Lovende Robben: Een sleutelspeler bij een gigantische club

Lovende Robben: "Een sleutelspeler bij een gigantische club"

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 18:40di 08-01-2019 om 18:40

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 18:47di 08-01-2019 om 18:47

Arjen Robben is vol lof over Virgil van Dijk, maar durft niet te zeggen of hij momenteel de beste verdediger ter wereld is. De Bayern München-ster prijst de ontwikkeling van de Liverpool-verdediger.

"De beste verdediger ter wereld? Dat weet ik niet. Daar mogen andere mensen over oordelen, maar ik ben blij voor hem", vertelt Robben op een persconferentie van Bayern. "Hij heeft de afgelopen tijd grote stappen gemaakt. Kijk maar naar waar hij vandaan komt."

"Hij is als speler gegroeid, maar ook als persoonlijkheid. Ik ben blij voor hem, waar hij op dit moment staat. Hij is een sleutelspeler bij een gigantische club. Daarnaast is hij de aanvoerder van het Nederlands elftal. Ik denk dat we hem mogen complimenteren voor zijn ontwikkeling."

Robben treft Van Dijk over iets meer dan een maand in de achtste finales van de Champions League. "Liverpool doet het weer goed, net als vorig jaar toen ze de finale haalden. Ik zie ze ook dit seizoen als favoriet voor de Champions League-zege."

"We hadden met Bayern eigenlijk niet slechter kunnen loten, maar het wordt een mooie uitdaging. We moeten naar onszelf kijken, hard blijven werken en onszelf verbeteren. Als we een goede dag hebben en spelen zoals we willen, weet ik zeker dat we het Liverpool heel erg moeilijk kunnen maken."

Plaats een reactie

Vamos7 +10958
dinsdag 8 januari 2019 om 18:45
Tegen City vond ik hem niet best vond hem paniekerig had niet de rust die hij normaal heeft. Hij is er nog lange na nog lang niet. Kom niet aan met Lovren want ik heb het over Van Dijk. Ook in de C.L was het om naar huis te schrijven en in de laatste wedstrijd mag hij Golero portero Braziliaan bedanken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:15
Tegen die tijd staat Gomez weer naast van Dijk,dat scheelt nogal.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:49
Beste verdediger? Dat is Dejan Lovren!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:50
Na 7 minuten al de titel gewijzigd. Ik vind dat vrij irritant. VP, mogen wij weten waarom dit zo vaak voorkomt ?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Klikken al die domme mensen er nogmaals op
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:45
Het zal toch niet om de klikjes draaien hier ???
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:17
Ik dacht dat wij de grote favoriet waren 😏
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Dacht het niet, ouwe travestiet
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
En jou berichten werden al eerder door VP verwijderd, dus is het louter aftellen tot helemaal verwijdert wordt.
Zal je maar weer gewoon negeren en melding maken
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws