Viergever zet in op 'einddoel' met PSV: 'We willen beter gaan voetballen'

Viergever zet in op 'einddoel' met PSV: 'We willen beter gaan voetballen'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 07:56zo 06-01-2019 om 07:56

 Nick Viergever wil dat PSV in de tweede seizoenshelft nog beter gaat voetballen. De Eindhovenaren staan met zestien winstpartijen en één nederlaag aan kop in de Eredivisie, maar de 29-jarige verdediger vindt dat het nog beter kan.

PSV staat twee punten voor op eerste achtervolger Ajax. De Eindhovenaren hervatten op zondag 20 januari het Eredivisieseizoen met een uitwedstrijd bij FC Emmen. "We willen beter gaan voetballen, want er zit nog veel verbetering in deze groep", zegt Viergever tegen het clubkanaal van de Eindhovenaren. "Dit trainingskamp is een mooi moment om dat op te pakken."

"We moeten de goede dingen er uit halen, maar ook zeker de mindere dingen die afgelopen halfjaar hebben plaatsgevonden", vervolgt de verdediger. "Daar gaan we mee aan de slag, want we zijn hongerig. Het einddoel is om kampioen te worden en we staan er goed op. We hebben goed gedraaid en dat moeten we nu doorzetten tegen Emmen."

Plaats een reactie

zondag 6 januari 2019 om 08:14
Joh laat je gaan, kan het wel hebben hoor!
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
zondag 6 januari 2019 om 08:30
Ik moet er zelfs om lachen, dat kinderachtige gedoe de hele tijd! 👶😂
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:48
Hoop dat dat baby icoontje bedoeld is voor J(W)urm, want hij vroeg er zelf om. Persoonlijk gun ik het Viergever wel. Heb nooit een hekel aan hem gehad toen ie bij Ajax voetbalde. Zeker niet toen hij scoorde in de laatste minuten tegen Schalke 04 om daardoor de halve finalen te halen. Vind het dan weer wel jammer dat hij bij Psv speelt dat dan weer wel.
Vind ik leuk
AllAdIn +24681
zondag 6 januari 2019 om 09:07
Dat icoontje was idd voor dat jongetje of meisje ja.
Ik heb ook nooit een probleem met Viergever gehad, en ik gun hem wel een kampioenschap, in een ander land! 😁
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:18
Nick Viergever is de voetballer van steeds net niet kampioen.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zondag 6 januari 2019 om 08:26
Omdat ie tot nu toe steeds bij de verkeerde clubs zat 😉
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zondag 6 januari 2019 om 09:12
De meeste spelers zitten bij de verkeerde club , als je de jaren terug kijkt zijn er niet zoveel kampioen geworden
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:17
Dan zit hij nu dus weer bij de verkeerde club, daar kiest Viergever bewust voor.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zondag 6 januari 2019 om 11:17
Klopt, als je kampioen wilt worden is het natuurlijk erg dom om bij de recordkampioen te gaan zitten.





















😉
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 6 januari 2019 om 08:23
Voor Nick zou het leuk zijn als ie net geen kampioen wordt.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zondag 6 januari 2019 om 08:24
Goed streven. De resultaten waren goed de eerste seizoenshelft, maar het voetbal kan idd wel wat beter af en toe. Ajax heeft heel veel kwaliteit, maar PSV heeft alles zelf in de hand zolang ze gefocust blijven.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:32
Ajax ook, win je uit van Feyenoord dan zie ik niemand Ajax nog stoppen.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zondag 6 januari 2019 om 08:43
Ik begrijp dat je zo denkt, maar toch kunnen zowel PSV en Ajax onverwacht puntverlies lijden. Gebeurt altijd wel eens. Het is nou eenmaal niet zo dat de beste altijd wint.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:51
Natuurlijk kan dat. Alleen de concurrentie dit jaar de resterende 16 clubs zijn gewoon niet in staat om meer dan 2 goals te maken tegen Ajax, PSV
Vind ik leuk
Fc hamkel +1516
zondag 27 januari 2019 om 18:50
Kom je terug op je woorden???
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 18:52
? Wauw dat is lang geleden. Wacht maar in de Arena
Vind ik leuk
Fc hamkel +1516
zondag 27 januari 2019 om 18:55
Ik meem het uit de grond van mijn hart ik gun iedereen het beste het enige wat ik wil zeggen en meegeven je kunt het beste geen rare dingen roepen en overal zo zeker van zijn enz het leven brengt je dingen waar je totaal niet op rekent en zeker qua arrogantie is dat echt nergens voor nodig kerel jij vind ajax een mooie club nou dat kan toch waarom moet dat altijd gepaard gaan met grootspraak en dat soort dingen dat is dan weer jammer. Ik wens je wel echt een fijne avond zonder te kutten ofzo!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2183
zondag 6 januari 2019 om 09:15
van fouten leer je Romario9, ten hag zeker dus je verwacht alles op alles wedstrijden nu. kijk maar naar utrecht uit, die waren ook nergens te kennen.
Vind ik leuk
De fries +2037
zondag 6 januari 2019 om 08:27
De titel kan beter zijn ; “Ik wil nog beter leren voetballen”
De rest doet het namelijk aardig hoor!
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zondag 6 januari 2019 om 08:29
Ja het kampioenschap is nog de enige prijs waar je voor speelt.

Hij denkt nog steeds dat elke club hem wilt hebben
Zelfs het buitenland is niet geïnteresseerd in Viergever.
En we zagen in de Cl wel waarom
Middenmoot eredivisie is zijn niveau.
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zondag 6 januari 2019 om 09:17
Dus eigenlijk zeg je dat PSV met minder materiaal (spelers) een topprestatie levert. Dank hiervoor.
Vind ik leuk
Olfie +5623
zondag 6 januari 2019 om 09:54
Doen ze ook. Helaas Europees niet.

Ze krijgen nog een hoop wat zwaardere potjes uit. ik verwacht daar ook nog wel wat puntverlies.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1077
zondag 6 januari 2019 om 08:42
Droom lekker verder Loser !
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zondag 6 januari 2019 om 09:19
Ik bedoel mr Bien
Vind ik leuk
Bdog +7140
zondag 6 januari 2019 om 08:50
Voor beter voetbal had je in Amsterdam moeten blijven, om eindelijk eens een prijs te winnen zit je wel aardig goed in Eindhoven.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2961
zondag 6 januari 2019 om 08:55
Alleen in voetbal kan je beter spelen zonder te winnen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:12
Als je op je 29e nog beter moet leren voetballen....
Vind ik leuk
Johan59 +962
zondag 6 januari 2019 om 09:17
Open deur dat willen ze allemaal
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zondag 6 januari 2019 om 09:37
Laten we eerlijk zijn,
Denk dat PSV een Topprestatie geleverd heeft in de eerste seizoenshelft. Denk zelf in de breedte genomen, dat Ajax betere spelers heeft.
Vind ik leuk
MeAgain +7168
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Denk dat dat best mee valt. Op papier had psv van iedereen ook moeten winnen, dus ook van Feyenoord. Op papier is Ajax wel sterker dus daar heeft Psv het beter gedaan. Helaas uitgeschakeld in Europa. Dus slecht en in de beker en dat is super slecht. Ook geen jc schaal gepakt. Dus z’n topprestatie vind ik het niet.
Vind ik leuk
markie +2756
zondag 6 januari 2019 om 09:37
Dat willen ze al jaren Nick
Vind ik leuk
markie +2756
zondag 6 januari 2019 om 09:38
Nick Viergever, de eeuwige nummer 2
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:40
Beter voetballen ? Dat willen ze al 40 jaar daar.
Vind ik leuk
Buck Worrier +1471
zondag 6 januari 2019 om 10:11
Hij is het nog niet gewend. Spelen om het resultaat ipv hoe het er uitziet.
Vind ik leuk
AZ14 +516
zondag 6 januari 2019 om 10:17
Hij bedoelde : We willen beter gaan handballen !
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zondag 6 januari 2019 om 11:57
Onzen Nick is het perfecte voorbeeld van mijn missie hier :

Uiteindelijk ziet iedereen ons lempke.

Speelde een meer dan prima half seizoen nu ie verlost is van dat juk wat ie jarenlang mee sleepte.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:20
Een Viergevertje. Hier komt ie dan!

A) Nicky is weer nuchter B) Nicky ontwaakt uit een natte droom C) Nicky heeft hoge koorts. D) Nicky is arrogant.
Stuur het juiste antwoord naar de Hertgang en win een rondleiding met W & R door Eindje.
Inzendingen voor maandag 24.00 uur.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 01:23
PSV heeft zeker een kans om kampioen te worden. Maar Ajax is ook een goede ploeg. Dus word spannende strijd tussen die 2 ploegen . De beste mag winnen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws