'Godín vertrekt bij Atlético: forse concurrentie voor De Vrij bij Internazionale'

'Godín vertrekt bij Atlético: forse concurrentie voor De Vrij bij Internazionale'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 20:15za 05-01-2019 om 20:15

Laatste update: zaterdag 5 januari 2019 om 21:04za 05-01-2019 om 21:04

Diego Godín staat voor een overstap naar Internazionale, waar hij de concurrentie moet aangaan met Stefan de Vrij. Beide partijen zijn er zo goed als uit over een tweejarig contract, met een optie voor een derde seizoen, meldt Sky Italia.

Godín komt aan het einde van het seizoen transfervrij over van Atlético Madrid. Marca meldde woensdag al dat de 32-jarige Uruguayaan na negen jaar trouwe dienst op een vertrek afstevent bij Los Rojiblancos. De aanvoerder vindt dat er te weinig waardering spreekt uit het voorstel van Atlético, nadat hij afgelopen zomer nog een aanbieding van Manchester United afsloeg.

Bij Inter wordt Godín herenigd met de Braziliaan Joao Miranda, met wie hij bij Atlético al een verdedigingsduo vormde. Met Oranje-international De Vrij en Martin Skriniar beschikt de Italiaanse grootmacht over nog twee topverdedigers. Zij vormen doorgaans het centrale koppel. De Slowaak staat naar verluidt wel in de belangstelling van diverse topclubs.

Plaats een reactie

zaterdag 5 januari 2019 om 20:22
Wedden dat Simeone ook snel zal volgen!
Hernandez zal nu niet meer weg gaan.
Vind ik leuk
Bengelino +13625
zaterdag 5 januari 2019 om 20:25
Ja is goed! KB erop?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:58
Kipburgers?😅
Vind ik leuk
Bengelino +13625
zaterdag 5 januari 2019 om 21:26
Krat bier 🥚
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:14
My bad.
Doen we!😜
Vind ik leuk
Bengelino +13625
zondag 6 januari 2019 om 17:19
🤝
Vind ik leuk
Fussball +364
zondag 6 januari 2019 om 07:32
Wat is snel? Binnen nu en 3 maanden?
Vind ik leuk
J Kiprich +18990
zaterdag 5 januari 2019 om 20:26
Concurrentie voor de Vrij? Dat zal geen zweetdruppeltjes opleveren....
Vind ik leuk
AlecBlc +1633
zaterdag 5 januari 2019 om 20:28
De Vrij zal niet aan spelen toekomen als Godin fit is. Mensen onderschatten Godin heel erg, maar verdedigend gezien is het een van de beste spelers op dit moment...
Vind ik leuk
Lucatonio +2161
zaterdag 5 januari 2019 om 20:31
Op dit moment wil ik niet zeggen. Maar Godin heeft elke wedstrijd een voldoende. Degelijk en heeft een geweldig winnaarsmentaliteit. Zo’n speler kun je altijd gebruiken in je team.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 20:53
Skriniar zal wel vertrekkenz
Vind ik leuk
Sytz +4137
zaterdag 5 januari 2019 om 21:04
De Vrij en Skriniar zijn de reden dat Inter het goed doet. Ik denk dat Godin Skriniar zal vervangen. Die zal dan wel gaan vertrekken, anders zou ik geen reden zien om Godin op te halen.
Vind ik leuk
Hast58 +914
zaterdag 5 januari 2019 om 20:29
De Vrij dan maar weer terug naar Feyenoord als hij de concurrentie strijd gaat verliezen.
Vind ik leuk
rexxo +11209
zaterdag 5 januari 2019 om 21:44
Waarom zou je van de Serie A teruggaan naar Feyenoord in deze fase van je carriere?

Behalve sportief gaat hij financieel ook flink moeten inleveren.

Indien hij weg wil gaat hij vast een mooie club vinden.
Vind ik leuk
Hast58 +914
zaterdag 5 januari 2019 om 21:50
Is ook niet echt een serieuze optie denk ik. Al hebben ze na Kuijt en van Persie wel weer een nieuwe godheid waar hun gebeden aan gericht kunnen worden.
Vind ik leuk
Sytz +4137
zaterdag 5 januari 2019 om 22:16
Dan moet er een oliesjeik komen want voor minder dan 45 mil gaat Stefan niet weg.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 20:53
Skriniar zal wel vertrekken.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:26
De italiaanse competitie word steeds mooier op deze manier.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 04:18
Vrolijke piet:idd,dan heeft juve het nog makkelijker,als die godin komt,die is allang over the hill,dat ziet iedereen........daar wordt jij niet "VROLIJK VAN PIET"😂
Vind ik leuk
satesaus +1464
zaterdag 5 januari 2019 om 20:32
Denk dat de Vrij voetballend sterker is, Goding verdedigend. Wellicht samen een completair duo.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:36
Echt, wat moet je nou bij Inter. Kerkhof voor spelers is dat.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 04:19
Idd,eindelijk iemand die het snapt
Vind ik leuk
ihvmmdk +7194
zaterdag 5 januari 2019 om 21:04
Inter wordt er alleen maar sterker op.Een ''oude'' rot als Godin kan makkelijk mee in dat defensieve Italiaanse voetbal.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
zaterdag 5 januari 2019 om 21:10
Eerst.miranda nou deze. Zinloze zet.
Vind ik leuk
Shelbourne +5950
zaterdag 5 januari 2019 om 22:27
Ik denk dat Joao Miranda na dit seizoen ofwel terug gaat naar Brazilië ofwel naar China gaat om geld te pakken. Wellicht dat Skriniar na dit seizoen naar Engeland gaat voor vele miljoenen aangezien die al een tijdje wordt gelinkt met een transfer. Ik zie eerder de Vrij en Godin een partnerschap vormen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 23:21
Wat een duo was dat toch toen met Miranda en Godin, geweldige duo
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:36
Arsenal waar blijf je? Dit was een speler die je had moeten halen zonder na te denken. Echt een armoedige verdediging heeft Arsenal.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:00
Arsenal haalt alleen maar spelers in de verdediging die zwak zijn en boven de 30 of bijna 30. Lichtsteiner en nu willen ze benatia. Ze haalden eerder al sokratis. Arsenal moet in de verdediging eens geld uitgeven aan een verdediger van +/- 25 die ook echt top is en niet matig.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:01
Dat zal interessant worden. Dan hebben ze echt 4 top verdedigers in huis. Al denk ik wel mocht Godin komen, dan heeft de Vrij een probleem denk ik. Want die staat dan centraal met Skriniar. In mijn ogen is de Vrij een betere verdediger dan Skriniar maar niet dan Godin uiteraard, daar legt ie het af.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws