'Voormalig Twente-verdediger moet Alderweireld opvolgen bij Tottenham Hotspur'

'Voormalig Twente-verdediger moet Alderweireld opvolgen bij Tottenham Hotspur'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 17:56wo 09-01-2019 om 17:56

Tottenham Hotspur heeft volgens The Sun Joachim Andersen op het oog als vervanger van Toby Alderweireld. De Deense verdediger van Sampdoria, die in de zomer van 2017 overkwam van FC Twente, maakt indruk in Italië.

Alderweireld verlengde onlangs zijn contract bij Spurs met een jaar, maar in dat contract is een clausule opgenomen dat de Belg voor 25 miljoen pond kan vertrekken bij de club uit Londen. Clubs als Manchester United en Paris Saint-Germain zouden volgens The Sun bereid zijn om aan die transfersom te voldoen, waardoor Tottenham op zoek zou moeten naar een vervanger.

De Engelse krant schrijft dat Spurs die vervanger heeft gevonden in Andersen, die indruk maakt in de Serie A. De Deense verdediger speelde tussen 2013 en 2017 voor FC Twente en vertrok voor anderhalf miljoen euro naar Sampdoria, waar hij ondertussen vaste waarde is. Dit seizoen stond Andersen achttien keer aan de aftrap namens de club uit Genua, die aan een transfersom van 35 miljoen pond zou denken voor de 22-jarige Deen.

Poll

Kan Joachim Andersen het niveau van de Premier League aan?

(550 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 9 januari 2019 om 17:58
Jammer dat we geen doorverkooppercentage hebben...
Vind ik leuk
Dezeun +5669
woensdag 9 januari 2019 om 18:03
Je moet blij zijn dat jullie er nog zijn
Vind ik leuk
Snoun +339
woensdag 9 januari 2019 om 18:07
Sterk.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:30
Hoezo??
Vind ik leuk
Jan Guevara +9582
woensdag 9 januari 2019 om 18:53
je vraagt naar de bekende weg. :)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:02
Ik ken de weg, maar denk dat jij alleen zoals 99% de klok heeft horen luiden.....
Vind ik leuk
Jan Guevara +9582
woensdag 9 januari 2019 om 19:03
Was er maar een klokkenluider geweest bij Twente...

Maar nee, het was een grote georganiseerde fraudebende.

Ik zei toch dat je vroeg naar de bekende weg.... En daar gaan we dan.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5489
woensdag 9 januari 2019 om 19:59
Zeg je goed, was.
Zeven jaar geleden.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6309
woensdag 9 januari 2019 om 21:19
Vertel, wie zijn er allemaal opgepakt ?
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 22:40
Do you know tha way?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:21
Je moet de zin wel afmaken. Je moet blij zijn dat jullie er nog zijn en zo snel mogelijk weer terug zijn op het hoogste niveau.
Vind ik leuk
Dezeun +5669
woensdag 9 januari 2019 om 19:32
Hoop het voor ze maar wel eerst alles netjes betalen en geen fratsen meer
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:33]
Vind ik leuk
Lucky Kes +5489
woensdag 9 januari 2019 om 20:00
Doen ze dat niet dan?
Vind ik leuk
Dezeun +5669
woensdag 9 januari 2019 om 20:01
Zeg ik dat dan?
Vind ik leuk
Donnygo +3440
woensdag 9 januari 2019 om 17:59
Als dit gebeurd komt hij toch een stuk hoger te spelen dan ik verwacht had.
Vind ik leuk
De fries +1621
woensdag 9 januari 2019 om 18:13
Verwachd hat
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:22
Peter R de Fries.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:03
Het is meer zo dat Spurs de eenzijdige optie in het contract heeft gelicht, had Alderweireld zelf niets over te zeggen. Ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk terecht komt, hoop zelf niet ergens anders in Engeland.
Vind ik leuk
#Keizerout +37717
woensdag 9 januari 2019 om 18:05
Misschien moeten we Italiaanse scouts gaan importeren.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:08
Volgens mij tekent Alderweireld volgend seizoen bij Ajax. Dat is mede de reden waarom Wöber nu mag vertrekken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:11
Kans is erg klein, hij is er juist op uit om nog een keer een heel dik contract te tekenen voor meerdere jaren, daarom tekent hij ook geen nieuw contract bij Spurs en hij kan ook nog wel een paar jaar mee op niveau, misschien dat hij over een jaar of 3 eens voorzichtig aan een terugkeer naar De Eredivisie gaat denken.
Vind ik leuk
Pancev +777
woensdag 9 januari 2019 om 18:11
Of Vermaelen? Vertonghen?
Vind ik leuk
Jan Guevara +9582
woensdag 9 januari 2019 om 19:02
Zou best kunnen hoor.

Is er een tekenwedstrijd georganiseerd voor de kinderen bij ajax?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:10
Gaat terug naar Ajax ????
Vind ik leuk
Jordaan +1347
woensdag 9 januari 2019 om 18:12
Ik denk dat eerder eerst Vertonghen komt, en Aldeweireld denk ik over 2jaar ofzo
Vind ik leuk
Smithsonian +37923
woensdag 9 januari 2019 om 19:00
Zo lang er geen cent naar enschede gaat is het prima.
Vind ik leuk
buenosje +1021
woensdag 9 januari 2019 om 19:07
Het zit je diep he? Heeft Twente ooit je snoep afgepakt?
Vind ik leuk
Smithsonian +37923
woensdag 9 januari 2019 om 19:08
Dat is het juist, niemand kan dat weten....
Vind ik leuk
TheRock11 +1165
woensdag 9 januari 2019 om 19:10
Dan moet hij dus voor jouw gemoedsrust in Italië blijven? Wat als hij naar een ander land gaat wordt de opleidingsvergoeding verdeeld over de vorige clubs. Jammer joh,oude Twentehater!

Wees blij dat Twente jouw cluppie heeft gered van de ondergang door Leroy Fer voor de absolute hoofdprijs over te nemen. Het begin van de ellende bij Twente..
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:12]
Vind ik leuk
Smithsonian +37923
woensdag 9 januari 2019 om 19:32
😂😂😂 geen hater maar ook geen fan
Vind ik leuk
TheRock11 +1165
woensdag 9 januari 2019 om 23:52
Je postgedrag komt nogal anders over dan je nu beweert. Je staat meestal vooraan om hatelijke sneren te plaatsen.

Ofprobeer je alleen maar likes te scoren door een beetje popie-jopie te doen tegen Twente? Zou ook erg triest zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 23:52]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:39
Wat een grote onzin praat je. Was er maar een negeerknop. Stond je bovenaan de negeerlijst.
Vind ik leuk
Smithsonian +37923
woensdag 9 januari 2019 om 19:55
Van hetzelfde 🤘
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws