Van Persie: 'Gio ligt niet wakker van zo'n stukje, het hoort bij het circus'

Van Persie: 'Gio ligt niet wakker van zo'n stukje, het hoort bij het circus'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 16:25wo 09-01-2019 om 16:25

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 16:57wo 09-01-2019 om 16:57

Robin van Persie trekt zich weinig aan van de berichtgeving over Giovanni van Bronckhorst. Een vertrek zou volgens het Algemeen Dagblad onvermijdelijk zijn voor de trainer van Feyenoord, maar de aanvalsleider van de Rotterdammers denkt daar anders over.

De krant stelt dat Van Bronckhorst vanwege de tegenvallende resultaten van Feyenoord het veld zou moeten ruimen. Van Persie kan weinig met die berichtgeving. "En ik denk Gio ook niet", zegt de Feyenoord-routinier tegen RTV Rijnmond. "Hij heeft bij Glasgow gespeeld, Barcelona, Arsenal, in Oranje. Hij ligt hier niet wakker van."

"Iedereen mag zijn mening geven", vervolgt Van Persie. "Dat maakt het spel ook mooi. Het geeft een bepaalde druk. Het hoort bij het circus. Ik zelf lig ook niet wakker van zo’n stukje (het desbetreffende stuk in het Algemeen Dagblad, red.)"

Toch vindt ook Van Persie dat de resultaten van de Stadionclub tegenvallen. "Het is hoe het is. We kunnen uren praten over hoe anders het had moeten zijn, of hoe we hoopten dat het zou zijn. Vier punten los op de eerste plek, maar zo is het niet. Dit is hoe het is en in deze situatie moeten wij het maximale eruit halen. Ik kan het niet mooier of slechter maken."

Poll

Moet Feyenoord verder met Van Bronckhorst?

(5297 stemmen)

Plaats een reactie

De fries +2037
woensdag 9 januari 2019 om 16:30
Redelijk groot artikel zonder nieuwswaarde.. knap
Vind ik leuk
Blindsy +18713
woensdag 9 januari 2019 om 18:04
Beetje zoals de meeste Frenkie-berichtjes?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5393
woensdag 9 januari 2019 om 16:32
Speciaal voor die AD-stukjes schrijver gaat Van Geel gewoon Kazim terughalen
Vind ik leuk
J Kiprich +18990
woensdag 9 januari 2019 om 16:46
De hamvraag is dan natuurlijk, in welke functie?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5393
woensdag 9 januari 2019 om 16:48
Ja, dat is makkelijk.
Persvoorlichter natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:53
kunnen ze beter die gekke irakees uit de Golfoorlog halen. die wist te vertellen dat de zon scheen terwijl het achter hem plensde..
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5393
woensdag 9 januari 2019 om 16:57
dat kan makkelijker.
Gewoon een willekeurige politicus van de "gevestigde" partijen binnen halen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Rutte bij een voetbalclub....moet er niet aan denken!
Vind ik leuk
Olfie +5623
woensdag 9 januari 2019 om 16:49
Als trainer/coach
Vind ik leuk
Blindsy +18713
woensdag 9 januari 2019 om 18:07
Wordt wel n dure grap. Heeft pas n paar dagen terug n transfer binnen Mexico gemaakt naar CD Veracruz.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1054
woensdag 9 januari 2019 om 16:35
Kortom: Gio ligt er waarschijnlijk wakker van.
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
woensdag 9 januari 2019 om 16:38
De prestaties van het AD valt ook structureel tegen. Misschien kunnen zij de eer aan zichzelf houden en gewoon stoppen.
Vind ik leuk
Hast58 +914
woensdag 9 januari 2019 om 16:42
Gemakkelijk voor een ander praten. Dat deed dominee Kuyt ook zo graag.
Vind ik leuk
Futre +4886
woensdag 9 januari 2019 om 17:11
“De aanvalsleider van de Rotterdammers”....Als ik niet zoveel sympathie voor Feyenoord had dan zou ik keihard lachen.
Vind ik leuk
voorstopper +1123
woensdag 9 januari 2019 om 17:14
Feyenoord staat 3e en dat is toch geen schande?

Met een andere coach zal het denk ik niet beter gaan.

Feyenoord moet gewoon zijn plaats kennen op dit moment.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
woensdag 9 januari 2019 om 17:32
Gio is klaar bij feyenoord, en dat is niet erg. Hij heeft heel veel voor de club betekend, en daar zijn we hem dankbaar voor.

tijd voor wat anders.
Vind ik leuk
Blindsy +18713
woensdag 9 januari 2019 om 18:02
Hij hoeft er ook niet wakker van te liggen. Als hij er maar conclusies aan verbindt.
Vind ik leuk
Cookee +12663
woensdag 9 januari 2019 om 19:08
Niks mis met 3e zijn als je dat haalt.
Er zijn 38 clubs in dit land die zielsgelukkig zouden zijn,
er staan maar 2 boven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws