'City, PSG en Barcelona strijden om handtekening van Valencia-middenvelder'

    'City, PSG en Barcelona strijden om handtekening van Valencia-middenvelder'

    Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 16:12wo 09-01-2019 om 16:12

    Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 16:55wo 09-01-2019 om 16:55

    Carlos Soler staat in de belangstelling van zowel Manchester City, Paris Saint-Germain als Barcelona. Dat meldt het Spaanse AS. De middenvelder van Valencia wordt gezien als een groot talent en alle drie de topclubs azen dan ook op zijn handtekening.

    De 22-jarige Soler, die al zijn hele voetballeven bij Valencia onder contract staat, zou volgens AS bij Paris Saint-Germain de opvolger moeten worden van Adrien Rabiot. De Fransman heeft een aflopend contract bij PSG en het lijkt zeker dat Rabiot die kans aan zal grijpen om gratis de deur uit te lopen bij de Parijzenaars.

    City-trainer Josep Guardiola zou Soler echter ook graag aan zijn selectie willen toevoegen, schrijft de krant. Het vertrek van Brahim Diaz naar Real Madrid zou een kans zijn voor het talent uit de Spaanse sinaasappelstad om zich voor Guardiola te bewijzen.

    Ook Barcelona heeft zijn pijlen gericht op Soler, die door de Catalanen wordt ingeschat als één van de talentvolste middenvelders van dit moment. Valencia wil echter niet zomaar meewerken aan een transfer, waardoor geïnteresseerde clubs de contractuele afkoopsom van tachtig miljoen euro zouden moeten betalen om Soler los te weken.

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +8915
    woensdag 9 januari 2019 om 16:18
    Frenkie is 5 miljoen goedkoper.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:25
    Die 75 miljoen is per lichaamsdeel.
    Aan jou de taak om uit te rekenen hoeveel dat is en voor welk bedrag onze God deze zomer weggaat.
    Vind ik leuk
    michelhx +4004
    woensdag 9 januari 2019 om 16:33
    Als lichaamsdeel worden aangemerkt: hoofd, romp, armen (met de handen en vingers) en benen (met de voeten en tenen). Dus tel uit je winst.

    Dan zou ik als deze clubs zijnde ook voor Soler kiezen.
    Vind ik leuk
    Mari +10615
    woensdag 9 januari 2019 om 16:55
    Telt je pik niet mee
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:01
    Voor Mikky wel.
    Vind ik leuk
    michelhx +4004
    woensdag 9 januari 2019 om 17:03
    Voor mij persoonlijk wel. Volgens Wikipedia niet. :)
    Vind ik leuk
    Bizzy +22301
    woensdag 9 januari 2019 om 16:58
    Min of meer gelijkwaardige spelers. Natuurlijk krijgt die Spanjaard de voorkeur.
    Vind ik leuk
    Futre +3643
    woensdag 9 januari 2019 om 17:06
    Soler heeft het al langer op een hoger niveau laten zien. Frenkie moet alles nog bewijzen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28343
    woensdag 9 januari 2019 om 16:19
    80M voor een talentvolle middenvelder van Valencia. Als of het niks is..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:19]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6919
    woensdag 9 januari 2019 om 16:25
    Soler is echt een goede voetballer, tachtig miljoen is een relatief schijntje.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28343
    woensdag 9 januari 2019 om 16:31
    Prima speler inderdaad, maar 80M? Heeft zich wel bewezen in een topcompetitie. Dat heeft hij voor op Frenkie de Jong. Maar 80M voor een middenvelder van een Spaanse subtopper blijft veel geld!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:38
    Die Spaanse subtopper zou in de Eredivisie gewoon fluitend kampioen worden.
    Zo vreemd is dit allemaal niet.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28343
    woensdag 9 januari 2019 om 17:02
    Dat is een ander verhaal..
    Vind ik leuk
    tryuiyty +53
    woensdag 9 januari 2019 om 22:38
    Valencia zou echt niet fluitend kampioen worden. Zeker dit seizoen niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 21:40
    Tsja, voetbalwereld is al geruime tijd ziek. Niets nieuws onder de zon toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:19
    Frenky is beter!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +3156
    woensdag 9 januari 2019 om 16:20
    Ajax heeft ook 6 miljoen geboden schijnt.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 16:23
    Dan is het openingsbod van Ajax wel erg hoog.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:32
    Voel weer een frenkie topic aankomen
    Vind ik leuk
    stratumseind +184664
    woensdag 9 januari 2019 om 16:56
    Nu frenkie weer in zak en as ....het zit ze niet mee daar
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1533
    woensdag 9 januari 2019 om 17:04
    Man man weer een topic over Frenkie zometeen....

    "Mocht Solar naar PSG of Barca gaan kan dat wel eens gevolgen hebben voor de transfer van Frenkie de Jong. Diverse media melden namelijk dat Frenkie de Jong op het lijstje staat van Barcelona, PSG, Manchester City en Trabzonspor"
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:26
    Pcies
    Vind ik leuk
    Lamzia +119
    woensdag 9 januari 2019 om 19:31
    Niet doen, kijk hoe het met alex hunter verlopen is.
    Hoop dat hij van zijn situatie leert
    Vind ik leuk
    Malaga036 +298
    woensdag 9 januari 2019 om 19:57
    Goede speler! Die Parejo is ook een geweldige speler!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws