Ex-Twente-verdediger in belangstelling top-zes Italië en Engeland: 'Veel meetings'

Ex-Twente-verdediger in belangstelling top-zes Italië en Engeland: 'Veel meetings'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 23:40za 05-01-2019 om 23:40

Joachim Andersen staat er goed op bij de topclubs in Engeland en Italië. De vader en zaakwaarnemer van de ex-verdediger van FC Twente komt dan ook om in het werk.

"Ik heb al heel wat gesprekken gevoerd en meetings bijgewoond, aangezien Joachim gewild is door de top-zes van Italië en Engeland", zo laat Jacob Andersen weten aan Ekstra Bladet. "Ik ben echter niet bezig met een transfer in januari en Joachim evenmin. Hij heeft het op dit moment goed, maar we zeggen natuurlijk geen 'nee' als een grote club in gesprek wil."

Andersen kwam tussen 2013 en 2017 uit voor FC Twente. Inmiddels is de 22-jarige Deen uitgegroeid tot een steunpilaar bij Sampdoria. Hij werd in november al gelinkt aan Arsenal, Tottenham Hotspur en Internazionale, terwijl eerder ook Manchester United met de mandekker in verband werd gebracht.

Plaats een reactie

Twente +191
zaterdag 5 januari 2019 om 23:48
Dan doen we toch nog iets goeds:)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 23:53
Stond bij Twente erg vaak wissel 🤔
Vind ik leuk
Dezeun +5669
zaterdag 5 januari 2019 om 23:56
Erg jong toen
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 23:59
Ja hèhè in NL spelen bijna alleen maar voetballers die erg jong zijn Weet je ook wie er op zijn plek stond ?
Vind ik leuk
Dezeun +5669
zondag 6 januari 2019 om 00:00
Nee zo ff niet jij misschien
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:04
Bjelland ???
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:06
Bjelland- Lachman
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 04:18
bengtson ook
Vind ik leuk
KCP +135
zondag 6 januari 2019 om 00:00
FCT supporters zeikte hem wekelijks af hier..
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 00:17]
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
zondag 6 januari 2019 om 10:07
Fout, ik was eentje die een hoge pet van hem op had.
Vond het ook jammer dat hij vertrok.
By the way was hij het laatste seizoen gewoon basis
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 10:08]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:48
Idd veel vaker basis
Vind ik leuk
Hast58 +915
zondag 6 januari 2019 om 00:34
Als ze iets goeds hadden gedaan hadden ze hem gehouden. Dan hadden ze nu kunnen cashen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 09:49
Het goede dat ze gedaan hebben is iemand vinden die de top kan halen. Ze hebben niet alles goed gedaan.
Vind ik leuk
Faol XI +19
zondag 6 januari 2019 om 03:31
Maar jullie doen het toch ook weer niet super slecht? De verwachtingen waren/zijn te hoog..
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:38
Als Overmars slim is, haalt hij Anderson naar Ajax. Was bij Twente al een groot talent.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 00:42
Goede degelijke voetballer sta dr niet gek van te kijken dat hij het zo goed doet.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 06:39
Hier vangt Twente ook nog wel wat geld voor. Misschien ook nog wel een doorverkoop%.
Vind ik leuk
frankn27 +5575
zondag 6 januari 2019 om 08:38
Waarschijnlijk niet bedongen door jan van halst
Vind ik leuk
038power +180
zondag 6 januari 2019 om 13:34
Kunnen ze meteen hun schuld een beetje afbouwen...
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
zondag 6 januari 2019 om 08:44
Ongelofelijk hoe het af en toe kan lopen.. Maar wel leuk voor die jongen
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 09:50
Ik vind het opvallend hoe slecht er in Nederland wordt gescout.
Je kunt inmiddels een behoorlijk lijstje maken met spelers die ver zijn gekomen, maar waar de Nederlandse (sub)top het niet in zag zitten.
Dat is allemaal kwaliteit en geld die de eredivisie misloopt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
zondag 6 januari 2019 om 10:17
Zeker. Bij Twente viel hij niet op. Zelfde vlieger gaat op voor Hateboer en de Roon. Hun verdedigende kwaliteiten zijn hier niet op waarde geschat.
Vind ik leuk
FCG1971 +4052
zondag 6 januari 2019 om 10:28
Co Adriaanse riep al dat Hateboer Oranje kon gaan halen toen Hateboer zelfs bij FCG nog niet onomstreden basisspeler was. Bij Van Dijk is het helemaal belachelijk dat die voor een appel en een ei vertrokken is naar Celtic. Die had natuurlijk door Ajax of PSV opgepikt moeten worden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
zondag 6 januari 2019 om 10:34
100% met je eens
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 10:34
Wij gingen voor Mike van der Hoorn.
Vind ik leuk
FCG1971 +4052
zondag 6 januari 2019 om 10:35
Dat kan ik me nog goed herinneren. Die arme jongen is die stap naar Ajax nooit te boven gekomen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 10:49
Wij hebben ook lang moeten herstellen hoor.
Vind ik leuk
FCG1971 +4052
zondag 6 januari 2019 om 10:54
En nu moet hij voor straf ook nog een jaren van zijn leven slijten in een uithoek van het Verenigd Koninkrijk.
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 10:55
Dat is een straf waar velen voor zouden tekenen. Waaronder hijzelf trouwens.
Vind ik leuk
FCG1971 +4052
zondag 6 januari 2019 om 10:59
Nou vooruit dan, het is wel een goedbetaalde straf 😄
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 11:01
Ik wil best voor een paar miljoen in de hoek staan.
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 10:30
Virgil van Dijk.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
zondag 6 januari 2019 om 10:33
Misschien wel de grootste blunder!
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
zondag 6 januari 2019 om 10:35
Waarschijnlijk. In ieder geval sinds alle clubs Hasselbaink over het hoofd hadden gezien.
Vind ik leuk
Lubje +747
zondag 6 januari 2019 om 11:01
Ik verbaas me!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws