden kunnen bewandelen. Lozano moet bij Napoli de opvolger worden van José Callejon, die in de belangstelling staat van AC Milan.

Plaats een reactie

ROOIEFRANS +292
zaterdag 5 januari 2019 om 19:02
Zou ik gelijk accepteren z.n mega bod!
Vind ik leuk
Lucatonio +2161
zaterdag 5 januari 2019 om 19:03
Younes.. 😂😂😂
Vind ik leuk
ROOIEFRANS +292
zaterdag 5 januari 2019 om 19:04
Ze krijgen nog een betere speler voor terug ook :)
Vind ik leuk
pietprecies +11737
zaterdag 5 januari 2019 om 19:05
Psv wel ja
Vind ik leuk
rexxo +11594
zaterdag 5 januari 2019 om 19:11
1 voordeel, Younes kan het clubtenue van Lozano overnemen, ze hebben dezelfde maat.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:23
Zo'n Italiaans turnpakje zal Lozano wel goed staan. Kan hij mooi z'n koprollen in uitvoeren.
Vind ik leuk
ReneAjax +10111
zondag 6 januari 2019 om 14:19
Een Duits international bij PSV, nu worden we echt bang.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:07
Yousuck heet ie toch?
Vind ik leuk
Messicaan +889
zaterdag 5 januari 2019 om 19:11
Nee Sounes
Vind ik leuk
dhrwobo +43919
zaterdag 5 januari 2019 om 19:57
Soundos?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4149
zaterdag 5 januari 2019 om 19:11
Younes, blinde.

Vind ik leuk
JanTa48 +8066
zaterdag 5 januari 2019 om 19:43

😄😄😄😄
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:28
Nou ja zeg, doe maar niet want daar worden ze alleen maar beter van.
Vind ik leuk
Always PSV +16971
zaterdag 5 januari 2019 om 21:00
Younes never nooit niet. Lozano voor de hoofdprijs weg, 35 mio gaat PSV niet doen.
Vind ik leuk
Hopaaaaa +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 21:37
Youness🤮🤮🤮🤮. Wat heeft die gepresteerd eigenlijk. Geen flikker toch? Rendement van een pindavlies. Dat repelsteeltje mogen ze houden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:41
Younes was één van de smaakmakers in een zeer sterk (Europees) seizoen nog niet zo lang geleden. Je weet wel toen Ajax een finale speelde en met één punt verschil naast het kampioenschap greep. Younes speelde toen prima wedstrijden. Alleen het scoren bleef wat achter.
Vind ik leuk
Hopaaaaa +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 21:46
Rendement van een pindadop dan. 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
JCJWZ +14832
zondag 6 januari 2019 om 06:17
Luuk de Jong vorig seizoen ook, maar hij werkte wel hard, volgens velen van jullie. Gaat die ballon nu niet op voor Younes? Heeft Psv wel een betaalbare vervanger in huis voor Lozano, kan zo dat te strakke shirtje van hem aan.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:52
Dat is natuurlijk gelul, door zijn aanvallen en constante druk kwam er ruimte voor anderen om te scoren. Met die dribbels hield ie af en toe drie spelers bezig, dat kunnen maar weinig vleugelspitsen zeggen. Ik zeg niet dat PSV hem moet halen oid, maar Younes zou een versterking zijn voor alle drie de topclubs in NL (zelfs bij Ajax zou hij nog steeds veel kunnen spelen, want in 1 tegen 1 is hij veel beter dan Ziyech, Tadic en zeker Neres)
Vind ik leuk
rpaulp50 +13464
zondag 6 januari 2019 om 12:03
Laat het daar nu uiteindelijk om gaan bij aanvallers.....
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:26
Er is maar één Rooie Frans en dat ben jij niet!
Vind ik leuk
Fritske01 +5127
zaterdag 5 januari 2019 om 21:03
Rooie Frans van het stratums eind.
Vind ik leuk
Vak-T +1793
zaterdag 5 januari 2019 om 21:27
Elvis bende....
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:38
En de opvolger 'De R&R'...
Vind ik leuk
Vak-T +1793
zaterdag 5 januari 2019 om 21:56
Haha. De rocking rebels ja.
Gevaarlijke gasten toen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:37
'De Vlucht' zat op de Smalle Haven...
Vind ik leuk
Fritske01 +5127
zondag 6 januari 2019 om 13:19
Ooit mee gevochten in de friettent op het eindje.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:08
Met Frans? Waarom?
Vind ik leuk
Fritske01 +5127
zondag 6 januari 2019 om 21:40
Ik zat in mn dwarse periode.
Vind ik leuk
Psssttttt +612
zaterdag 5 januari 2019 om 23:10
Lozano niet voor minder dan 55 verkopen, hij heeft een contract.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11970
zondag 6 januari 2019 om 11:11
Napoli pfff stelletje oplichters zijn het las zoveel slechte dingen over ze de laatste tijd racisten zijn het dat ze Armin younes aanbieden te huur aanbieden is wel echt hilaaris 😂😂😂
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4443
zaterdag 5 januari 2019 om 19:02
Goh daar zullen ze oren naar hebben. Younes met zn verrassings acties
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:10
Denk het wel, toch een oud-Ajacied. Daar zijn ze dol op
Vind ik leuk
De fries +2048
zaterdag 5 januari 2019 om 21:48
Deze younes hebben ze zelf ook opgeleid ...
Vind ik leuk
FCG1971 +4741
zaterdag 5 januari 2019 om 19:03
Arme Younes, moet als statiegeld terug naar Nederland.
Vind ik leuk
Mosquito +21847
zaterdag 5 januari 2019 om 19:04
Lachwekkend om Younes aan te bieden.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 5 januari 2019 om 19:32
Een belediging is het
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 20:09
Voor Younes.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:24
Voor PSV
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 20:54
Voor Younes.
Vind ik leuk
Werner1913 +10634
zaterdag 5 januari 2019 om 21:03
Voor PSV
Vind ik leuk
pietprecies +11737
zaterdag 5 januari 2019 om 21:12
In Eindhoven geilen ze toch op gemankeerde ex-Ajacieden?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:44
Ten Hag, Schreuder, Huntelaar, van Leer, Labyad.....
Vind ik leuk
B. Alrond +1875
zondag 6 januari 2019 om 07:20
Stam, Colin, Ooijer, Bazoer Aissati
Vind ik leuk
Knollie +665
zondag 6 januari 2019 om 07:48
Hoekstra
Vind ik leuk
fritsie +882
zondag 6 januari 2019 om 09:41
Arnesen, Lerby, Geels, Koeman, Kieft, Bosman, Menzo, Wouters, Vanenburg, Jonk, Vink, van der Meyde, Kluivert, Viergever, Perez, s de Jong, Jozefzoon, Bergwijn, Rijkaard, Culina
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
pietprecies +11737
zaterdag 5 januari 2019 om 19:04
5 miljoen + een jaartje Younes dus, prima deal!
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 5 januari 2019 om 19:04
Hahaha Amin Younes in Eindhoven. Dat zou ik wel eens willen zien.😂😂

Nee zonder gekheid, dit moet Psv natuurlijk niet gaan doen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:05
Younes?! 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Nee Yousuck😂
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zaterdag 5 januari 2019 om 19:06
Hahahahaha 130 miljoen en drieske dan kunnen ze bellen
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Leuk toch Younes in Eindhoven. Niks mis mee.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:26
hahaha really 1313, REALLY??
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 5 januari 2019 om 19:36
Ooit van sarcasme gehoord?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:38
Yep 😉
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 5 januari 2019 om 19:42
Mooi, want dit was dus zo bedoeld.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Ze willen alleen Lozano en niet de hele selectie + gemeente deal overnemen van PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:18
HI-LA-RISCH!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:21
Tja aangezien ik vandaag in een extra vrolijke stemming ben pas ik me voor een dag aan stratumseind aan, die praat ook altijd maar onzin 😉
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zaterdag 5 januari 2019 om 19:23
hehe eindelijk zie je het licht
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
zaterdag 5 januari 2019 om 19:30
Nou de rest nog😂 Een goed begin is het halve werk....
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:33
Jij zit nog niet eens op de helft 😂
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:25
dan doe je stratumseind toch wel echt tekort, maar het gedeelte onzin beheers je uitstekend! ;-)
Vind ik leuk
GOAL! +691
zaterdag 5 januari 2019 om 19:31
Haha goeie grap man! Sulletje
Vind ik leuk
MagicFeeling +4149
zaterdag 5 januari 2019 om 19:12
Dit is dus wat teveel drank met je doet...
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zaterdag 5 januari 2019 om 19:14
Denken dat psv younes wil is weer een voorbeeld wat geheelonthouding met je kan doen....
Vind ik leuk
MagicFeeling +4149
zaterdag 5 januari 2019 om 19:38
Na het binnen hengelen van Skippy en Behich kun je het niet uitsluiten..
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 5 januari 2019 om 20:09
Man hou toch op, alsof Ajax nooit miskopen heeft gedaan.
Vind ik leuk
Sanderos +139
zaterdag 5 januari 2019 om 20:14
Zoals..... Younes? 😆😆
Vind ik leuk
MagicFeeling +4149
zaterdag 5 januari 2019 om 21:40
Wat heeft Ajax hier nou weer mee te maken?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:28
Lôpt hier unne Rooie Frans rond, kende gij den echte nog?
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 6 januari 2019 om 00:17
dees is unne neppert
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:37
Ik waar een Bennekel Boy, maar veul te jong nog om met de echte BB mee te doen...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:33
Geldwolfje toch...…….
Vind ik leuk
Jozef +44330
maandag 7 januari 2019 om 17:51
Geef nou maar toe, je was altijd al jaloers op onze tuinkabouter.

Nou, Lozano weg en 35 miljoen plus tuinkabouter dus...
.😂😂😂😂😂😂😂😂

Vind ik leuk
MojoRisin +15058
zaterdag 5 januari 2019 om 19:06
Haha, Younes.. Dat doet PSV meteen natuurlijk.. :)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:06
Nou, dit bod veeg je toch gelijk van tafel.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:09
Gelijk het telnr blokkeren, italiaanse gekkies
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:10
Ja, dit is wel wat weinig
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 5 januari 2019 om 20:11
Hey, je kan dus niet alleen maar zeiken op alles wat PSV heet. Duimpje.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:17
Ja natuurlijk ik zie ook wel dat PSV een goede ploeg heeft en uitstekende spelers als Lozano en Bergwijn. Wordt gewoon een spannende strijd dit jaar.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 5 januari 2019 om 20:20
Nette reactie en zo kan het dus ook. Zulke reacties maken het gewoon leuker hier dan alleen maar getier en gevloek.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:26
Klopt, maar afentoe laat je je meesluren in provocaties. Ach uitdelen en incasseren hoort erbij. Zolang we maar niet gaan schelden of over Nouri dingen gaan roepen vindt ik t prima.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:07
Wanneer Lozano echt verkocht zou worden voor 35 miljoen dan kan je PSV niet meer serieus nemen🤔
Vind ik leuk
Messicaan +889
zaterdag 5 januari 2019 om 19:12
Zou wat zijn als Neres voor meer geld wordt verkocht
Vind ik leuk
Werner1913 +10634
zaterdag 5 januari 2019 om 21:05
Neres heeft ook meer gekost. Wel minder gepresteerd. Dat dan weer wel...
Vind ik leuk
Mari +12481
zaterdag 5 januari 2019 om 19:15
Hoezo?
Lozano speelt in de ogen van het buitenland niet bij de eerste club van het land.
Of het moet het Land van OOIT zijn
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:25
Knap dat de eerste club van nl sinds die mooie dag bij de graafschap een geen eerste gestaan meer heeft. Meer dan 2 jaar meen ik me te herinneren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 19:47]
Vind ik leuk
#Keizerout +45638
zaterdag 5 januari 2019 om 19:46
Toch krijgen we hogere transfersommen. Dus kennelijk hebben ze daar in het buitenland niet zo'n boodschap aan.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:49
Ajaxlabel, t is nou eenmaal zo dat men bij Ajax t halve team van tottenham hotspurs associeert. Dan vergeet men vaak dat iemand als Alderweireld pas jaren ná zn vertrek bij ajax goed geworden is en de vele flops als el ghazi en bazoer. T is de vraag hoe spelers als frenkie en de ligt t zullen redden.
Vind ik leuk
#Keizerout +45638
zaterdag 5 januari 2019 om 19:56
Ik vind het een beetje slap om te beweren dat dat Ajaxlabel is gebaseerd op 4 spelers in de Europese subtop.
En om te doen alsof Toby pas in Engeland heeft leren voetballen. We leiden gewoon veel goede spelers op en we hebben ook regelmatig goede spelers gescout.
Dat niet iedereen slaagt is ook een beetje een open deur.
Het verschil is dat je bij ons weet hoe ze heten en bij andere clubs heb je geen flauw idee.
Dat is ook de vraag, maar omdat we al een heleboel goede spelers af hebben geleverd hebben clubs kennelijk het idee dat je meer zekerheid hebt. Of ze zijn allemaal fan van Ajax en betalen daarom meer. Kies maar :p
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:35
Internationaal presteren telt tegenwoordig zwaar...….
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:57
Helemaal mee eens, Feyenoord bv heeft al jaren helemaal niks laten zien in Europa, nou dan krijg je gewoon geen hoge transfersommen. Soms heb ik t idee dat de rest van NL het niet helemaal begrijpt hoe t werkt. Hoeveel mensen ik al heb horen roepen "leuk de EL finale maar je hebt net zoveel gewonnen als iemand die er in de 1e ronde uitligt". Die mensen hebben gewoon geen idee dat je club door een behaalde finale in de lift zit, vooral financieel. Spelers willen weer komen naar Ajax, Clubs betalen hogere transfersommen de belangstelling groeit. We zien duidelijk de effecten van de finale en nu weer t behalen van de 2e ronde.
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1156
zondag 6 januari 2019 om 00:49
Ze willen het niet begrijpen, ze zijn te bang dat Ajax straks zo hard wegloopt dat het onoverbrugbaar is.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Hangt ook van de interesse af toch.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:19
PSV zei dat Lozano alleen verkocht zou worden tegen de absolute hoofdprijs..
Vind ik leuk
Hast58 +914
zaterdag 5 januari 2019 om 19:41
Dan moeten ze het gelijk doen toch en niet terug krabbelen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:14
Ja, maar dan moet er wel interesse zijn. Het blijft vraag en aanbod.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 5 januari 2019 om 20:14
Nee dan kan ik dat ook niet serieus nemen. Maar die kranten schrijven ook zomaar dingen op volgens mij.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Callejon gaat er dan sportief op achteruit maar financieel op vooruit, of niet?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Ze zijn er in Italië ook achter gekomen dat ze in die carnavals stad gek zijn op ex Ajacieden. Goede deal trouwens 😂
Vind ik leuk
tikkietoe +6116
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Younes is voor Napoli zelf niet eens geld waard geweest.
PSV is gek als ze een bod onder de 35 miljoen accepteren, je verspeelt de titel en ook aan het eind van het seizoen is hij nog minimaal 35 miljoen waard.
Vind ik leuk
Mari +12481
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Die hebben ze al verspeeld, ondanks de voortdurende opbeurende woorden van Bommel. Al is er nog zo beroerd gespeeld. Het heeft gewerkt, maar de houdbaarheidsdatum van het optimisme is voorbij
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:26
Op basis van 1 verloren wedstrijd?
Vind ik leuk
Elohim +1425
zondag 6 januari 2019 om 14:20
Nee, op basis van alle andere uitschakelingen van dit seizoen.. 3 van de 4 inmiddels.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:46
Wat mooi, Ajax deed op 1 van die fronten niet eens mee, t is niet alsof Ajax een kans maakt om de CL te winnen. Hou je 2 fronten over. In de competitie staat PSV boven Ajax en in de beker zal Fey de prijs serieuzer nemen dan Ajax. Zo kan je wel meer scheve redenaties bedenken.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 10:23]
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 10:16
Zoek het eens bij jezelf in plaats van gelijk naar andere te gaan wijzen.
Tevens bestaat je gehele reactie (op het feit na dat Ajax niet meedeed voor de JC-schaal) uit aannames van jouw kant.

Maar goed als je dat nodig hebt..
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 10:22
Je doet alsof ajax de CL kan winnen. En verder is t toch een feit dat PSV dr beter voor staat dan Ajax op dit moment? De houdbaarheid en optimisme is voorbij? Grappig juist nu het enige waarvoor gevochten kan worden de competitie is, het eerste elftal is niet eens verantwoordelijk voor de uitschakeling in de beker, en dát is het elftal dat zogenaamd gedemotiveerd moet zijn omdat het uit de beker ligt? K denk dat je het oorspronkelijke bericht een beetje uit t oog verloren bent.
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 10:34
En jij doet net alsof het normaal is dat je Europees niets presteert.. maar goed als psv'er kan ik me dat voorstellen.. laatste wapenfeit is uit '88.

Hahaha zwaktebod als psv-1 gewoon uit de beker ligt.

Nog maat 2 punten en in dit tweede deel moet psv het thuisvoordeel inleveren..
Ze hebben nog niets over de streep kunnen trekken (zelfs niet thuis tegen Feyenoord) maar blijf jij maar denken dat ze het nu in de competitie ineens wel doen.

Je zou woordvoerder van de Efteling moeten worden, dat publiek zit wel te wachten op je sprookjes.
Vind ik leuk
UpOne +1049
maandag 7 januari 2019 om 12:54
Laatste wapenfeit 2015-2016. 180 minuten en strafschoppen. Ken je feiten.
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 12:58
Dat was niet eens een finale, dat is dus geen wapenfeit.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:00
Want de finale in de losercompetitie verliezen van United is naturlijk zoveel beter dan de CL finalist 180 minuten lang van winnen afhouden. Uiteindelijk heb je aan beiden helemaal niks, maar ik zou absoluut niet willen ruilen, lachwekkend om te moeten teren op een finale die niet eens gewonnen is. T was een mooie prestatie en daarmee is alles alweer gezegd. En datzelfde geldt voor wat nu in de CL gebeurd. Ajax heeft een hogere marktwaarde dan Zowel benfica als AEK en eindigt boven hen. Dan vindt ik wat Ajax in de EL presteerde en PSV tegen United en Atletico een betere prestatie dan dit. Zeker gezien de selectie van Ajax nu nog veel beter is dan bij die EL finale,
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 16:25
Als supporter van psv is het wel zéér vreemd om zelfs de EL als "losercompetitie" weg te zetten.. Zelfs daar presteren jullie niets in..


Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:11
T is overigens ook pas de eerste keer dit decennium dat Ajax weet door te stoten in de CL dus k zou niet al te neerbuigend over ons doen. In t jaar dat jullie in de EL finale stonden en ons uitlachten omdat rostov boven ons eindigde werden jullie door dat zelfde rostov met 4-1 over de knie gelegd. T is selectief kijken op deze manier. Maar goed t zal wel aan mij liggen dat ik me weet te herinneren dat Ajax presteerde om van voorronde CL niet eens naar de EL door te stoten. Slechts 1 jaar terug?
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:12]
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 17:25
Jij noemt het de "losercompetitie" en niet ik.

Vorig jaar was inderdaad op eerdere uitsluiting vanwege een staaf incident de enige keer dat Ajax zich niet voor Europees voetbal plaatste.
Mochten jullie voorronde CL spelen? Nee, want jullie werden doodleuk derde en mochten alleen gezichtsverlies leiden in de "losercompetitie" in Europa.
Hadden jullie toevallig ook 2 weken voor de beslissingswedstrijden dat er een speler in elkaar zakte op het veld of waren jullie gewoon zo goed als altijd?

En ja, het is structureel dat Ajax het beter doet in Europa. Iets met de nummer 24 tegen de nummer 40 op de coëfficiëntenlijst.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:38
Ietwat goedkoop om Nouri drbij te halen vindt je ook niet? Wees dan ook een vent en geef toe dat Ajax gewoon niks klaar speelde tegen Rosenborg, zoals jullie t volledige vorige seizoen niet in ons spoor hebben kunnen staan voor de titelrace. Sta je dan met je flitsende voetbal tegen Sparta.

Maar weer terug naar t heden gezien t feit dat ajacieden graag naar t verleden kijken

Geen stress, tijd genoeg om dat recht te zetten. Ajax heeft 4 titels gehaald onder de boer. Als Ajax in die tijd wél had geïnvesteerd zou t misschien wél eens eerder door zijn gestoten. Maar na de hete adem van PSV is ajax pas wakker geworden. Dus als je iemand de schuld wil geven voor prestaties in europa van de jaren die jij benoemd hebt moet je die geven aan de club met de zak geld en niet degene die pas sinds een jaar of 3 weer gezond is.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:42]
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 17:45
Wat is er goedkoop aan om de rede te noemen?

Goedkoop is het als je doet alsof het instorten van je teamgenoot en het ontbreken van weken training in de opbouwfase niets uit zou maken.

Goedkoop is niet antwoorden als er gevraagd is wat er met psv gebeurd was waardoor ze vorig jaar geen Europees voetbal speelden.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:01
K haat het om dit te moeten zeggen maar, denk je dat Ajax de enige was die hierdoor getroffen was? Denk aan jongens van die leeftijd, mensen die met of tegen Nouri hebben gespeeld. Iemand als Bergwijn bijvoorbeeld, niet dat je het had kunnen missen als je niet Ajaxgezind was. Heel nederland was met zijn gedachten bij Nouri, een groot deel van de voetbalwereld zelfs, gebruik t alsjeblieft niet als excuus voor sportief falen. Het zijn jongens die een dik salaris krijgen om te presteren, als een vriend van mij in een coma raakt wordt ook van me verwacht dat ik op korte termijn weer aan de slag ga. Sterker nog, toen mijn vader overleed zat ik na 2 weken ofzo alweer op school. T leven gaat veel te snel om stil te staan. Zeker zo’n typje die als t goed is t op eigen kracht is en als t niet goed gaat je wijst naar allerlei andere dingen. Zo’n Maxime Lestienne, verloor beide ouders in een korte tijd. Die jongen was 23. Denk je dat zoiets niets doet met een voetbalteam? Maar is t ooit als een excuus gebruikt. Sodemieter toch op man.

En wat er met PSV gebeurt is, dat kan ik zelf ook moeilijk uitleggen. Behalve dat het PSV dat er op dat moment stond vele malen slechter was dan het ajax van dat moment, EL finalist naar geen el of 3de plek met echt kutvoetbal.
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 18:15
Blijf jij toch lekker denken dat 2 weken niet trainen vlak voor de 4 beslissingswedstrijden niets uitmaakt.
Ajax speelde toch ook alweer.. Dat ze niet op 100% zaten is wat niemand ze kwalijk neemt.. (Oh, wacht behalve een of andere Dimitri) net als dat bij jou en jouw Lestientje het geval was.
Uiteraard moet je weer komen, maar niemand verwacht exact hetzelfde prestatie niveau van je.

Zoals je zegt bij Nouri was het héél lang en breed uitgemeten doordat het op het veld gebeurde in het bijzijn van alle teamgenoten.
Toch vreemd dat de gehele wereld ziet dat je nu 2 totaal verschillende zaken door elkaar haalt met je voorbeeld van Lestien.
Was dat trouwens ook op het veld (wat deden zijn ouders dan daar?!) en kende de meeste van zijn ploeggenoten die ouders ook al 15 jaar?
Volgens mij kwam die gast net binnen wandelen en kende niemand hem langer als 5 maanden, laat staan dat ze begaan waren met het lot van zijn ouders.

Als je er dan toch niets van snapt, kun je het er voortaan maar beter niet meer over hebben.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:47
Oh nee jochie toch want jij was erbij en weer exact wat er allemaal gebeurt is daar? Bullshit je wilt gewoon je eigen onwetendheid verbergen achter de rug van een jonge gozer en dat is gewoon te triest voor woorden.

Ajax is een bedrijf en als je het dan niet red heb je gewoon keihard gefaalt, want natuurlijk kon jij het als enigste ajacied wél accepteren dat Ajax niet Europa inging. Dat je het tegen Nice verpest is tot daarantoe. Bij Rosenborg was de competitie alweer begonnen. Als Keizer de eerste 3 wedstrijden verloren had denk je dat hij dan had mogen aanblijven in de winter want het was op een ongelukkig moment? Volgens mij is hij er ook gewoon deruitgesodemietert en weggeset als falen van het bestuur, Spijkerman en Bergkamp dr ook uitgesodemietert, maar t kwam toch door Nouri dat ze t niet hebben gered?, ze presteerden toch naar verwachting? Waarom moesten ze dan weg? K kan der ook niks aan doen dat de club hun zaakjes niet op orde had.

Voetbal op professioneel niveau gaat om miljoenen, denk je echt dat aandeelhouders begrip gaan tonen als letterlijk miljoenen worden misgelopen omdat het team verzuimt europees te spelen. Niemand die zegt, oh geen probleem dat kan een club als Ajax gewoon overkomen hoor. De enige die als een eitje een wanprestatie probeert goed te praten ben jij, PSV had inderdaad moeten winnen van Osijek maar Ajax had ook moeten winnen en dat deden ze niet. Helaas ben jij niet mans genoeg om te beseffen dat na een EL finale de verwachtingen gewoon hoog zijn en ze door het wegvallen van nouri zijn bijgesteld maar niet zijn vergeten. Niemand die zegt dat het geen verloren seizoen is.

Lestienne was een basisspeler. Nouri haalde nét de bank. Sportief gezien ben je niet alleen een basisspeler kwijt maar in de kleedkamer ook een teamgenoot, natuurlijk t zijn altijd nog mensen dus natuurlijk waren de spelers kapot van het verhaal Nouri, maar de focus op het seizoen en europese voetbal zou dan juist de afleiding moeten zijn. Het gaat me niet om wat zogenaamd erger is, natuurlijk laat het verlies van Nouri een grotere impact achter. Maar om je derachter te verschuilen is triest, deden de spelers ook niet en daar heb je flink wat moed voor nodig, de ajax selectie liet zien dat het een stel echte kerels waren.


Volgens mij snap je niet hoe de wereld werkt vriend, t leven is nou eenmaal hard. Maar iemand die de oogkleppen op heeft kan je nou eenmaal niks bijbrengen dus. T lijkt me misschien maar verstandig dat k mn tijd niet aan jou verspil.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:08
Aldus degene die nog steeds niet heeft durven uitspreken dat Ajax gewoon de CL niet kán winnen 😂 neem jij jezelf uberhaupt serieus met je sprookjes? Lees de tekst gozer, PSV 1 speelde niet in de beker, dat was het volledige 2e team. Maar ja t tweede team van Ajax gooide hoge ogen tegen roda... Ajax kan het zich echt wel permitteren om hun eerste team op drie fronten in te zetten! Tenslotte hoeven ze alleen maar een PSV dat 1 wedstrijd verloren heeft achter zich te houden, makkelijk toch? Ze kunnen zich makkelijk een foutje veroorloven want PSV staat toch ver achter Ajax..... Newsflash! Ajax staat hier op t randje van de afgrond en 1 misstap en je hebt sportief gezien een verloren seizoen. PSV speelt op 1 front, dan kan je t als Ajax zijnde niet veroorloven om je vol in te zetten op 3 fronten als PSV zoveel punten haalt in de competitie. En juist omdat ik denk dat Ajax niet zonder slag of stoot ten onder gaat tegen Madrid, misschien winnen ze zelfs wel thuis, zal de druk hoog zijn.
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 16:33
Het is met supporters als jou niet langer een vraag waarom er Europees niets gepresteerd is.
Huilen bij een loting en jezelf bij voorbaat als kansloos beschouwen... Tja, dan verdien je het ook om jezelf op inmiddels plek 40 terug te vinden?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:18
Wat verdien je door niet realistisch te zijn en een beetje als een zwevertje dr vanuitgaan dat t allemaal wel gaat lukken. Ajax heeft qua plek in de poule de plek gehaald die ze zouden moeten halen op basis van de teams in de poule. PSV, tja de 3de plek zat er wel in, maar een debiele scheids kan als t op 1 winst of verlies aankomt zoals bij ons t geval was t verschil maken. T is jammer maar k ga niet doen alsof ik verwacht had dat ons psv Inter Barca en Tottenham wel ff over de knie zou leggen. K ben erachter gekomen dat je sprookjes leuk vind maar je moet niet verwachten dat een realist daarin gelooft.
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 17:34
Realistisch gezien heb je kans om elk toernooi waaraan je meedoet te winnen.

Je geeft het zelf al aan, bij wedstrijden zoals tegen Barca, Bayern, Benfica en ook Tottenham zit het verschil in details, je kunt ze dus ook winnen.. Dat zijn geen sprookjes dat is realiteit.

Ajax haalt nu al vanaf de jaren 70 zo´n beetje elk decennium (alleen de jaren 0 niet, maar 0 is ook altijd voor het huis) een Europese finale, ook dat is realiteit
Maar goed van een provinciaal bedrijfsteam kun je ook niet al te veel verwachten, zeker niet zodra ze de provincie uit moeten.


Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:49
T gaat al mis in je eerste zin, t moet zijn theoretisch gezien en niet realistisch gezien.

Maar goed, nipt van Benfica winnen, 0 x van Bayern winnen. K zie niet helemaal hoe dit wonderen zijn, zeker niet als we realistisch gezien kijken, Een Bayern dat voor t eerst in lange tijd niet hun eigen competitie domineert. Benfica zonder hun de man die ze dr jaren doorheen loodste en een ploeg als AEK die EL niveau is. Tuurlijk, t is knap dat Ajax t maar heeft geflikt. Mijn respect hebben ze daarvoor. Verandert niets aan mijn gedachtegang. Geen prijzen dit jaar in Amsterdam, als t weer gebeurt moet t toch pijn doen dat een provinciaal bedrijfsteam opnieuw heeft afgetroefd. Tuurlijk heb je een paar mensen met passie die de el finale halen mooier vinden dan de titel. Maar toch moet het pijn hebben gedaan dat Feyenoord met die schaal wegging.
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 18:03
Niet? Nou ik vind het héél reeel dat je aan iets moet meedoen om het te kunnen winnen.

Het zijn ook geen wonderen, maar voor een team met vertrouwen in eigen kunnen iets doodnormaals.
Maar goed, als het laatste Europese psv succes uit ´88 komt dan heeft 90% hier het niet eens meegemaakt en dus lijkt succes in Europa voor jullie iets onhaalbaars.

Bayern staat alweer gewoon tweede en nog maar 6 puntjes achter Dortmund..
Benfica stond gewoon hoger genoteerd als Tottenham.

Nee hoor, Feyenoord was het gegund om eindelijk weer een landskampioen te worden.

Wéér afgetroeft? uhm 33 tegen 24.. met je weer.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:13
Als we t hebben over momenten die niet meegemaakt zijn, gaan we getallen derbij halen waarvan de meeste Ajacieden niet eens weten hoe ze behaald zijn. K kijk liever naar t heden, dat heb ik tenminste zelf nog mee mogen maken. En k snap t allemaal wel, die mooie gouwen tijd toen er nog geen 6 miljard voor een zaadcel van Messi werd betaald. Maar wat moet ik daarmee?

Ik wil mijn club successen zien behalen, en als dat niet europees kan, dan maar in eigen competitie. Loting was nou eenmaal zo, je kan simpelweg niet beweren dat Ajax het beter had gedaan want die hebben ook niet een plek behaald hoger dan hun makrtwaarde ten opzichte van de rest van de poule. En t feit dat t provincieclubje 24 keer een prijs pakte die de Amsterdamse godenzonen op dat moment niey wist te behalen zegt ook iets over de stugheid van onze club. Kijk in marktwaardes, k kan er ook niks mee dat Tottenham jaren geleden nog geen harry kane had die hun de CL in schopte.

En als we t hebben over supporters die t verdienen om te verliezen zijn t wel Ajacieden of PSVers die binnen nederland de club die de competitie wint wel wat gunt. Wat een onzin zeg, europees gezien sta je achter de nederlandse clubs maar binnen nederland moet je altijd de titel willen winnen. Zeker gezien t feit dat Ajax nét te kort kwam, net zoals in die finale. Ajax was t net niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 18:15]
Vind ik leuk
Elohim +1425
maandag 7 januari 2019 om 18:26
Kijk, je kent jouw eigen club niet eens.
In die goeie ouwe tijd waar je aan refereert, is ook alleen maar bekostigd door Philips en die gooide er in verhouding toen al miljarden tegenaan.

Oh en Kane speelde in 13/14 ook al.. Jij vind psv dus slechter als Brugge? 2 seizoenen geleden schakelde die Tottenham nog gewoon uit in de CL.

Je kunt inderdaad net als psv ook direct overal al uit liggen, wel zo leuk voor de supporters.. Oh wacht!

Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:28
Fantastisch hoe jij een bericht keer op keer weer kan omdraaien, helaas zal ik zolang jij niets zinnigs te zeggen hebt over wat ik te vermelden genoodzaakt zijn dat wél te moeten doen.

Nogmaals, wat kan de tijd waarin Sjaak Swart in en Keizer in 1954 de ballen derinlegden me schelen. Dat heb ik nooit meegemaakt. PSV, de naam Phillips zit in naam van de club, wat verwacht je dan? Phillips een bedrijf groot geworden door innovatie en een internationaal bedrijf, prima om als club van zo’n bedrijf de competitie binnen te treden en de nederlandse top te domineren. Ajax is ook niks minder dan een bedrijf, en dan heb je nog zoveel historie, ze staan zelfs op de beurs.

In 2014 speelde kane niet, toen was het gewoon Roberto Soldado en Defoe, waarbij vooral eerstgenoemde écht hoge ogen gooide... Vincent janssen was er niks bij. De selectie van tottenham is ook niet slechter geworden ten opzichte van 2 seizoenen terug, welke sterspelers zijn er zoal weggegaan? Juist, 0. Dat team is alleen maar beter geworden, maar toch leuk dat je denkt dat Tottenham geen CL ervaring opgedaan heeft.

Wat dat betreft zal die beker jullie ook wel goed doen? 9 jaar geleden was t toch? Serieus dat jullie die genomen hebben joh! 5-1 tegen PEC, ik herhaal 5-1. Je kan ook geen eikel zijn en inzien dat Ajax ternauwernood nog in de beker zit, en ten opzichte van PSV, loting, spookgoal Mazraoui. Gewoon ontzettend veel geluk hebben gehad. Er is geen twijfel mogelijk dat PSV AEK Athene gewoon verslagen had, en dan was je simpelweg wél nog actief in europa. Maar we gaan weer terug naar het heden, 3-0 PSV-Ajax 2 punten voor. Succes in de rest van de titelrace, pas dr maar voor op dat jullie niet je bus alvast gaan schilderen. Die titel komt namelijk gewoon naar ons toe en dan ben je uiteindelijk gewoon afgetroefd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 5 januari 2019 om 20:15
Ohja goed verhaal, waarom hebben ze dat verspeeld dan en wie staat er op 1?
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
zaterdag 5 januari 2019 om 19:09
Bij Younes is het altijd nog de vraag of ie wel of niet wil en getekend heeft.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
zaterdag 5 januari 2019 om 19:13
Na 31x moet hij dat wel weten lijkt mij.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zaterdag 5 januari 2019 om 19:10
25 miljoen?

De nood lijkt nogal hoog voor Napoli? 🤔
Vind ik leuk
Mari +12481
zaterdag 5 januari 2019 om 19:12
Napoli??
Ik schat Lozano toch wel wat hoger in
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1086
zaterdag 5 januari 2019 om 19:26
Ja zeker niveau bari
Vind ik leuk
1313 +8756
zaterdag 5 januari 2019 om 19:42
Mwh tocht echt geen slechte ploeg hoor Napoli...
Vind ik leuk
Mari +12481
zaterdag 5 januari 2019 om 20:05
Ja, dat kan wel kloppen, maar Europees ben ik voor Nederlandse ploegen en daardoor bevooroordeeld.
Zelf al is het PSV. haha
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 5 januari 2019 om 19:14
Prima aanbieding....



Maar ff serieus, het is natuurlijk te suf om waar te zijn.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
zaterdag 5 januari 2019 om 19:18
En ik maar denken dat het allemaal waar is. Bedankt 😉
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 5 januari 2019 om 19:41
😂😂😂😂😂😂😂😂. Ik neem nog een biertje bij dit vermakelijke nieuws.

Hoewel Younes prima zou passen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 19:42]
Vind ik leuk
Elohim +1425
zondag 6 januari 2019 om 14:22
Younes past juist helemaal niet bij een counterclub. Als hij 50 meter moet rennen halen mensen met rollator hem nog in.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 6 januari 2019 om 15:59
Cynisme 😁
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
zaterdag 5 januari 2019 om 19:15
Niet te koop is Lozano ook niet voor 200 miljoen...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:15
Wat een denigrerend bod. BAH
En wat moeten we met Younes. Die zou hier achter Malen op de bank zitten.

25 miljoen + Simone Verdi zou een faire deal zijn. Of startomklaar ruilen met Mertens.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Whahahaaaaaaaaaa Younes,wat moeten wij met die mislukte heer, laat die luie draak ginds,we barsten van het toptalent, hebben er 6 rondlopen, domineren alle jeugdelftallen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:24
Domineren alle jeugd elftallen? Jij volgt de jeugd niet anders had je geweten dat PSV o19 dit seizoen helemaal niks aan het domineren is.
Vind ik leuk
GOAL! +691
zaterdag 5 januari 2019 om 19:34
Psv 019 is gewoon de regerend kampioen... maar ik zie dat er weer een hoop ajax trolletjes bezig zijn met z'n cluppie voor lul aan 't zetten...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:37
Het gaat om het heden ( dit seizoen dus ) en daar domimeerde PSV o19 niet! Kampioenspoule begint binnenkort en Ajax o19 was al 2 wedstrijden voor PSV zeker van de kampioenspoule 😉
Vind ik leuk
GOAL! +691
zaterdag 5 januari 2019 om 19:46
Das dan ook weer zo ja.... Van dominantie naar domino... Hahaha
Vind ik leuk
hollister +755
zaterdag 5 januari 2019 om 19:30
Haha sukkeltje... als je wil meepraten met de grote meneren over jeugdvoetbal is het handig dat je je eerst wat verdiept voordat je wat roept.. niet zo snugger
Vind ik leuk
benny-boys +2028
zaterdag 5 januari 2019 om 20:47
Hoe komen ze op het idee om die Amateur uit Amsterdam erbij te betrekken.
Gewoon retour sturen via Bol.com.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Het wordt steeds minder wat die Pizzavreters "pp tafel willen leggen". Hoe lang gaat dit gezeik nou weer duren ???
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:22
Heel lief van Napoli, maar dat gaat PSV niet doen natuurlijk. Beide spelers heb je niet veel aan. Bovendien heeft PSV zelf wel een lijst klaarliggen met potentiele opvolgers en hebben er een paar in de jeugd rondlopen!
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1086
zaterdag 5 januari 2019 om 19:24
dan zal psv milik ook wel willen, zijn gek op Ajacieden in hun selectie
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:32
Afdankertjes uit jullie eigen jeugd door jullie domme beleid. Zo kan je het ook noemen. PSV heeft hier goed in gehandeld. Ondanks dat het ex-ajacieden zijn.
Vind ik leuk
John040 +2499
zaterdag 5 januari 2019 om 19:26
Hahahahha dat ze die mislukkelingen maar houden en dan nog maar 25 miljoen. Dat ze voor die fooi Ziyech maar halen krijgen ze voor minder ook.
Vind ik leuk
hollister +755
zaterdag 5 januari 2019 om 19:28
Hahaha.. killer aanbod.. ik zeg doen !!!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:30
Younes binnendoor, binnendoor Yoooooooounes binnendoor jalalalalalalalaaaa Younes binnendoor!

Voetbalhumor haha schitterend was dit toen...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:33
En dan een rollertje op de keeper alsof ie aan het inschieten was haha
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 5 januari 2019 om 19:34
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😂
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:39
Hahahahaa kansloos die lui
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 5 januari 2019 om 19:40
Zonde van het geld, Lozano is niet meer waard dan een kingsize snickers.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:51
Over hoeveel kingsize Snickers heb jij het dan? Vijfenveertig miljoen of vijftig miljoen Snickers? En Youness is niet eens goed genoeg voor Jong PSV. Met een bod van € 25 + Dries Mertens erbij maakt Napoli wel een kleine kans op Lozano. Youness, hahahaha.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 19:52]
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 5 januari 2019 om 19:56
Altijd Ajax er bij halen, erg zwak hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:00
Zie jij ergens Ajax terug in mijn reactie?
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 5 januari 2019 om 20:22
Ja
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:29
Dan ben je niet alleen dom, maar ook blind.
Vind ik leuk
Quareck +7626
zaterdag 5 januari 2019 om 21:15
Haal je blind er bij, toch weer Ajax hè 😋
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:37
Shit ja, trap ik er weer in.
Vind ik leuk
Quareck +7626
zaterdag 5 januari 2019 om 21:43
Blijft lastig hè, met zo een naam! Met tagliafico heb je dat nou nooit, dat je zijn naam verkeerd gebruikt
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:46
Ja dat valt inderdaad niet mee. Nog even wachten en ze spelen met 9 of 10 buitenlandse spelers in de basis bij Ajax. Waar is de tijd gebleven.....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
Quareck +7626
zondag 6 januari 2019 om 00:12
Ik kan me nog wel herinneren dat sk Beveren met 11 Ivorianen speelde! Waar is dan je binding met je club?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:40
Dan zul je ze hier niet meer horen over die geeeldige jeugdopleiding van Ajax. Ajax wordt een Vreemdelingenlegioen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:24
Als iemand niet over zwak mag praten dan ben jij het. Het enige wat je doet is trollen onder PSV-topics. Is toch nergens voor nodig joh. We kunnen veel meer met een goed onderbouwde mening van je! :) EN bovendien, het is een nieuw jaar dus laten we weer gewoon normaal doen tegen elkaar!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:49
zou het zeker accepteren. younes top speler voor die ... boeren. weet ik zeker dat ze geen kampioen worden. em trouwens met die matennaaier lozano ook niet
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:53
Gert Jannetjuhhhhhh!
Vind ik leuk
John040 +2499
dinsdag 8 januari 2019 om 11:56
Ja en die Suarex dat was een geweldig voorbeeld die maakte zweefduiken beet sloeg en jankte alles bij elkaar. Dan nog die Dollberg en huntelaar Touwers nog die zijn ook niet bepaald eerlijke duikers.
Vind ik leuk
Stom +652
zaterdag 5 januari 2019 om 19:54
Ik weet het goed gemaakt. 60 miljoen voor deze winter, 70 als ze Napoli van Younes af moeten helpen. 40 komende zomer, 50 met Younes.
Vind ik leuk
Smithsonian +43308
zaterdag 5 januari 2019 om 20:05
Haha die italianen zijn gek.

Younes 😂😂😂😂
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zaterdag 5 januari 2019 om 20:06
You és hebben ze toch gratis gekregen dus 25 miljoen voor Lozano is een koopje voor napoli.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:11
Voor Younes kun je gewoon geld vragen mocht je hem niet verkopen. Dit bedrag moet er dan ook bijgeteld worden. Het is niet zo dat als je een speler gratis krijgt hem ook gratis weg kan geven. Maar dat snap je wss zelf ook wel ;)
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zaterdag 5 januari 2019 om 21:59
You és is niks meer ward 2 jaar niet meer gespeeld.
Vind ik leuk
AVF-81 +102
zaterdag 5 januari 2019 om 20:07
Zou het echt onbegrijpelijk vinden van Callejon als hij van Napoli naar het dode ac milan zou gaan..
Vergeleken met Milan is Napoli de toekomst in het Italiaanse voetbal.
Een hele domme keuze zou ik het vinden,
alhoewel Milan 1 van de traditieclubs is in het voetbal zou het een opmerkelijke keuze zijn maar ja..
Vind ik leuk
Enden +4759
zaterdag 5 januari 2019 om 20:20
Younes haha dan krijgt de Jong ruzie met zn supporters. Wat een onzin bericht
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
zaterdag 5 januari 2019 om 20:36
Younes? Doe dan Driesje Mertens ;-)
Vind ik leuk
Bas Bus +154
zaterdag 5 januari 2019 om 20:46
Woj willen niemand van a...a...x
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:57
Younes voor Lozano. Lol.
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
zaterdag 5 januari 2019 om 20:59
Die kleine Duitser is zo gek nog niet, zie hem liever niet naar PSV gaan. 35 mil is natuurlijk ook een prima bedrag. Daar gaat psv toch ongeveer 21 miljoen aan overhouden. Dragen een belachelijk percentage Pachuca af, toch?
Vind ik leuk
Mad Max +1191
zaterdag 5 januari 2019 om 21:04
Haha wat een grap.
Vind ik leuk
KL +4
zaterdag 5 januari 2019 om 21:30
1 april zeker😂
Vind ik leuk
Guust +6393
zaterdag 5 januari 2019 om 22:09
Youness? Hahaha zijn ze serieus. Maar Raiola moet je nooit geloven.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:12
Younes? 😂😂😂 Napoli “wil” nogal veel...
Vind ik leuk
Ray078 +1
zaterdag 5 januari 2019 om 22:23
Slechte deal Lazano is wel + 30 mil waard.
Vind ik leuk
AFP +2941
zaterdag 5 januari 2019 om 22:46
Meteen doen PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:46
Amin Younes naar PSV? Lachwekkend...... Ik heb men twijfels over hoe PSV dan kampioen wil worden... Volgens mij, maar ik kan er naast zitten, wordt je eerder kampioen met Hirving Lozano dan met Amin Younes... Lozano heeft veel meer inzicht, snelheid en veel wisselende vormen van een tegenstander passeren. Younes heeft minder inzicht, totaal geen snelheid en gaat steeds naar binnen trekken. Maar goed dat is mijn mening
Vind ik leuk
Trotse Fan +762
zaterdag 5 januari 2019 om 22:49
Geen ratten in onze voetbalhoofdstad!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:28
Younes Ian beter dan lozano.
Ik zou zeggen doen PSV !
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:36
Hahaha hahahaha haaaaahahaha. Ja tuurlijk joh. Biedt gewoon 20 miljoen onder de vraagprijs en een speler TE HUUR aan die een negatieve marktwaarde heeft. Younes is de grootste prutser die er in de afgelopen 10 jaar bij 020 op de vleugels heeft gespeeld.
Vind ik leuk
Het Brein +4771
zondag 6 januari 2019 om 00:59
Younes lol
Daar hebben ze nu al spijt van daar..
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:37
Ik zou als PSV zijnde lozano lekker in Eindhoven laten. Hij is ontzettend belangrijk voor PSV ploeg. In de zomer mag wat mij betreft lozano weg voor 45 miljoen euro of meer .
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:41
Wat óók een optie is . Pereiro ruilen voor younes. Dan kan wel. Willen ze lozano. Dan willen wij PSV dries Mertens
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 03:00
Nooit doen 100 miljoen vragen
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:05
Younes............is dat hetzelfde ventje wat als topper in Amsterdam werd gezien en uiteindelijk zoals heel veel spelers daar vandaan enorm gefaald heeft.
Vind ik leuk
johny +99
zondag 6 januari 2019 om 20:23
Als ik wat te zeggen had zou ik meteen de kans aangrijpen en Lozano om te ruilen voor Amin Younes. Een betere ruil zal PSV nooit meer krijgen voor Lozano . ..Dus ik zou zeggen DOEN....
Vind ik leuk
ritje +639