FC Utrecht stunt met komst van Bazoer (22): Een klasbak

FC Utrecht stunt met komst van Bazoer (22): "Een klasbak"

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 21:32ma 07-01-2019 om 21:32

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 08:25di 08-01-2019 om 08:25

Het is definitief: Riechedly Bazoer keert terug in de Eredivisie. FC Utrecht en VfL Wolfsburg hebben de huurtransfer maandagavond rondgemaakt. Bazoer blijft tot het einde van het seizoen in de Domstad.

"Riechedly wil in deze fase van zijn carrière investeren in zichzelf", vertelt Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam op de clubsite van Utrecht. "Hoewel hij ruim dertig jeugdinterlands speelde, uit is gekomen voor het Nederlands elftal, tientallen partijen speelde in de Eredivisie, 1. Bundesliga en in Portugal plus ervaring opdeed in de Champions League en Europa League, is hij nog altijd maar 22 jaar."

Utrecht prijst zich gelukkig met de komst van Bazoer. "Iedereen kent zijn potentie en hij is erop gebrand om die bij FC Utrecht weer te laten zien in zijn eigen stad. Riechedly is een klasbak en we zijn er trots op dat we hem per direct aan onze selectie hebben toegevoegd. De kern wordt door de komst van Riechedly zowel kwalitatief als kwantitatief sterker en nog veelzijdiger."

Utrecht heeft geen optie tot koop op Bazoer. De middenvelder sluit dinsdag aan op het trainingskamp in het Spaanse La Manga.

Plaats een reactie

Antikunstgras +13955
maandag 7 januari 2019 om 21:35
Dit gaat echt een hit worden...
Vind ik leuk
rexxo +11593
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Moet het nog zien, het lijkt duidelijk een mentaliteitsprobleem.

Zonde van het talent, te grote eigendunk en niet al te snuggere mensen om je heen. Zijn broer als manager die hem slechte keuzes laat maken.

Laatste kans anders kan hij 24/7 gaan chillen met zijn matties en achter de chickies aan.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 21:46]
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 21:47
Dit kan wel een wake up call zijn. Mislukt in Duitsland, in een half jaar gedumpt door Porto.. Advocaat en Petrovic weten in ieder geval wat er gevraagd wordt. Ik hoop dat ze het hem duidelijk kunnen maken.
Vind ik leuk
Il Gordo +18411
maandag 7 januari 2019 om 21:50
Als iemand 'm kan wakker schudden, is het Dick wel. Petro daarentegen..
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 21:52
Petro weet ook wel wat inzet is volgens mij.
Vind ik leuk
Il Gordo +18411
maandag 7 januari 2019 om 22:08
Dat wel. En weet je de oren van je kop te lullen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 22:10
de oren van de kop te loellen zal je bedoelen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18411
maandag 7 januari 2019 om 22:11
:)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:19
@ keizerout😂😂
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:20]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 00:21
🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 05:58
Van Ajax talent en toekomstige Barcelona parel, naar spelen met Mark van der Maarel...
Vind ik leuk
Kuip +9941
maandag 7 januari 2019 om 22:22
Kuip +8811vrijdag 4 januari 2019 om 10:43Dat dachten we ook van El Ghazi en Riedewald. Ooit allemaal international. Deze twee en Bazoer zouden eens heel goed in de spiegel moeten kijken, vervolgens naar FC Utrecht gaan en onder Dicky Advocaat alles uit de kast halen om hun carrières nieuw leven in te blazen.

Bovenstaand schreef ik drie dagen geleden. Vooruitziende blik 😄
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:48
Haha Bazoer zit ook op VP.😂😂
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 8 januari 2019 om 06:55
Dat waren due mega talenten die al bijna klaar waren voor het grote werk. Echte pareltjes
Vind ik leuk
Lucky Kes +7018
dinsdag 8 januari 2019 om 07:42
Jaja, ze zouden de wereld versteld laten staan met hun kunsten bij Barcelona.

Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:36
Het wakkerschudden van talent wat richting de afgrond wandelt gaat Utrecht de laatste jaren sws wel goed af.
Ten Hag had dat ook altijd goed in de vingers.
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 23:40
Als dat nu lukt is hij denk ik in één klap de beste speler van Utrecht.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:41
Nouu...
Ze hebben inmiddels ook ene Venomenema in de selectie als ik het goed begrepen heb.
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 23:44
Ja, maar een hele specifieke kwaliteit maakt je niet direct de beste voetballer. Het lijkt me tenminste vreemd als hij al zo ver is. Advocaat wilde hem nog niet eens in de basis zetten, terwijl Bazoer Oranje al haalde.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:47
Uiteraard, die Bazoer kan wel ballen.
Dat hebben we in zijn eerdere Eredivisietijd wel gezien. Dat het er bij andere clubs niet uit kwam moet bijna wel een mentaliteitsprobleem zijn geweest.
Ik schat in dat Dickie hem wel de baas is en dat hij bij Utrecht wel uit kan blinken.
Kan hij dat niet, dan is het einde verhaal.
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 23:49
Dat lijkt me een behoorlijke voorspelling.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:53
Is het ook, maar als je overal door de mand valt houdt het toch ergens op?
Dan belandt hij in de KKD en hoor je er nooit meer wat van.
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 23:56
Denk dat hij wel boven de KKD blijft hangen, waarschijnlijk buitenland. En dan een beetje pitchen op je CV met PSV, Ajax, Oranje, Wolfsburg en Porto :p
Vind ik leuk
Lucky Kes +7018
dinsdag 8 januari 2019 om 07:45
En niet te vergeten Advocaat als trainer erbij.......;-)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2125
maandag 7 januari 2019 om 23:37
Als ze dat duidelijk kunnen maken ben ik heel eerlijk dat dat voor utrecht echt een goede aanwinst is.
Vind ik leuk
#Keizerout +45637
maandag 7 januari 2019 om 23:40
Ik wou dat ik dit eerder had gelezen. Ik zeg dit net hierboven tegen Henkie. Ik denk zelfs dat hij de beste van de selectie zou zijn.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2125
maandag 7 januari 2019 om 23:43
Wakker blijven keizer.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:50
Ik denk vaak dat als je een bankzitten bent, je dat overal bent. Zoals je zegt zit zijn mentaliteit hem zwaar in de weg. Ik ben benieuwd en hoop dat hij zijn grote belofte inlost.
Vind ik leuk
Mari +12480
maandag 7 januari 2019 om 22:21
Babel deed een stap terug.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2125
maandag 7 januari 2019 om 23:43
Jaa, daarom zeg ik ook 'als ze dat duidelijk kunnen maken'. Ik ben benieuwd
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 7 januari 2019 om 22:02
Idd jij zegt het. Zijn slechtste keuze was het om van PSV naar AJAX te gaan.

Jammerlijk jammerlijk
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4226
maandag 7 januari 2019 om 22:51
En waarom zou dat zijn slechtste keus geweest zijn? PSV is niet de club waar destijds de jeugdspelers massaal de kans kregen.

Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
maandag 7 januari 2019 om 22:06
Dickie gaat de zweep hanteren.. Benieuwd of Bazoer zijn naam als talent weer kan oppoetsen. Hij is weer terug bij af.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
maandag 7 januari 2019 om 23:00
Dat kan wel zo zijn, in de eredivisie heeft hij vooralsnog altijd prima gespeeld.
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1186
maandag 7 januari 2019 om 23:37
Deze jongen heeft zijn eigen glazen ingegooid. Was een beetje hoogmoedig geworden. Zijn carrière zal hooguit weer een subtopper worden ik het buitenland als hij er keihard voor werk. Maar de absolute top gaat hem niet worden is mentaal te zwak.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
dinsdag 8 januari 2019 om 05:02
Ziet nu niemand de “....” er axhter staan?
Vind ik leuk
Swout +1742
maandag 7 januari 2019 om 21:52
Bizar zeg.. Had een hele grote toekomst voor zich maar heeft dit nooit in kunnen lossen. Nu zien of hij het bij een degradatieclub wel waar kan maken... ben benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:01
Gezellig in. De kleedkamer naast Urby...
Vind ik leuk
4everfcu +5312
maandag 7 januari 2019 om 22:04
als je dan een troll opmerking wil maken moet je het wel goed doen nu zet je jezelf voor lul utrecht is de enigste club buiten de top 3 die nog nooit gedegradeerd is en dat geld ook voor de voorloper dos.
Vind ik leuk
Swout +1742
maandag 7 januari 2019 om 22:26
Utrecht is van hetzelfde niveau als je grammatica.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
maandag 7 januari 2019 om 22:36
haha ja praat maar over je domme opmerking heen met nog een veel dommer antwoord trolletje.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
maandag 7 januari 2019 om 22:49
Hou op maar gozer. Het is wel goed zo.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4226
maandag 7 januari 2019 om 22:52
Haha! Shots are fired. Terechte opmerking natuurlijk.
Vind ik leuk
Balls +254
maandag 7 januari 2019 om 22:17
Wat een onzinnige opmerking...
Vind ik leuk
1313 +8756
maandag 7 januari 2019 om 23:44
Degradatie club? Waar heb jij het over man😂😂
Vind ik leuk
broedkip +2221
maandag 7 januari 2019 om 21:55
Top of flop.
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
maandag 7 januari 2019 om 22:05
Vooral tegen PSV thuis, Antikunstgras......😉
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
Aal +23371
maandag 7 januari 2019 om 21:35
Bazoer met z'n staart tussen z'n benen terug...
Vind ik leuk
Justin Kees +2654
maandag 7 januari 2019 om 21:43
Nee, niet helemaal hè.. hij komt nu bij een echt warme volksclub... :)
Vind ik leuk
Aal +23371
maandag 7 januari 2019 om 21:44
Zo is het Timberlake...
Vind ik leuk
rexxo +11593
maandag 7 januari 2019 om 21:47
Het raakt straks overhit hier van al die warme clubs.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 7 januari 2019 om 21:48
Warm van het vuurwerk.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:53
Nee hoor. Dat werd gekoeld met bier.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 7 januari 2019 om 21:55
Daar zou een zware straf op moeten staan op bier misbruik.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
maandag 7 januari 2019 om 22:09
zo is dat het is net een warme deken hier.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:35
Investering in hem zelf? Ben je al veel te laat mee.. Als hij heel zijn carrière slim was geweest had hij niet eens meer te hoeven investeren in alweer een stapje terug.
Vind ik leuk
Niels92 +36614
maandag 7 januari 2019 om 21:37
Had geduld moeten hebben en bij Ajax blijven, maar daar had ie het geduld niet voor en nu zit zijn carrière in het slob en zakt weg naar subtop eredivisie, doodzonde :(
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:38
Ach man, of hij het haalt of niet. Het is in mijn ogen een verijking voor het Nederlands voetbal. Tuurlijk valt er een hoop te zeggen. Ik hoop dat hij zijn oude niveau haalt. En dan is het alleen maar goed voor het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:39
Natuurlijk is die jongen het voetballen niet verleerd, voor FC Utrecht is het ook een topspeler, maar ik wil alleen maar aangeven dat het zijn eigen schuld is dat hij dit nu moet doen, hoewel ik het hem ergens ook wel gun ;).
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:43
Ooh zeker, daar ben ik het roerend mee eens. Wellicht is die jongen ook naast zijn schoenen gaan lopen ondat hij zo gehypt werd. Lastig voor een groot deel jonge volwassenen.. laten we hopen dat het nog wat wordt.. elke speler die het Koeman moeilijk maakt is een aanwinst voor ons allen
Vind ik leuk
jamesquinn +4095
maandag 7 januari 2019 om 21:39
Helaas is niet iedereen even briljant als jij. Sommige mensen maken soms fouten. En dan kan een stapje terug wen investering in jezelf zijn. Maar dat is vast moeilijk te begrijpen vanuit je ivoren toren.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:41
Klopt, gelukkig zijn er inderdaad ook mensen die minder zijn dan ik ben.

Krijg de indruk dat jamesquinn AKA Riechedly Bazoer is.
Vind ik leuk
jamesquinn +4095
maandag 7 januari 2019 om 21:42
En je haalt er vast heel veel voldoening uit om naar beneden te trappen.

Waarom kan je dit niet positief benaderen? Waarom zo zuur?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:44
Waarom zou je niet kritisch mogen zijn op iemand die bijna alleen maar verkeerde keuzes heeft gemaakt in zijn carrière terwijl dit een absolute topper in potentie was? Als je kritisch bent en je wordt meteen voor ''zuur'' of ''hoogwaardig'' persoon uitgemaakt begrijp ik het ook niet meer hoor ;).
Vind ik leuk
Zico Ali +478
maandag 7 januari 2019 om 21:55
Die jongen is 22 jaar. Alsof jij tot je 22e louter verstandige beslissingen hebt genomen. En dan vermoed ik zo dat het soort besluiten die Bazoer moet maken van een orde zijn als die jij hebt moeten maken. En dat allemaal op jonge leeftijd. Tuurlijk valt er veel te zeggen over hem, maar mensen worden wel heel snel in een hoek weggezet tegenwoordig.
Vind ik leuk
jamesquinn +4095
maandag 7 januari 2019 om 22:48
Opbouwende kritiek is niets mis mee. Alleen maar zuur uithalen naar domme keuzes en zeggen dat het te laat is om nog in jezelf te investeren is onnodig negatief imho. Waarom niet: “jammer van zijn ongelukkige keuzes, maar hopelijk doet ie het nu goed?” Misgunnen siert de mens niet echt.
Vind ik leuk
Sazzz +11018
maandag 7 januari 2019 om 22:37
Toch apart dat ze m bij zowel Wolfsburg als Porto uitkotsen
Vind ik leuk
jamesquinn +4095
dinsdag 8 januari 2019 om 00:38
En dit is een reactie op... ?
Vind ik leuk
Bullet +3353
maandag 7 januari 2019 om 21:40
Maar als spelers dat bij psv komen doen zíjn het wel klasbakken? Jongens die met hangende pootjes terugkomen. Karim Rekikikiki, wij zijn niet bang want Bruma is erbij en Donyel Malen als voorbeelden. Bazoer wordt door veel van jullie niks meer gegund.
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:44
Hij komt ook van Psv! Wist je dat?
Vind ik leuk
Bullet +3353
maandag 7 januari 2019 om 21:47
Natuurlijk. Omdat hij van PSV naar Ajax ging, gunnen de supporters hem het licht in de ogen niet meer (zie forum psv, riechedly bazoer)
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:50
Ooh dat geloof ik best. Onnodig vind ik zelf.. ik snap enigzins wel de teleurstelling toendertijd.. maar ze blijven erin hangen. Zegt wel wat over dat handjevol ‘supporters’
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4226
maandag 7 januari 2019 om 22:55
Was het maar handjevol. Zijn er heel wat meer.
Vind ik leuk
Sazzz +11018
maandag 7 januari 2019 om 21:42
Een flinke stap terug ook. Hij speelde hier bij Ajax...
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:57
Ja hij speelde bij Ajax. Nu is hij ouder en gaat hij voetballen bij FC Utrecht.
Vind ik leuk
tikkietoe +6116
maandag 7 januari 2019 om 23:03
Ouder en wijzer gaan vaak hand in hand. ;)
Ik wil het wel een kans geven.
Vind ik leuk
Niels92 +36614
maandag 7 januari 2019 om 21:35
Had Bazoer best een goeie toekomst voorspeld maar zakt nu wel erg diep weg! Niks tegen de speler zelf, maar zo'n grote mond altijd en nu spelen voor een Nederlandse subtopper haha :)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:02
Erg diep?
Je kunt ook overdrijven. Utrecht heeft de laatste jaren bewezen een prima springplank te zijn voor spelers in een dipje.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:02]
Vind ik leuk
Niels92 +36614
maandag 7 januari 2019 om 22:06
Ik heb het over de speler zelf! Ongeduldig bij Ajax en moest en zou weggaan en in Duitsland door het ijs gezakt, in Portugal niks en nu naar een subtopper terug, dan ben je gewoon niet slim bezig geweest :)

Ik zeg het misschien wat verkeerd hierboven :)
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
maandag 7 januari 2019 om 21:36
Welkom Bazoer! Weer een ex ajacied wij zijn zo gek op Ajacieden.
Vind ik leuk
Niels92 +36614
maandag 7 januari 2019 om 21:38
Daar merk ik anders niks van :)
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
maandag 7 januari 2019 om 21:40
Tuurlijk wel we hebben jullie zelf een keer laten winnen in de galgenwaard 🤣
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Haha!
Vind ik leuk
numann14 +98
maandag 7 januari 2019 om 21:41
Ja en weer zo n Ajacied die zo geweldig was en weer zo n Ajacied die het niet heeft waar gemaakt
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Hij is pas 22
Vind ik leuk
Rood&wit +4476
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Ach het Mannetje komt uit Utrecht. Heeft gespeeld bij Psv en Ajax heeft gegokt en dik verloren en wilt zijn eigen weer gaan Bewijzen bij Utrecht. Niks mis mee Utrecht. Mist wel wat power op het middenveld.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
Bullet +3353
maandag 7 januari 2019 om 21:53
Weet je ook waarom? Lag dat aan Ajax?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 8 januari 2019 om 06:00
Niet echt. Bazoer vond zichzelf beter, ondanks hij geen container meer kon passeren. Nam geen genoegen met commentaar of een plek op de bank en ging weg. Beetje zoals het bij PSV ging.

Dat willen sommigen alleen niet zien.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 06:00]
Vind ik leuk
Wilex +2680
maandag 7 januari 2019 om 22:02
Hij komt toch uit de beroemde jeugdopleiding van Psv?
De toppers die daar uit voortgekomen zijn kan je makkelijk op 1 hand tellen, hij was dus gedoemd te mislukken.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
maandag 7 januari 2019 om 22:19
hij heeft toch ook in de beste opleidingsclub van nederland gezeten? tja idd gedoemd om te mislukken.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
maandag 7 januari 2019 om 22:15
ajacied? weggehaald bij psv die hem weer uit utrecht roofde een echt utrechts jochie inderdaad
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 8 januari 2019 om 06:01
Zeg dan niks.
Vind ik leuk
Stack5 +3204
maandag 7 januari 2019 om 21:37
Onbegrijpelijk...
Vind ik leuk
1313 +8756
maandag 7 januari 2019 om 21:37
"Tientallen partijen speelde in de Eredivisie, Bundesliga, Portugal" Volgens mij heeft hij geen wedstrijd gespeeld hoor voor Porto. Of zit ik er naast?😂
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 21:38]
Vind ik leuk
Futre +4913
maandag 7 januari 2019 om 21:37
Kans + Loos
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21699
maandag 7 januari 2019 om 21:39
Wel leuke transfer voor Utrecht!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21699
maandag 7 januari 2019 om 21:40
En voor hem natuurlijk!
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:45
En voor de eredivisie
Vind ik leuk
MN223 +1599
maandag 7 januari 2019 om 21:40
Gaat hij bij Utrecht wel zijn best doen op de training?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 21:41
Dit is verrassend, totaal onverwacht.
Vind ik leuk
Futre +4913
maandag 7 januari 2019 om 21:44
Ik kreeg dit weekend een puck vol in mijn zak. Was ook verrassend en totaal onverwacht 😉.

Hoe gaat ie, goos?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 21:49
Hahaha, dan kan je er voorlopig niet meer op. Ja lekker man, met jou?
Vind ik leuk
Futre +4913
maandag 7 januari 2019 om 21:51
Gaat lekker hier. Zin om dit jaar weer te knallen.

Maak er een mooi jaar van, tijger.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 22:11
Zeker man, het leven is een feest maar je moet 'm zelf organiseren. Volle kracht vooruit! Jij ook een top jaar met vooral gezondheid gewenst.
Vind ik leuk
Futre +4913
maandag 7 januari 2019 om 22:30
Thanks 👍🏼
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Leuke transfer, beter spelen bij Utrecht dan wegkwijnen in Portugal. Ik gun hem alle succes, behalve tegen Ajax 👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 21:50
Helemaal mee eens en dat laatste snap ik heel goed.
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 7 januari 2019 om 21:46
Zeker, ik kijk met bijzonder veelenthousiastme al ado ook is wat gaat doen deze maand. Heb er alleen een hard hoofd in
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 21:49
Het is akelig stil rondom de club. Maar bij ons weten ze het ook wel altijd vrij stil te houden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
maandag 7 januari 2019 om 22:03
Inderdaad. Alle centjes op momenteel?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 22:09
Ik heb geen idee, er komen er wel een paar teug van lange blessures. Daarbuiten zullen ze altijd loeren op buitenkansjes.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
maandag 7 januari 2019 om 22:12
Het is te hopen! Niet gewend dat het zo stil rond ADO is.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
maandag 7 januari 2019 om 22:22
Oh is de laatste jaren vaker stil en dan staat er ineens een. Maar Kishna zal ook snel minuten gaan maken. Hoop dat Zhang meer speeltijd krijgt om zich te bewijzen.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:22]
Vind ik leuk
Justin Kees +2654
maandag 7 januari 2019 om 21:42
Ziek! Als Dicky hem goed aanpakt en duidelijk maakt, dat hij zich het snot voor de ogen moet lopen... dan kan dit goed uitpakken! In potentie is het gewoon een goede voetballer, helaas met een verkeerd inzicht in eigen mentale vermogens...
Vind ik leuk
Banaan +798
maandag 7 januari 2019 om 21:43
Zou niet de eerste keer zijn als iemand weer bij Utrecht de weg naar boven inslaat. In mijn ogen een prima speler voor Utrecht als hij nog een beetje niveau heeft.
Vind ik leuk
Alibaba +689
maandag 7 januari 2019 om 21:43
Wat een gezeik over die gozer! Top transfer voor Utreg. Gefeliciteerd!!
Vind ik leuk
Ron83 +630
maandag 7 januari 2019 om 21:43
Wat een stunt! Laat het maar is zien. Succes bij Utrecht👊🏼
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 7 januari 2019 om 21:43
Hopen dat hij nu inderdaad in zichzelf wil investeren, hard gaat werken en gaat knallen, dan is dit een fantastische aanwinst voor utrecht.
Vind ik leuk
Smithsonian +43308
maandag 7 januari 2019 om 21:44
Domoor

Wel.mooi voor dirk.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:45
Al heb je nog zo veel talent, als je mentaliteit niet deugt is het trekken aan een dood paard.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
maandag 7 januari 2019 om 21:46
Bon chour
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
maandag 7 januari 2019 om 21:47
bon jour
Vind ik leuk
keesje s +909
maandag 7 januari 2019 om 21:48
Hij zal wat moeten... Overal tot nu toe mislukt...gevalletje mentaliteit van niks!!
Vind ik leuk
Het Brein +4771
maandag 7 januari 2019 om 21:49
Advocaat moet hem op zn kloten geven..
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:51
Wat moet je met hem zonder koopoptie. Een eigen speler frustreren door hem op de bank te zetten?
Ik ben niet zo happig op dit soort deals.
Met koopoptie was het mogelijk een topdeal (als hij weer gaat voetballen).
Misschien bevalt het beide partijen heel goed en komt er alsnog een deal aan het einde van het seizoen.
Het wordt in ieder geval druk op de bank.
Vind ik leuk
Tienus +1454
maandag 7 januari 2019 om 21:55
Ik snap dit soort transfers ook niet zo. Voordat hij wedstrijd fit is ben je weer een tijd verder.
Vind ik leuk
rinirat +3540
maandag 7 januari 2019 om 21:54
het geld was voor deze jongen te verleidelijk.
Verkeerde mensen om hem heen.
Geldwolf is nu terug bij af
Vind ik leuk
Marco S +6604
maandag 7 januari 2019 om 21:54
Ik vind het een fraai staaltje van Utrecht.. Voor hem een mooie kans en hij is op papier toch echt wel van meerwaarde hoor..
Vind ik leuk
ronniever +267
maandag 7 januari 2019 om 21:55
Op je 22e al je laatste kans krijgen is wel erg tekenend he maar onder de vleugels van Advocaat en ook Willem Jansen zal hij wel in de pas moeten lopen en hopelijk beseft hij dat ook
Vind ik leuk
Broes +1048
maandag 7 januari 2019 om 21:57
Mooie naam voor Utrecht en die zin wel een stunt, maar eerst zien en dan geloven. Heb hem altijd een overschatte voetballer gevonden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
maandag 7 januari 2019 om 22:00
Heel verrassend.. Of het een meerwaarde zal worden, betwijfel ik. Mentaliteit is een dingetje bij hem.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2743
maandag 7 januari 2019 om 22:07
Echt wel een meerwaarde. Komt nu bij een volksclub te spelen dus hij zal nu wel moeten.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:08]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
maandag 7 januari 2019 om 22:11
Jup. Laatste kans voor hem. En met Advocaat kan hij aan de bak!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
maandag 7 januari 2019 om 22:49
Als hij hetzelfde niveau haalt als toen hij nog bij Ajax speelde dan is het zeker een meerwaarde, maar ik ben er bang voor. En zoals je zelf al aangaf is zijn mentaliteit toch wel een dingetje. Bij Wolfsburg speelde hij niet, toen werd hij verhuurd aan Porto en kreeg hij dus de kans om zich alsnog te bewijzen, maar daar werd hij zelfs buiten de selectie gezet vanwege het gebrek aan discipline.
Dat hij een aardig potje kan voetballen dat weten we, maar hij heeft een mentaliteit van lik mn vestje.
Ik hoop dat hij dit keer wel 100% gebruik maakt van de kans die Utrecht hem geeft, hij verdient die kans namelijk niet dus hij mag Utrecht heel dankbaar zijn.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
maandag 7 januari 2019 om 23:00
Als Dickie hem nier meer op de rit krijgt, dan lukt het niemand meer. Ongelofelijk die jongen is pas 22! Zijn doorbraak bij Ajax lijkt al zolang terug. Hopelijk pakt hij deze kans met beide handen stevig vast.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:01
Ik hoop dat Advocaat hem weer op de rit krijgt, want het is in potentie een heel goede voetballer.
Dat hij deze stap durft te zetten, lijkt erop te duiden dat hij inderdaad in zichzelf wilt investeren.

Goede keuze, denk ik.
Vind ik leuk
Jappy +104
maandag 7 januari 2019 om 22:02
Is een goede voetballer voor Utrecht. wolfsburg en fc Porto zijn te hoog begrepen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:06
Hij komt gewoon tekort voor de top
Vind ik leuk
Benniewies +5387
maandag 7 januari 2019 om 22:06
Tja in Utrecht kunnen ze gewoon niet zonder Ajacieden
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
maandag 7 januari 2019 om 23:19
En bij Ajax kunnen we gewoon niet zonder Utrechters?

Van Basten, Sneijder, Rob de Wit, Wouters, Vanenburg...
Vind ik leuk
Benniewies +5387
maandag 7 januari 2019 om 23:36
Als jij hier op VP niet weet waar ik juist op doel, valt mij dat zwaar tegen.

De zogenaamde Utrecht fans, en mede staanders van PSV en alles wat met Ajax gelinkt wordt afkraken.
Vind ik leuk
Dj Storm +405
maandag 7 januari 2019 om 22:07
Klasbak????? 😂Heeft het anders goed laten liggen in Duitsland, deze Klasbak
Vind ik leuk
4everfcu +5312
maandag 7 januari 2019 om 22:12
en laten dat soort spelers de laatste jaren nou helemaal weer opbloeien bij utrecht zie letschert
Vind ik leuk
JanTa48 +8066
maandag 7 januari 2019 om 22:09
Ik hoop dat Dick hem wel aan het voetballen krijg, hij heeft al wat trainers versleten die dat niet konden.
Vind ik leuk
Jef Stam +64
maandag 7 januari 2019 om 22:11
Haha. Die kan echt niks.
Vind ik leuk
Bizzy +23380
maandag 7 januari 2019 om 22:11
Vrees dat deze speler voor zijn 30e eindigd achter een tafelvoetbal spel in de kantine van Domstad Majella / DMC.
FC Utrecht neemt een gok met hem.
Vind ik leuk
bert +554
dinsdag 8 januari 2019 om 00:57
Die eindigt op de Bunnik tribune
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:12
Zo nu kan Tanane weg 👍👍
Vind ik leuk
Bizzy +23380
maandag 7 januari 2019 om 22:14
Staat hij op marktplaats al dan ?
Vind ik leuk
kees ee +923
maandag 7 januari 2019 om 22:37
. . en bazoer, niet meer ???
Vind ik leuk
Maan88 +6558
maandag 7 januari 2019 om 22:13
Mooi man. Hopelijk een aanwinst voor de eredivisie
Vind ik leuk
Tenno +87
maandag 7 januari 2019 om 22:20
Jammer dat zo´n speler zijn carrière zo heeft verknald door et verdomde rot geld.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +205
maandag 7 januari 2019 om 22:20
Straks allemaal ex-Ajax daar
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
maandag 7 januari 2019 om 22:23
Leuk voor de eredivisie 👍
Vind ik leuk
whiskey33 +658
maandag 7 januari 2019 om 22:34
de geldwolf, geen club zou hem moeten nemen
Vind ik leuk
bert +554
maandag 7 januari 2019 om 22:35
Ongelooflijk hoe kan je iemand met zo een mentaliteit een contract geven,een HELE grote rotte appel
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:54
Misschien krijgt juist een man als Advocaat hem wel op het goede spoor.
Vind ik leuk
kees ee +923
maandag 7 januari 2019 om 22:35
. . nog niet vastgesteld, of het een of het ander !?, maar doorgaans wordt dergelijke flauwekul alleen gebezigd bij spelers uit het amsterdamse !? klasbakken spelen nl doorgaans bij grote clubs, toch ??
Vind ik leuk
Bizzy +23380
maandag 7 januari 2019 om 22:42
Of je moet goed kunnen rappen als voetballer
Vind ik leuk
rpaulp50 +13464
maandag 7 januari 2019 om 22:46
Nu Tete nog.....
Vind ik leuk
pietprecies +11737
maandag 7 januari 2019 om 22:53
Een klasbak? Oh wacht, ze bedoelen galbak 😂
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:54
Nou ik hoop dat hij door 3 stappen terug te doen. Hij straks nog het besef gaat krijgen dat hij zoveel talent heeft en alsnog zijn belofte in lost. Maar dat hij er wel extreem hard voor werken moet. Want hij kan nog steeds met Wijlnaldum en Frenkie een basisspeler bij oranje worden. Maar dan moet hij nu wel wakker worden
Vind ik leuk
BariAFCA +460
maandag 7 januari 2019 om 23:32
Brengt overal problemen. Zou het heel misschien aan het verwende jochie zelf liggen? Verras ons Bazoer en breng weer wat leven in je carriere
Vind ik leuk
JoeyC +3987
maandag 7 januari 2019 om 23:46
Verrassende tijdelijke versterking. Toch wel een voordeel wanneer je iemand als Advocaat binnen de club hebt.
Utrecht kan het Feyenoord zomaar nog lastig gaan maken de de winterstop.
Vind ik leuk
kwartje50 +1257
dinsdag 8 januari 2019 om 00:15
Prutser.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17168
dinsdag 8 januari 2019 om 00:31
Goede zet van Utrecht.
Als dickie hem weet te motiveren gaat Utrecht qua spel met stappen omhoog.
1 wedstrijdje echt 200% knallen: 10 Feb 2019 16:45
Vind ik leuk
bert +554
dinsdag 8 januari 2019 om 00:56
En wij maar schelden op p. Bosz,man wat heeft die het goed gezien,waardeloze speler zonder mentaliteit
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 02:44
Utrech...lekker bezig!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 05:27
Kans is verkeken.hewfy kansen genoeg gehad.duidelijk geval vsn zelfoverschatting.jammer.was groot talent.maar nu nietbgoed genoeg voor grote clubs.had hij maar na moeten denken.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
dinsdag 8 januari 2019 om 06:40
Bazoer was dat niet die bankzitter die niet meer op de bank wou zitten.Maar het echte voetbal wilde meemaken?Die nog steeds bankzitter komt dus nu naar Utrecht.Had hij veel eerder moeten doen dan had hij veel meer wedstrijdervaring gehad.
Vind ik leuk
Andreh +1186
dinsdag 8 januari 2019 om 06:42
't is nooit te laat, voetballen kan hij wel. En gezeik over mentaliteit etc., iedereen heeft een mening, maar laat hij nou maar het tegendeel gaan bewijzen. Utrecht heeft zeer goede zaken gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 07:36
Alweer een gevalletje te vroeg vertrokken! Ik hoop dat jeugdige spelers hier iets van leren...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 07:49
Jammer, moet ik toch weer gaan oefenen op de moeilijkste voornaam van een paar jaar geleden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 07:59
Ik was oprecht verbaasd gisteren toen ik dit horde. Ik hoop echt dat bij Bazoer het besef is gekomen dat hij en alleen hij zijn carriere nog kan redden en dat hij het het komende half jaar gaat vlammen bij de FCU.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
dinsdag 8 januari 2019 om 08:14
Als hij weer terug is waar hij moet zijn qua talent is het weer een optie voor koeman !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws