'Champions League-duels met Ajax nog niet in gevaar voor geblesseerde Courtois'

'Champions League-duels met Ajax nog niet in gevaar voor geblesseerde Courtois'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 17:27wo 09-01-2019 om 17:27

Real Madrid kan voorlopig niet beschikken over Thibaut Courtois. De Belgische doelman van De Koninklijke heeft een heupblessure opgelopen, waardoor hij in ieder geval het tweeluik met Leganes zal moeten missen.

Op de eigen website maakt Real bekend dat het om een heupblessure gaat, maar het blijft onduidelijk hoe lang Courtois uit de roulatie zal zijn. Het Belgische Sporza meldt dat de doelman waarschijnlijk twee weken buitenspel staat. De duels tegen Ajax in de achtste finales van de Champions League lijken dus niet in gevaar te komen voor Courtois.

Wat wel zeker is is dat Courtois het bekertweeluik met Leganes aan zich voorbij moet laten gaan. Tussendoor speelt De Koninklijke in de competitie tegen Real Betis. De hoop is dat Courtois op 19 januari zijn rentree kan maken in het thuisduel tegen Sevilla. De uitbeurt in Andalusië werd door Real immers met 3-0 verloren.

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 17:29
Al die blessures bij Real is geen toeval meer, ze durven gewoonweg niet meer tegen Ajax te spelen. 😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:31
Navas is ook geen verkeerde tweede keeper.
Vind ik leuk
Gerro +8849
woensdag 9 januari 2019 om 17:37
Dat is idd een prima tweede keeper.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:54
Navas zou eerste keeper moeten zijn.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:08
Ja daar ben ik het mee eens.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:16
Echt niet. Neem jij nog wat pretzels kerel
Vind ik leuk
Vamos7 +10927
woensdag 9 januari 2019 om 17:32
Blij dat Courtois een blessure heeft van mij mag hij geblesseerd blijven Navas hoort te keepen en niet deze duffe Belg. De vlag gaat bij mij half stok..
Vind ik leuk
Jozef +44050
woensdag 9 januari 2019 om 17:52
Niet voor het een of ander, maar kun je vijf mindere wedstrijden van Courtois op een rijtje zetten?

Persoonlijk vind ik het een van de beste keepers ter wereld en dat zeg ik niet graag, want zoals je misschien weet heb ik sommige dingen helemaal niet met onze Zuiderburen...
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:53]
Vind ik leuk
Vamos7 +10927
woensdag 9 januari 2019 om 18:00
Houd niks tegen en is zo traag als wat. Hij beweegt alsof hij 80 jaar oud is. Heeft geen snelle reflexen hij is traag in zijn bewegingen. Beetje hoe de lange Jan van de Efteling beweegt. Hij kan wel lucht tegen houden dat weer wel. Zag er bij de aantal goals niet goed uit en kan ook verdediging niet neerzetten coach niet . Heeft ook nog gene uitstraling.
Vind ik leuk
Jozef +44050
woensdag 9 januari 2019 om 18:04
Hmm, dan zie jij toch dingen die ik niet zie.

Ik heb altijd het idee dat elke hand van hem een vierkante meter groot is en dat zijn armen zodanig lang zijn dat hij de lampen in het stadion kan vervangen zonder een ladder te gebruiken...
Vind ik leuk
Vamos7 +10927
woensdag 9 januari 2019 om 18:05
Omdat hij 2 meter lang is anders had jij je helemaal kapot gelachen om hem. Heeft mazzel dat hij lang is maar zelf dat helpt hem in de meeste gevallen niet.
Vind ik leuk
Jozef +44050
woensdag 9 januari 2019 om 18:08
🤔

Ik geloof dat jij meer op de hand van Navas bent, is het niet?
Ik heb Courtois toch een aardig WK zien keepen en zelden een blunder van hem gezien. Dat hij niet lekker speelt nu vind ik wel amusant hoor, maar eigenlijk doet hij het niet minder dan een gemiddelde teamgenoot...
Vind ik leuk
Vamos7 +10927
woensdag 9 januari 2019 om 18:10
Op het WK maar bij Chelsea was het niet veel. Ook daar zat hij er regelmatig naast de bal.
Vind ik leuk
Jozef +44050
woensdag 9 januari 2019 om 18:11
Right...

Je brengt me nieuwe inzichten...😘
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 17:32
Navas kan hem prima vervangen in geval van nood..
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:52]
Vind ik leuk
Vamos7 +10927
woensdag 9 januari 2019 om 17:35
Navas Is ook veel beter dan Courtois maar Perez heeft zijn slaaf aangesteld en de aankoop van Perez moet keepen doet niet terzaken of Navas 3 C.L achter elkaar heeft gewonnen. Zidane had dit niet gedaan die liet zijn oren niet hangen naar de voorzitter durfde Bale zelfs te banken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
Jozef +44050
woensdag 9 januari 2019 om 19:17
Wat is het toch eigenlijk een kaatjesclub hè vamos...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 19:44
True. Navas moet zo mogelijk weg daar. Bij Real speelt politiek ook een grot rol. Navas is daar het slachtoffer van geworden.
Vind ik leuk
De fries +2036
woensdag 9 januari 2019 om 17:36
Idd das prima gevallen bevallen
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 19:45
3x CL winst..
Vind ik leuk
De fries +2036
woensdag 9 januari 2019 om 21:25
Achterhoofd ?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 21:43
Achterhoofd?? Je gaat toch niey beweren dat Navas niet 3x de CL heeft gewonnen?
Vind ik leuk
De fries +2036
woensdag 9 januari 2019 om 22:39
Ja dus.. ff teruglezen jongen; beetje klok en klepel verhaal anders..
17.32 uur
17.36 uur
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:40]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 22:53
Ik zie het nu.. thnx!
Vind ik leuk
De fries +2036
woensdag 9 januari 2019 om 23:00
Was een geintje, niet verkeerd bedoeld !
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 23:04
Prima hoor! Ik begreep weinig van je comment.. Tot ik mijn reacties teruglas ;-)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:33
Offtopic.
Hoera, laptop weer helemaal opnieuw geinstalleerd.....;-)
Vind ik leuk
Niels92 +36288
woensdag 9 januari 2019 om 17:46
Wanneer je de laptop opnieuw moet instaleren betekent het dat je eigenlijk aan een nieuwe laptop toe bent :)

Mijn advies zou zijn koop een Macbook pro :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:47]
Vind ik leuk
Vamos7 +10927
woensdag 9 januari 2019 om 18:01
Voordeel van Macbook pro is? Misschien dat ik dan ook overstap 😉
Vind ik leuk
Niels92 +36288
woensdag 9 januari 2019 om 18:13
Ik ben gewoon Macbook fan. Werkt heel snel, zit geen Windows op, je moet er niet zomaar eentje kopen joh, beetje 15 inch Macbook pro kost rond de 2500 €.

Google maar eens, ik heb er ook eentje, maar ik heb het zelf niet gekocht ( heb het via mijn werk ) :)
Vind ik leuk
Jan Guevara +10301
woensdag 9 januari 2019 om 19:01
kom op man, is net als ajax, dat apple: kost veel, hebben veel geld maar presteren niets. Wordt vooral gewaardeerd door popie jopies.
Vind ik leuk
Niels92 +36288
woensdag 9 januari 2019 om 19:18
Volgens mìj presteert Ajax een stuk beter dan dat clubje waar jij fan van bent :)
Vind ik leuk
Jan Guevara +10301
woensdag 9 januari 2019 om 19:20
Echt waar? Ik kan me de laatste prijs van jullie anders niet heugen.
Vind ik leuk
rexxo +11210
woensdag 9 januari 2019 om 17:33
Off topic:
Moet er niet een petitie worden gestart voor het weren van Emil Schelvis bij La Liga wedstrijden.

Dat hij Serie A wedstrijden verneukt met dat geschreeuw en dom gelul is al erg, maar hij een wedstrijd van Messi van commentaar voorzien is zware vandalisme.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
woensdag 9 januari 2019 om 22:55
Prima idee. Waar kan ik tekenen?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:40
Jammer voor hem !
Vind ik leuk
Tenno +87
woensdag 9 januari 2019 om 17:52
Nu krijgt Real (Navas) weer een keeper op de goal. Jammer dat deze luchtfietser geblesseerd is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:53]
Vind ik leuk
Srbija +480
woensdag 9 januari 2019 om 17:56
Real moet eerder hopen dat hij het niet tegen Ajax haalt
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:59
Oprollen die Madrilenen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:40
Geef mij Navas maar.
Vind ik leuk
Robert8592 +148
donderdag 10 januari 2019 om 04:32
Het leukste is om Real op volledige sterkte te verslaan. Anders krijg je dat gelul weer.. 'Real speelde met een B-elftal etc etc
Vind ik leuk
sjakieeee +14
maandag 11 februari 2019 om 09:39
ajax moet 3 punten pakken en zal vanaf
minuut 1 moeten aanvallen!!!!
verdedigen in eigen huis?????
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:39]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws