Lovende Robben: Een sleutelspeler bij een gigantische club

Lovende Robben: "Een sleutelspeler bij een gigantische club"

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 18:40di 08-01-2019 om 18:40

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 18:47di 08-01-2019 om 18:47

Arjen Robben is vol lof over Virgil van Dijk, maar durft niet te zeggen of hij momenteel de beste verdediger ter wereld is. De Bayern München-ster prijst de ontwikkeling van de Liverpool-verdediger.

"De beste verdediger ter wereld? Dat weet ik niet. Daar mogen andere mensen over oordelen, maar ik ben blij voor hem", vertelt Robben op een persconferentie van Bayern. "Hij heeft de afgelopen tijd grote stappen gemaakt. Kijk maar naar waar hij vandaan komt."

"Hij is als speler gegroeid, maar ook als persoonlijkheid. Ik ben blij voor hem, waar hij op dit moment staat. Hij is een sleutelspeler bij een gigantische club. Daarnaast is hij de aanvoerder van het Nederlands elftal. Ik denk dat we hem mogen complimenteren voor zijn ontwikkeling."

Robben treft Van Dijk over iets meer dan een maand in de achtste finales van de Champions League. "Liverpool doet het weer goed, net als vorig jaar toen ze de finale haalden. Ik zie ze ook dit seizoen als favoriet voor de Champions League-zege."

"We hadden met Bayern eigenlijk niet slechter kunnen loten, maar het wordt een mooie uitdaging. We moeten naar onszelf kijken, hard blijven werken en onszelf verbeteren. Als we een goede dag hebben en spelen zoals we willen, weet ik zeker dat we het Liverpool heel erg moeilijk kunnen maken."

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 18:44
Van Dijk The Best Off The Rest .
Vind ik leuk
jaja_PSV +48328
dinsdag 8 januari 2019 om 18:45
Robben die Bayern in de underdog positie manoeuvreert.
Maar ja, Bayern is ook zwakjes dit jaar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:48
En nog groepswinnaar in die Mickey Mouse poule.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13785
dinsdag 8 januari 2019 om 19:18
In die poule van jullie is PSV het lachertje van Europa geworden.

Das dan weer het andere uiterste ... 😂
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:20
Valt reuze mee ratje
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13785
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Natuurlijk valt het niet mee.

2 punten is een diepterecord.

Is echt heel slecht ... wees gewoon eerlijk.

Zwakke resultaten kun je niet verbloemen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
Is niet best maar gexien het vertoonde spel vind ik niet dat er sprake is van 'lachertje'.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:37
Maar bij PSV ging het toch nooit om het vertoonde spel, maar alleen om het resultaat?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Klopt, redelijk meevoetballen in zo'n poule is al een heel resultaat.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Haha! Was natuurlijk ook moeilijk, maar tevreden met een laatste plaats kan je natuurlijk nooit zijn ondanks dat het bijna onmogelijk was.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:58]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
Tevreden nee, maar heb wel 3 mooie thuiswedstrijden gezien.
Vind ik leuk
Jozef +40943
dinsdag 8 januari 2019 om 19:40
Tering, wat wás het slecht tegen de Spurs. Twee keer een complete afgang qua spel. Tegen Barca mocht PSV leuk spartelen, maar liegen de cijfers bepaald niet... Tegen Inter te laf. PSV was compleet kansloos en dat lag voor een groot deel aan de spelintentie.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Ieder zijn mening toch ?
Vind ik leuk
Jozef +40943
dinsdag 8 januari 2019 om 19:48
Tuurlijk.

Jij mag vinden dat PSV redelijk mee voetbalde, ik vind van niet en ik denk dat ik er goede redenen voor gaf...

Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
Ik zeg toch ieder zijn mening. Jij vindt als Ajacied Frenkie toch ook 75 miljoen waard ? Nou, dat ik weer niet.
Vind ik leuk
Jozef +40943
dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
Je legt me woorden in de mond die ik niet uitspreek. Ik vind het vervelend dat dergelijke idiote bedragen geboden worden voor deze speler die ik erg waardeer. Dat is echt heel iets anders.

Man, wat zou ik blij zijn als het huidige Ajax zich richting volgend seizoen gewoon kon versterken op posities die we nu nog wat magertjes vinden. Ik geloof namelijk in de huidige talenten en niet in het geld dat we ervoor krijgen...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:18
Helaas voor jullie meer wens dan realistisch. Het is van de gekke die bedragen, slaat nergens op. Maar het is een truc om hun eigen groepje clubs te beschermen denk ik. 50 miljoen voor een rechtsback, die worden geïnvesteerd in een linkshalf van 50 miljoen. Kon ook met 1p miljoen, maar dan kunnen andere clubs aanhaken. De groten maken het helemaal kapot. Maar ze doen maar, ik ga lekker elke twee weken met mn maten zuipen in Eindhoven, mooiste wat er is.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 02:54
Een van de betere reacties tot nu toe!
Vind ik leuk
whdijk +715
woensdag 9 januari 2019 om 08:51
Jozef ...kerel kerel kalm.maak je niet te druk joh!
Vind ik leuk
Jozef +40943
woensdag 9 januari 2019 om 10:56
Haha, met mij gaat het prima hoor.

Er is toch geen zak aan als we elkaar steeds maar gelijk geven. Ik vind veren in mijn kont vooral pijnlijk....😲
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 8 januari 2019 om 19:50
Dat lag voor het grootste deel aan de tegenstanders. Gewoon een moeilijke poule.
Vind ik leuk
Jozef +40943
dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
Dat kun je wel blijven volhouden, maar tegen Inter liet PSV thuis tot een bepaald moment zien dat het wél kan... Sowieso waren de resultaten tegen Inter ondermaats. Tegen de Spurs kon veel en veel beter, want PSV toonde veel te veel ontzag en liet zich van het kastje naar de muur tikken. Dat kon echt wel beter hoor.
Voor de wedstrijden tegen Barca hoeft PSV zich niet voor de spelintentie en ook niet voor de uitslag te schamen. Gewoon een maatje te groot.
Ik vrees trouwens dat Real voor Ajax ook gewoon een maatje te groot zal zijn. Kwestie van realistisch blijven.
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
Dat kun je wel blijven volhouden maar mij overtuig je toch niet.
Vind ik leuk
Jozef +40943
dinsdag 8 januari 2019 om 20:09
Dat geloof ik zo van je.

Kwestie van een enorme plaat denk ik...
Vind ik leuk
Just dekler +1977
woensdag 9 januari 2019 om 02:01
Als jij denkt dat psv met aanvallender spel het beter had gedaan dan mag dat.
Het zeker weten doe je niet,het had ook nog slechter kunnen uitpakken.
Dus dat van die plaat valt wel mee hoor maar misschien vindt jij dat van iedereen met een andere mening.
Vind ik leuk
Jozef +40943
woensdag 9 januari 2019 om 08:02
Hmm, dat maak jij ervan dan. Volgens mij reageer ik hier altijd behoorlijk genuanceerd en dat heb ik hierboven ook gedaan: volgens mij kon het gewoon beter en eigenlijk is dat een compliment aan PSV. Zoals Ajax beter kon in Eindhoven, zo kon PSV beslist beter in de 4 wedstrijden in de CL waar het om ging: de Spurs speelden goed, maar PSV wel heel angstig. Volgens mij kun je op die manier nooit winnen. Tegen Inter was bij tijd en wijle duidelijk dat die gewoon te pakken waren. PSV liet dat bij momenten gewoon zien, maar liet zich het kaas van hun brood eten. Als dat niet gezegd mag worden...

En als het je een beter gevoel geeft: het is slechts mijn mening en daar mag jij anders over denken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:34
Daar ben ik het deels mee eens, dit Psv heeft gewoon een hele goede selectie. Vandaar dat ik toch echt minimaal plek drie had verwacht.
Tuurlijk is de poule een zware poule, maar Nederlandse clubs hebben wel vaker een moeilijke poule gehad en toch betere resultaten. Dit Psv met deze selectie had gewoon derde moeten worden. Meer een team dan Inter, maar dat is mijn mening
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:59
Dat ligt toch meer aan Spurs dan aan PSV.
Vind ik leuk
Jozef +40943
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
Ik ontken nergens dat de Spurs prima speelden, maar ik vond PSV zwaar ondermaats.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:27
Willem II (of Heerenveen?) had toch eerder nul(!) punten gehaald in de CL?
Vind ik leuk
Mariël +29
dinsdag 8 januari 2019 om 18:55
Net als bijv Real.. luckybastards XD
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:57
Bayern is ook zeker niet de favoriet als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
Vamos7 +7678
dinsdag 8 januari 2019 om 18:45
Tegen City vond ik hem niet best vond hem paniekerig had niet de rust die hij normaal heeft. Hij is er nog lange na nog lang niet. Kom niet aan met Lovren want ik heb het over Van Dijk. Ook in de C.L was het om naar huis te schrijven en in de laatste wedstrijd mag hij Golero portero Braziliaan bedanken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:15
Tegen die tijd staat Gomez weer naast van Dijk,dat scheelt nogal.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:46
Zou het, kampioen worden. En de CL winnen, dat zou een stunt zijn.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3208
dinsdag 8 januari 2019 om 18:49
Ik teken ervoor mits de verliezend finalist dan niet Ajax wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:49
Beste verdediger? Dat is Dejan Lovren!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:54
Hij past perfect bij Liverpool echt goed idd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:10]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:50
Na 7 minuten al de titel gewijzigd. Ik vind dat vrij irritant. VP, mogen wij weten waarom dit zo vaak voorkomt ?
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Klikken al die domme mensen er nogmaals op
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:45
Het zal toch niet om de klikjes draaien hier ???
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:51
Ik acht de kans zeer klein dat ajax de finale haalt.😜
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:00
Goh wat erg voor ze 😜
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:00]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:01
Vind je 🤓🤓
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:01
🤣
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
Erg is met 2 punten eruit
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
Hahaha haatzaaier zei de stotteraar.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:11
Dit wordt de laatste ronde voor Ajax de dip van Real komt te vroeg voor Ajax .
Real gaat zijn eigen echt wel herpakken .
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:15
Moeten ze niet zo spelen als tegen real sociedad maat, maar CL is weer uit een ander vaatje tappen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:17
Komt goed maat bij Real voelen ze de eigen echt niet happy nu .
Geloof mij maar .
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:21
Zou het 🤛🤛
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:48
Bij Feyenoord voelen ze zich ook niet happy en toch worden ze 4e
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Kroos geblesseerd, Bale geblesseerd, ik zou niet weten waarom Ajax niet zou kunnen winnen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:23
Zou kunnen, dan moet alles wel erg mee zitten.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Die dip komt te vroeg?
Is het hele seizoen geen dip voor ze?
Ze verliezen twee keer van Moskou
Ze staan vijfde (is geen CL ticket) in de competitie, 10 punten achter Barça
Bovendien spelen ze 2 dagen voor het heen duel tegen Atlético uit én 3 dagen voor het thuis duel tegen Barça
Heeft Ajax nog steeds geen kans denk je?!??
Denk nog maar ff goed na !!
Mister doemscenario denker
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
Ja helaas .
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:36
Je ziet groen van jaloezie
Had je maar de juiste club moeten kiezen
😎👋👋👋
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:50
Kiezen is vaak geen optie, als ik PSV had gekozen had ik de stad uitgezet geworden zal bij Utreg niet anders wezen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:09
Ja, weet ik ook wel
Was louter voor hem bedoelt omdat ie vervelend wil zijn
Je hebt gelijk uiteraard
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:51
Hebben wij ook, wij houden van volksclubs dat zijn tenminste echte supporters. De meeste ajacieden hier hebben nog nooit een stadion van binnen gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:16
Je roept gewoon maar wat
Je kent die mensen niet
En ik neem aan dat je ze ook niet achtervolgt naar het Ajax stadion

Is het moeilijk voor je om leuk te zijn met fans van de andere club?
Tijdens Nederland Duitsland sta je toch ook naast elkaar te juichen!
Vind het hypocriet en kinderachtig.
Als andere neutrale mensen hier zouden lezen denken ze dat we allemaal pubers zijn
Doe gewoon leuk met elkaar!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:19
Voel je niet aangesproken, en anders maar wel, ik wens jouw een fijne avond. Toedeloe
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:24
Ik jou ook,
Maar doe voortaan normaal!
Probeer gewoon geestig te zijn ipv zeggen dat iemand er stom uitziet
Geen niveau hè
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Wat jij schrijf weten wij ook. Is niks nieuws.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
Gebruik maar gewoon de 'ik' vorm hoor !
Wij maken zelf wel uit wat we schrijven
Als je het niet bevalt dan lees je het niet. Je hoeft in ieder geval niet een persoonlijk bericht te schrijven om dit mij te vertellen.
Onzinnigheid !!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:10
Voor die onzinnigheid heb je al 300 likes gekregen, fijne avond.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:26
Nog zo'n zinloze domme opmerking
Ben je klaar nou?
Je hebt al twee maal fijne avond gezegd, maar je blijft telkens maar lomp uit de hoek komen
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
Jouw voorspelling van Utrecht Ajax was ook al niet waar, dus hoeveel zijn die waard
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:45
Die is groter als dat Utrecht ooit een prijs wint
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
Dacht het niet.
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:52
We hebben er al meerdere van de CL, en jullie ooit kampioen geweest?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:54
Ohhh deantje ga je weer zo beginnen. Kom met wat nieuws joh. Zo achterhaald dit.
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 20:49
Je begint er zelf over, van mij hoeft het niet
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:59
Wat een frustratie maat alleen omdat ik denkt dat het goed komt met Real .
Utreg is onze club die warmte die wij daar hebben zullen jullie nooit krijgen .
WAAROM 80 %zijn mee lopers en geen echte fans .
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:02
Zo is dat maat, er is maar één grote club en dat is Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 👊👊
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Alway,s Utreg .
Stadsie waar ik woon
Uuuuuuuuuuuu.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:08
Utreg het moois van allemoal
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:13
Zo is dat maat al dat geld van die zogenaamde clubs .
Die alles kunnen kopen waar het geld belangrijk is die drukker zijn met verdienen en verdienen .
Wij zijn een warme club,met zoveel minder en kijk we doen ook nog leuk mee zonder al die miljoenen .
We hebben elkaar , staan klaar voor elkaar wij zijn warme mensen die Utreg supporters.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:14]
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 20:52
Ik ben een geboren Jordanees en geloof me daar is Ajax je club en Mokum je stad... Toevallig heb ik in Utrecht gestudeerd en van deze stad houd ik ook. Vandaar dat ik afhaak voor verder commentaar. En die andere 80 procent suc6 supporters hoe meer hoe beter voor mijn cluppie!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:17
Ik dacht dat wij de grote favoriet waren 😏
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:22
Nee, dat zijn jullie niet. Sorry kan er ook niet meer van maken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
Zal er volgende 'grap' bij zetten, ipv een smiley
Misschien begrijp je het dan wél
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Die smiley van jouw kan twee kanten op hé.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:50
Écht niet hè!!

Hij kan naar links, maar rechts, naar voren, naar achter, naar boven en naar beneden, en nét zag ik hem nog aan de achterkant eruit gaan!

Het leven is verwarrend hè

'De smiley kan twee kanten uit' 😣😣😣

Moet niet gekker worden 😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:52
Je schriift volgens mij net zo stom als je eruit ziet, niet dus. 😂😂😂🤓
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
En gelijk weer schelden

Last van hormonen ofzo, of is het de leeftijd?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
Leeftijd, ik scheld niet. Niet gelijk zo boos worden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:21
Nee joh!?

Lees nog ff je eigen bericht terug

Kan je 'Oh ja' zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:28
Ben niet boos,
Het is gewoon lomp
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:19
Je wordt op een leuke manier in de hoek gezet en dan voel je je op je pik getrapt en dan moet je maar schelden omdat je het niet met leuke originele tekst af kan!?!

Triest hoor, écht !
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
dinsdag 8 januari 2019 om 19:51
Jouw sexualiteit ook hoorde ik
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:53
Wil je een keer deantje ❤️
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:02
Die is leuk maat .
Grappig
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Ja deantje denk iedereen ze 🤥af te vegen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:06
Kennen ze de Utrechters nog niet 😉
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
Zo is dat 😜
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Dacht het niet, ouwe travestiet
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
En jou berichten werden al eerder door VP verwijderd, dus is het louter aftellen tot helemaal verwijdert wordt.
Zal je maar weer gewoon negeren en melding maken
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:45
Is dat zo fritz, heb ik iets gemist.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
Voor ik z'n bericht kon lezen was ie al verwijdert
De andere gasten omschreven enigzins het type bericht
Hij roept het over zichzelf af
Geen medelijden mee
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:14
Bekijk zijn profiel, hij loopt in n jurkje, Hij houd er van om andere mensen te vernederen, hij kaatst maar kan de bal terug niet vangen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:16
Ja dat heb ik gemerkt,hij is gauw op zijn rokje getrapt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:20
Er hangt ook nog wat onder, daar kun je ook op trappen ! Ben weer gerapporteerd, voor het geval ik weg ben, ben zo terug !!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:21]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:23
Als hij het niet af kan gaat die rapporteren hoe zielig kan je zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:41
Blijf jij me achtervolgen en me beledigen?
Waarom praat je zo tegen mensen?
Verschillende malen zijn je berichten verwijdert door VP, maar je blijft het gewoon wéér en wéér doen.
Dringt het écht niet door?
Waarom kan je niet gewoon leuk met elkaar omgaan, waarom negatief en op de man?
Doe gewoon man!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:52
Lees je eigen reacties eens terug
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:57
Lees je eigen reacties eens terug

Worden mijn berichten door VP verwijdert of de jouwe!?

Doe gewoon één keer normaal!!
Mensen niet beledigen en gewoon over voetbal praten!!
En houdt het positief!
Hé zand erover..
Fijne avond verder
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws