Sadilek hoopt op lang verblijf bij PSV: 'Een club waar ik heel lang wil spelen'

Sadilek hoopt op lang verblijf bij PSV: 'Een club waar ik heel lang wil spelen'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 08:36zo 06-01-2019 om 08:36

Michal Sadilek hoopt nog heel lang voor PSV te kunnen spelen. De jonge Tsjechische middenvelder breekt dit seizoen door bij de Eindhovenaren en hij voelt zich dan ook meer dan thuis op de Herdgang.

Sadilek kwam op zijn veertiende binnen bij PSV. "Dit is een club waar ik heel lang wil spelen, dacht ik toen", vertelt het jonge talent aan het Eindhovens Dagblad. "Ik was bij meerdere clubs op stage geweest, maar het voelde voor mij als de perfecte stap. Hier kon ik me op de goede manier ontwikkelen."

De Tsjech mag van trainer Mark van Bommel steeds meer minuten maken in het eerste van PSV. Onlangs scoorde Sadilek tegen AZ zijn zelfs eerste competitiedoelpunt. "Het is mooi dat iemand die zoveel heeft meegemaakt in het voetbal je dat vertrouwen geeft", reageert Sadilek. "Dat maakt mij heel sterk en ik geef alles voor de trainer en het team."

"Het gaat nu snel inderdaad en ik geniet er ook van, maar het belangrijkste blijft om elke wedstrijd goed te spelen", vervolgt de 19-jarige middenvelder. "Waar dat ook is. Of het nu bij Jong PSV of PSV is, ik wil er altijd staan voor het team."

Plaats een reactie

zondag 6 januari 2019 om 08:41
Ga zo door jongen. Juiste instelling en net zo'n winnaarsmentaliteit als baas bommel. Die komt er wel!
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zondag 6 januari 2019 om 08:41
Dit is een club waar ik heel lang wil spelen, dacht ik toen"

En nu ben je van mening veranderd.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:41
Weer een parel van onze jeugdopleiding
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 6 januari 2019 om 08:42
Kijken of het daadwerkelijk iets wordt.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:58
Sadilek krijgt het vertrouwen van Mark. Dus dat zit wel goed
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:55
Sadilek van zijn 17e bij PSV en heeft zijn debuut gemaakt voor zijn 20e. Wat zeggen jullie altijd PSV fans? Oh ja koopjeugd🤣
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:00
Ik weet het niet, maar het artikel geeft aan dat hij op zijn 14e bij PSV kwam.
Vind ik leuk
tannat +16556
zondag 6 januari 2019 om 09:15
"Weerstand is goed,
verstand is beter "
zei al eens iemand voor mij
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
zondag 6 januari 2019 om 09:16
Het sluit elkaar toch niet uit?
Vind ik leuk
tannat +16556
zondag 6 januari 2019 om 09:17
Bij hem wel.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:40
Haha uitgerekend jij dorpsidioot uit Woensel gaat mij proberen voor lul te zetten. Tannat toch autistje.
Vind ik leuk
tannat +16556
zondag 6 januari 2019 om 09:43
Je hebt mij niet nodig om voor lul te staan. Dat doe je zelf wel.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:59
En meneertje weerstandje is weer stil 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:14
Haha denk je dat, Tannat staat hier echt zelf om bekend.
Vind ik leuk
tannat +16556
zondag 6 januari 2019 om 12:19
Sta je nog niet genoeg voor lul?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:44
Pleur zelf op autistische mongool.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:51
Leuk sfeertje hier op VoetbalPrimeur.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:12
En dat doet niemand zeker meneertje de azijnzeiker
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:42
Het staat ook echt letterlijk in de eerste zin van de tweede alinea: "Sadilek kwam op zijn veertiende binnen bij PSV."
Vind ik leuk
MeAgain +7168
zondag 6 januari 2019 om 20:20
Waarom ben je toch altijd zo negatief? Waarom zit er toch zoveel haat bij jou? Je zal wel een moeilijk leven hebben.
Dat je nu al teksten gaat verdraaien om maar weer een negatieve reactie te kunnen plaatsen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:13
haat? nooit. Goed leven? heb ik absoluut
Vind ik leuk
Jozef +44204
zondag 6 januari 2019 om 12:36
De vorige heet Hendrix?😁
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:03
Zit een prima kop op. Kan zich nog geweldig ontwikkelen. Ben benieuwd of het alleen een middenveld jager is, of dat hij ook nog echte voetbal kwaliteit/finesse heeft/zal hebben.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:43
Jammer dat ie zo klein is. Had fysiek veel meer kunnen betekenen.
Vind ik leuk
Ik zlatan +384
zondag 6 januari 2019 om 12:46
Volgens mij is het een type veratti
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
zondag 6 januari 2019 om 09:06
Dat snap ik, ver boven zijn niveau, bij zo'n club komt hij verder nooit meer binnen!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:22
meneer is een kenner.....
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
zondag 6 januari 2019 om 15:01
Dank je, klopt!
Vind ik leuk
Johan59 +962
zondag 6 januari 2019 om 09:26
De onvergetelijk 3-0oneindhoven. als je jezelf zo noemt, dan heb je een complex zo groot als het Eindhoven zelf
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:29
Inderdaad, te triest voor woorden. Aan dat soort sneue figuren erger ik me als PSV-er ook kapot aan. Hij had ook de naam "belachelijke-beker-tegen-RKC" kunnen nemen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:46
Wat denk je van Johan59 ? schizofrene gek
Vind ik leuk
Johan59 +962
zondag 6 januari 2019 om 09:33
Dank je wel, ik vind het ook belachelijk, dat zullen wel kinderen zijn, anders kan het toch niet
Vind ik leuk
Mad Max +1129
zondag 6 januari 2019 om 09:39
Nice! Sadilek gaat ons nog veel mooie dingen geven. Beetje als zijn trainer die elk jaar 3x in de arena scoorde....
Vind ik leuk
AVDV +1385
zondag 6 januari 2019 om 10:19
Voorlopig een goede stand in voor als de wedstrijd gelopen is. Afwachten of hij nog veel groeit en dan bedoel ik niet zijn lengte 😜
Vind ik leuk
rinirat +3520
zondag 6 januari 2019 om 11:41
Ik zie helemaal niets in hem, heeft een lucky goal gemaakt.. had er toch al moeten staan.
Afschrijven!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13411
zondag 6 januari 2019 om 11:53
Lang willen spelen.......? als je echt ambities hebt moet je zo snel mogelijk weg willen uit die ED.....nog niet zoveel op gras gespeeld denk ik....
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:18
Ben heel erg enthousiast over de speelstijl die hij heeft. Is elke keer ook goed ingevallen en het lijkt erop dat hij geen angst heeft. Alleen vind ik het moeilijk inschatten hoeveel hij nog kan groeien, hoeveel rek zit er nog in? Maar dat is de taak van Mark en zijn staf. Ben benieuwd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws