Ribéry lijkt te vertrekken bij Bayern München: 'Waarschijnlijk laatste seizoen''

Ribéry lijkt te vertrekken bij Bayern München: 'Waarschijnlijk laatste seizoen''

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 11:43wo 09-01-2019 om 11:43

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 12:24wo 09-01-2019 om 12:24

Franck Ribéry is waarschijnlijk aan zijn laatste jaar bezig bij Bayern München. Dat heeft technisch directeur Hasan Salihamidzic laten weten tijdens een persronde in Qatar. Hij ging verder in op potentiële versterkingen voor het nieuwe seizoen. 

"Het wordt waarschijnlijk het laatste jaar van Franck bij onze club. We laten het hierbij", tekent BILD op uit de mond van Salihamidzic. De Fransman kwam eerder deze week nog negatief in het nieuws, omdat hij veel kritiek ontving op een foto waarop hij stond met een 'gouden steak'. Ribéry verviel na de reacties in een scheldkannonade op Instagram, waarvoor hij een boete ontving van Bayern München.

Versterkingen
Bayern is verder druk bezig om de selectie voor volgend seizoen op peil te krijgen. Der Rekordmeister wil James Rodriguez graag voor de club behouden. "We voeren veel gesprekken", stelt Salihamidzic. "Hij moet zich op zijn gemak voelen om topprestaties te leveren. We doen er alles aan om hem te behouden, want we weten hoe belangrijk hij voor ons kan zijn. We hebben tijd om te beslissen." Ook lijkt Bayern er alles aan te doen om Callum Hudson-Odoi (Chelsea) binnen te halen. "Hij is een zeer interessante speler. Hij is snel en heeft een goede dribbel. Hij zou heel goed passen binnen ons team."

Verder houdt Bayern ook de verrichtingen van Atlético Madrid-speler Lucas Hernandez in de gaten. "Dat is een zeer interessante speler", erekent Salihamidzic. De interesse is echter nog niet concreet: "We moeten kijken wat er mogelijk is."

Poll

Een goede keus van Bayern om Ribery te laten gaan?

(373 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +12512
woensdag 9 januari 2019 om 11:45
Die gaat in Dubai voetballen
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2842
woensdag 9 januari 2019 om 11:51
Was mijn eerste gedachte ook na het lezen dat die persco in Qatar was:
laat hem nou maar meteen lekker daar, want daar zal hij toch wel eindigen.
Vind ik leuk
|Ajax| +1265
woensdag 9 januari 2019 om 11:46
Even nog cashen in Azië dan met pensioen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7898
woensdag 9 januari 2019 om 11:46
Ribery naar ajax
Robben naar psv
Vind ik leuk
ruud wubbers +18730
woensdag 9 januari 2019 om 11:56
Dan heeft PSV toch de betere deal.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7898
woensdag 9 januari 2019 om 12:00
Dat mag 👍
Vind ik leuk
Excelsior +1416
woensdag 9 januari 2019 om 11:46
Ook voor Bayern breekt er nu een nieuwe tijd aan zonder Robben en Ribery. Nu denk ik dat Bayern dit wil kan opvangen.
Vind ik leuk
Tsubamba +1523
woensdag 9 januari 2019 om 12:19
Hahaha zou het? Ik denk namelijk dat ze het niet gaan proberen op te vangen en zo gewoon een subtopper in Duitsland gaan worden...
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
Excelsior +1416
woensdag 9 januari 2019 om 12:52
Ribery en Robben zijn niet meer zo belangrijk als een Ronaldo bij Real was. Daarom denk ik dat Bayern dit verlies best makkelijk kan opvangen en zou het helaas met afstand de grootste blijven.
Vind ik leuk
Tsubamba +1523
woensdag 9 januari 2019 om 13:05
omg....................................
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:00
De grootste club van de wereld een subtopper?
Waar leef jij?
Vind ik leuk
Tsubamba +1523
woensdag 9 januari 2019 om 13:05
Als je goed leest, dan snap je hoe ik het bedoel......
Het is natuurlijk best een beetje open deuren intrappen als je gaat reageren dat je denkt dat Bayern dit gaat proberen op te vangen... Dus een vrij nutteloze opmerking waar niemand wat mee kan
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:45
Vind eerder jouw opmerking nutteloos en al helemaal niet grappig 😉
Vind ik leuk
Tsubamba +1523
woensdag 9 januari 2019 om 16:09
Dat mag hoor,
Is ook niet perse bedoeld om grappig te doen, meer om aan te geven hoe dom het zou overkomen als Bayern geen vervangers voor hun belangrijke spelers zouden aantrekken....
En laat die knipoog ook maar achterwege, als je het toch niet grappig vind, daar kan ik niks mee...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:49
Pak je pillen man!
Vind ik leuk
Tsubamba +1523
donderdag 10 januari 2019 om 08:36
En welke pillen zou ik moeten pakken?
Vind ik leuk
Dudge +32
woensdag 9 januari 2019 om 11:47
Bouwen aan een nieuw en jonger Bayern, werd wel eens tijd voor een grote schoonmaak! Helaas dat groot verdienende zo lang bij de club houden dat er niks meer aan te verdienen valt, maar wel netjes van de club!
Vind ik leuk
Donnygo +3339
woensdag 9 januari 2019 om 11:50
Samen naar Ajax, krijg je een paar wedstrijdjes rust in ED en beker en als het moet stelt Ajax gewoon dit op voorin ;)

Dolberg
Ribery-Tadic- Robben

Vind ik leuk
NumbTen +187
woensdag 9 januari 2019 om 13:04
Tip: Koop Fifa of football manager dan kan je je fantasieën waar maken ;)
Vind ik leuk
Dudge +32
woensdag 9 januari 2019 om 16:21
Waarschijnlijk wordt dat nog vrij lastig, in die spellen worden spelers alleen meer en meer waard
Vind ik leuk
NumbTen +187
woensdag 9 januari 2019 om 17:07
In fifa kan alles dat is niet zo realistisch allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:51
Bayern zal net als Real moeten vernieuwen en verjongen. Gaat ze allebei flink wat kosten met de huidige transfermarkt bedragen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:27
Mooie carrière gehad nog ff wat mee pakken in China ????
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:57
Lozen die proleet.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:48
Het gaat om Ribery. Waarom dan een foto van een Niet-Ribery plaatsen?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:48
Ja vond ik ook vreemd, dit betreft de technisch directeur v Bayern
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:09
Dit dus.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:41
Die foto bedoel ik, dat is nl Hasan Salihamidžić
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Klopt. Alleen feitelijk gaat het over Ribery. Salihamidzic komt er natuurlijk wel in voor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws