'Ajax laat David Neres alleen gaan bij 'gi-gan-tisch' bod'

'Ajax laat David Neres alleen gaan bij 'gi-gan-tisch' bod'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 18:59di 08-01-2019 om 18:59

Ajax laat David Neres alleen bij een 'gi-gan-tisch' bod gaan. Dat laat Ajax-watcher Freek Jansen van Voetbal International weten. Het Chinese Guangzhou Evergrande zag een bod van dertig miljoen resoluut geweigerd worden door Marc Overmars.

"Vanuit China hebben ze zich vorige week gemeld met een bod van dertig miljoen. Het is inmiddels bekend dat Ajax daar niet mee akkoord is gegaan", vertelt Jansen. "Iedere speler heeft z'n prijs en dat geldt ook voor Neres. Als er een bod komt dat voor Ajax absoluut niet te weigeren is, wordt er toch wel gehandeld."

"Ik merk hier aan de mensen binnen en rondom Ajax dat er echt een gi-gan-tisch bod moet komen willen ze Neres laten gaan. Hij is gewoon een heel belangrijke speler. Ajax is dit seizoen met een missie gestart. Na al die jaren zonder prijs..Ze doen nog mee om de landstitel, KNVB Beker en Champions League."

"Ze willen Neres gewoon niet kwijt. Als je logisch nadenkt..Ajax heeft het financieel goed voor elkaar, dus ze zitten niet verlegen om geld. Als je nu al dertig miljoen voor hem kan krijgen, dan moet het raar lopen wil hij over een half jaar niets meer waard zijn. Vanuit Ajax vinden ze het prima als het qua uitgaande transfers 1 februari is, maar qua inkomende transfers staat er nog wel een naam op het verlanglijstje." Jansen doelt op Diego Lainez, van wie het nog niet zeker is of hij daadwerkelijk naar Amsterdam komt.

Poll

Moet Ajax Neres laten gaan?

(22071 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 19:02
En zo hoort dat...iedereen binnenboord houden. Hebben iedereen nog hard genoeg nodig.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11791
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Gigantisch hard zelfs, volgens de laatste 2 titels. Is dat het hilarisch van 2019?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
jochempje +4231
dinsdag 8 januari 2019 om 20:35
Is er ook maar iemand die deze opmerking snapt?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11791
dinsdag 8 januari 2019 om 20:37
Zie VP bericht van 18:40.
Vind ik leuk
jochempje +4231
dinsdag 8 januari 2019 om 20:50
Wat hebben Robben en Van Dijk met Ajax/Neres te maken?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11791
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Tja
Vind ik leuk
jochempje +4231
dinsdag 8 januari 2019 om 21:58
Vertel, ik ben zeer benieuwd.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11791
dinsdag 8 januari 2019 om 22:17
Ik doelde alleen op het woord gigantisch dat in twee opvolgende titels werd gebruikt. Gigantisch bod op Neres en van Dijk bij een gigantische club.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:50
?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 00:53
Jochempie,
Zonder enige twijfel, helemaal niemand!
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
woensdag 9 januari 2019 om 08:25
Dat heb je, leren ze een nieuw woord komt het overal terug
Vind ik leuk
Bep Slatter +11791
woensdag 9 januari 2019 om 09:43
Jij snapt me.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Wat een luxe..
Even 30 miljoen voor een wisselspeler weigeren.
Vind ik leuk
Niels92 +36653
dinsdag 8 januari 2019 om 19:17
Dat is idd een luxe, een paar jaar geleden zou dat ondenkbaar zijn geweest :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:20
net als 50 voor Dolleberg
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Is zeker een luxe maar Neres is erg belangrijk voor ons en aangezien er een berg wedstrijden gespeeld moeten worden is het wel fijn een brede selectie te hebben. Buiten dat brengt Neres van de zomer hetzelfde zo niet meer op, mits natuurlijk geen zware blessure oploopt.
Vind ik leuk
PoepWagen +2186
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Ik denk dat ze er veel spijt van krijgen als ze deze speler nu laten gaan.
Vind ik leuk
Olfie +5628
dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
Ik denk dat ze het niet zullen weten, van Neres hoor je dan weinig meer, en Ajax weet niet als iets mislukt of het daardoor komt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:05
We willen prijzen! En die zijn onbetaalbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:31
maar wel te koop??
Vind ik leuk
deltiaan +1435
dinsdag 8 januari 2019 om 19:05
vuile zakken vullers
Vind ik leuk
Niels92 +36653
dinsdag 8 januari 2019 om 19:48
Nee joh gewoon een geweldige situatie waar Ajax in zit, nee zeggen tegen 30 miljoen, doen ze goed bij Ajax :)
Vind ik leuk
Romarioo +757
dinsdag 8 januari 2019 om 19:06
2,50 euro is gigantisch genoeg denk ik
Vind ik leuk
pietprecies +11827
dinsdag 8 januari 2019 om 19:14
In jouw geval wel als je naar de snackbar gaat
Vind ik leuk
Romarioo +757
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
2,30 patat met 😉
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Patatje moeilijk!

Dat is een puntzakje friet met de mayo onderin :)
Vind ik leuk
Kuip +10060
dinsdag 8 januari 2019 om 19:07
Ik zou hem meteen verkopen voor dat bedrag. Het is een aardige speler maar geen wereldtop. Hij is niet eens een vaste waarde. Zeker als Lainez komt zou het dom zijn om Neres te behouden.
Vind ik leuk
Mari +12521
dinsdag 8 januari 2019 om 19:10
Lainez is voor volgend jaar
Vind ik leuk
Kuip +10060
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Als Lainez komt, is hij direct inzetbaar. Hij kan , net als Neres, zo nu en dan spelen. Zijn min of meer dezelfde type spelers, die vooral op de flank uit de voeten kunnen.
Neres zal het verschil niet maken tegen Real Madrid en voor de competitie is Ajax zonder Neres sterk genoeg.
Vind ik leuk
Jozef +44813
dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
Heb een uitgebreid filmpje van Lainez gezien en eerlijk gezegd deed hij me in niks aan Neres denken...
Vind ik leuk
Mari +12521
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Ajax doet dat niet meer. Afgekeken van Verbeek toen hij trainer was bij AZ.
In januari halen, laten acclimatiseren (verhuizen, woonruimte, oefenen) en dan klaar zijn voor nieuw seizoen of voorronde CL
Vind ik leuk
2cents +61651
dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
Ook als Lainez direct komt kun je niet direct het rendement van hem verwachten dat Neres wel heeft. Buiten dat is Netes helemaal ingespeeld, aanvallend én verdedigend.

Alles wat Lainez toevoegt zal meegenomen zijn. Maar daar op bouwen bij eventuele blessures bij Ziyech, Tadic of Van De Beek lijkt me een onnodig risico. Zo erg heb je die 30 miljoen niet nodig.

Komende zomer kun je he dan kijken of het wel kan.

Zo nu en dan spelen kan namelijk bij 1 blessure al álles spelen worden. Moet je dat vragen van een 18 jarige nieuweling met beperkte ervaring?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:07
Ik heb hier een heilbod van 2 meter..
Voldoende Mark?
Vind ik leuk
AFP +2974
dinsdag 8 januari 2019 om 19:09
Dortmund bood 33 miljoen, waarom nu voor 30 miljoen Neres verkopen aan rijke Chinezen ?
Vind ik leuk
Jozef +44813
dinsdag 8 januari 2019 om 19:31
Misschien omdat je die Chinezen mét Neres nooit zult treffen in de CL?
Vind ik leuk
AFP +2974
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Wat een rare vreemde vraag ?
Vind ik leuk
Jozef +44813
dinsdag 8 januari 2019 om 20:08
Niet te moeilijk denken. Als Neres dan toch gaat, dan heb ik liever dat hij niet naar een club gaat waar we tegen zouden kunnen spelen in de nabije toekomst. Ik vind Neres namelijk een prachtige speler die ik liever bij Ajax zie dan bij een tegenstander...
Vind ik leuk
AFP +2974
woensdag 9 januari 2019 om 00:48
Ach zo man.
Je hebt gelijk.
Ik zal hem wel missen als hij eventueel weg is. Thnx.
Vind ik leuk
Maxidi +3803
dinsdag 8 januari 2019 om 19:12
Da's Logisch
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:15
Uhm, 30 miljoen voor Neres dat IS "gi-gan-tisch". Leuk spelertje, niks bijzonders.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
dinsdag 8 januari 2019 om 19:15
Wat is gigantisch? 50M ofzo?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:48
Not for sale. Gigantisch genoeg?😎
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
dinsdag 8 januari 2019 om 20:51
Iedereen is te koop! Elke speler heeft een prijs
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:04
Neres is te goed. Sorry.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
dinsdag 8 januari 2019 om 21:08
Ok. Tikken we dat af. Neres blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:09
Precies. Jij snapt her. Neres wil nog even blijven omdat hij de winnende in de Galgenwaard wil maken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Nou, dan moet hij nog heeeeel lang blijven ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
Ja, maar... heel lang is niet leuk voor jullie. Dan maakt hij én volgend seizoen én het daarop volgend seizoen de winnende. Want eenmaal de winnende gemaakt, wil hij het uiteraard nog eens dunnetjes over doen. Dus ik vrees voor jullie,👀
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Ik waardeer je medeleven wel, moet ik zeggen. Ik vind het wel leuk om naar de grote Neres show te gaan jaar in jaar uit. Het is alleen niet zo'n ochtendmens. Die wedstrijden van 12:15 liggen hem nog niet zo. Verbeterpuntje blijf je houden ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:24
Nou, mooi. Hij heeft mij trouwens gewhatsappt dat hij vanaf volgend seizoen een ochtend en middag en avondmens is. De grote Neres show komt er aan. Zal ik alvast een grote teil pakken om jullie traantjes op te doen?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
dinsdag 8 januari 2019 om 21:27
Nee, laat de traantjes maar vloeien in de Kuip in plaats van een teiltje. Veel beter.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:30
Tsja, huilende Feyenoord kindjes die hun middelvinger opsteken. Zie ik ook wel zitten. En mannen die met hun snuifgedrag hun eigen vrouwtje belachelijk maken. Maar mag het beide ook?
Vind ik leuk
Bizzy +23385
dinsdag 8 januari 2019 om 19:20
Wil Neres nog voor Ajax spelen ? Oogt zo af en toe ongelukkig.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Neres verlengde 3 maanden geleden nog zijn contract.. die is echt niet ongelukkig, anders verleng je niet 🤔
Vind ik leuk
2cents +61651
dinsdag 8 januari 2019 om 20:06
Ik zie hem voortdurend lol maken op de video’s uit Amerika...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Dit dus.
Vind ik leuk
deltiaan +1435
dinsdag 8 januari 2019 om 19:22
als Neres slim is contrak gewoon uit dienen en dan zelf cechen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
Cechen ? 🤔
Vind ik leuk
Quareck +7641
dinsdag 8 januari 2019 om 20:21
Ja, na zijn contrak, snap je? 😊
Vind ik leuk
HupHolland +3862
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Gaap! Dat zei ik dus direct toen ik dit bericht las. Neres gaat nooit en te nimmer naar china deze winter. Ook niet voor 40 miljoen.
Vind ik leuk
Gizmo +3795
dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
Ik hoop dat Ajax hem domweg niet laat gaan dit seizoen.

Ik zie hem graag voetballen, en hij heeft duidelijk een meerwaarde
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
Ajax moet Neres dan ook niet laten gaan. Topspeler, op de rechterflank het beste als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Gewoon niet verkopen, Neres moet ook (nog) helemaal niet naar China willen.
Vind ik leuk
-40 +1061
dinsdag 8 januari 2019 om 20:10
Lainez gaat nog spannend worden. Je weet als er zich een ex PSV-speler mee gaat bemoeien dat het lastig zal worden. De boerderij in Eindhoven is de primaire bron van anti Ajax/voetbal.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
dinsdag 8 januari 2019 om 20:15
100 miljoen euro
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:19
Ik vind Neres een heel goede speler maar hoe kan hij nóg meer waard worden dan 30 mlj. als hij alleen maar op de bank zit 🤔🤷‍♂️. Want dat zit hij op het moment 😊!
Vind ik leuk
JurBen +10
dinsdag 8 januari 2019 om 20:20
Willen die geld wolven nog meer??
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:54
Jaloers jongen?
Vind ik leuk
JurBen +10
dinsdag 8 januari 2019 om 20:56
Nee hoor knulletje !
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:00
Kan mij haast niet voorstellen gezien jij voor NEC bent hoe is het daar in de kk divisie?
Vind ik leuk
JurBen +10
dinsdag 8 januari 2019 om 22:01
Gewoon goed......bij ons draait het echt niet om geld....of voetbal . Hahaha
Vind ik leuk
Het Brein +4805
dinsdag 8 januari 2019 om 20:23
De top 14 van je selectie moet je nooit in de winter laten gaan, als je voor de prijzen gaat..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:31
als Ajax de cl gaat winnen en dat kan zo maar gebeuren dan brengt die straks 65.000.000 op!
Vind ik leuk
Tismewat +335
dinsdag 8 januari 2019 om 20:35
Goh, wat een waardevol nieuwsbericht. Heeft ‘ie vast direct van Marc Overmars gehoord. Ben benieuwd wat tante Leen uit de kantine er over te zeggen heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:42
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
hollister +784
dinsdag 8 januari 2019 om 20:59
Ajax gaat pas denken als er minimaal 40 miljoen wordt betaald... bij 30 is de "winst" minimaal... want hij gaat zeker in een half jaar niet veel aan waarde verliezen.. bij 40 zou Ajax wel een prima deal hebben gesloten... dan wordt met gesloten beurzen aangetrokken : Lainez, Magallan, Traore en hopelijk misschien een talent als Shabani van Bayern en dan zijn weg Neres, Orejuela en Cassiera... zou prima deal zijn.
Vind ik leuk
Mo +12924
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
50 miljoen en geen cent minder.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
dinsdag 8 januari 2019 om 21:47
Fa-ta Morga-na 😂
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
dinsdag 8 januari 2019 om 22:06
Zwaar terecht dit. Voor 30 mag je hem echt nooit laten gaan.
Vind ik leuk
RJC1960 +227
woensdag 9 januari 2019 om 17:17
Ik bied 15 euro dat is toch gigantisch genoeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws