'Gerrard verwelkomt 57-voudig Engels international bij Rangers in jacht op titel'

'Gerrard verwelkomt 57-voudig Engels international bij Rangers in jacht op titel'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 13:34zo 06-01-2019 om 13:34

Rangers FC krijgt in de jacht op de eerste Schotse landstitel sinds 2011 versterking van Jermain Defoe. De 36-jarige spits onderging zondag de medische keuring bij de club van manager Steven Gerrard, zo meldt Sky Sports.

Defoe moet volgens de doorgaans goed ingevoerde Britse omroep maandag al aansluiten bij het trainingskamp op Tenerife, waar Rangers zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft. De 57-voudig international van Engeland komt over van Bournemouth, waar hij dit seizoen pas vier keer inviel in de Premier League. Na de komst van Dominic Solanke is de routinier helemaal overbodig.

Defoe speelde eerder voor West Ham United, Tottenham Hotspur, Portsmouth, Toronto FC en Sunderland. Hij moet de ploeg van Liverpool-icoon Gerrard het laatste zetje geven richting de eerste landstitel sinds het faillissement in 2012. Rangers staat momenteel tweede in de Schotse Premier League met evenveel punten als koploper Celtic.

The Gers kregen in de laatste wedstrijd van 2018 een flinke boost in de titelstrijd. Aartsrivaal Celtic werd in een onderlinge confrontatie met 1-0 verslagen. Naast Defoe staat Steven Davis voor een terugkeer op Ibrox. De 34-jarige middenvelder wordt een half jaar gehuurd van Southampton.

Lees ook'Oudgediende Defoe gaat op 36-jarige leeftijd op voor internationaal avontuur'

Plaats een reactie

Smithsonian +43446
zondag 6 januari 2019 om 13:39
Tweede bericht hierover al, plaats het wanneer het 100 % zeker is.

Wel een mooie stap voor hem.
Vind ik leuk
dhrwobo +44299
zondag 6 januari 2019 om 13:40
Inderdaad, VP plaatst alles 12x helaas.

Maar wat zou het fantastisch zijn als Rangers weer kampioen worden. Die club heeft en de supporters hebben echt flink wat moeten slikken na die degradatiestraf.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
zondag 6 januari 2019 om 15:08
Helemaal mee eens. Vergeet ook nooit weer hoe vol het de eerste wedstrijd zat, na de doorstart in een lage divisie. Schitterend.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1435
zondag 6 januari 2019 om 13:41
Wat een legend die Gerrard, nog een paar jaar dan gaat Klop naar Barca of Real en keert de meester terug op het oude nest! YNWA!!
Vind ik leuk
Old Star +8265
zondag 6 januari 2019 om 13:42
Goeie zet van Gerard. Wordt een spannend slot. Wellicht 30 maart de ontknoping tijdens the old firm.
Ben dan toch in Schotland, dus ik denk dat ik die kraker maar ff mee pak.
Vind ik leuk
JohanD +508
zondag 6 januari 2019 om 13:46
Ruig
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 00:52
haha en hoe ga je aan kaarten komen? Schijnt ernorm moelijk te zijn om daar aan te komen omdat elke wedstrijd al volle bak is.
Vind ik leuk
Faol XI +17
zondag 6 januari 2019 om 13:42
Waar zijn de De Ligt/De Jong artikelen?
Vind ik leuk
Ove +2729
zondag 6 januari 2019 om 13:46
Nog 5 minuten geduld
Vind ik leuk
stratumseind +195657
zondag 6 januari 2019 om 13:44
Steven gaat het op de jeugd gooien........
Vind ik leuk
Caine +189
zondag 6 januari 2019 om 13:48
Zo, voetbalt ie ook nog?
Bij de naam Defoe moet ik altijd aan de film Goal denken, en die trainer die zijn naam uitspreekt met zo’n mooi accent :p
Zou mooi zijn als het Rangers lukt om kampioen te worden
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
zondag 6 januari 2019 om 14:07
“The last player I had this feeling was Jermain Defoe”. Heerlijk idd! Sowieso een cultheld, destijds met Keane bij Spurs echt een geweldig duo! Goede speler waar het beste zeker van af is, maar heeft Bournemouth afgelopen seizoen nog best vaak geholpen. Kan denk ik nog prima mee in Schotland.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
zondag 6 januari 2019 om 14:09
Sowieso wel leuke films van Goal als iemand die nog niet gezien heeft. Vond deel 3 wel echt veel minder, maar heel goed gedaan in deel 1&2 met echte spelers en wedstrijden. Leuke voetbalfilms om eens te kijken!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:49
Ik hoop dat het nog een keer of 10 geplaatst gaat worden.

Het is interessanter dan het verhaal dat de Jong overal al getekend zou hebben en uiteindelijk in de KKD terecht komt.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:52
Supervet!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:11
Zou fantastisch zijn als de hegemonie van Celtic doorbroken wordt.
En ik gun het Gerrard, was een geweldige voetballer bij een geweldige club.
Een goeie move ook van Steven om ervaring op te doen in deze competitie om later Liverpool te gaan coachen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
zondag 6 januari 2019 om 14:17
Gerrard doet het goed, ik vond het echt een geweldige speler. Heel mooi dat hij Rangers laat huilen van blijdschap aan het eind van het seizoen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13964
zondag 6 januari 2019 om 14:22
Wat gebeurt er dan aan het eind van het seizien?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
zondag 6 januari 2019 om 14:34
Ik hoop een kampioenschap. Hij laat de Rangers leuk voetbal spelen.


Moet je niet trollen met je hol maatjes?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13964
zondag 6 januari 2019 om 15:01
Je zegt dat hij rangers laat huilen. Knap dat je dat nu al weet.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:46
Velen weten ook helemaal niet dat Celtic een wedstrijd minder heeft gespeeld (eind januari halen ze de thuiswedstrijd tegen St.Johnstone in), de kans is nog altijd levensgroot dat het gewoon weer Celtic wordt.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13964
zondag 6 januari 2019 om 16:12
Kuddedieren zijn het idd
Vind ik leuk
Shelbourne +6021
zondag 6 januari 2019 om 14:27
Zou voor het Schotse voetbal wel goed zijn als Rangers weer eens de titel pakt. Paar weken terug de Old Firm bekeken, wat een wedstrijd was dat. Die rivaliteit houdt het Schotse voetbal op de been. Jammer genoeg hebben clubs als Hibernian, Hearts en Aberdeen de afgelopen jaren nooit Celtic kunnen uitdagen voor een heuze titelstrijd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
zondag 6 januari 2019 om 14:36
Jammer ja, ik zie de Rangers ook weer als enige uitdager. Hoop ook dat ze de titel pakken. Helemaal met Gerrard aan 't roer.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:40
De jaren gaan natuurlijk flink tellen, maar hij heeft door zijn carrière heen wel bewezen dat hij het net weet te vinden (staat niet voor niets in de top 10 van topscorers aller tijden in de Premier League, op een respectabele plek 7 zelfs meen ik), kan nog best zijn waarde hebben voor de laatste 20 minuten op het niveau Rangers.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 14:56]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws