Moeizame zoektocht voor De Graafschap: 'Dat was een fikse tegenvaller voor ons'

Moeizame zoektocht voor De Graafschap: 'Dat was een fikse tegenvaller voor ons'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 17:01wo 09-01-2019 om 17:01

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 17:03wo 09-01-2019 om 17:03

De Graafschap heeft alle moeite om nieuwe spelers toe te voegen aan de selectie. De Superboeren willen dolgraag een nieuwe spits, maar de blessure die Utrecht-aanvaller Cyriel Dessers opliep gooide roet in het eten voor de club uit Doetinchem.

Dessers stond op de nominatie om op huurbasis naar De Graafschap te vertrekken, maar de spits raakte geblesseerd. "Dat was een spits die we echt wilden hebben, dus dat was wel een tik", zegt technisch manager Peter Hofstede tegen het clubkanaal. "Hij had kwaliteit genoeg. Als hij dan geblesseerd raakt in de laatste minuut van een wedstrijd is dat een fikse tegenvaller, ook omdat een andere spits ook al afzegde."

"We zoeken spelers met meer kwaliteit dan we in de selectie hebben, maar die kunnen vaak ook ergens anders spelen", vervolgt Hofstede. "Die hebben het eredivisie-niveau. Die spelers zullen dan kiezen voor de club waar ze de meeste sportieve uitdaging denken te vinden. Ze willen niet altijd tegen degradatie vechten, waar wij nu wel staan. Daar lopen we tegenaan."

Lees ook: Fors transferpotje voor De Graafschap: 'Maar moeilijk om spelers te overtuigen'

Plaats een reactie

FCG1971 +4740
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Sjezus, hoevaak is dit artikel al geplaatst hier.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:20
Dit dus.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
En nepgras
Vind ik leuk
Wally g +563
woensdag 9 januari 2019 om 17:11
Het enigste wat nep is ben jij
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:15
Lekker degraderen niks in de eredivisie te zoeken
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
woensdag 9 januari 2019 om 17:17
Ga jij Sjaak Swart even kietelen man.
Vind ik leuk
Wally g +563
woensdag 9 januari 2019 om 23:16
Nee kan hij niet kleuters mogen niet bij sjaak komen 🤡
[Reactie gewijzigd op zaterdag 2 maart 2019 om 20:55]
Vind ik leuk
Eimersweide +9196
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Krijgen we nu elke dag deze klaagzang van Hofstede, VP? Ik lees dit artikel nu al de hele week
Vind ik leuk
Donnygo +4938
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Wel lullig van Dressers hij had ook gewoon nee kunnen zeggen ;)

Dat is klote ze grepen ook al naast De Leeuw en de 3e optie een Boere zal ze ook niet vooruit helpen ben ik bang.

Cassiera maar proberen bij Ajax als je toch wanhopig opzoek bent.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:48
Als je maar 5 ton max kan besteden lijkt me Cassiera met 1,2 miljoen salaris geen optie 😂
Vind ik leuk
Donnygo +4938
woensdag 9 januari 2019 om 17:59
Kan ook dat Ajax nog een deel van het salaris betaald.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:15
Cassiera gaat lekker zijn geluk zoeken in het buitenland en Ajax heeft die investering ruim terug gekregen met de transfer van Sanchez naar Tottenham.

Die jongen was al dood ongelukkig in Groningen, laat staat dat die jongen naar de achterhoek moet
Vind ik leuk
Donnygo +4938
donderdag 10 januari 2019 om 10:52
In de achterhoek is het een stuk beter te vertoeven dan in Groningen dus wie weet komt jiust wel tot leven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:57
Nou nou Groningen studentenstad bruisend nachtleven of de achterhoek waar je niemand kan verstaan en waar de lampen om 22 uur uit gaan
Vind ik leuk
Donnygo +4938
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
Dat je niemand kan verstaan ligt dan toch puur aan jouw oren of verstand van de Nederlandse taal.

Het is in een cafe beter uit te houden met mensen die hun geld verdienen door had te werken dan met die studentjes met een rollende r en die denken dat ze meer zijn omdat pappie en mammie wat centjes hebben.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 9 januari 2019 om 17:25
Ik denk dat De Graafschap zich niet gaat handhaven.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
woensdag 9 januari 2019 om 17:27
Cassierra
Vind ik leuk
Humberto01 +879
woensdag 9 januari 2019 om 17:31
Je zal maar Vincent Vermeij zijn, je wil graag weg bij Heracles, omdat je niet aan spelen komt, en vervolgens lees je de klaagzang van deze man. Ik zou mijn middelvinger opsteken als ze alsnog komen. Hij is gewoon 4e keus! Hij is niets minder dan Boere en Dessers.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
Smithsonian +43260
woensdag 9 januari 2019 om 17:38
Waarom laat je hem die oefenwedstrijd dan nog spelen..
Tsja...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:46
Hofstede...als Dessers echt die kwaliteiten heeft die jij denkt te hebben, waarom kan hij het niveau Utrecht dan niet aan en zit hij wekelijks op de bank zijn centen binnen te harken!
Vind ik leuk
Wally g +563
woensdag 9 januari 2019 om 17:55
Niet elke club heeft de zelfde stijl van spelen had eigenlijk verwacht dat je dat zelf ook wel door had maar je bent mooit te oud om te leren
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:31
In dat promotie jaar speelde NAC aanvallend...toen schopte hij de ene naar de andere erin...Ja kan van De Graafschap alles zeggen, behalve dat ze aanvallend spelen 😂 met 14 goals voor en 43 tegen 😁
Vind ik leuk
Wally g +563
woensdag 9 januari 2019 om 20:17
Als je een beetje opgelet had zonder zo maar wat te roepen Henk heeft van alles geprobeerd verdedigend aanvallend Maartje naam doet je eer aan zo maar wat roepen zonder maar iets te weten !
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:30
Henkie de volksmenner kan doen met dat spelersmateriaal wat hij wilt...al gaan ze de hele dag de ballenbak in ...het is niets en zal niets worden zoals je de eerste comp helft hebt kunnen zien
Vind ik leuk
Wally g +563
woensdag 9 januari 2019 om 23:12
Klopt maar als je kwa spelers niks beters hebt moet je toch doen met wat je hebt
Vind ik leuk
Cookee +12688
woensdag 9 januari 2019 om 18:21
Mee eens, Dessers was 1e Div-speler, die faalt bij Utrecht, betekent niet dat hij dan een meerwaarde voor Graafschap is toch? Die komen zelf uit de 1e div.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws