Viergever zet in op 'einddoel' met PSV: 'We willen beter gaan voetballen'

Viergever zet in op 'einddoel' met PSV: 'We willen beter gaan voetballen'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 07:56zo 06-01-2019 om 07:56

 Nick Viergever wil dat PSV in de tweede seizoenshelft nog beter gaat voetballen. De Eindhovenaren staan met zestien winstpartijen en één nederlaag aan kop in de Eredivisie, maar de 29-jarige verdediger vindt dat het nog beter kan.

PSV staat twee punten voor op eerste achtervolger Ajax. De Eindhovenaren hervatten op zondag 20 januari het Eredivisieseizoen met een uitwedstrijd bij FC Emmen. "We willen beter gaan voetballen, want er zit nog veel verbetering in deze groep", zegt Viergever tegen het clubkanaal van de Eindhovenaren. "Dit trainingskamp is een mooi moment om dat op te pakken."

"We moeten de goede dingen er uit halen, maar ook zeker de mindere dingen die afgelopen halfjaar hebben plaatsgevonden", vervolgt de verdediger. "Daar gaan we mee aan de slag, want we zijn hongerig. Het einddoel is om kampioen te worden en we staan er goed op. We hebben goed gedraaid en dat moeten we nu doorzetten tegen Emmen."

Plaats een reactie

zondag 6 januari 2019 om 08:14
Joh laat je gaan, kan het wel hebben hoor!
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
zondag 6 januari 2019 om 08:30
Ik moet er zelfs om lachen, dat kinderachtige gedoe de hele tijd! 👶😂
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:48
Hoop dat dat baby icoontje bedoeld is voor J(W)urm, want hij vroeg er zelf om. Persoonlijk gun ik het Viergever wel. Heb nooit een hekel aan hem gehad toen ie bij Ajax voetbalde. Zeker niet toen hij scoorde in de laatste minuten tegen Schalke 04 om daardoor de halve finalen te halen. Vind het dan weer wel jammer dat hij bij Psv speelt dat dan weer wel.
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
zondag 6 januari 2019 om 09:07
Dat icoontje was idd voor dat jongetje of meisje ja.
Ik heb ook nooit een probleem met Viergever gehad, en ik gun hem wel een kampioenschap, in een ander land! 😁
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:18
Nick Viergever is de voetballer van steeds net niet kampioen.
Vind ik leuk
Romario9 +12666
zondag 6 januari 2019 om 08:26
Omdat ie tot nu toe steeds bij de verkeerde clubs zat 😉
Vind ik leuk
Mario 1 +295
zondag 6 januari 2019 om 09:12
De meeste spelers zitten bij de verkeerde club , als je de jaren terug kijkt zijn er niet zoveel kampioen geworden
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:17
Dan zit hij nu dus weer bij de verkeerde club, daar kiest Viergever bewust voor.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6012
zondag 6 januari 2019 om 11:17
Klopt, als je kampioen wilt worden is het natuurlijk erg dom om bij de recordkampioen te gaan zitten.





















😉
Vind ik leuk
wattenstaafje +22685
zondag 6 januari 2019 om 08:23
Voor Nick zou het leuk zijn als ie net geen kampioen wordt.
Vind ik leuk
Romario9 +12666
zondag 6 januari 2019 om 08:24
Goed streven. De resultaten waren goed de eerste seizoenshelft, maar het voetbal kan idd wel wat beter af en toe. Ajax heeft heel veel kwaliteit, maar PSV heeft alles zelf in de hand zolang ze gefocust blijven.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:32
Ajax ook, win je uit van Feyenoord dan zie ik niemand Ajax nog stoppen.
Vind ik leuk
Romario9 +12666
zondag 6 januari 2019 om 08:43
Ik begrijp dat je zo denkt, maar toch kunnen zowel PSV en Ajax onverwacht puntverlies lijden. Gebeurt altijd wel eens. Het is nou eenmaal niet zo dat de beste altijd wint.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:51
Natuurlijk kan dat. Alleen de concurrentie dit jaar de resterende 16 clubs zijn gewoon niet in staat om meer dan 2 goals te maken tegen Ajax, PSV
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zondag 6 januari 2019 om 09:15
van fouten leer je Romario9, ten hag zeker dus je verwacht alles op alles wedstrijden nu. kijk maar naar utrecht uit, die waren ook nergens te kennen.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1385
zondag 6 januari 2019 om 10:48
Je had gewoon mazzel tegen Utrecht ,als je zo tegen PSV speelt is het een m...... .
Vind ik leuk
MagicFeeling +4047
zondag 6 januari 2019 om 11:08
Mazzel tegen Utrecht? Verklaar je nader.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:37
Haha koekkoek, heer en meester waren we in Utrecht. Als Psv zo speelt als tegen Vitesse, Zwolle, Feyenoord, Rkc word het net als vorig seizoen weer een 3-0 voor ons aller Ajax.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1385
zondag 6 januari 2019 om 10:46
Je vergeet er eentje haha
Vind ik leuk
De fries +1625
zondag 6 januari 2019 om 08:27
De titel kan beter zijn ; “Ik wil nog beter leren voetballen”
De rest doet het namelijk aardig hoor!
Vind ik leuk
Mr bien +4584
zondag 6 januari 2019 om 08:29
Ja het kampioenschap is nog de enige prijs waar je voor speelt.

Hij denkt nog steeds dat elke club hem wilt hebben
Zelfs het buitenland is niet geïnteresseerd in Viergever.
En we zagen in de Cl wel waarom
Middenmoot eredivisie is zijn niveau.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:51
Neen bien, viergever heeft aangetoond het nieveau wel aan te kunnen. Wederom zit je er weer naast.
Vind ik leuk
Mr bien +4584
zondag 6 januari 2019 om 08:53
Wanneer heeft die dat aangetoond dan ? Nog nooit gezien.
Is een hele matige verdediger.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:08
8 goals tegen in 17 wedstrijden dat zeg wel wat over de verdediging. Bij psv doet hij het prima.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6012
zondag 6 januari 2019 om 11:17
Dat is eerder ONDANKS Viergever.
Vind ik leuk
Elohim +714
zondag 6 januari 2019 om 12:03
Mr. Bien geeft duidelijk aan dat het niveau waar over gesproken is de CL is dus over welke 17 wedstrijden heb jij het nu ineens?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:23
In het Europa leauge succes waren jullie hem allemaal heel dankbaar. En nu is hij opeens middenmoot. Eerst beter nadenken voordat je iets zegt want dit slaat nergens op. En nu ook niet met het excuus komen dat jij dat in die tijd helemaal niet gezegd had...
Vind ik leuk
Mr bien +4584
zondag 6 januari 2019 om 12:25
Objectief ben je zeker niet dus verander je naam maar gelijk weer.
Ik heb altijd gezegd dat viergever niks is. En topclub onwaardig.
Ook bkj Az was het te hoog gegrepen.
Die man kan er werkelijk niks van. Hij mag blij wezen dat er iemand naast het staat die zijn onnozelheid verbloemd
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:28
Als jij denkt dat je altijd goed (bien) zit. Prima jongen. Ik ben objectief en ben positief over zowel Ajax en PSV.
Vind ik leuk
Mario 1 +295
zondag 6 januari 2019 om 09:17
Dus eigenlijk zeg je dat PSV met minder materiaal (spelers) een topprestatie levert. Dank hiervoor.
Vind ik leuk
Olfie +5246
zondag 6 januari 2019 om 09:54
Doen ze ook. Helaas Europees niet.

Ze krijgen nog een hoop wat zwaardere potjes uit. ik verwacht daar ook nog wel wat puntverlies.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:42
Droom lekker verder Loser !
Vind ik leuk
Mario 1 +295
zondag 6 januari 2019 om 09:19
Ik bedoel mr Bien
Vind ik leuk
Bdog +6696
zondag 6 januari 2019 om 08:50
Voor beter voetbal had je in Amsterdam moeten blijven, om eindelijk eens een prijs te winnen zit je wel aardig goed in Eindhoven.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2479
zondag 6 januari 2019 om 08:55
Alleen in voetbal kan je beter spelen zonder te winnen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:12
Als je op je 29e nog beter moet leren voetballen....
Vind ik leuk
Johan59 +844
zondag 6 januari 2019 om 09:17
Open deur dat willen ze allemaal
Vind ik leuk
Mario 1 +295
zondag 6 januari 2019 om 09:37
Laten we eerlijk zijn,
Denk dat PSV een Topprestatie geleverd heeft in de eerste seizoenshelft. Denk zelf in de breedte genomen, dat Ajax betere spelers heeft.
Vind ik leuk
MeAgain +6855
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Denk dat dat best mee valt. Op papier had psv van iedereen ook moeten winnen, dus ook van Feyenoord. Op papier is Ajax wel sterker dus daar heeft Psv het beter gedaan. Helaas uitgeschakeld in Europa. Dus slecht en in de beker en dat is super slecht. Ook geen jc schaal gepakt. Dus z’n topprestatie vind ik het niet.
Vind ik leuk
markie +1825
zondag 6 januari 2019 om 09:37
Dat willen ze al jaren Nick
Vind ik leuk
markie +1825
zondag 6 januari 2019 om 09:38
Nick Viergever, de eeuwige nummer 2
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:40
Beter voetballen ? Dat willen ze al 40 jaar daar.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:11
Hij is het nog niet gewend. Spelen om het resultaat ipv hoe het er uitziet.
Vind ik leuk
AZ14 +105
zondag 6 januari 2019 om 10:17
Hij bedoelde : We willen beter gaan handballen !
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zondag 6 januari 2019 om 11:57
Onzen Nick is het perfecte voorbeeld van mijn missie hier :

Uiteindelijk ziet iedereen ons lempke.

Speelde een meer dan prima half seizoen nu ie verlost is van dat juk wat ie jarenlang mee sleepte.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:20
Een Viergevertje. Hier komt ie dan!

A) Nicky is weer nuchter B) Nicky ontwaakt uit een natte droom C) Nicky heeft hoge koorts. D) Nicky is arrogant.
Stuur het juiste antwoord naar de Hertgang en win een rondleiding met W & R door Eindje.
Inzendingen voor maandag 24.00 uur.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 01:23
PSV heeft zeker een kans om kampioen te worden. Maar Ajax is ook een goede ploeg. Dus word spannende strijd tussen die 2 ploegen . De beste mag winnen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws