WK-finale-reunië: Robben, Sneijder én De Jong bezoeken training PSV

WK-finale-reunië: Robben, Sneijder én De Jong bezoeken training PSV

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 12:57ma 07-01-2019 om 12:57

Arjen Robben was zondag een opvallende aanwezige op de training van PSV in Qatar. Hij was daar met zijn club Bayern München, maar besloot om een bezoekje te brengen aan zijn oude werkgever. Het onderonsje mag gerust een WK-finale-reunië worden genoemd, want ook recordinternational Wesley Sneijder, Nigel de Jong en uiteraard hoofdtrainer Mark van Bommel waren aanwezig. PSV TV maakte vervolgens deze vette video.

PSV bereidt zich in Qatar voor op de tweede seizoenshelft. Op 20 januari speelt de ploeg van Van Bommel een uitwedstrijd bij FC Emmen. De Eindhovenaren gaan aan kop in de Eredivisie en hebben twee punten meer dan Ajax.

Plaats een reactie

maandag 7 januari 2019 om 12:59
Wat een topteam hadden we toen zeg!
Vind ik leuk
Fritske01 +5127
maandag 7 januari 2019 om 13:01
Gewoon de warmste club van Nederland
Vind ik leuk
Wilex +2680
maandag 7 januari 2019 om 13:04
Zolang ze maar in Qatar blijven wel.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:10
Topper!
Vind ik leuk
Always PSV +16971
maandag 7 januari 2019 om 14:37
Die kwam solliciteren! Robben doet echt moeite om bij PSV te mogen komen voetballen!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:25
Vind ik niet gek, die wil er zelf bij zijn bij de 9 uit 10.
Vind ik leuk
Emmenaar +807
maandag 7 januari 2019 om 13:59
Mwah. Drie uitzonderlijke talenten, aangevuld met wat waterdragers.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:59
Gezellig bij onze warme club!!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:05
Mag ik een teiltje?


Overigens best leuke reunie zo
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 13:05]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:00
Welkom terug Robben!! Zag er zo gezellig uit met Mark en Co
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:03
Was Adriaanse er ook ja ?
Vind ik leuk
Objectief +3521
maandag 7 januari 2019 om 13:00
Wat een warme club!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:01
Warm is het daar zeker ja, Qatar.....ik zou er alleen al vanwege de temperatuur nog niet gevonden willen worden.
Wel een mooi onderonsje zo met die gasten
Vind ik leuk
Ehv-er +1486
maandag 7 januari 2019 om 13:10
Leuk toch! Voetbal haat zoals hier kennen de spelers niet
Vind ik leuk
Importbrabo +2230
maandag 7 januari 2019 om 13:15
Die is zojuist even binnengeharkt voor komend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:27
Alle drie (of ja 2 en een half) ?
Vind ik leuk
Gelukshand +924
maandag 7 januari 2019 om 13:19
Ah ze wilde denk ik een potje kaarten. Waarschijnlijk wilde ze het kaart toernooi afmaken.
Vind ik leuk
AllAdIn +24854
maandag 7 januari 2019 om 13:19
Als ik al die (oud) spelers bij elkaar zie komen de flashbacks van Oranje meteen weer opborrelen, mooie tijd en hopelijk kunnen we binnenkort weer zo genieten van Oranje op EK's en WK's!
Vind ik leuk
Smithsonian +43308
maandag 7 januari 2019 om 13:22
Klote iker....
Vind ik leuk
Cappie +7777
maandag 7 januari 2019 om 13:24
Nou mag ik toch ook hopen dat de beste man volgend seizoen weer in Eindhoven voetbalt...
Vind ik leuk
stratumseind +195115
maandag 7 januari 2019 om 13:27
Zo , arjen heeft een groot deel van zijn nieuwe ploegmaten ff bezocht
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:29
Die wilde natuurlijk even zien wat het niveau van zijn misschien wel toekomstige medespelers is. Als John de Jong slim is zal hij deze week een lijntje moeten uitgooien naar Robben. Een keertje met een kopje koffie, of is robben volwassen genoeg om zelf die keuze te maken? ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:49
Ik denk dat ze alle drie volgend jaar bij PSV spelen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:05
Ze willen wel graag...........
Vind ik leuk
PoepWagen +2181
maandag 7 januari 2019 om 16:14
Lekker knuffelen!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:21
De eerste stap van Robben richting PSV
Vind ik leuk
Mendix +108
maandag 7 januari 2019 om 18:32
Dus omdat hij even bij PSV kijkt, wil hij direct naar PSV? En Wesley Sneijder en Nigel de Jong ook?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:30
Ja alle 3
Vind ik leuk
ajaksiet +1261