Done deal: PSV verkoopt Isimat-Mirin definitief aan Besiktas

Done deal: PSV verkoopt Isimat-Mirin definitief aan Besiktas

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 14:27zo 06-01-2019 om 14:27

Laatste update: zondag 6 januari 2019 om 16:13zo 06-01-2019 om 16:13

Het is officieel: Nicolas Isimat-Mirin verruilt PSV voor Besiktas. De Turkse topclub heeft de komst van de Franse verdediger zondagmiddag bevestigd.

Isimat verliet dit weekend het trainingskamp van PSV in Doha om de laatste puntjes op de i te zetten met Besiktas. De medische keuring leverde geen problemen op, waardoor de Franse verdediger zondag zijn handtekening kon zetten onder een contract. Besiktas doet geen mededelingen over de exacte duur van de overeenkomst. Ook over de transfersom is niets bekendgemaakt.

Isimat speelde sinds de zomer van 2014 bij PSV, dat hem in eerste instantie huurde van AS Monaco. Na één jaar maakte de 27-jarige verdediger definitief de overstap naar Eindhoven, waar hij drie keer kampioen werd. Isimat verloor onder trainer Mark van Bommel zijn basisplaats. In de laatste wedstrijd van de eerste seizoenshelft tegen AZ maakte hij zijn eerste competitieminuten.

In Istanbul wordt Isimat ploeggenoot van onder meer oud-PSV'ers Jeremain Lens (31) en Atiba Hutchinson (34). 

Plaats een reactie

dhrwobo +35145
zondag 6 januari 2019 om 14:31
Bedankt Isi!

Edit: Niet de beste voetballer, maar met je persoonlijkheid al gauw een publiekslieveling geworden. Sympathieke jongen die nooit geklaagd heeft. Veel succes bij Besiktas! Mooie club voor m.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 14:32]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:33
Weinig geld voor gekregen. Schijnbaar was er verder geen interesse? 1.5 contract en minder dan een half miljoen 🤔
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
Sadilek +338
zondag 6 januari 2019 om 14:36
Nog half jaartje contract
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 15:14]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:37
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
Maxidi +3808
zondag 6 januari 2019 om 14:51
Kassa !!!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:34
De koning van de eredivisie gaat ons verlaten. Rutte zit er nog steeds, maar straks ga jij grootse dingen doen! Speel ze helemaal kapot door Isi en kom alstjeblieft wel naar de huldiging straks en kom zingen COME ON PEESJEEVEE!
Vind ik leuk
Mosquito +17700
zondag 6 januari 2019 om 17:16
Mede dankzij zijn goal tegen PEC kampioen geworden.
PSV warme club! Zinloos om hem langer te houden.
Besiktas mooiste club van Turkije.

Isi bedankt het ga je goed!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:11
Die goal was geweldig!!!

"Wat doet Isi, hij moet mee verdedigen!!!!"
"Laat maar zitten."
Vind ik leuk
Mosquito +17700
zondag 6 januari 2019 om 19:01
Sportief beleefde hij een mooi hoogtepunt door vorig seizoen in werkelijk de laatste seconde te scoren tijdens PEC Zwolle-PSV. Van trainer Phillip Cocu mocht hij eigenlijk niet mee naar voren, maar Isimat luisterde niet en maakte voor PSV met de 0-1 een bevrijdende treffer na een stroef duel.

Resulteert uiteindelijk in het kampioenschap en daar ben ik hem zeer dankbaar voor.
Dat hij nu voor weinig vertrekt vind ik helemaal niet erg. Ook gezien hij een aflopend contract heeft.
Topgozer.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:36
0.5 contract..
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:45
Ik werd wel uitgemaakt voor trol door je mede supporter omdat ik zei 1.5 jaar maar dat was dus weer nonsens omdat het er gewoon stond vrijdag!

'' 'Trainer geeft groen licht: Besiktas wil Isimat-Mirin weghalen bij PSV'

Gepubliceerd: Vrijdag 4 januari 2019 om 15:59


Nicolas Isimat-Mirin staat nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling van Besiktas. De trainer van de Turkse club zou groen licht hebben gegeven voor de komst van de verdediger.

Dat meldt de Turkse televisiezender NTV vrijdag. Trainer Senol Günes zou zijn zegen hebben gegeven aan de komst van Isimat, die bij PSV op een zijspoor is geraakt. De verdediger reisde vrijdag wel gewoon mee met de selectie van de Eindhovenaren naar Qatar, waar de ploeg zich gaat voorbereiden op de tweede seizoenshelft.

Isimat-Mirin ligt nog tot de zomer van 2020 vast in Eindhoven, maar mag vertrekken. De 27-jarige Fransman komt in Eindhoven nauwelijks aan spelen toe. Aan het eind van de eerste seizoenshelft deed hij voor het eerst mee in een competitiewedstrijd, thuis tegen AZ. Hij stelde toen na afloop niet bezig te zijn met een andere club. "Ik focus mij gewoon op PSV. Ik ben de club erg dankbaar en we zullen zien wat het beste voor mij en de club is."
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:57
Tja sommige supporters heb je niet veel he.. Niet te serieus nemen sommige 😋
Vind ik leuk
Smash +3719
zondag 6 januari 2019 om 14:46
Vind ik ook! Ik begrijp af en toe niets van PSV. Lijkt wel een liefdadigheidsinstellingen. Het was geen geweldenaar, maar als je hem voor 3 miljoen verkoopt, is het nog steeds een koopje. Ik las nu iets van 350.000 euro. Als dit zo is, ..... echt belachelijk!
Vind ik leuk
Clutchy +1029
zondag 6 januari 2019 om 15:05
Hij is wel wat meer waard maar echt niet zoveel want hij was echt bedroevend slecht laatste tijd
Vind ik leuk
Smash +3719
zondag 6 januari 2019 om 16:10
Welke laatste tijd? Hij heeft maar 1 wedstrijd kunnen spelen.
Nogmaals, hij was geen topper, maar heeft het toch naar behoren gedaan.

Ik dacht dat zijn contract nog iets langer doorliep. Maar dan nog is 350.000 euro een schijntje.
Vind ik leuk
Clutchy +1029
zondag 6 januari 2019 om 16:24
Tegen RKC bijv was erg slecht
Vind ik leuk
Smash +3719
zondag 6 januari 2019 om 16:36
Klopt, maar dan kan je nu 11 andere spelers ook wegdoen. Iedereen was toen slecht.
Vind ik leuk
isnake +2649
zondag 6 januari 2019 om 16:10
Hij was niet meer zo gemotiveerd en niet meer in de basis. Over een half jaar zou hij gratis weggaan. Nu vang je nog geld en scheelt een half jaar salaris. Je kan ook nee zeggen natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:54
Altijd maar weer beginnen over dat geld..
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:04
Bij Ajax wordt er alleen maar in geld gedacht en het is wat dat betreft ook waar dat die spelers veel meer opleveren , Ajax op je cv staat nu eenmaal wel goed.
Maar Isimat gaat weg met een paar kampioenschappen en er zijn er velen die de laatste tijd de Arena achter zich hebben gelaten zonder prijs.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:08
Laatst interview met Toon Gerbrands die zei dat ie blij is dat Ajax hoge transfersommen vraagt/ krijgt voor spelers, omdat het voor PSV ook gunstig is omdat ze dan mee kunnen profiteren om ook hogere prijzen te vragen.

Ook in Eindhoven denken ze gewoon aan geld hoor 😉
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:15
Maar daar vinden we het winnen van prijzen net even iets belangrijkers. Dat lukt de laatste jaren prima, ondanks de beschamende vertoning dit jaar in de beker.
Wordt voor jullie wel weer eens tijd om de prijzenkast aan te vullen en niet alleen de bankrekening. Maar van mij mogen jullie de CL en de beker gerust winnen ! :)
Vind ik leuk
El Pibe +1322
zondag 6 januari 2019 om 15:26
Als dat het geval zou zijn kan ik ook wel leven met nog 1 extra kampioenschap in Eindhoven. 🥳😉
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:29
Dat zal nog een zware dobber worden, maar het kan. PSV in de Arena is wat anders dan in de Kuip. 31 maart, ik kijk er al naar uit !
Vind ik leuk
Benniewies +1725
maandag 7 januari 2019 om 01:16
Ajax is gewoon geld nodig om de bekerkast uit te breiden. Schijnt dat ze er allemaal niet in passen.

Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 10:12
Wat ik al zei, dan wordt het wel weer eens tijd. Ik hoor al enkele jaren niets anders dan dat ze zoveel prijzen hebben, en dat klopt ook. Maar de laatste prijs.....al veel te lang geleden toch ?
Vind ik leuk
Futjebal +2461
zondag 6 januari 2019 om 15:42
Het gaat ook niet om de brstuurders van welke club dan ook. Natuurlijk denken die aan geld, die hebben bedrijf te runnen. Maat het merendeel van de Ajax supporters hebben het constant over geld alsof ze er zelf iets wijzer van worden. Wat dat betreft zijn het echte joden. Ik heb ,als supporter, liever prijzen dan geld
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 17:50
Zou niet de drijfveer moeten zijn maar geld is nu eenmaal heel belangrijk om ook sportief gezien meer te kunnen bereiken geef natuurlijk nooit de 100 procent gerantie.
Vind ik leuk
Benniewies +1725
maandag 7 januari 2019 om 01:14
En andersom ook!
Vind ik leuk
dhrwobo +35145
zondag 6 januari 2019 om 15:05
Tja, hij had ook transfervrij kunnen vertrekken. Die jongen heeft zoveel sympathie binnen de club gewekt, dat ze hem kennelijk de transfer gunnen. Dat vermoed ik. Je kan wel zeggen je wilt minimaal 5 miljoen voor hem, maar dan zit je waarschijnlijk nog langer met hem, hij ontevreden en PSV kan op die positie niet verder bouwen.
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
zondag 6 januari 2019 om 15:48
Maar hij vertrekt niet zonder transfersom, blijkbaar denkt ook psv aan geld en dat is natuurlijk ook logisch. Sneu om af te geven op Ajax die gewoon zijn eigen broek ophoudt.
Vind ik leuk
davidben +5758
zondag 6 januari 2019 om 18:14
Precies, dacht ook. Zit ik nu in de Twilight Zone, of klopt het niet wat Wobo zegt. Dan had Isimat natuurlijk gratis mogen vertrekken. Ze gunnen 'm de onderkant van de voetbalschoen 😉
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 18:15]
Vind ik leuk
MeAgain +6821
zondag 6 januari 2019 om 15:33
Geen probleem toch? Speelde helemaal niet meer.
Nu tenminste nog iets aan over gehouden anders liep hij gratis de deur uit.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13200
zondag 6 januari 2019 om 15:38
Bij PSV zijn het dus toch grotere geldwolven dan bij Ajax? Ze wilde niet een Viergever vertrek gunnen door Isi in de zomer transfervrij te laten vertrekken?
Vind ik leuk
stratumseind +184666
zondag 6 januari 2019 om 15:40
Jij weet ook altijd alles he........

"Ook over de transfersom is niets bekendgemaakt."
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:48
Op verschillende sites maken ze melding van een bedrag onder het half miljoen, heeft dus niks met alles te weten te maken. In tegenstelling tot jij, zeg ik alleen iets wanneer ik het ook heb gelezen 😏
Vind ik leuk
stratumseind +184666
zondag 6 januari 2019 om 15:52
ahh excuus , als jij het ergens gelezen hebt dan moet t wel waar zijn, dat beide partijen niets bekend maken over de transfersom (tot nu toe) is dan totaal niet relevant inderdaad.........
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:55
Wanneer jij iets leest over Ajax is het toch ook altijd waar? Drank daar krijg je volgens mij steeds erger een selectief geheugen van 🤔
Vind ik leuk
stratumseind +184666
zondag 6 januari 2019 om 16:01
matige poging om onder je foutieve gezwets uit te komen , maar dat besef je zelf ook wel
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 16:42
Nee ouwe je zegt vaak dingen die niet kloppen en wanneer iemand dan laat zien dat het niet klopt wat je zegt, dan zwijg je opeens en houdt jij je muil dicht, want zo zwak en laf ben jij!
Vind ik leuk
stratumseind +184666
zondag 6 januari 2019 om 16:51
Jaja je dwaalt weer traditioneel af.

Er is niets bekend gemaakt over de transfer punt.

Hoe je ook gaat draaikonten , ik jij en niemand hier weet om welk bedrag het gaat.

Dus laat die "je bent een zuiplap en nietsnut " argumenten maar weer komen zou ik zeggen
Vind ik leuk
chicken +12965
zondag 6 januari 2019 om 17:04
Slechte dronk vandaag straat??

Ff serieus, ik heb ook bedragen voorbij zien komen van een paar ton. Bekend gemaakt of niet, dat lekt toch wel.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13200
zondag 6 januari 2019 om 17:47
PSV gaf Isimat eerder dit seizoen toestemming om na te denken over een transfer. De club stelde zich dan ook soepeltjes op toen Besiktas zich concreet meldde voor de Fransman. Naar verluidt hebben beide clubs voor minder dan een half miljoen euro een akkoord gesloten.

Isimat kwam tijdens de eerste seizoenshelft nauwelijks in actie voor PSV. De Eindhovenaren lieten zaterdag al weten dat hij het trainingskamp zou gaan verlaten wegens transferperikelen.

Ook transfermarkt maakt melding van 350.000, Forza zegt niks verkeerd al is stratumseind altijd goed om de betweter uit te hangen.

https://www.transfermarkt.nl/nicolas-isimat-mirin/profil/spieler/147846
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 17:48]
Vind ik leuk
-40 +1084
zondag 6 januari 2019 om 16:01
5 misschien 10 euro max.
Vind ik leuk
Mari +10617
zondag 6 januari 2019 om 14:38
Ik vond hem echt niet slecht hoor. Dat kan ook niet anders sta je niet zo lang in de basis en word je kampioen (op een lastige positie)


Toevoeging;
ik hoop dat PSV hem gaat missen. haha
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:54
Bedankt Isi!
Vind ik leuk
psv.040 +1059
zondag 6 januari 2019 om 14:31
snicker heet
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1230
zondag 6 januari 2019 om 14:32
Het gaat je goed daar Isi succes.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:32
Psjeevee........!!!!!!!! Good luck isimat
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:33
Bedankt isimat! Mooie momenten met je beleefd! Altijd vrolijk en een gangmaker geweest, een echte voorbeeld prof! Ik wens je veel succes en plezier in Turkije!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:33
noo mn held
Vind ik leuk
Toes010 +1670
zondag 6 januari 2019 om 14:33
Wat een held deze kerel, die prachtige interviews gaan we missen! Hoop dat ie gaat knallen daar en weer een mooie transfer richting West-Europa kan maken in de toekomst!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:34
Daar gaat het kampioenschap.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:40
😂👍🏻
Vind ik leuk
Zazu +343
zondag 6 januari 2019 om 14:35
Voor die 350 k die je ervoor krijgt had je hem beter kunnen houden tot zomer.
Of psv moet betere vervanger aan trekken anders vind ik het een riskante zet.
Vind ik leuk
Harrie82 +3803
zondag 6 januari 2019 om 14:42
Hoezo?
Hij past niet in het systeem van van Bommel. Dus zal niet aan spelen toekomen. En nu houd PSV er in ieder geval toch nog iets aan over.
Vind ik leuk
Zazu +343
zondag 6 januari 2019 om 14:43
Swaab laat nog al eens een wedstrijdje schieten en Sainsburry is er paar weken niet bij... Je zal toch ook vervangers nodig hebben bij blessures of schorsingen?
Vind ik leuk
Harrie82 +3803
zondag 6 januari 2019 om 14:45
Laat de jeugd dan maar opdraven of Hendrix een linie terug zetten kan ook nog.
Vind ik leuk
Zazu +343
zondag 6 januari 2019 om 14:47
Mag gewoon nog verdediger bij... Goede back up voor angelino is er niet en voor dumfries ook niet..
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:02
Hendrix was toch altijd een verdediger bij PSV in de jeugd als ik t goed heb. Kan zo maar eens weer een vinding zijn lijkt me.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 15:10]
Vind ik leuk
benny-boys +1619
zondag 6 januari 2019 om 15:07
Gestrekte Hand
Wat staat er nu eigenlijk????
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:09
Tijd voor een nieuwe telefoon, wordt er gek van haha. Ik werd een beetje leip van die spellingcorrectie maar dit is ook niet alles. Of mn vingers zijn te dik.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:32
Wordt tijd dat 'ie Obispo eens gebruikt waar hij voor opgeleid is. Hij is mee naar Qatar. Misschien dat er eens wat ruimte komt voor die knul.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:42
Nou, ik denk dat het wat ruimte maakt in de salarishuishouding en dat ze het hem ook gunnen. Misschien gaan van Bommel en hij niet door een deur en was het slecht voor de sfeer...kan vanalles zijn.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:04
Precies. Onbegrijpelijk eigenlijk, ook als er iets met Angelino gebeurt en Viergever wordt linksback, heb je een probleem
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:22
Behich ;)
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:36
Iemand een idee van de transfersom?
Vind ik leuk
jochempje +3657
zondag 6 januari 2019 om 14:41
350k
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:43
dankkuu
Vind ik leuk
Mariël +28
zondag 6 januari 2019 om 14:43
23 miljoen
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:37
Voetballend niet al te best, maar humor als de beste. Mooie vent dit. Suc6 in Turkije
Vind ik leuk
Mari +10617
zondag 6 januari 2019 om 14:37
Grappige gozer vond ik het. Gewoon zeggen wat je vind en niet dat voorgekauwde gelul

ooh man wat is het warm hier.
Vind ik leuk
Vamos7 +7254
zondag 6 januari 2019 om 14:37
Jammer was echt een held echt een speler waar het publiek van houd hij van het publiek... We gaan deze gangmaker missen.... Hoe hij het publiek op kampioensfeest dan allemaal meekrijgt en opzweept fascinerend.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13575
zondag 6 januari 2019 om 15:22
Hij heeft een nadeel, hij is een matige voetballer. Je kan ook jou binnen halen, is goedkooer en dan wordt er ook gelachen....
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:38
Het is je gegund Isi. Het ga je goed en hopelijk blijf je je sympathieke karakter houden. En hopelijk slaag je nog bij Besiktas! Succes kerel!
Vind ik leuk
Mr bien +4422
zondag 6 januari 2019 om 14:40
Belachelijk dat ze isimat geen kans gaven en Viergever wel. Isimat is echt niet slechter dan die trage viergever
Vind ik leuk
Topdrie +3308
zondag 6 januari 2019 om 14:44
Jij hebt niet zoveel verstand van het spelletje zo te zien. Geeft niet. Als je maar geniet
Vind ik leuk
Topdrie +3308
zondag 6 januari 2019 om 14:43
Hij kan Behich meenemen als tolk
Vind ik leuk
appeltje +2215
zondag 6 januari 2019 om 14:52
Eerder vandaag nog naar Australisch elftal gekeken met Sainsbury en Behich in de basis. Verloren van Jordanië...
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:44
Top gozer,het ga je goed,bedankt voor je inzet en positiviteit.
Vind ik leuk
Smithsonian +37468
zondag 6 januari 2019 om 14:45
Houdoe menneke.
Vind ik leuk
B. Alrond +1632
zondag 6 januari 2019 om 14:52
Hedde gij de cursus algemeen plat Brabants gevolgd?
Hillemaol nie slecht voor iemand beuve de rivieren.
Vind ik leuk
SimonSays +6365
zondag 6 januari 2019 om 14:50
Van Peesjeevee naar Beesjiktasj. Ik bedank Isimat voor zijn inzet, succes bij de nieuwe club.
Vind ik leuk
Argento8523 +6890
zondag 6 januari 2019 om 14:51
Mooie stap denk ik

Vind ik leuk
Koekie1970 +3012
zondag 6 januari 2019 om 14:53
Come on Beestsiktas klinkt toch minder.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:56
Nu perreiro nog
Vind ik leuk
Mass +5608
zondag 6 januari 2019 om 14:57
Supergozer...succes!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:59
Bedankt voor alles, Isi. Veel succes in Turkije en vergeet niet je tennisballen mee te nemen 😅
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:03
jammer vond hem juist een goede sub als er iemand uitvalt dan zit je met een afgekeurde oud pec er die weg gejaagd is domme keuze tenzij ze een vervanger aantrekken en t australiaans bloed r bij bommeltje uizuigenn
Vind ik leuk
benny-boys +1619
zondag 6 januari 2019 om 15:14
Het zal je nog verrassen wie er bij PSV bij komt.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:24
Oh? Connecties binnen de club?
Vind ik leuk
Altijd wat +113
zondag 6 januari 2019 om 15:50
Noem eens namen i.p.v. speculaties dat je weet dat PSV met een goeie bezig is.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:12
Ben overigens wel benieuwd wie PSV als vervanger gaat halen.. Centraal achterin is het nu wel erg dunnetjes..
Vind ik leuk
stratumseind +184666
zondag 6 januari 2019 om 15:19
Het ga je goed Isi , prachtig mooie mens en voor altijd peesjevee er.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:25
Doorpakken en Brulthuis halen ! Schijnt belangstelling voor te zijn
Vind ik leuk
WilcoS64 +2207
zondag 6 januari 2019 om 15:47
Komt over als 'afgedankt en bedankt voor de moeite'. Die jongen stond er wel met de kampioenschappen, maar wordt er nu gewoon uit gelazerd, warme club hoor.
Vind ik leuk
isnake +2649
zondag 6 januari 2019 om 16:17
Hij wilde zelf weg waarschijnlijk. Ze laten hem voor een zacht prijsje gaan. Dat is pas echt warmte. Niet tehen zijn zin nog een half jaar vast houden.
Vind ik leuk
Altijd wat +113
zondag 6 januari 2019 om 15:48
Zonde dat ie zo via de achterdeur weg gaat. Vond hem altijd wel wat weg hebben van Sanchez.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1535
zondag 6 januari 2019 om 16:01
Dit seizoen was Isimat gewoon verschrikkelijk slecht.

Na RKC mocht hij ondanks de voorgaande jaren van mij per direct gaan. 25000 toeschouwers waaronder ook veel jongeren kochten een kaartje en je instelling was nul komma nul...ik zie hem nog een lopen....euh continue wandelen...

Je zou denken...dit is een kans en ga er 110% voor...maar nee hoor meneer zat in zijn hoofd de nieuwste cd van dj funky frot te draaien.

Nu die verschrikkelijke slechte Australiërs nog weggeven aub, geef ze maar aan Jordanië waar ze ook al niet van kunnen winnen...wat een miskopen zijn dat. De cv en rechtsback van JO8 zijn nog beter.

Koop de Vrij maar over van Inter.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 16:22
Grote strik erom heen!

Eén matige voetballer, die salaris benodigd, minder
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 16:24]
Vind ik leuk
whiskey33 +507
zondag 6 januari 2019 om 17:05
Godin naar Inter, de Vrij naar psv
Vind ik leuk
AFP +1084
zondag 6 januari 2019 om 17:21
Isimat bedankt voor je bewezen diensten. Al met al droeg je ook bij aan de kampioenschappen van PSV.
Vind ik leuk
Smithsonian +37468
zondag 6 januari 2019 om 17:34
Karius & isimat, droom verdediging.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:38
Wow dikke poen voor gekregen 😂
Vind ik leuk
Het Brein +4529
zondag 6 januari 2019 om 18:50
350k las ik ergens....nou ja 🤔
Vind ik leuk
Mariël +28
zondag 6 januari 2019 om 19:00
'..verkoopt Isimat definitief..' Hoe zou je iemand níet definitief verkopen, vraag ik me af.
Vind ik leuk
joodje007 +29
zondag 6 januari 2019 om 21:33
Mooie stap voor hem
Denk wel te weinig gevangen ervoor
Maar heeft zeker ze bijdrage geleverd

Succes daar
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws