'Drie clubs willen Dybala: Juventus wil megabod van meer dan 100 miljoen'

'Drie clubs willen Dybala: Juventus wil megabod van meer dan 100 miljoen'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 16:56ma 07-01-2019 om 16:56

Bayern München, Paris Saint-Germain en Manchester City hebben zich alledrie gemeld voor Paulo Dybala, maar Juventus is niet van plan om de Argentijn voor niets te laten gaan. De Oude Dame zou meer dan 100 miljoen willen vangen.

Dat meldt het Italiaanse Tuttosport maandag. Volgens het medium is in het verleden al gebleken dat Juventus bereid is belangrijke spelers te verkopen. Zo ging Paul Pogba in augustus 2016 voor 105 miljoen euro naar Manchester United. Voor Dybala zouden dus topclubs uit Duitsland, Frankrijk en Engeland zich hebben gemeld. Juventus wil voor Dybala echter wel een vergelijkbaar bedrag vangen als eerder voor Pogba.

Dybala speelt sinds 2015 voor De Oude Dame. Hij kwam destijds voor veertig miljoen over van Palermo. In Turijn heeft Dybala nog een contract tot de zomer van 2022. Dit seizoen kwam hij in zeventien competitiewedstrijden tot twee goals en drie assists. In de Champions League is hij met vijf goals in evenveel wedstrijden beter op schot.

Plaats een reactie

maandag 7 januari 2019 om 17:01
40 miljoen in het kluisje, 60 aftikken voor lozano :-)
Vind ik leuk
Adje80 +10285
maandag 7 januari 2019 om 17:16
Haha dybala is 3 klasse beter en in deze tijd dit geld gewoon waard. Als je bijvoorbeeld bereid bent 75 miljoen Te betalen voor de Jong dan is dit heel normaal.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:20
zeg ik dat dan??
Vind ik leuk
Adje80 +10285
maandag 7 januari 2019 om 17:29
Ja een topclub zal beter af zijn met 100 miljoen voor dybala dan 60 miljoen voor lozana
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:12
volgens mij begrijp je m niet helemaal...ben jij toevallig Adje uit Tilburg..die van Paul de Leeuw?
Vind ik leuk
Adje80 +10285
maandag 7 januari 2019 om 19:19
Dat heb je al vaker gevraagd..het zou zomaar kunnen dat ik het ben.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:35
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:36
Koopclub Ajax 😊👍
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:18
60 nog wel 😂😂😂
Blijven dromen broer 👍
Vind ik leuk
pietprecies +11692
maandag 7 januari 2019 om 17:23
In Turkse Lira’s zou je gelijk kunnen hebben
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:24
Ik denk dat er eerder 60 het kluisje in gaat
Hoogstens 40 voor zalando
Vind ik leuk
BT410 +398
maandag 7 januari 2019 om 17:06
De verlosser van Man Utd?
Vind ik leuk
AVF-81 +102
maandag 7 januari 2019 om 18:07
Jij ziet het, het is precies zo een speler die we nodig hebben bij United..
Kan zomaar The missing link zijn ja BT410
Zou prachtig zijn
De Gea
Dalot/Fosu Coulibaly Lindelöf Shaw
Fred Rabiot
Dybala Pogba Martial
Rashford
Dit zou mijn ideale opstelling zijn dan!
Wauw.. If Only
Vind ik leuk
Johnny Cash +9936
maandag 7 januari 2019 om 18:16
Geen bailly. Dacht dat die zo goed speelde. Of vergis ik me
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
maandag 7 januari 2019 om 18:31
Nog wel een goeie centrale verdediger erbij. Type De Ligt.
Vind ik leuk
BT410 +398
maandag 7 januari 2019 om 18:36
Jaa, dat ziet er heel goed uit! Als Solskjaer het goed doet, kan ie blijven. Anders Zidane!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:11
Meer dan 100 miljoen vind ik helemaal niet zo veel voor Dybala. Als ik PSG was ofz zou ik dat sws neerleggen. Gewoon hele creatieve speler met veel scorend vermogen. Gewoon op 10 achter hun aanval zou dan wel echt onverslaanbaar worden. Als ze dan ook nog Frenkie halen in de zomer die dan naast Veratti gaan spelen weet ik de CL winnaar van 2020 al...
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 17:40
Ik vind het ook niet veel, zeker niet in de huidige markt. Daarbij kan hij nog lange tijd mee en is het technisch een goede speler.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:45
Idd. In de huidige markt voor een speler met zijn potentie eigenlijk gewoon een koopje.
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 17:53
Ja inderdaad. Die verdient zichzelf gewoon erg snel terug.
Ik denk dat dit een bruikbare speler is voor real madrid. Benzema heeft zijn beste tijd gehad, denk ik.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:05
Zeker!
Vind ik leuk
Verratti +2297
maandag 7 januari 2019 om 22:22
Als vervanger van di Maria een goede optie. Dybala kan dan wisselen met Neymar. Tuchel houdt van dynamiek. Kwalitatief zeker een verbetering voor PSG. En die € 100 miljoen is eigenlijk een schijntje. Ik zie hier bedragen rondgaan voor middelmatige spelers, dat ik denk: die zijn niet goed (Liverpool verkoopt Solanke voor 21 miljoen in Engeland).
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:25
Precies! Dybala zou overigens voor elk team op aarde een toevoeging zijn. Maar PSG krijgt echt een dream team als ze hem kunnen halen en Frenkie voor het middenveld naast Veratti.
Vind ik leuk
Verratti +2297
maandag 7 januari 2019 om 22:38
Klopt, stapje bij stapje bouwen ze voort. Hopelijk dit jaar kwart- of halve finale CL. Ze zouden 'm kunnen winnen, maar daar geloof ik nog niet in. Het gaat uiteindelijk uiteindelijk om de CL te winnen. Tuchel kan in de competitie allerlei tactieken uitproberen (wat bijvoorbeeld thuis tegen Liverpool uitstekend werkte). Het mooie aan PSG is dat ze zeer aanvallend voetbal spelen in een zeer hoog tempo. Door dat spel heeft de tegenstander kans om met snelle counters tegen PSG te scoren. Het levert in ieder geval spektakel op.
Vind ik leuk
Tismewat +324
maandag 7 januari 2019 om 17:12
100 miljoen? Dan is Frenkie wel 300 miljoen wa.. ach laat maar
Vind ik leuk
Metal +3055
maandag 7 januari 2019 om 17:19
Het kan niet op bij PSG. Benieuwd of de UEFA/FIFA hier ook eens een stokje voor gaan steken.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:37
Toetoeoeoeoeoet, vrachwaoghechauffeur
Vind ik leuk
Jan Guevara +10300
maandag 7 januari 2019 om 18:39
Nou nou. Deze speler heeft wel veel prijzen gewonnen he.

Frenkie moet zich eerst nog bewijzen voor hij de veters van Dybala mag strikken.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:19
kopen kopen kopen.. lijkt wel een hoerenhuis. met zulke bedragen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:21
Zo zo
Dure hoeren loop jij ! 😎
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 17:27
Hahaha plus 1.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:34
Ja ik weet niet,
Maar in mijn tijd waarom hoeren zo'n 50 - 100 euro
Zijn de bedragen verandert tussentijds??
Kan natuurlijk 😏
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 19:54
Geen idee. Ben er nog nooit binnen gelopen om eerlijk te zijn.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:14
Ik en m'n broer hebben wel een keer "onderhandelt" aan de deur/raam, maar dat was voor de lol
We zijn wel een keer naar zo'n peep show geweest, dat je dan ik een hokje zit en dan moest je geld inwerpen en dan ging er een luikje open en dan stond er één of meer te strippen en na een minuut ging dat luikje weer omlaag en moest je weer bijgooien, da's wel lachen! 😆
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 20:24
Hahaha geloof ik achter elkaar. Vobd het zelf ook wel grappig om een parenclub te bezoeken.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:30
Echt joh ?!

Hoe was dat dan??
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 21:00
Dat was een leuke ervaring. In het begin ben je een beetje overdonderd en erna vermaak je je prima ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:19
Ging je alleen of had je een/je vriendin meegenomen?
Moet misschien, niet!?
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 21:40
Als man zijnde kom je alleen op speciale avonden binnen.

Haha nee was met een scharreltje toendertijd. Ik ben een egoïst, deel mijn vrouwtje niet met andere mannen ;) daarintegen heb ik geen moeite met een andere vrouw erbij, alleen is zij minder kapot van dat idee hahaha
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Je had erbij moeten zijn.. 😂😂

Mooi verhaal
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 22:04
;) hahaha ja toch. Ja het is zeker een unieke ervaribg kan ik vertellen.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:08
Onvergetelijk 😂
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 23:18
Zeker weten ;)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 06:07
Dan waarom maar ene keer dan??
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 8 januari 2019 om 09:01
Mijn vrouwtje leren kennen ;) en zoals gezegd, die deel ik niet ;)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:25
Ja zo gaat dat hè 😏😉
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 8 januari 2019 om 15:29
Hahaha ja dat is zeker waar. Gelukkig nog mooie herinneringem waar ik aan kan denken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:23
Kleine smeerpijp 😏😉
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 8 januari 2019 om 20:20
Hahaha je moet er van genieten toch? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:35
Zou ik wel doen ja, waarom zou je het anders doen hè 😏

En hoeveel verschillende dan op zijn avond?
Mooie dames?
Hun leeftijd?
Vind ik leuk
Stuiter +749
woensdag 9 januari 2019 om 06:22
Haha ja precies ;)

Het aantal is verschillend.
De leeftijden zijn er vanaf 21 :)
En zeker zijn er mooie dames. Gelukkig maar.... ;)

Iets voor jou?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:15
Het aantal verschillend?
Ik bedoel of je er meerdere deed op die avond!?

Ik denk niet dat het voor mij is, mijn hersenen gaan dan spelletjes met me spelen
Vind ik leuk
Stuiter +749
donderdag 10 januari 2019 om 11:27
Er is die avond een bepaald soort interactie geweest met meerdere dames ja.

Toch een keer leuk om je te laten gaan ;) je weet het niet tenzij je het probeerd ;)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:40
Like a pig in mud 😁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Ik ging een jaartje naar China, dat was net zoiets zeg maar.
In 1 jaar het dubbele van ooit in Nederland.
Ach we kommen er wel 😏
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:37
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:51]
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 17:40
Productieve bijdrage deze opmerking.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:32
Ik heb 'm gemist.. die productieve bijdrage
Hij is nu verwijderd
Was ie grof en puberaal?
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 19:53
Het was niet echt volwassen. Laat ik het daar op houden ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:06
Dat geloof ik meteen 😉
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:41
De verwijderde reactie was aan mij, merk ik
Ik was ff weg
Het was vast een héél lief berichtje 😊
Vind ik leuk
pietprecies +11692
maandag 7 januari 2019 om 17:24
Kan je beter naar de Kuip gaan, dat is een veel goedkoper hoerenhuis want daar worden om de week 40.000 mensen door 11 man genaaid. ;-)
Vind ik leuk
Ove +2486
maandag 7 januari 2019 om 17:56
jij wordt liever op de gayparade genaaid,ieder 'z'n smaak
Vind ik leuk
pietprecies +11692
maandag 7 januari 2019 om 19:22
Nee
Vind ik leuk
Donnygo +4828
maandag 7 januari 2019 om 17:37
Met zulke bedragen heb je die hoeren toch wel langer dan 45 minuten hoop ik anders is trouwen nog goedkoper, ben je ook genaaid en blut maar heb je ten minste nog een feestje gehad.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:36
Ajax is een koopclub aan het worden 👀😳
Vind ik leuk
Lee +879
maandag 7 januari 2019 om 18:21
Dat is je 2e bijna indentieke reactie, wil je aandacht jochie?
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
maandag 7 januari 2019 om 17:47
Zeer onderschatte speler. Hij is echt goed.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95456
maandag 7 januari 2019 om 18:09
Niet in Turijn hoor, die is mega populair. Van Ronaldo worden de meeste shirts verkocht, daarna die van dybala.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:49
Dybala,Frenkie,De ligt ?? Toe maar PSG
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:30
Als psg écht door willen stoten, dan halen ze deze speler op....
Vind ik leuk
Nr14always +3616
maandag 7 januari 2019 om 18:00
Dat gaat Bayern sowieso niet dokken en die 2 anderen zullen eerst moeten verkopen wat een gelul allemaal net Boulevard, en sjukkie van de herdgang (binnenkort weer martelgang) dat wordt Max 30 mio.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95456
maandag 7 januari 2019 om 18:03
Die blijft gewoon, de media schreef Alex Sandro ook al naar een andere club toe.
Vind ik leuk
Futre +4812
maandag 7 januari 2019 om 19:12
Koopje
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:01
Ik zou lekker bij Juve blijven. Hij speelt met wereld spelers en Juve doet het hartstikke goed. Ik zou Juve alleen inruilen voor Barcelona.
Vind ik leuk
ritje +628
woensdag 9 januari 2019 om 07:36
hallo Let op Dybala gaat samen met Alegri naar Barselona! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws