Bijna transfervrije Schwaab over toekomst bij PSV: We zijn in gesprek

Bijna transfervrije Schwaab over toekomst bij PSV: "We zijn in gesprek"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 06:45wo 09-01-2019 om 06:45

PSV wil het contract van Daniel Schwaab verlengen. De Eredivisie-koploper is momenteel in gesprek met de dertigjarige Duitser, wiens huidige verbintenis aan het einde van het seizoen afloopt.

"We zijn in gesprek", bevestigt Schwaab in De Telegraaf. De mandekker kwam in 2016 transfervrij over van VfB Stuttgart en is de laatste twee seizoenen onomstreden in het hart van de Eindhovense defensie. Hij hoopt zich deze jaargang voor de tweede keer op rij tot landskampioen te kronen met PSV, maar de voorsprong op Ajax bedraagt slechts twee punten.

"Dat zegt dus dat Ajax ook niet aan het slapen is", stelt Schwaab. "Of het een historische strijd wordt? Ik hoop het. Ik hoef geen cadeautjes te krijgen van Ajax. Het wordt belangrijk dat we meteen weer die punten halen." Hij ziet nog voldoende verbeterpunten. "We hebben wel wat wedstrijden gehad die heel close waren. Voetballend gezien kunnen we nog wel een stapje maken."

"Maar resultaten halen staat bovenaan", aldus Schwaab. "We zijn misschien nog wat constanter dan vorig seizoen. Als team hebben we in ons hoofd dat we echt wedstrijden willen winnen. Dat is heel belangrijk, het wordt namelijk ook een mentale strijd."

Poll

Moet PSV het contract van Schwaab verlengen?

(1240 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 9 januari 2019 om 06:50
Gewoon verlengen, en psv word gewoon kampioen. Geen twijfel over mogelijk.
Vind ik leuk
Jurm +1163
woensdag 9 januari 2019 om 07:12
Hoho Isimat onze backup is vertrokken;), dus hopelijk geen blessures.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2478
woensdag 9 januari 2019 om 07:17
“Geen twijfel mogelijk” nou nou wat een spierballen taal hahaha. Ajax heeft het gewoon in eigen hand hoor (PSV ook jammer genoeg!) moge de beste winnen!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:25
En dan Ajacieden arrogant noemen? De arrogantie komt dit seizoen echt uit Eindhoven. Zelfs nog na die CL flater nog steeds zo n grote mond.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2478
woensdag 9 januari 2019 om 08:31
Ach ja is het zelfde met de term lucky Ajax dat slaat ook al tijden nergens op! Bloemen bij de finish en de vaas staat in Amsterdam de aankomende jaren (nee dit is niet arrogant maar realistisch)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:50
Mha sommige doen af en toe wat arrogant. Mijn dat je de CL van psv een flater noemt, daar zit ook enige arrogantie in.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:18
Nee toch? Hoe noem jij 2 punten uit 6 wedstrijden? Zelfs Feyenoord pakte in het rampjaar 2017 nog 3 punten.
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 09:41
Een flater zou zijn als je elke wedstrijd finaal weggespeeld wordt. Dat is niet gebeurd, dus ik zie dit niet als een flater nee.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:54
Nee een flater is juist wanneer je niet wordt weggespeeld en nog steeds magertjes scoort. Ze hebben kansen gehad en niet genomen
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 09:56
Dus in jouw optiek kun je beter elke wedstrijd 10-0 op de broek krijgen en kansloos voor aap staan dan goed spel vertonen maar niet weten af te ronden? Of hoe heet het als je elke keer finaal van de mat getikt wordt?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:04
Waar heb ik dat gezegd? Wat ik zeg is dat een flater in deze situatie eerder van toepassing is wanneer je 'goed' speelt niet meer weet te renderen in wedstrijden waar meer had ingezeten. Met 10-0 verliezen is geen flater, omdat je er in de eerste plaats al niets te zoeken hebt. Flater is synoniem voor een blunder, een blunder is niet iets wat men maakt wanneer ze worden afgemaakt. Een blunder is iets wat in een situatie onnodig is en dat is zeker van toepassing op het spel en vooral de resultaten van PSV in de CL.
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
woensdag 9 januari 2019 om 13:53
Dus als dat ajax straks tegen real goed speelt maar toch eruit vliegen is het een flater
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:01
Als Ajax goed kan spelen maar geen duidelijke kansen weet af te maken dan beschouw ik dat als een flater, inderdaad. Ik ben dan de laatste die zegt, 'och, Real is zo een grote club, dus is het ok als je er van verliest'. Je weet wel, hetgeen alle PSV supporters hier hebben gezegd na alle wedstrijden in de poulefase.
Als Ajax wordt afgemaakt is Real inderdaad een maatje te groot en heeft Ajax verder niets te zoeken in de CL. Ik ben overigens ook van mening dat Ajax uit had moeten winnen van Bayern. Dat ze gelijk speelden maakt het dan net geen flater.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:07
Iedere pol voor een champions league wedstrijd van PSV gaf aan dat meer dan 70 procent van een overwinning uit ging (behalve barca uit die was 50-50) als je dan twee punten haalt heb je niet aan de verwachtingen voldaan lijkt me. Dus een flater geslagen voor de achterban.
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
woensdag 9 januari 2019 om 13:54
Nee hoor super trots op ons aller PSV
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:06
Dat kan en mag natuurlijk.
Ik ben ik trots op mijn ploeg ook al gingen ze voor promotie en staan ze 7de in de competitie op dit moment...
maar als ze te kort schieten benoem ik dat ook
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:49
Je moet kijken naar tegenstanders en spel. Dat zorgt ervoor dat je kan zeggen dat jer een prima capange hebt gedraait. Het was goed geweest wanneer je Europees overeinterd
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:09
Ik moet niets.. daar begint het leven mee!

Ik zal nog eens inkopieren wat ik eerder stel:
Iedere pol voor een champions league wedstrijd van PSV gaf aan dat meer dan 70 procent van een overwinning uit ging (behalve barca uit die was 50-50) als je dan twee punten haalt heb je niet aan de verwachtingen voldaan lijkt me. Dus een flater geslagen voor de achterban.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:09]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:55
Die polls zijn zijn niet heel erg precies. Aangezien iedereen op kan stemmen. Had elke psv'er gevraagt wat het zou worden. Dan hadden ze dat niet voorspelt, wel gehoopt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:03
Ontwijken, ontwijken, ontwijken... conclusie: teleurstellend
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:23
Oké? Ontwijken? Waarvan?
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 14:15
Ik kan je alvast verklappen dat die poll de verwachtingen waarschijnlijk niet perfect weerspiegelt. Ik heb daar ook weleens PSV ingevuld, terwijl ik die verwachting niet had. Het is voor de respondenten een weinig betekenende poll (je wint of verliest niets door het een of het andere in te vullen). Dus men kan eenvoudig gewoon invullen wat ze een leuk antwoord vinden ipv wat ze daadwerkelijk denken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 14:15]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:21
Je vult wat in maar mag er niet op ter verantwoording worden geroepen.. vreemde lui onder de rivieren. 🤪

Maar begrijp wel dat die polls niet 1 op 1 overeenkomen. Maar lees de grootspraak eronder ook maar eens terug. Als je vooraf zo hoog van de toren blaast is een evenaring van het slechtste resultaat van een Nederlandse club in de CL toch een flater? Ondanks de tegenstand.. Al die jaren dat bijvoorbeeld Ajax niet overwinterde omdat ze telkens zwaar hadden geloot werdt er ook afgerekend en gezegd dat het teleurstellend was.

Inmiddels zijn PSV- supporters net zo arrogant als Ajax-supporters maar kunnen ze nog niet zo goed omgaan met kritiek. Mijn advies: omarm deze!!
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 15:01
Ik vraag me bij die grootspraak soms wel eens af in hoeverre men dit serieus bedoelt, of het gewoon grappig vindt om te roepen dat PSV barca wel even zal oprollen. Een beetje hetzelfde als het benoemen van Dumfries tot greatest of all time. Ik kan me niet voorstellen dat een groot deel van de PSV fans overwintering wel even een zekerheidje vonden. Het had gekund, dat blijkt uit de wedstrijden die toch (mijns inziens verrassend) goed verliepen. Jammer is het dan zeker als de kansen niet gepakt worden, maar een flater vind ik het niet.

Ik ben het helaas met je eens dat buiten de grappen om de nodige PSV supporters in de comment sectie zich arrogant gedragen momenteel en het dan afdoen als realisme of zelfverzekerdheid wanneer ze daarop worden gewezen. Maar ik heb persoonlijk niet het idee dat ik daar bij hoor.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:48
Flater zou ook niet direct mijn woordkeuze zijn, maar ik snap wel wat er mee bedoeld wordt. Ik zou het teleurstellend noemen.

Overigens denk ik dat ook niet. Je komt over als iemand die zaken in breder perspectief kunt plaatsen. Respect daarvoor
Vind ik leuk
voebtalie +717
woensdag 9 januari 2019 om 09:50
Zelfs Feyenoord deed het beter en die hadden het record van minste punten ooit!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:16
Niet waar. Zowel PSV (2016-17) als Willem II (1999-2000) haalden eerder al minder punten (namelijk 2).
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 10:17]
Vind ik leuk
voebtalie +717
woensdag 9 januari 2019 om 10:24
Feyenoord had het record van 5 wedstrijden op rij verliezen in de cl. Toch eindigden ze op 3 punten. Beter dan psv dit seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:49
Niet altijd kijken naar resultaten...
Vind ik leuk
voebtalie +717
woensdag 9 januari 2019 om 10:53
Nee want resultaten zijn ondergeschikt in het voetbal. O.. wacht..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:10
Behalve als Ajax 4 jaar geen prijzen haalt, dan is resultaat wel belangrijk.. mooie feestneus ben jij. Zijn al die PSV-ers zo hypocriet?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:54
Je kan goed generaliseren. Maar als ajax 4 jaar geen kampioen wordt terwijl ze de beste selectie hebben en het meeste geldt. Dan is dat inderdaad niet goed. Psv heeft het in de CL waarin zij de minste selectie en het minste geld hebben naar behoren gedaan, dus dat kan je als 'prima', omschrijven. Dus valt mee hoe hypocriet. Je moet(zal je wel weer commentaar op hebben) naar de context kijken waarin gepresteerd wordt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:16
Ongelooflijk dat je niet inziet dat PSV gewoon niet kon meekomen in de CL. Tuurlijk het waren sterke teams maar de thuis wedstrijden had je gewoon 6 punten moeten pakken. Maar nee. PSV werd ook thuis gewoon weggespeeld. Alleen Inter uit speelden ze redelijk goed. En dan onlangs de wedstrijd tegen Feyenoord waar PSV in de eerste helft finaal werd weggespeeld. Of was je dat alweer vergeten?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:22
Oke, nu ga je allemaal dingen roepen om de feiten heen. Ik zeg alleen dat psv een prima Europese capange heeft gehad qua spel en strijd wat is geleverd. Dat ze qua punten niet konden meekomen, dat ziet iedereen.

Dan begin je opeen over feynoord te roepen, dat slaat nergens op, omdat het over de CL ging. Ze zijn verder de eerste helft overbluft door feyenoord als je dat wilt horen. Dus beetje vreemd dat je daarover begint....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:27
Ze konden dus niet meekomen. Punt!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:04
Hypocriet!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:24
Weinig discusie met jou te voeren dus. Jammer....
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:45
Je bent een hypocriet, maar ziet het niet!!

Ga toch weg met je drogredenen en je ‘jammer’..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:48
Grrrr
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 02:33
Brrr
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:08
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet. PSV als NL landskampioen is klaarblijkelijk de beste ploeg (qua statistieken dan) die NL kon leveren aan de CL, met daarachter Ajax. Dan doet het vermogen er niet echt toe toch? Je bent immers als beste uit de bus gekomen boven de tegenstander met meer geld, toch? Of heb je dan een heel jaar gemazzeld in de competitie (vaak genoeg wel) waardoor je eerste bent geworden en je eigenlijk niet goed genoeg bent voor de CL, of heb je gewoon slecht gepresteerd in de CL en ontbreekt het vele PSV supporters aan zelfreflectie (waarvan voor beide genoeg voorbeelden zijn te noemen). PSV heeft in de CL ondermaats gepresteerd terwijl er echt genoeg kansen waren op iig een verblijf in de EL.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:44
Geld tot er wel toe wat voor selectie je samen kan stellen. Alle teams in de CL hadden daardoor in de basis een betere selectie. En ben je op papier gewoon de nummer 4(weliswaar uit pot3). Er zijn wedstrijden geweest waarin je gewoon goed mee kon voetballen (inter 1e wedtrijd en barca 2e wedstrijd). In de andere wedstrijden waren lastig en worden wel resultaten behaalt. Heb je iets meer geluk in de westrijden dat je goed speelt en je gaat door, dat klopt. Maar dan was dat een goede prestatie geweest(3e), toch?

Dus nu wordt je 4e, ontzettend jammer. Maar je kan niet zeggen dat psv het slecht heeft gedaan(op resultaten na). Dus daarom daarom omschrijf ik het als prima. En meer ook niet, opzich niets geks lijkt me?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:53
Tis maar hoe je ernaar kijkt. In mijn optiek heeft PSV het laten liggen tegen vooral Inter, wat al lang niet meer top is. Tegen Tottenham hadden ze bij de voorsprong moeten doorzetten, maar dat is een taaie ploeg. Tegen Barca wordt het moeilijk. Dit alles neemt niet weg dat, als de kansen er zijn, er van geprofiteerd moet worden om te kunnen zeggen dat je het aardig hebt gedaan. Anders is het gewoon niets waard toch? Beetje net zoals als Ajax of PSV tweede wordt in de ED . Dan gaat men ook niet zeggen dat ze het een goede prestatie hebben neergezet. Waarom zouden we dat over PSV met een ondermaatse CL prestatie dan wel zeggen. Wat hier voor psv geldt ook voor Ajax hoor. Die hadden van Bayern moeten winnen uit en eigenlijk ook thuis met de voorsprong en nog een paar minuten op de klok. Tja dat ze doorzijn, maar het had beter gekund en gemoeten.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:00
In de eredivisie is een 2e plek inderdaad niet prima, voor beide ploegen niet. En psv heeft het laten liggen in de CL inderdaad. Ze hebben zeker kansen gehad, en daarom vond ik het nog wel prima. Kijk als je kansloos afgaat elke wedstrijd dan is het gewoon slecht. Prima is een stapje erboven. Maar zelf streef ik altijd naar meer dan prima. Verder is inter niet een topploeg maar zou alsnog kanshebber nummer 1 zijn in de eredivisie. Ze hebben gewoon individueel veel kwaliteit, en een wereldspits
Vind ik leuk
Sadilek +361
woensdag 9 januari 2019 om 13:34
Blablabla
Vind ik leuk
MeAgain +6834
woensdag 9 januari 2019 om 17:48
Wie uit Eindhoven heeft een grote mond dan? Wie is er arrogant? Jullie reageren op een fan van fc Utrecht.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:54
Wie niet
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:51
Hahahahahaha, mooi man en dan maar elke keer Ajax supporters arrogant noemen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:52]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:57
Ajax heeft alles in eigen hand, betere selectie en betere coach. Ajax gaat fluitend kampioen worden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:13
Dit hoor ik al jaren...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:38
Je vergeet een ding, PSV in 10 seizoenen ook maar slechts drie kampioenschappen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:50
dus?
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 13:07
Haha zielig zootje daar in utrecht
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:15
Thuis bij je.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 06:53
Velengen geen probleem, het is je gegund, het kampioensschap daarin tegen, dat dan weer niet!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2693
woensdag 9 januari 2019 om 06:55
Gewoon degelijke eredivisie verdediger dus contract verlengen
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 06:58
Met twee jaar verlengen als ik PSV was.
Vind ik leuk
Shelbourne +5322
woensdag 9 januari 2019 om 07:18
Ik vind het wel apart dat ze spreken over contractverlenging aangezien er geruchten zijn dat zijn familie niet kan aarden in Nederland
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
woensdag 9 januari 2019 om 07:37
Daar zal bij Schwaab ook de grootste twijfel zitten. En wellicht dat er inmiddels wat interesse uit Duitsland is. Er zijn genoeg clubs waar hij verdedigdnd prima mee kan. Ben benieuwd of we hem kunnen behouden. Heeft zich prima ontwikkeld tot een teamspeler en steunpilaar.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:11
Dat is een gerucht dat vorig jaar zomer even opspeelde. Toen werd gezegd dat hij dit seizoen nog vol zou maken en daarna zurück in Die Heimat zou verhuizen. Sindsdien hebben we daar helemaal niets meer van gehoord.

Dus wellicht is het gerucht ook niet meer dan dat: een gerucht zonder feitelijke basis.
Ik denk als hij daar serieus met PSV over in gesprek was, dat er deze winter al hard gezocht zou gaan worden naar een opvolger. En dat je dan niet Isimat nu al zou laten gaan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 08:12]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:00
Dacht net hetzelfde, Schwaab zal vermoedelijk wel positief zijn geweest, anders heb je toch een kleine uitdaging
Vind ik leuk
Shelbourne +5322
woensdag 9 januari 2019 om 11:06
Dat is niet het hele verhaal. Eind vorig jaar ontbrak hij enkele wedstrijden wegens privé problemen. Dat werd logischerwijs niet verder verduidelijkt maar her en der werd geopperd dat dit te maken had met zijn partner.

Ik las ook elders ook dat zijn vrouw naar verluid al zou zijn terug gekeerd naar Duitsland.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:10
Zou kunnen, misschien ook niet. Zolang het alleen maar geruchten zijn.

PSV zal intern wel op de hoogte zijn van de werkelijke wensen van Schwaab. Het aanbieden van een nieuw contract is maar om twee redenen logisch te noemen:
1. je hebt naar elkaar al de intentie uitgesproken om door te gaan;
2. je hebt een herenakkoord, waarbij een contract zorgt voor een afkoopsom in de zomer. Zonder dat dat de hoofdprijs hoeft te zijn.
Vind ik leuk
Shelbourne +5322
woensdag 9 januari 2019 om 11:16
Dat tweede zou onlogisch zijn, hij is transfervrij naar PSV gegaan. Schwaab is de club niks verschuldigd.

Een mogelijkheid is dat hij met een aanbieding van PSV in de hand sterker staat in de onderhandelingen richting een andere, Duitse, club.

Maar goed, dat is puur speculatie. Gezien de geruchtenstroom was ik uitgegaan van een vertrek van Schwaab in de zomer. Zeker met het bericht vanochtend van de interesse in Alvarez. Jammer, want na een zwak begin in Schwaab een hele degelijke verdediger gebleken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:36
Daarom noem ik het ook een herenakkoord. Schwaab is PSV niets verschuldigd, maar misschien wil hij wel meewerken aan een (gelimiteerde) transfersom. En jouw denkrichting kan daar prima bij passen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:24
De beste verdediger van nl
Vind ik leuk
De Liefhebber +10388
woensdag 9 januari 2019 om 07:41
Zo, dat goedje van gisteravond is nog niet helemaal uitgewerkt.....
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:22
Nee datis de realiteit
Vind ik leuk
De Liefhebber +10388
woensdag 9 januari 2019 om 10:19
Oké, dan heb je dus weinig verstand van voetbal. Kan natuurlijk...
Vind ik leuk
1313 +2858
woensdag 9 januari 2019 om 11:09
Als jij dit realiteit vind, dan is de realiteit serieus dat jij maar beter je account kan deleten!
Vind ik leuk
Donnygo +3440
woensdag 9 januari 2019 om 11:43
Gelukkig is jouw realiteit niet de echte realiteit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:48
Houden die Schwaab niet twijfelen .
Vind ik leuk
Bizzy +22381
woensdag 9 januari 2019 om 07:59
Niet verlengen. Psv moet de defensie upgraden. Uit eindelijk moet een CL waardig elftal staan. Schwaab en Viergever komen tekort.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:13
Wel verlengen. Zelfs al haal je een 'upgrade' dan zou het toch prima zijn om iemand als Schwaab nog een seizoen als vaste stand-in beschikbaar te hebben?
Vind ik leuk
Bizzy +22381
woensdag 9 januari 2019 om 08:40
Of je schuift Obispo door naar Psv 1 als backup.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:42
Persoonlijk vind ik dat Obispo onderhand een kans in het elftal moet krijgen. Maar begin me er bij neer te leggen dat Van Bommel het niet in die jongen ziet zitten.

Dus misschien moet Obispo maar gewoon zijn conclusies trekken en zijn loopbaan elders een kickstart geven. Zou wel erg jammer zijn.
Vind ik leuk
Bizzy +22381
woensdag 9 januari 2019 om 09:17
Psv heeft niet echt geluk gehad met het opleiden van verdedigers. Het niet doorschuiven van Obispo zou dus jammer zijn.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28379
woensdag 9 januari 2019 om 09:43
Is Obispo niet doorgeschoven na het vertrek van Isimat?
Vind ik leuk
Bizzy +22381
woensdag 9 januari 2019 om 09:49
Niet dat ik weet. Obispo maakte alleen tijdens het verloren bekerduel met RKC Waalwijk minuten bij PSV 1. Een wedstrijd om snel te vergeten :)
Vind ik leuk
Come on Utreg +28379
woensdag 9 januari 2019 om 10:20
Snap ik! Misschien komt er nog een konijn uit de hoge hoed deze transferwindow. Spoeling is wel dun achterin bij PSV na vertrek Isimat. Of wellicht dat Obispo alsnog doorschuift.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:09
2e beste verdediger na de Ligt. Goeie zaak!!
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 09:42
Waar ik het in het begin nog niet zo wist met Schwaab mag ik nu wel zeggen dat ik hem vrijwel constant erg sterk vind spelen. Valt niet op, maar dat betekent dus ook dat hij weinig fouten maakt en dat is voor een verdediger toch cruciaal.
Vind ik leuk
Pancev +740
woensdag 9 januari 2019 om 09:43
Terug naar die Schwaben?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:51
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier....>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
Mari +10724
woensdag 9 januari 2019 om 10:38
Psv hoeft niet bang te zijn voor.concurrentie
Vind ik leuk
Cookee +11801
woensdag 9 januari 2019 om 19:31
Ze proberen het bovenin spannend te maken. Onzin.
Gaat gewoon om dat ene potje.
Zie echt geen club meer winnen van Ajax of PSV... nou vooruit 1.
Onderin is het elke week tongbijten, billenknijpen, klokkijken en zenuwlijden.
Jammer dat de top het geld niet beter verdelen dan werd het wat spannender.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws