PSV stuurt geblesseerde doelman terug naar Eindhoven en licht optie in contract

PSV stuurt geblesseerde doelman terug naar Eindhoven en licht optie in contract

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 14:40ma 07-01-2019 om 14:40

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 15:06ma 07-01-2019 om 15:06

Een domper voor PSV tijdens het trainingskamp in Doha. Yanick van Osch keert vanwege een blessure met onmiddelijke ingang terug naar Eindhoven.

"Ik heb op de training een knieblessure opgelopen en uit onderzoek is gebleken dat ik er voorlopig uit lig", reageert de 21-jarige doelman op de website van PSV. "Ik ga naar Nederland om me daar te richten op het herstel en daarna de revalidatie."

John de Jong, technisch manager van PSV, heeft het contract van Van Osch meteen verlengd. "Sportief en persoonlijk is dit echt heel vervelend. We hebben Yanick inmiddels laten weten dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over zijn contractuele situatie. Zijn contract loopt af, maar we lichten de optie, zodat hij zich in alle rust kan richten op zijn herstel."

Van Osch is in de PSV-selectie van trainer Mark van Bommel de vaste derde doelman. Hij keepte dit seizoen vijftien wedstrijden voor Jong PSV in de Keuken Kampioen Divisie.

Plaats een reactie

Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 14:43
Niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Bruurke +1071
maandag 7 januari 2019 om 14:50
Goed onderbouwd, super reactie!
Vind ik leuk
Bertus +7507
maandag 7 januari 2019 om 15:47
Die Ajacieden kennen de selectie door en door blijkbaar. Zijn dan ook hele dagen bezig om zich er in te verdiepen en als het kan ook nog wat trol berichten plaatsen. Zegt veel over hun verder inhoudsloze leven.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 15:51
21 en moet zijn debuut nog maken in PSV 1.

Next!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:07
Rosario is een goed voorbeeld, next. Mahrez, Next, Vardy, next, Kante, Next, doorgaan?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 16:10
Klopt, maar nu noem je net een paar uitzonderingen.

Noem je ook even alle mislukte spelers?
Vind ik leuk
Bruurke +1071
maandag 7 januari 2019 om 16:39
Albert Luque, Samuel Kuffour, Dario Cvitanich, Richairo Zivkovic, Tobias Sana, Bojan Krkic, Danny Hoesen, Niki Zimling. Er zijn idd genoeg mislukte spelers te noemen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 16:41
Maher, Ramselaar, Sainsbury, Behich, Bouma, Romero, Mauro, Mathias Jørgensen, Manolev.

Inderdaad.
Vind ik leuk
Bruurke +1071
maandag 7 januari 2019 om 16:45
Jij bent niet goed hoor! Hoe kan je Romero, Mauro en Manolev noemen? Romero heeft een blessure gehad, Mauro is nog jong maar laat soms met vlagen prima voetbal zien en Manolev noem je omdat je de “kenners” na wilt praten. Was gewoon een prima back.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 07:25
Allemaal internationals
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:43
De meest verrassende uit het rijtje is toch echt Bouma lijkt me. Was in z'n PSV periode meer dan een prima verdediger. Sure, aan het einde kon hij het niet meer bijbenen, maar het zal voor mij altijd een PSV icoon blijven.

Iedere club heeft miskopen of jongens die het niet redden. 21 is nog jong, zeker voor een keeper .. dus ach, ik neem jou en je (gemiddelde) reactie niet echt serieus.
Vind ik leuk
robertus +2438
maandag 7 januari 2019 om 17:28
Cillisen veroverde ook pas op zijn 25e een basisplaats bij Ajax. Kan dus nog altijd gewoon.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 17:48
Maar daarvoor had ie al een basisplek bij NEC.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:41
Precies, bij NEC. Dat is toch wat anders dan Ajax of PSV? Of ben ik nu echt heel gek aan het worden?
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
maandag 7 januari 2019 om 16:02
Dat jij er drie volzinnen aan besteed zegt ook wat
Vind ik leuk
Bizzy +23376
maandag 7 januari 2019 om 14:50
Omdat ?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 15:51
Omdat hij stilstaat in zijn ontwikkeling, 21 is en nog steeds niet zijn debuut in PSV 1 heeft gemaakt. Gevalletje Xavier Mous.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2961
maandag 7 januari 2019 om 16:39
Je bent je ervan bewust dat keepers meestal op latere leeftijd hun debuut maken bij een topclub? Tevens is Zoet geen koekenbakker en doe je hem niet zomaar uit de basis spelen.

We kunnen er simpelweg nog weinig over zeggen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 16:41
Laat ik het zo zeggen: ik zie het niet in hem zitten.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:50
Schei toch eens uit man! Het is maandag! Bij jou is elke jeugd niet goed...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 15:52
Jeugd? Waar heb je het over?
Vind ik leuk
Whatevaa +690
maandag 7 januari 2019 om 15:55
Gewoon laten lullen joh en niet zoals bertus op markus reageren.

Jammer voor zo een jonge gozer dat hij meemag en tussentijds terug moet op een brancard. Mooi van psv dat ze hem vertrouwen geven en zijn contract verlengen, heeft ie toch een stressfactor minder. Hopelijk herstelt ie snel, beterschap keep!
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
maandag 7 januari 2019 om 14:56
Wat is dat voor een domme reactie.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:11
Haha zegt Bien, lol!
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
maandag 7 januari 2019 om 16:03
Sinds wanneer ken jij dat onderscheid?
Vind ik leuk
benny-boys +2027
maandag 7 januari 2019 om 16:27
Ik denk dat hij hem nog nooit heeft zien spelen.
Zegt zo maar wat negatiefs voor de likes.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:52
Kan zijn Mark dat hj niet goed genoeg is, zeker als hij al 21 is. Maar hij is de 3e doelman bij PSV, ik zou me bij jullie zorgen maken als Onana geblesseerd raakt. Alles na Onana is ook niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:44
Lullig. Fijn dat PSV hem dat contract gelijk aanbied. Zal geen filantropie zijn, dus zal hij wel dik verdiend hebben dat contract
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
maandag 7 januari 2019 om 14:53
Misschien is het een heel goede vervanger van Jeroen zoet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet volg of zo dus ik weet totaal niet wat hij wel en wat hij niet kan.
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
maandag 7 januari 2019 om 15:03
Nee, daar hebben ze onze Duitse vriend al voor gecontracteerd denk ik. Hopelijk kan hij volgend seizoen het stokje over nemen wanneer we Zoet kunnen verkopen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:45
Nette reactie vanuit PSV. Heeft Ajax destijds ook met Dekker gedaan. Die bleek achteraf ook bij AZ te licht, maar ik vind het netjes als een club verlengd met een geblesseerde speler.

Dit zal je bij Man City niet snel zien gebeuren denk ik. Dan wordt je tot het einde van je contract aan NAC verhuurd en mag je daarna vertrekken.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
Werner1913 +10625
maandag 7 januari 2019 om 15:16
Eens. Kan me overigens nog herinneren dat Redondo (destijds AC Milan) afzag van salaris omdat hij 12 maanden geblesseerd was. Nu is dat ook eenvoudiger wanneer je Redondo heet en al wat op de bank hebt, maar toch ;-)
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
maandag 7 januari 2019 om 16:06
City heeft precies hetzelfde gedaan met Ambrose.

Wat een onzin reactie
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 16:07]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:10
Ah City heeft er tussen 398 andere spelers ook 1 een contract gegeven. Kan je trots op zijn pik! Ga aub City niet verdedigen als het over contractuele situaties gaat. Na PSG is City de grootste crimineel in het profvoetbal.
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
maandag 7 januari 2019 om 17:10
Jij lult gewoon maar wat zonder ook maar enige feitelijke info te hebben. Doei.
Vind ik leuk
AllAdIn +24677
maandag 7 januari 2019 om 14:51
Klote voor hem, maar blijkbaar ziet PSV wel wat in hem.
Nu heeft hij iig geen stress wbt zijn contract.
Vind ik leuk
|Ajax| +1317
maandag 7 januari 2019 om 15:04
Zo wat een tegenvaller hier gaan ze de titel op verliezen....
Vind ik leuk
Dudge +31
maandag 7 januari 2019 om 15:11
Titel verliezen is wel heel dramatisch, het gat met Feyenoord is nog steeds vrij groot hoor!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 15:52
Feyenoord en PSV gaan strijden om plek 2.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 7 januari 2019 om 15:58
Ga jij maar eens strijden om normale reacties te geven dat zal je sieren
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 7 januari 2019 om 15:55
Wéér zo'n domme reactie waar niemand op zit te wachten wat een......... ben je ook
Deze was voor! Ajax!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:28
Persoonlijk vervelend voor die jongen, maar toch geen zware tegenslag voor PSV? We hebben het over de 3e doelman...
Vind ik leuk
mcmodd +26907
maandag 7 januari 2019 om 15:50
Voor PSV is dat ook vervelend, maar ze zien dat hij hieraan zelf ook niets kan doen. En hij heeft weldegelijk waarde voor PSV, ik zie hem als een behoorlijk groot talent.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:31
Hopen op snel herstel. Beterschap.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:31
Goede en nette reactie van PSV!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:54
Vervelend voor die jongen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws