De Jong onder de indruk: Ben je het er niet mee eens, dan is daar de deur

    De Jong onder de indruk: "Ben je het er niet mee eens, dan is daar de deur"

    Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 11:02di 08-01-2019 om 11:02

    Luuk de Jong ging in december als topscorer van de Eredivisie de winterstop in. Toch maakt het de aanvalsleider van PSV niet uit hoeveel doelpunten hij maakt, zolang zijn team maar kampioen wordt.

    "Ik heb altijd gezegd dat het mij niet uitmaakt of ik het word", aldus De Jong tegenover het Eindhovens Dagblad als hem gevraagd wordt naar de topscorerstitel. "Als we aan het eind van het seizoen maar met die schaal in de handen staan. Dat is waar het allemaal om gaat."

    Maandag bezochten Wesley Sneijder, Arjen Robben en Nigel de Jong het trainingskamp van PSV. De Jong is onder de indruk van de voormalig Oranje-internationals. "Ze hebben net als onze trainer op extreem hoog niveau gespeeld."

    Over de kwaliteiten van zijn coach is hij lovend. "In de zomer heeft hij ons snel duidelijk kunnen maken hoe we zouden gaan spelen. Ben je het er niet mee eens, dan is daar de deur, zei hij erbij op een grappige manier, zoals hij dat kan. Iedereen moest in dezelfde richting denken en dat hebben we denk ik vanaf het begin van dit seizoen gedaan."

    Poll

    Staat PSV aan het einde van dit seizoen met de schaal in handen?

    (4219 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vamos7 ' +34
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:06
    VP ik kan niet met mijn account Vamos7 reageren. Kan er naar gekeken wordt?
    Vind ik leuk
    Jozef +40821
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:08
    Heb je stoute dingen gezegd, vamos? 😁
    Vind ik leuk
    1313 +2740
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:10
    Boefje die Vamos he.😜
    Vind ik leuk
    Vamos7 ' +34
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:11
    Geen idee. Maar stond wel raar te kijken dat ik niet kon reageren. frits Korbach had deze probleem ook.
    Vind ik leuk
    Jozef +40821
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
    Ik geef je alvast je eerste duimpje.


    Vind ik leuk
    Vamos7 ' +34
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:16
    Vind ik leuk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:25
    Mooi maandje in de hoek. Dan mag je weer reageren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:19
    Hij vind het gek dat ie niet meer kan reageren! Zo gek is dat niet, hij schold gisteren iemand zijn moeder meerdere keren uit voor geestelijk gehandicapte en over rotte baarmoeder et cetera... beetje hypocriet om dan net te doen dat ie het niet snapt 🤔
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7253
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:22
    Is goed gekomen Jozef.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:24
    Ik zal straks wel even de berichten laten lezen die jij zei, dan weet iedereen meteen dat je precies weet waarom je niet kon reageren 😉


    Vind ik leuk
    Vamos7 +7253
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:36
    Vergeleken wat ik zei valt het in het niets wat die meisje toen zei, dat zal ik maar niet herhalen hier. Laten we over ophouden dat wordt kansloze discussie ik liet mij iets te veel mee slepen dat zag ik in en daarom haalde ik mijn reacties weg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:22
    “Geen idee” Bien heeft nu al last van dementie ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:44
    Deze=dit
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +7897
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:15
    Frits kon een maand niet met zijn account reageren maar wel likes geven. Na een maandje was dit opgelost zei hij
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11243
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:17
    Die is dood, lastig inloggen dan.
    Vind ik leuk
    Rabarber +1581
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:24
    Deze probleem? Ik snap wel dat ze blokkeren, ga eerst eens terug naar school.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:08
    Dus het gaat je om de duimpje :s
    Vind ik leuk
    Vamos7 ' +34
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:15
    Hopelijk kan ik weer reageren met oude account Vamos7 want ik wel iedereen inhalen met de likes wil wel meeste likes hebben 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:19
    Waarom dan? Aandacht tekort?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13575
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:22
    Lachen dit en je meent het vast nog ook...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:23
    Dacht ik al
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:09
    Je hoort ons niet klagen
    Vind ik leuk
    pietprecies +9372
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:10
    Hier VP. Je liefdesuittingen naar Real en CR7 gingen ons dusdanig ver dat het ons clicks begon te kosten, don’t take it personal.



    Gekheid natuurlijk, geen idee waarom, je was laatste tijd juist wat gezelliger Bien dus ik weet niet of je ergens wat scheefs geroepen hebt?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28126
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
    "uuuh Arjen...nu je er toch bent...kun je hier ff tekenen a.u.b. ? "
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:37
    Je lult teveel onzin! ;-)
    Hahahaaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:44
    Het feit dat je zo ff een nieuw account kan maken en reageren laat zien hoe kut het systeem van VP is. Niet dat ik je beschuldig vamos maar elke trol kan dus in 2 seconde weer terug zijn na een ban.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13575
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:44
    Laat maar joh, lekker rustig
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +251
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:53
    Joh, VP houdt alleen de reacties erin van mensen die zij erin willen houden. Beetje triest maar het is zo.
    Ze laten je je gang gaan en als je te veel tegen Ajax bent of te pro-PSV dan halen ze steeds je reacties weg, ook al overtreed je geen enkele van de VP regels.
    Beetje jammer, maar dat is me nu al maanden opgevallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:23
    Dan heb je gisteren niet gelezen wat Bien allemaal zei 🤔
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +251
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:24
    Nee, heb ik niet gelezen nee.
    Maar ik hou het netjes en beschaafd eens kijken wat er dan gebeurd.
    Vind ik leuk
    Jozef +40821
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:40
    Dan gebeurt er niks...



    Vind ik leuk
    Vamos7 +7253
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
    Hou eens op joh pfff... Heb je wel gelezen wat dat meisje allemaal zei ?
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:47
    Bien, ik heb het wel gelezen. Goed dat je in ziet dat je fout zat, maar wat ze zei kon inderdaad ook niet!
    Vind ik leuk
    Jozef +40821
    dinsdag 8 januari 2019 om 17:41
    Beetje onzin allemaal met dat anti en pro gezeik.

    Ooit werd een reactie van me verwijderd, omdat ik iets over lampenkappen zei. Dat mocht niet. Goed, dan doe ik dat toch niet?
    Hooguit is het verwijderbeleid niet consistent, maar dat gezeik over pro die en contra de ander is complete onzin.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:41]
    Vind ik leuk
    Ehv-er +1292
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:08
    Alles is nog mogelijk ✅
    Vind ik leuk
    1313 +2740
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:11
    Gaat hoe dan ook een spannend einde worden dit seizoen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:12
    Zoals de echte kenners zullen zeggen; je hebt het in eigen hand.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184666
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:12
    veruit de beste spits in nederland onzen luuk
    Vind ik leuk
    AFCAMEXICO +121
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:18
    Een geblinddoekte Dolberg op 1 been is nog beter dan deze jongen
    Vind ik leuk
    Itsese +5625
    dinsdag 8 januari 2019 om 13:44
    Wie?
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:48
    Het lukt hem al niet om op 2 benen te scoren dus laat die blinddoek maar komen!!! Dolberg is momenteel echt niet van het niveau van Luuk...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8917
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
    Van Bommel grappig zijn. Als een halve Duitser grappig??
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:22
    Nee grappig zoals jij.....😔
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13575
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:32
    Vind jij bommeltje grappig dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:17
    Net zo grappig als Roeptoeter..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13575
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:46
    roeptoeper is niet grappig dus..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13575
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:23
    Als een hele duitser waarschijnlijk...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:38
    PSV speelt iig leuker en beter voetbal dan onder Cocu, vind ik..
    Vind ik leuk
    Gelukshand +142
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:41
    lol, als je ziet hoe er af en toe wordt verdedigend in ED dan is het toch niet knap dat je topscoorder wordt?

    Ene Bjorn Vlemmix is topscoorder geworden, tja meer hoef ik toch niet te zeggen of wel?
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1535
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:43
    Luuk, vond en vind ik de beste speler van de eredivisie tm de winterstop.

    Hoogtepunt de omhaal & meeverdedigen waar nodig.

    Benieuwd naar seizoenshelft 2.




    Vind ik leuk
    huge +499
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:05
    Vonden wij ook in de Kuip, meeverdedigen waar niet nodig ging 'm ook prima af.
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1535
    dinsdag 8 januari 2019 om 13:38
    yep inderdaad, een fout van hem.

    weegt totaal niet op tegen alle goede acties.

    blij dat hij is gebleven.
    Vind ik leuk
    huge +499
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:37
    Terecht zou ik ook zijn, prima jongen van de club met een uitstekende instelling.
    Vind ik leuk
    guusje +1182
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:44
    "Als we aan het eind van het seizoen maar met die schaal in de handen staan. Dat is waar het allemaal om gaat." Tja, om dan na 6 wedstrijdjes alweer uit de CL te liggen.........
    Vind ik leuk
    michelhx +4008
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:53
    In de poule waar PSV in zat was elke Nederlandse club uitgeschakeld voor Europees voetbal. Dus hoe het volgend jaar zal zijn als ze CL voetbal halen is koffiedik kijken, tenzij jij een glazen bol hebt.
    Vind ik leuk
    Swout +1269
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:42
    Psv zat in de zwakste poule omdat ze er zelf inzaten.
    Vind ik leuk
    michelhx +4008
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:48
    Zegt een Ajacied. Verrassend weer, zeg. Ben je hier om te trollen of komt er ook nog wat zinnigs uit?
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +251
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:00
    Beetje sneu Guusje.
    Frustratie denk ik??
    Vind ik leuk
    guusje +1182
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:02
    nee hoor. realiteitszin.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5385
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:15
    Als ik het analiseer ben jij voor Ajax.
    Anders heb je geen recht van spreken betreft de CL.
    Maar omdat Ajax eindelijk eens weer europees presteerd in de CL geeft het jou nog steeds geen recht om andere clubs te kleineren.
    Of je moet nog maar een kind zijn en je verstand nog niet optimaal ontwikkeld is.
    Oh wacht.......je heet natuurlijk niet voor niets guusje!
    Vind ik leuk
    guusje +1182
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:21
    "Of je moet nog maar een kind zijn en je verstand nog niet optimaal ontwikkeld is." ehhhhh..... presteerd?!?!?! Echt joh, met een "D".?!?!?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5385
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:05
    Echt een reactie van een kleuter
    Vind ik leuk
    RWA040 +544
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:50
    Ach gut gaan we elkaars taalfouten corrigeren hier?

    Pas op wat jullie zeggen jongens anders gaat Guusje je kleineren!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 16:35
    Guusje : "nee hoor. realiteitszin." Ik bespeur 3 grote grammaticale fouten in deze bijdrage.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1159
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:05
    Tuurlijk maakt het je wel wat uit! althans het zou je iets moeten uitmaken hoeveel goals je maakt. Is dit nu politiek correct of het verschil tussen De Jong en spitsen die alles willen doen om veel goals te maken. Denk het eerste, want toen Luuk een periode had vorig jaar met heel weinig goals toen liep hij er doodongelukkig bij. Dus natuurlijk maakt het je wel wat uit! Je bent spits! je moet leven van goals. Zoals vNistelrooij doodziek kon zijn ondanks dat zijn ploeg met bijvb 3-0 won, maar als hij geen goal maakte was hij niet te genieten.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5385
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:16
    Wat zal Dolberg dan doodongelukkig zijn
    Vind ik leuk
    Jordaan +1159
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:24
    Bij Dolberg zie je nooit op het veld of hij gelukkig of ongelukkig is haha.
    Bij Luuk straalde dat er toen wel bij af, dus vind dit wel een beetje politiek correct van hem.

    Dolberg ondanks dat hij blij is dat hij terug is van zijn blessure en wat goaltjes heeft gemaakt, zou natuurlijk niet tevreden zijn als spits verlang je meer en dat is logisch vind ik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:25]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +5385
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:07
    Nou bij die 8-0 tegen de Graafschap zat er niet eentje bij met zijn naam erachter.
    Denk dat hij daar doodziek van was
    ;-)
    Vind ik leuk
    Jordaan +1159
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:13
    Daar was hij behoorlijk ziek van! Zou het gek vinden als dat hem onberoerd zou laten😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:43
    Nooit geweten dat er iemand in Nederland te vinden was die van Bommel grappig vond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 14:24
    Als ze de schaal van vorig jaar uit de kast halen kan het maar deze gaat mee naar Amsterdam, net als de beker
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws