Etemadi hoopt Jurjus uit basis te houden: 'Wacht rustig af, heb vertrouwen'

Etemadi hoopt Jurjus uit basis te houden: 'Wacht rustig af, heb vertrouwen'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 11:53di 08-01-2019 om 11:53

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 12:31di 08-01-2019 om 12:31

Agil Etemadi hoopt dat hij zijn basisplek onder de lat bij De Graafschap behoudt. Dit zou ten koste gaan van PSV-huurling Hidde Jurjus, die in de eerste seizoenshelft niet kon overtuigen.

Etemadi keepte de laatste twee wedstrijden voor de winterstop, tegen Ajax (8-0) en Vitesse (2-2). "Dat was ook de afspraak en zo is het ook gegaan", zegt de doelman in gesprek met Omroep Gelderland. "Ik heb twee mooie wedstrijden gekeept en vooral Vitesse was natuurlijk geweldig met het publiek erachter. Dat smaakt naar meer."

Etemadi hoopt dat hij Jurjus uit de basis kan houden in Doetinchem. "Je moet altijd scherp zijn. Ook als je niet speelt. Maar ben je eerste keeper komt er toch extra motivatie en spanning los. Want dat is wat je wil."

"Ik ben er echt niet zo mee bezig", vervolgt de doelman. "Dan zou mijn focus alleen daar op gericht zijn en dat is niet goed. Ik wacht rustig af, maar heb een goed gevoel. Dat is het belangrijkste."

Poll

Moet Etemadi na de winterstop eerste keeper blijven bij De Graafschap?

(470 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 11:57
2 wedstrijden 10 tegen. Staat niet heel lekker op je cv.
Vind ik leuk
FcG4Ever +1210
dinsdag 8 januari 2019 om 11:58
En ondanks dat keepte hij beter dan Jurjus het hele seizoen heeft gedaan.
Vind ik leuk
Ovs4Life +44
dinsdag 8 januari 2019 om 12:00
Wedstrijd ook gekeken tegen Ajax? Zonder hem was het minimaal 12-0
Vind ik leuk
Hyena +30258
dinsdag 8 januari 2019 om 12:01
Dan nog zou het voor hem absoluut geen mooie wedstrijd geweest mogen zijn. Als keeper moet je volgens mij nooit zoveel doelpunten tegen willen krijgen.

Ik zou ontzettend ziek naar huis gaan, maar hij ziet dat zo te zien anders.
Vind ik leuk
Ovs4Life +44
dinsdag 8 januari 2019 om 12:03
Ik denk dat ie met mooi meer op foutloos doelt..Ben het met je eens dat het resultaat wat anders zegt
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 13:41
Dat kan zeker wel, als jij als keeper goed keept kun je altijd nog verliezen en ook met 8-0.

Je denkt toch ook niet dat hij zingend naar huis ging na een 8-0 nederlaag, alleen moet je ook kijken kon ik er iets aan doen of deed ik het wel goed, dat laatste deed hij gezien hij ook een aantal 'zekere' goals eruit hield.
Vind ik leuk
Hyena +30258
dinsdag 8 januari 2019 om 12:00
"Ik heb twee mooie wedstrijden gekeept''

Al die tegendoelpunten zit hij dus blijkbaar niet zo mee..
Vind ik leuk
Reyvoetbal +393
dinsdag 8 januari 2019 om 11:57
Waarom PSV Jurjus ooit gekocht heeft, is me ook een raadsel
Vind ik leuk
Midden-Noord +93608
dinsdag 8 januari 2019 om 12:07
Hij had een heel goed jaar toen, daarna teruggevallen.

Edit: ADO had ook toen interesse, Jurjus ging naar Eindhoven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:25]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93608
dinsdag 8 januari 2019 om 12:07
Gister wou Jurjus nog een stap omhoog. Hij daalt nog sneller dan een teelbal daalt.
Vind ik leuk
michelhx +4041
dinsdag 8 januari 2019 om 12:12
Jurjus komt duidelijk te kort. PSV moet hem snel verkopen, prima KKD keeper, maar dat is het dan ook wel.
Vind ik leuk
FCG1971 +4051
dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
Dit is wel een sympathieke gozer. Is kort 2e of 3e doelman bij FCG geweest maar heeft wel bij de topclub uit zijn geboorteland gespeeld voor ik meen 80.000 man. Maar met alle respect voor hem, als Jurjes door deze keeper uit de basis wordt gespeeld moeten alle seinen op rood gaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +37999
dinsdag 8 januari 2019 om 13:31
Beiden slecht maar ja dan ga je voor de minst slechste en kies je voor etemadi. Jurjus lekker terug naar eindhoven sturen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:35
[-Vind Naaakt Dames in jouw stad hier op: Huit,Re/Dames
**Naar werken gebruik punt na Huit ! vervangen de komma
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws