'Ajax laat David Neres alleen gaan bij 'gi-gan-tisch' bod'

'Ajax laat David Neres alleen gaan bij 'gi-gan-tisch' bod'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 18:59di 08-01-2019 om 18:59

Ajax laat David Neres alleen bij een 'gi-gan-tisch' bod gaan. Dat laat Ajax-watcher Freek Jansen van Voetbal International weten. Het Chinese Guangzhou Evergrande zag een bod van dertig miljoen resoluut geweigerd worden door Marc Overmars.

"Vanuit China hebben ze zich vorige week gemeld met een bod van dertig miljoen. Het is inmiddels bekend dat Ajax daar niet mee akkoord is gegaan", vertelt Jansen. "Iedere speler heeft z'n prijs en dat geldt ook voor Neres. Als er een bod komt dat voor Ajax absoluut niet te weigeren is, wordt er toch wel gehandeld."

"Ik merk hier aan de mensen binnen en rondom Ajax dat er echt een gi-gan-tisch bod moet komen willen ze Neres laten gaan. Hij is gewoon een heel belangrijke speler. Ajax is dit seizoen met een missie gestart. Na al die jaren zonder prijs..Ze doen nog mee om de landstitel, KNVB Beker en Champions League."

"Ze willen Neres gewoon niet kwijt. Als je logisch nadenkt..Ajax heeft het financieel goed voor elkaar, dus ze zitten niet verlegen om geld. Als je nu al dertig miljoen voor hem kan krijgen, dan moet het raar lopen wil hij over een half jaar niets meer waard zijn. Vanuit Ajax vinden ze het prima als het qua uitgaande transfers 1 februari is, maar qua inkomende transfers staat er nog wel een naam op het verlanglijstje." Jansen doelt op Diego Lainez, van wie het nog niet zeker is of hij daadwerkelijk naar Amsterdam komt.

Poll

Moet Ajax Neres laten gaan?

(22058 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 19:02
En zo hoort dat...iedereen binnenboord houden. Hebben iedereen nog hard genoeg nodig.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Gigantisch hard zelfs, volgens de laatste 2 titels. Is dat het hilarisch van 2019?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
jochempje +3687
dinsdag 8 januari 2019 om 20:35
Is er ook maar iemand die deze opmerking snapt?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
dinsdag 8 januari 2019 om 20:37
Zie VP bericht van 18:40.
Vind ik leuk
jochempje +3687
dinsdag 8 januari 2019 om 20:50
Wat hebben Robben en Van Dijk met Ajax/Neres te maken?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Tja
Vind ik leuk
jochempje +3687
dinsdag 8 januari 2019 om 21:58
Vertel, ik ben zeer benieuwd.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
dinsdag 8 januari 2019 om 22:17
Ik doelde alleen op het woord gigantisch dat in twee opvolgende titels werd gebruikt. Gigantisch bod op Neres en van Dijk bij een gigantische club.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:50
?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 00:53
Jochempie,
Zonder enige twijfel, helemaal niemand!
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1293
dinsdag 8 januari 2019 om 22:05
We kunnen hem verkopen met opbod ik bied blind €200,-
Vind ik leuk
Vakkie D +3972
woensdag 9 januari 2019 om 08:25
Dat heb je, leren ze een nieuw woord komt het overal terug
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
woensdag 9 januari 2019 om 09:43
Jij snapt me.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:02
Is wel de enige speler die snelheid heeft en kan passeren ook al is hij niet de meest gepolijste speler die Ajax heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:03
Ziyech passeert vrij aardig. Ook Frenkie gaat ze op snelheid voorbij. Poging 2 ouwe PSV hooligan
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Ziyech en Tadic die komen meer in de bal hebben weinig diepgang, dat wat Neres wel heeft op de vleugels.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:09
In de bal komen...Ik vind dit echt een geweldige uitdrukking.
Net als doordekken.
En hangend spelen.

Wie heeft deze termologie eigenlijk uitgevonden?
Vind ik leuk
Xienix +129
dinsdag 8 januari 2019 om 19:14
😂 hoe zou dat dan heten:
Naar de bal lopen,
De volgende speler stoppen,
Een ruimte positioneren🤪

Hoe klinkt dat in het veld😁
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:18
Ik houd niet van bullshitbingo...gewoon füssballen
Vind ik leuk
Enden +4422
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
Jij zou een goede trainer zijn.... jouw tips:
Neres, Neres, füssballen. Neres meer füssballen.
Nee tadic je moet füssballen.

Tijdens de rust: Mannen we moeten gewoon füssballen.

Tot slot mannen goed füssballen gespield.

Analisten vervolgens.
Die Frenkie moet toch volgende wedstrijd wat meer füssballen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:28
Ernst Happel zei niks anders...
En werd beschouwd als toptrainer
Vind ik leuk
Enden +4422
woensdag 9 januari 2019 om 13:44
Leuke opmerking maar is natuurlijk niet zo
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:11
Na de rust uit een ander vaatje tappen...….
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:13
Een flesje ook goed ?😉
Vind ik leuk
erikv78 +251
dinsdag 8 januari 2019 om 21:25
Dat doe je pas na de 2e helft
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
Een fantast?
🤔
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:20
Tegenwoordig moet alles een naam hebben.
Een goed draaiend team heeft aan een half woord genoeg
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 19:28
Ja, maar een goed draaiend team heeft daarvoor waarschijnlijk instructies gekregen om een goed draaiend team te worden.
Vind ik leuk
Stranger +5816
dinsdag 8 januari 2019 om 23:18
Maar als je het Ajax van de jaren 70 en jaren 90 pakt zouden ze toen ook die termologie gebruikt hebben?
En je kunt toch niet zeggen dat die slecht draaide.😊
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 23:28
Je wilt zeggen dat Cruijff heel simpel over voetbal praatte? En Van Gaal? :p
Vind ik leuk
Stranger +5816
dinsdag 8 januari 2019 om 23:38
Het is een verschil of je aan spelers iets uitlegt of als je het over een verloop van een wedstrijd hebt. Tactiek wordt tijdens trainingen en dan vooral in de voorbereiding bepaald en dan als het even kan met wat varianten.
Ik heb het idee dat de termen door verslaggevers en analisten verzonnen wordt om interessant te lijken.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 23:44
Dat zou me verbazen.
In de bal komen is toch gewoon een handige manier om die actie te omschrijven?
Doordekken toch ook?
Vind ik leuk
Stranger +5816
woensdag 9 januari 2019 om 08:49
Klopt wel maar vrij lopen en aanbieden is / was dat ook en er wordt hetzelfde mee bereikt ( als het goed is) een mannetje in scorings positie brengen.
Het zelfde als het door jagen op de bal.. nu heet het doordekken of vooruit verdedigen.
Het enige doel van alle termen is de bal zo snel mogelijk veroveren.
Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 10:21
Vrijlopen en aanbieden is iets heel anders dan in de bal komen volgens mij.
Net als jagen en doordekken.
Het zijn gewoon specifieke termen lijkt me.
Vind ik leuk
Stranger +5816
woensdag 9 januari 2019 om 12:08
Dat zou inderdaad kunnen.
Maar volgens mij is het niet meer dan af- en doorspeel mogelijkheden creëren .
Net als dat bij het doordekken je de tegenstander van een ploeggenoot overneemt die weg is door wat voor reden dan ook.
Maar ik denk dat we heel veel verschillende uitleg kunnen krijgen over verschillende termen. Ik zeg in ieder geval niet dat mijn idee de juiste is😊
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:08]
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
In de bal komen is toch gewoon dat als hij wordt gespeeld je niet als een zak hooi af staat te wachten en iemand ertussen kan komen?
Ik vind dat een handige term. Dat heb je in elk beroep toch wel?
Vind ik leuk
Stranger +5816
woensdag 9 januari 2019 om 15:06
O vroeger heette dat dan weer " he slome let is op' of vanaf de kant ' die dooie moeten ze wisselen'
Ik dacht altijd dat het om het aanbieden en vrij lopen van verschillende spelers was . Dat er altijd meerdere mogelijkheden waren tot afspelen en ook meteen het doorspelen van de bal.
Te ver doorgedacht , dank voor de uitleg.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 15:08
Haha ja klopt. Alleen als trainer is het lekker dat je specifiek kunt zeggen wat je bedoelt :p
Anders let zo'n slome op en komt ie nog niet in de bal.
Vind ik leuk
chicken +13048
dinsdag 8 januari 2019 om 19:28
Termologie....nog zo eentje ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
dinsdag 8 januari 2019 om 22:18
Trainers die er niets van kunnen maar het tegendeel willen bewijzen mgv interessante taal, daar trappen een hoop mensen in.
Vind ik leuk
Bergwag +979
woensdag 9 januari 2019 om 11:56
Drukkend schieten ook zo'n mooie
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
Dus omdat Tadic en Ziyech geen diepgang hebben kunnen ze niet passeren?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
Diepgang is naar voren rennen zonder bal.. en dan hopen dat je hem krijgt daarom wil bijna iedere bepalende speler de bal in de voet.. dan heb je de bal!!

De magische ronde ballon die door alle voetballers wordt aanbeden 🙏🏻
Vind ik leuk
Gizmo +3756
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Je hebt een tamelijk beperkt idee van een diepgaande speler !
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
dinsdag 8 januari 2019 om 22:20
Da's moeilijk, "naar voren rennen....."
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:33
Heb ik dat dan gezegd?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 19:38
Je zegt dat Neres de enige speler is met snelheid die kan passeren. Daar maak ik dan uit op dat Tadic en Ziyech bijvoorbeeld, dat niet kunnen.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:39
Ik doelde meer op snelheid
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 19:45
Wat op snelheid?
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:45
Spiegel verwoordt het perfect...
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
dinsdag 8 januari 2019 om 19:51
Je bent lekker duidelijk flappie. Iedereen begrijpt je direct...
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Stop nou maar met trollen. Antikunstgras.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
dinsdag 8 januari 2019 om 22:07
Trollen, ik help je..
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 20:01
Volgens mij ben jij het spoor bijster of je bent gewoon een pubertje die aan het trollen is.
Vind ik leuk
Spiegel +10296
dinsdag 8 januari 2019 om 19:43
Hij bedoeld denk ik dat Neres de enige speler is die, sinds het vertrek van Kluivert dan, vanaf de flanken diepgaat zonder bal, waardoor er een voorzet/ruimte/kans gecreëerd kan worden.

Ziyech en De Jong kunnen natuurlijk ook passeren, maar wat denk ik bedoeld wordt is: 1- op 1 je mannetje opzoeken en passeren en daar een schot of voorzet aan koppelen.

Dat beheersen Ziyech en De Jong een stuk minder dan Neres.

Jullie moeten is niet op elke slak zout leggen en alles maar als aanval op je cluppie opvatten, want in feite zegt hij helemaal niks verkeerds toch?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
Ik voel me nergens aangevallen en leg er zeker geen zout op. En dat "jullie"dat zint me al helemaal niet. Dat is pas een aanval, bovendien lekker generaliserend ook. Ik probeer gewoon een dialoog op te starten om te kijken hoever zijn kennis reikt want in dit geval roept hij maar wat imo. Dat jij dat ziet als een aanval is juist zo typerend. Hoe vaak horen "we" dat niet? Of is dat de welbekende arrogantie weer waar "iedereen" die Ajacied is van beticht wordt?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:59]
Vind ik leuk
Quareck +7223
dinsdag 8 januari 2019 om 20:17
Ongelooflijk, wat kun jij zeuren zeg!!!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 20:27
Lekker kort en goed onderbouwd ook!!!
Vind ik leuk
Quareck +7223
dinsdag 8 januari 2019 om 21:00
Hoezo kort? Lekker generaliserend voor mensen die minder lang zijn! En dat terwijl Ajax een dwerg als logo heeft! Dus je valt nu alle Ajacieden aan? En hoezo goed onderbouwd? Mensen die in een huis wonen met een minder sterke fundering zijn dus minderwaardig!?

Leuk hè, zo zoek jij ook achter elke boom een vijand.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 21:31
Ach gut een typo... Wie valt hier nou aan of zoekt hier nou? Wat voor jouw misschien zeuren of zeiken is kan voor een ander normaal zijn. Blijkbaar zat het zo diep bij je dat je er wat van moest zeggen. "Jullie" boertjes moeten elkaar ook verdedigen natuurlijk. volkomen begrijpelijk dus....
Vind ik leuk
Quareck +7223
dinsdag 8 januari 2019 om 21:37
Je snapt het echt niet? Laat dan maar, als je niet doorhebt dat ik doe wat jij doet is het triest gesteld met je. Sorry voor jou en je familie, sterkte!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 21:55
Snap het wel degelijk. Ik heb het over je eerste opmerking. Die raakt kant noch wal, daar haak ik op in. Sorry voor jou ook dat je niet begrijpt waar ik op doel. Sterkte met al je interpretaties en wijsheid ook voor je familie en blijf vooral veel uitroeptekens gebruiken. Het staat je goed.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:03
Frenkie en Ziyech geen diepgang? Jij kijkt te veel naar alleskunner Hendrix🤣
Vind ik leuk
Nuance +9997
dinsdag 8 januari 2019 om 19:34
Frenky doet en kan veel, maar niet mensen op snelheid passeren.
Vind ik leuk
Enden +4422
dinsdag 8 januari 2019 om 21:10
Neres heeft de meeste assists wanneer je niet kijkt naar vrije trappen of corners.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 01:17
Ik ben, als Ajacied zijnde, het anders volledig eens met Vamos7.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:03
De rest kan er inderdaad helemaal niets van....
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 19:05
Heb ik dat dan gezegd? Ik vind Ziyech ook zelf de beste speler van Ajax maar zie hem liever op 10.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:12
Ziyech op 10 is zo ongeveer het domste wat je doen kan.
Geweldige speler, dat zonder meer, maar hij legt een gezonde dosis risico in zijn spel.
En als je ergens geen risico wil is het op 10.
Balverlies lijdt tot druk op het middenveld en de verdediging.
Laat ie maar balverlies lijden op de flank...
Just my two cents.
Maar ja. Ik ben Hagenees en die kunnen niet voetballen.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 19:18
Voor iemand die niet kan voetballen zie je het wel goed 😉
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:18
Thanx
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
Dit heb jij perfect gezien!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
dinsdag 8 januari 2019 om 19:29
Je hebt er kijk op!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:02
Is dat bedrag niet gigantisch dan marc duck.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Tis inderdaad meer dan de hele stad Utrecht bij elkaar...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:05
Leg jij onder steen, of kom je nooit buiten.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:12
Met mark duck bedoel je mark van Bommel? Die heeft idd wel een beetje een kop als een eend! Een wc eend...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:15
Vind ik een knappe man. 🤪
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
Ben je er nooit geweest ofzo, Utrecht is wel een dure stad pik
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:13
Nee 30 miljoen euro is niet gigantisch voor Ajax! Klein voorbeeldje er komt al een bootje van minstens 65 miljoen euro naar Amsterdam varen rechtstreeks uit de UEFA haven! En dan nog al die miljoenen die ze bij Ajax hebben is 30 miljoen dus niet gigantisch voor Ajax 😏
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
Voor zo,n speler wel jens.
Vind ik leuk
Vooruit +140
dinsdag 8 januari 2019 om 22:27
Ondanks een zeer leuk bedrag op de bank leed Ajax op de exploitatie verlies. Dus ook voor Ajax is € 30 miljoen niet te versmaden.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
Marc Duck?
Voor mijn gevoel is Dagobert Overmars duidelijker, als je daarvoor gaat :p
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:17
Waar baseer je dat op keizer.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Geld, duck, ging je niet voor een Dagobert Duck verwijzing?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:21
Nee
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 19:23
Oh pardon. Waarom dan marc duck?
Vind ik leuk
Niels92 +30934
dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
Heeft niks met gierig zijn te maken. Ajax heeft voldoende geld achter de hand en doet nog op drie fronten mee, daarom geen spelers verkopen wanneer dat niet nodig is. Gewoon goed werk om nee te kunnen zeggen tegen 30 miljoen :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
Stond net hier in de krant.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
Ik zou een andere krant nemen :p
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:01
Nee de waarheid was die krant, die liegen niet toch????
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 20:03
Of was dat meteen de eerste leugen? :O
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:06
Dat zou kunnen keizer, dan zeg hem meteen op.kom er later op terug.
Vind ik leuk
Remko +365
dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
Ja maar er staat geen vervanger voor hem klaar.
Denk dat dit een spel is.
Zou ook zo niet weten wie zijn rol direct kan overnemen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:18
Maar € 30 miljoen dat zijn heelveel knaken remko. De loop her en der heus wel wat rond.
Vind ik leuk
Remko +365
dinsdag 8 januari 2019 om 21:25
😀 in alle eerlijkheid gaan al die bedragen mij te ver!100 mil 200 mil 85 en ga zo maar door maar de gek geeft ervoor.
30 mil voor neres vind ik ook veel, doet het goed bij ajax maar 30 is die in mijn ogen nog niet waard.
Zit er aan te denken dat het voor spelers als van basten van nistelrooy en seedorf en ga zo maar door niet eens betaald werd.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
Heel andere tijd, dit gaat nergens meer over. Wordt steeds gekker in voetballand.
Vind ik leuk
Remko +365
dinsdag 8 januari 2019 om 21:36
Kijk we willen allemaal dat onze clubs financieel gezond zijn, maar ben het met jou eens.
Zag net dat wober in de belangstelling staat van sevilla ben benieuwd wat daarvoor gevraagd wordt.
Markt wordt kapot gemaakt op deze manier en de meeste clubs kunnen daar niet aan meedoen zodat de verhoudingen in nederland en europa steeds groter worden.
Ik klink nu oud😀maar vroeger was het leuker!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:40
DAAR heb je helemaal gelijk in, worden de competities niet leuker op.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Moet raar lopen wil je over een half jaar niet meer krijgen aldus Freek Jansen.
Blessure en je krijgt nog niet eens bos wortelen.
Als Neres ook naar China wil gaan strik er omheen en weg.
Vind ik leuk
2cents +57503
dinsdag 8 januari 2019 om 19:59
Afgelopen zomer werd er ook al 30+ geboden. Nu weer.

Dat is dus redelijk stabiel. Als Ajax uit angst voor blessures ieder bod zou accepteren dan gedraag je je als een club die de betreffende bedragen nodig heeft om te overleven of zelfs verder te groeien. Ajax heeft dat beiden niet. Er is dus totaal geen urgentie Neres te laten gaan voor 30 miljoen.

Sterker nog, voor die 30 een Neres-Salaris haal je niemand terug die je net als Neres nu direct kunt opstellen en dat je er dan ook nog rendement van kunt verwachten.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
woensdag 9 januari 2019 om 14:35
Klopt helemaal wat je zegt, maar ik doel meer op het feit dat Neres kennelijk niet of nauwelijks in de plannen van Ten Hag voorkomt en dan is het een vrij behoorlijk bedrag wat je kunt vangen.
Blijft natuurlijk wel staan dat Neres zelf ook moet willen natuurlijk.
Vind ik leuk
2cents +57503
woensdag 9 januari 2019 om 14:41
Maar hoe kom je erbij dat hij niet of nauwelijks in de plannen van Ten Hag voorkomt? 5 van de 6 CL wedstrijden stond hij in de basis volgens mij.

Meer dan 1900 minuten gespeeld al dit seizoen. Dat is omgerekend ruim 21 keer 90 minuten. Daarmee bezet hij de 10e plek in de selectie.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
woensdag 9 januari 2019 om 14:48
was het woordje meer vergeten. Niet of nauwelijks meer voorkomt.
Laatste weken speelt hij beduidend minder en zit hij vaker op de bank dan hem lief is.
Vind ik leuk
2cents +57503
woensdag 9 januari 2019 om 15:04
Laatste wedstrijd kwam hij niet in actie. Die ervoor 90 minuten. Daarvoor 30 en de 6 daar weer voor speelde hij de hele wedstrijden.

Het gaat gewoon niet op hoor. Alleen tegen Utrecht kwam hij niet in actie in de laatste weken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Wat een luxe..
Even 30 miljoen voor een wisselspeler weigeren.
Vind ik leuk
Niels92 +30934
dinsdag 8 januari 2019 om 19:17
Dat is idd een luxe, een paar jaar geleden zou dat ondenkbaar zijn geweest :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:20
net als 50 voor Dolleberg
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Is zeker een luxe maar Neres is erg belangrijk voor ons en aangezien er een berg wedstrijden gespeeld moeten worden is het wel fijn een brede selectie te hebben. Buiten dat brengt Neres van de zomer hetzelfde zo niet meer op, mits natuurlijk geen zware blessure oploopt.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
woensdag 9 januari 2019 om 14:33
Yup dat dan weer wel.
Vind ik leuk
PoepWagen +1981
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Ik denk dat ze er veel spijt van krijgen als ze deze speler nu laten gaan.
Vind ik leuk
Olfie +5241
dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
Ik denk dat ze het niet zullen weten, van Neres hoor je dan weinig meer, en Ajax weet niet als iets mislukt of het daardoor komt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:04
Voor een bankzitter is het best Ping Ping .
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:05
We willen prijzen! En die zijn onbetaalbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:31
maar wel te koop??
Vind ik leuk
deltiaan +1332
dinsdag 8 januari 2019 om 19:05
vuile zakken vullers
Vind ik leuk
Niels92 +30934
dinsdag 8 januari 2019 om 19:48
Nee joh gewoon een geweldige situatie waar Ajax in zit, nee zeggen tegen 30 miljoen, doen ze goed bij Ajax :)
Vind ik leuk
Romarioo +486
dinsdag 8 januari 2019 om 19:06
2,50 euro is gigantisch genoeg denk ik
Vind ik leuk
pietprecies +9431
dinsdag 8 januari 2019 om 19:14
In jouw geval wel als je naar de snackbar gaat
Vind ik leuk
Romarioo +486
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
2,30 patat met 😉
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Patatje moeilijk!

Dat is een puntzakje friet met de mayo onderin :)
Vind ik leuk
Kuip +9080
dinsdag 8 januari 2019 om 19:07
Ik zou hem meteen verkopen voor dat bedrag. Het is een aardige speler maar geen wereldtop. Hij is niet eens een vaste waarde. Zeker als Lainez komt zou het dom zijn om Neres te behouden.
Vind ik leuk
Mari +10731
dinsdag 8 januari 2019 om 19:10
Lainez is voor volgend jaar
Vind ik leuk
Kuip +9080
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Als Lainez komt, is hij direct inzetbaar. Hij kan , net als Neres, zo nu en dan spelen. Zijn min of meer dezelfde type spelers, die vooral op de flank uit de voeten kunnen.
Neres zal het verschil niet maken tegen Real Madrid en voor de competitie is Ajax zonder Neres sterk genoeg.
Vind ik leuk
Jozef +40903
dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
Heb een uitgebreid filmpje van Lainez gezien en eerlijk gezegd deed hij me in niks aan Neres denken...
Vind ik leuk
Mari +10731
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Ajax doet dat niet meer. Afgekeken van Verbeek toen hij trainer was bij AZ.
In januari halen, laten acclimatiseren (verhuizen, woonruimte, oefenen) en dan klaar zijn voor nieuw seizoen of voorronde CL
Vind ik leuk
2cents +57503
dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
Ook als Lainez direct komt kun je niet direct het rendement van hem verwachten dat Neres wel heeft. Buiten dat is Netes helemaal ingespeeld, aanvallend én verdedigend.

Alles wat Lainez toevoegt zal meegenomen zijn. Maar daar op bouwen bij eventuele blessures bij Ziyech, Tadic of Van De Beek lijkt me een onnodig risico. Zo erg heb je die 30 miljoen niet nodig.

Komende zomer kun je he dan kijken of het wel kan.

Zo nu en dan spelen kan namelijk bij 1 blessure al álles spelen worden. Moet je dat vragen van een 18 jarige nieuweling met beperkte ervaring?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:07
Ik heb hier een heilbod van 2 meter..
Voldoende Mark?
Vind ik leuk
AFP +1141
dinsdag 8 januari 2019 om 19:09
Dortmund bood 33 miljoen, waarom nu voor 30 miljoen Neres verkopen aan rijke Chinezen ?
Vind ik leuk
Jozef +40903
dinsdag 8 januari 2019 om 19:31
Misschien omdat je die Chinezen mét Neres nooit zult treffen in de CL?
Vind ik leuk
AFP +1141
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Wat een rare vreemde vraag ?
Vind ik leuk
Jozef +40903
dinsdag 8 januari 2019 om 20:08
Niet te moeilijk denken. Als Neres dan toch gaat, dan heb ik liever dat hij niet naar een club gaat waar we tegen zouden kunnen spelen in de nabije toekomst. Ik vind Neres namelijk een prachtige speler die ik liever bij Ajax zie dan bij een tegenstander...
Vind ik leuk
AFP +1141
woensdag 9 januari 2019 om 00:48
Ach zo man.
Je hebt gelijk.
Ik zal hem wel missen als hij eventueel weg is. Thnx.
Vind ik leuk
Maxidi +3808
dinsdag 8 januari 2019 om 19:12
Da's Logisch
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:15
Uhm, 30 miljoen voor Neres dat IS "gi-gan-tisch". Leuk spelertje, niks bijzonders.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
dinsdag 8 januari 2019 om 19:15
Wat is gigantisch? 50M ofzo?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:48
Not for sale. Gigantisch genoeg?😎
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
dinsdag 8 januari 2019 om 20:51
Iedereen is te koop! Elke speler heeft een prijs
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:04
Neres is te goed. Sorry.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
dinsdag 8 januari 2019 om 21:08
Ok. Tikken we dat af. Neres blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:09
Precies. Jij snapt her. Neres wil nog even blijven omdat hij de winnende in de Galgenwaard wil maken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Nou, dan moet hij nog heeeeel lang blijven ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
Ja, maar... heel lang is niet leuk voor jullie. Dan maakt hij én volgend seizoen én het daarop volgend seizoen de winnende. Want eenmaal de winnende gemaakt, wil hij het uiteraard nog eens dunnetjes over doen. Dus ik vrees voor jullie,👀
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Ik waardeer je medeleven wel, moet ik zeggen. Ik vind het wel leuk om naar de grote Neres show te gaan jaar in jaar uit. Het is alleen niet zo'n ochtendmens. Die wedstrijden van 12:15 liggen hem nog niet zo. Verbeterpuntje blijf je houden ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:24
Nou, mooi. Hij heeft mij trouwens gewhatsappt dat hij vanaf volgend seizoen een ochtend en middag en avondmens is. De grote Neres show komt er aan. Zal ik alvast een grote teil pakken om jullie traantjes op te doen?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
dinsdag 8 januari 2019 om 21:27
Nee, laat de traantjes maar vloeien in de Kuip in plaats van een teiltje. Veel beter.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:30
Tsja, huilende Feyenoord kindjes die hun middelvinger opsteken. Zie ik ook wel zitten. En mannen die met hun snuifgedrag hun eigen vrouwtje belachelijk maken. Maar mag het beide ook?
Vind ik leuk
Jordaan +1217
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Stop nou maar, ik kan gewoon niet voorstellen dat Neres die nu in beeld is in Europa, in de CL o.a dat hij nu uit beeld wilt gaan naar China? In Europa ook meer beeld voor de Braziliaanse selectie wat zijn doel is. Kan me ook niet voorstellen dat zijn zaakwaarnemers deze carrière planning voor ogen hebben. Hij staat nog maar pas aan de vooravond van zijn carrière, naam maken in Europa en niet uit beeld gaan geraken in China.

Ik zie het gewoon niet gebeuren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:20]
Vind ik leuk
Bizzy +22386
dinsdag 8 januari 2019 om 19:20
Wil Neres nog voor Ajax spelen ? Oogt zo af en toe ongelukkig.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Neres verlengde 3 maanden geleden nog zijn contract.. die is echt niet ongelukkig, anders verleng je niet 🤔
Vind ik leuk
2cents +57503
dinsdag 8 januari 2019 om 20:06
Ik zie hem voortdurend lol maken op de video’s uit Amerika...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Dit dus.
Vind ik leuk
deltiaan +1332
dinsdag 8 januari 2019 om 19:22
als Neres slim is contrak gewoon uit dienen en dan zelf cechen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
Cechen ? 🤔
Vind ik leuk
Quareck +7223
dinsdag 8 januari 2019 om 20:21
Ja, na zijn contrak, snap je? 😊
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
Gaap! Dat zei ik dus direct toen ik dit bericht las. Neres gaat nooit en te nimmer naar china deze winter. Ook niet voor 40 miljoen.
Vind ik leuk
Gizmo +3756
dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
Ik hoop dat Ajax hem domweg niet laat gaan dit seizoen.

Ik zie hem graag voetballen, en hij heeft duidelijk een meerwaarde
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
Ajax moet Neres dan ook niet laten gaan. Topspeler, op de rechterflank het beste als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Gewoon niet verkopen, Neres moet ook (nog) helemaal niet naar China willen.
Vind ik leuk
Zazu +354
dinsdag 8 januari 2019 om 19:54
wild spelertje...meer is het niet..die verkocht ik al voor 3 miljoen als Overmars Bruto zijnde
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:08
Godzijdank ben jij dan ook geen directeur bij Ajax.
Vind ik leuk
-40 +1089
dinsdag 8 januari 2019 om 20:10
Lainez gaat nog spannend worden. Je weet als er zich een ex PSV-speler mee gaat bemoeien dat het lastig zal worden. De boerderij in Eindhoven is de primaire bron van anti Ajax/voetbal.
Vind ik leuk
Bocajuun +769
dinsdag 8 januari 2019 om 20:15
100 miljoen euro
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:19
Ik vind Neres een heel goede speler maar hoe kan hij nóg meer waard worden dan 30 mlj. als hij alleen maar op de bank zit 🤔🤷‍♂️. Want dat zit hij op het moment 😊!
Vind ik leuk
JurBen +10
dinsdag 8 januari 2019 om 20:20
Willen die geld wolven nog meer??
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:54
Jaloers jongen?
Vind ik leuk
JurBen +10
dinsdag 8 januari 2019 om 20:56
Nee hoor knulletje !
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:00
Kan mij haast niet voorstellen gezien jij voor NEC bent hoe is het daar in de kk divisie?
Vind ik leuk
JurBen +10
dinsdag 8 januari 2019 om 22:01
Gewoon goed......bij ons draait het echt niet om geld....of voetbal . Hahaha
Vind ik leuk
Het Brein +4532
dinsdag 8 januari 2019 om 20:23
De top 14 van je selectie moet je nooit in de winter laten gaan, als je voor de prijzen gaat..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:31
als Ajax de cl gaat winnen en dat kan zo maar gebeuren dan brengt die straks 65.000.000 op!
Vind ik leuk
Tismewat +163
dinsdag 8 januari 2019 om 20:35
Goh, wat een waardevol nieuwsbericht. Heeft ‘ie vast direct van Marc Overmars gehoord. Ben benieuwd wat tante Leen uit de kantine er over te zeggen heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:42
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
hollister +269
dinsdag 8 januari 2019 om 20:59
Ajax gaat pas denken als er minimaal 40 miljoen wordt betaald... bij 30 is de "winst" minimaal... want hij gaat zeker in een half jaar niet veel aan waarde verliezen.. bij 40 zou Ajax wel een prima deal hebben gesloten... dan wordt met gesloten beurzen aangetrokken : Lainez, Magallan, Traore en hopelijk misschien een talent als Shabani van Bayern en dan zijn weg Neres, Orejuela en Cassiera... zou prima deal zijn.
Vind ik leuk
Mo +11864
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
50 miljoen en geen cent minder.
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
dinsdag 8 januari 2019 om 21:47
Fa-ta Morga-na 😂
Vind ik leuk
Iefmeister +7921
dinsdag 8 januari 2019 om 22:06
Zwaar terecht dit. Voor 30 mag je hem echt nooit laten gaan.
Vind ik leuk
RJC1960 +140
woensdag 9 januari 2019 om 17:17
Ik bied 15 euro dat is toch gigantisch genoeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws