Gerbrands over blamage PSV in KNVB Beker: 'Dat kwam waarschijnlijk door mij'

Gerbrands over blamage PSV in KNVB Beker: 'Dat kwam waarschijnlijk door mij'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 19:58wo 09-01-2019 om 19:58

Ook in het vijfde jaar van Toon Gerbrands bij PSV komt de KNVB Beker niet naar Eindhoven. De algemeen directeur trekt het zich - met een knipoog - aan.

PSV werd eind oktober door RKC Waalwijk uitgeschakeld. "Het was niet de bedoeling, maar in een momentensport als voetbal zie je hoe het gaat", zegt Gerbrands tegen de NOS. "Dat gebeurt een keer. Het zal ook een beetje aan mij liggen. Ik zit vijf jaar bij PSV en in die vijf jaar hebben we de beker nooit gehaald, dus het ligt aan mij."

De algemeen directeur van PSV neemt trainer Mark van Bommel, die voor elf andere spelers koos, niets kwalijk. "Een coach stelt altijd het beste team op waarmee hij wil winnen, maar wel in een totaalbalans van een heel seizoen. Het ging goed, tot de blessuretijd. Dat gebeurt een keer."

"Of het een inschattingsfout was van Van Bommel? Dat moet je aan hem vragen. Hij is de coach, hij is eindverantwoordelijk. Volgens mij heeft hij het keurig uitgelegd. Het is makkelijk om achteraf te roepen: inschattingsfout. Zo kun je er altijd een draai aan geven. De coach maakt keuzes met een positieve intentie, maar soms pakt het anders uit."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +21786
woensdag 9 januari 2019 om 20:01
Ach, voor ons is het voor het laatst in 2010 gebeurt.. Ken gebeuren!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 20:11
Het mag van Bommel gewoon niet gebeuren, dat kun je hem zeker aanrekenen.

Je kunt er wel aan zien dat het een beginnende coach is.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7839
woensdag 9 januari 2019 om 20:15
Je kan je naam beter veranderen naar Mino Trolrat. De beker is voor PSV totaal onbelangrijk. En Ten Hag maakte letterlijk dezelfde fout tegen RJC maar ja, daar hoor je de ajacieden niet over.
Vind ik leuk
jochempje +4231
woensdag 9 januari 2019 om 20:16
Dan ben je erg blind geweest, aangezien het topic over RJC-Ajax vol stond met Ajacieden die het er absoluut niet mee eens zijn.

En de beker niet belangrijk vinden, is het toppunt van arrogantie. Iets wat ze in Eindhoven heel goed kunnen.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7839
woensdag 9 januari 2019 om 20:20
Er is maar 1 prijs (vind ik) in Nederland waar het omdraait. En dat is de schaal. Heeft niks met arrogantie te maken, als PSV de beker wint is het leuk maar het zou geen doel moeten zijn. Dit is eerder kritisch dan arrogant.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:24
Geef de voorronde CL aan de bekerwinnaar en je zal zien hoe PSV en Ajax gaan strijden om de beker!

Bloed zweet en tranen aan de paal ;-)
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:09
Logisch, dan gaat het tenminste ergens om. Nu is de KNVB beker een lege huls.
Vind ik leuk
RenW +4230
woensdag 9 januari 2019 om 21:36
Dus het gaat wel om Europa?
Vind ik leuk
Mr.Dee +487
woensdag 9 januari 2019 om 23:07
Of je krijgt PEC Zwolle of Excelsior in de voorronde CL. Slecht plan dus!
Vind ik leuk
jochempje +4231
woensdag 9 januari 2019 om 20:26
Nee, dat is 100% arrogant. De beker IS gewoon een prijs, en daar moet je als club gewoon voor strijden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:27
Het heet niet voor niets de KNVB B-ker
Vind ik leuk
Marco B. +321
woensdag 9 januari 2019 om 20:29
Volkomen terecht. Zelfde als JC schaal. Totaal onbelangerijk. Schaal enige wat telt zowel in Eindhoven als A'dam
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
woensdag 9 januari 2019 om 20:45
Ik denk het niet ha ha
De CL en EL deelname is het meest aantrekkelijk en kan je ook gewoon afdwingen als je geen Kampioen wordt.
PSV 4 x een schaaltje kijkt jaloers naar het vermogen van Ajax met 4 x niks, het kan verkeren maar zo is het wel; in het BETAALDE voetbal gaat het om geld.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:45]
Vind ik leuk
Castromann +9107
woensdag 9 januari 2019 om 21:22
Geld is belangrijk.
Maar Geld en prijzen nog belangrijker.
Als je dan voor n ding moet kiezen is het prijzen als elk logisch voetbaldier.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
woensdag 9 januari 2019 om 21:25
Niemand klaagt in Amsterdam, wel daar buiten, gek he ?
Vind ik leuk
Echt? +5243
donderdag 10 januari 2019 om 08:05
Als je aandeelhouder bent wel ja, echte supporters willen graag prijzen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 08:06]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 09:24
Weet wat zo grappig is, dat ik dat slechts hoor van niet Ajax supporters.
De doorsnee Ajax supporter is blij met Ajax, willen dolgraag een Kampioenschap maar kunnen leven zonder.
Aan belangstelling komt Ajax niets tekort en dat is de graadmeter, of staat de JC Arena leeg tijdens een wedstrijd ?
Gaan we even kijken naar de gemiddelde toeschouwers aantallen 17/18.

Ajax 4x niks: 49.670 toeschouwers
Feyenoord met al z'n prijzen : 45.588
PSV 4x een schaaltje : 33.344

Hier spreekt de waardering uit, niet van mij, maar van het publiek ! dat is belangrijk.
Maak jij je nu maar zorgen over Feyenoord, dan heb je het druk genoeg !


[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:40]
Vind ik leuk
kvg29 +81
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Gemiddelde aantal toeschouwers gaat hand in hand met het aantal zitplaatsen in het stadion.
Johan Cruijff Arena - 54.990
De Kuip - 51.117
Philips Stadion - 35.000

Met jouw aantallen zouden de bezettingsgraden als volgt zijn:
Johan Cruijff Arena - 90,3%
De Kuip - 89,2%
Philips Stadion - 95,3%

PSV heeft het stadion gemiddeld per wedstrijd voller zitten dan Ajax. Nu jij weer.
Vind ik leuk
Echt? +5243
donderdag 10 januari 2019 om 16:48
Als de seizoenkaarthouders van Ajax ook inderdaad zouden komen zou het verhaaltje nog ergens op slaan. Maar die moeten onder druk worden gezet om te komen.

Daarnaast is het heel erg raar om van een Ajacied te horen dat hij prijzen niet zo belangrijk vindt. Vraag me af of de meeste Ajacieden het daarmee eens zijn!!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 20:23
Kijk naar het bezoekersaantal, Ajax nummer 1.
Vind ik leuk
Echt? +5243
donderdag 10 januari 2019 om 23:17
Nope
Vind ik leuk
Mosquito +21922
donderdag 10 januari 2019 om 00:56
Oneens.
De beker telt wel.
De schaal is natuurlijk het doel, maar niet het enige dat telt.
De beker is ook een mooie prijs waar je gewoon voor moet strijden.
!
Vind ik leuk
74ratje +731
woensdag 9 januari 2019 om 20:39
Zo'n prijs is leuk voor de clubs die normaal geen kampioen kunnen worden. Zou pas interessant worden als teams verplicht worden hun sterkste team op te stellen, en meer prijzengeld aan vast zit.
Vind ik leuk
tryuiyty +50
woensdag 9 januari 2019 om 22:56
Haal dat fan maar uit je naam, als fan wil je alle prijzen winnen.
Vind ik leuk
Jozef +44813
donderdag 10 januari 2019 om 08:10
Wees er maar blij mee, ik zou er niet tegen kunnen als mijn club toernooien liet schieten om krachten te sparen voor de competitie.
Je voetbalt toch altijd om winnen?

Bij Roda-Ajax kon je onder meer hier heel goed lezen dat geen supporter het leuk vomd dat we niet op zijn sterkst aantraden.... kwestie van goede sportmentaliteit denk ik.
Vind ik leuk
MeAgain +7165
woensdag 9 januari 2019 om 21:41
Juist niet arrogant. Als psv arrogant zou wezen zouden ze zeggen dat ze de beker gaan pakken en de schaal.
Vind ik leuk
jochempje +4231
woensdag 9 januari 2019 om 23:55
Een prijs laten schieten, is juist het toppunt van arrogantie. Zij voelen zich te belangrijk ervoor.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 20:17
En jij naar psvtrol1913 ...
Vind ik leuk
psvfan1913 +7839
woensdag 9 januari 2019 om 20:21
Die was helaas al bezet...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 20:24
Met je andere accountje ...
Vind ik leuk
Cookee +12775
woensdag 9 januari 2019 om 20:23
Beker onbelangrijk?
Je kan nog overal naastgrijpen, dan doet zo'n zilveren ding gauw een paar tientjes op zwarte markt.
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
woensdag 9 januari 2019 om 23:25
Je hebt veel likes maar ben het niet met je eens , het heeft verkeerd uit gepakt , dat kan gebeuren, PSV omarmt elke prijs
Vind ik leuk
kvg29 +81
donderdag 10 januari 2019 om 12:14
Gezien je reactie hieronder, is de beker vooral voor jou onbelangrijk. Voor PSV zeker wel. Alle prijzen zijn belangrijk! Als dat niet zo is, ben ik supporter van de verkeerde club....
Vind ik leuk
voebtalie +2351
woensdag 9 januari 2019 om 20:26
Dat gedraai altijd door die lui.. 100% inschattingsfout. Iets anders kun je er niet van maken.
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:07
Soms vraag ik me wel eens af of je een leuk leven hebt, alleen maar zielig doen over andere clubs en dan vooral PSV. En dat doe je de hele dag, volgens mij voer je verder niets uit dan reageren op VP.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:09
Jankerd ...
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:13
Waarom?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:14
Omdat ik niks zeg wat niet klopt en jij maakt er een huilverhaal van.
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:16
Reageer je door je objectieve Ajax bril.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:19
Ik zeg dat je het van Bommel mag aanrekenen en dat het een beginnende trainer is.

Komt geen Ajax-bril aan te pas.

Zeg maar ... wat klopt er niet ...
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:23
Op een wedstrijd in de KNVB beker die nergens toe doet. Ajax neemt de beker net zo serieus zoals we gezien hebben tegen Roda. Het dubbeltje viel alleen de goede kant op.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:24
Geef nu eens antwoord?

Wat klopt er niet aan wat ik gezegd heb?
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:28
Van Bommel stelde 11 andere spelers op omdat hij de KNVB beker niet belangrijk vind. Dat ging fout. Het is een bewuste keuze en die vind ik niet verkeerd.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:29
Maar dan het is hem toch aan te rekenen dat ie verloren heeft, bewuste keuze of niet?
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:33
Ik vind het geen fout van een beginnende trainer zoals je zegt. Ten Hag doet hetzelfde. Dit zijn wedstrijden waarin spelers rust krijgen, vind ik heel normaal.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:37
Ik vind het wel een fout van een beginnende trsiner, ten Hag stelde veel meer spelers van het eerste elftal op en bracht Onana voor de penalty’s. Ten Hag begreep wel dat je zo’n partij moet winnen.

Van Bommel heeft gewoon een beginnersfout gemaakt.
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:38
Pfffff.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:39
Tja .... geen argumenten meer zeker ... 😂
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:48
Genoeg!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:50
Hahaha ... ik heb het gevoel dat als ik bog even doorga dat we er een Ajax-supporter bij hebben ... 😂😂😂
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 21:53
Hoeveel betaalt Ajax daarvoor😂😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 21:54
we hebben geld zat dus kan wel een goed woordje doen... 😉
Vind ik leuk
Wim Horst +821
woensdag 9 januari 2019 om 22:24
always psv, van Bommel wou zeker winnen en heeft een fout gemaakt, heeft hij zelf gezegd, we zullen zie of hij volgend jaar het zelfde doet
Vind ik leuk
Always PSV +17043
woensdag 9 januari 2019 om 22:41
Waarschijnlijk geen 11 anderen, een paar minder.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 9 januari 2019 om 21:33
Fout en verkeerd zijn inderdaad totáál andere dingen. ;)
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
woensdag 9 januari 2019 om 23:22
Wat een bagger opmerking ,
Inderdaad achteraf gelul
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:19
Nou ten Hag maakte dit seizoen dezelfde fout maar zwijnde erdoor

Je kunt geen 8 spelers vervangen, dan is het hart uit je elftal weg, hoeveel prima spelers je er ook voor terugbrengt

Kijk naar Liverpool maandag, dat was ook niet om aan te zien

En spelers sparen? Als je niet in Engeland speelt, waar heel wat meer wedstrijden gespeeld moeten worden, dan moet je niet zeuren en spelen

In de training speel je toch ook op 90% ? Dan sla je maar een paar trainingen over, kun je je lekker opladen voor de volgende match
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 20:02
Ajax en PSV pakken al tijden de beker niet meer, opmerkelijk.
Vind ik leuk
Mr bien +7009
woensdag 9 januari 2019 om 20:02
Tja als je de beker niet serieus neemt dan kan je er zo uit liggen
Vind ik leuk
Coach 101 +282
woensdag 9 januari 2019 om 20:02
Ik denk dat PSV een heel sterke basiself heeft, maar dat er daarna niet heel veel spelers zijn die 1e elftal-waardig zijn.

Dat viel in deze wedstrijd heel erg op.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:21
Gold voor Ajax ook tegen Roda

Ik heb me kapot zitten ergeren
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:02
Hij heeft gelijk
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:07
?????????????????????????????

?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:55
Gepoort, gedold en gescoord
Vind ik leuk
Dezeun +6297
woensdag 9 januari 2019 om 20:02
Is natuurlijk een blamage maar verder ligt er niemand in eindhoven wakker van
Vind ik leuk
Maxidi +3803
woensdag 9 januari 2019 om 20:04
You win some, you lose some
Vind ik leuk
Brijk +955
woensdag 9 januari 2019 om 20:04
Heerlijke clickbait deze titel haha !
Vind ik leuk
2cents +61651
woensdag 9 januari 2019 om 20:08
Als directeur heb je hier inderdaad schuld aan. Bij Ajax hetzelfde. Deze clubs nemen de beker niet serieus en daar heeft Gerbrands ook niets aan gedaan de afgelopen 5 jaar. Dat is dus een keuze. Prima. Ook nu is Van Bommel er weer niet voor op de vingers getikt, dus het beleid aangaande de beker blijft nog even hetzelfde in Eindhoven. En dat zal in Amsterdam niet anders zijn.
Vind ik leuk
Cookee +12775
woensdag 9 januari 2019 om 20:28
Ik zie Aja en PS niet snel tot het Feijenoordgeloof bekér-en.
Een kuip en een Beker kan nu eenmaal meer in dan
een schaal. Feijenoord is gewoon praktischer.
Vind ik leuk
2cents +61651
woensdag 9 januari 2019 om 20:37
Dit was waarschijnlijk een blind getypt berichtje, in de auto, op je telefoon.
Vind ik leuk
Cookee +12775
zaterdag 12 januari 2019 om 14:06
Helaas, de trieste werkelijkheid is dat ik er goed over nadacht en de koppeling van bekeren en Bekéren grappig vond.
Ik heb auto nog smart-ph.
En nu betwijfel je ook mijn 'smart' zijn nog. :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:06]
Vind ik leuk
2cents +61651
zaterdag 12 januari 2019 om 14:30
Blijkt, na je uitleg en herlezen, dat ik simpelweg niet smart genoeg was om je reactie op de juiste manier te lezen. Excuus. ;)
Vind ik leuk
Cookee +12775
maandag 14 januari 2019 om 17:30
Excuus is niet nodig.
Je weet dat ik ook niet onfeilbaar ben, dan kan ik ook weer eens een misstap maken. :)
Vind ik leuk
Gizmo +3795
woensdag 9 januari 2019 om 20:43
Misschien is Ajax dit seizoen nog praktischer !

Gewoon de dubbel winnen .. tenslotte staat een beker netter als ie bovenop een schaal staat
Vind ik leuk
Cookee +12775
zaterdag 12 januari 2019 om 14:09
Haha, zo'n setje creeeren... schaal met beker.
Nu nog een Championsleague melkkannetje met grote oren.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:08
Goe gesproken Ger Brands👍
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:08
Absoluut niet dus.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:08
Ik neem het Toon kwalijk dat hij het van Bommel niet kwalijk neemt. Hij is toch zo van de topsport ? Dan moet je niet met een café elftal tegen RKC spelen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:09
Wat een sentimenteel geneuzel dit ! Mark zat gewoon fout, dat weet hij zelf ook wel.
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
donderdag 10 januari 2019 om 10:06
Mark zat niet fout , er had gewoon gewonnen moeten worden.
Schuld ligt bij de spelers, die hebben een wanprestatie geleverd.
Die hebben laten zien dat ze het 1e elftal niet aankunnen, de helft kan vertrekken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Lekker gemakkelijk, dan kan een trainer dus nooit een fout maken, want er had gewoon gewonnen moeten worden ....
Lees je eigen onzin eens na man ...😎
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Natuurlijk, kan een trainer fouten maken. Maar dit is en was geen trainers fout.
De spelers hebben verzaakt.

Maar de makkelijkste manier is het om de trainer de schuld te geven

Paar weken later winnen ze van RKC. Achteraf praten is altijd makkelijk
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:53
De trainer is eindverantwoordelijk voor het resultaat ! Mark heeft ze niet scherp gekregen voor die pot of hij heeft hun niveau verkeerd ingeschat Heel simpel ...anders is het niet Jij gaat m'n mening ook niet veranderen, al moet ik toegeven dat ik mijn voetballeven (speler,trainer op het hoogste amateurniveau) vaak te horen heb gekregen eigenzinnig te zijn . Dus wie weet ...
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
donderdag 10 januari 2019 om 13:31
Dat verklaart veel in deze
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Dat verklaart veel in deze , goed dat ik dat weet . Bij de eerste de beste wedstrijd die ik verlies geef ik mijn trainer op zijn kloten.!!!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:11
Zoals ik eerder al schreef. Overal in Europa vallen topclubs 'zomaar' in een vroeg stadium uit in het bekertournooi. Het tournooi boeit ze niet en is vooral een sta-in-de-weg voor de echte prijzen. Eerlijker zou zijn als Gerbrands zou zeggen: mij interesseert die beker geen ruk, en we hebben er alleen maar last van, van dat hele tournooi. Terwijl PSV dat wel durfde te laten zien van de Europa League een aantal jaten geleden.
Vind ik leuk
Coach 101 +282
woensdag 9 januari 2019 om 20:17
Was deze week duidelijk te zien bij Liverpool. Klopp zet in op de titel en de CL.
Maar PSV had in zo'n vroeg stadium in de beker er al niet hoeven liggen.. Rookie mistake van van Bommel als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1071
woensdag 9 januari 2019 om 20:12
En toch lijkt ie op die zeeleeuw uit Alfred J. kwak!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:12]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:29
De beker is een prijs en je wil toch altijd een prijs winnen
Vind ik leuk
ajax1973 +2375
woensdag 9 januari 2019 om 20:33
het is ook maar de beker niet echt een gemis enige wat echt telt is plaatsen voor voorronde champions league zelfs kampioen worden is zijn glans kwijt omdat het maar tussen 2 clubs gaat
Vind ik leuk
RGB +1378
woensdag 9 januari 2019 om 20:40
Ik dacht al, PSV heeft toch maar een coach? Oh wacht, vergat ik bijna onze Bert
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:55
Ik zat daar in die bekerwedstrijd. Schoonmoeder meegenomen en bijna gelukt met de erfenis. Zo boos en maakte zich kwaad. Ze heeft ook Wageningen overleefd, maar RKC. Heel apart. Overigens, ook de verwarming werkte niet. Je kon nergens warm van worden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:56
niks gerbrand nie mark in zun kont kruipe mark maakte die beslissing en staat gewoon op zun cv die koekert word natuurlijk wel erger gemaakt dan het is en ik ben fan van mark maar als hij t goed doet roept iedereen maar as ie t fout doet moet hij dat ook zelf erkenne anders ben de maar een kleuter en moet ie nie janke
Vind ik leuk
johny +99
woensdag 9 januari 2019 om 23:07
Kale Gerbrands wilt de blamage van de uitschakeling van de KNVB beker van Bommel besparen om zo de schuld op zich te nemen.Maar er is een verantwoordelijk en dat is die falende van Bommel want hij is de trainer en hij stelt zijn basis selectie op. Dus kale Toontje dit zal je niet lukken het is gewoon de arrogante van Bommel die de fout inging . Toon Gerbrands neem jij ook de schuld op je als jullie selectie geen KAMPIOEN worden ?Want het gaat er steeds meer op lijken dat het grote AJAX dit KAMPIOENSCHAP gaat veroveren ,AJAX niet de duurste selectie die KAMPIOEN gaat worden maar wel een echte selectie wat zeer goed in elkaar zit met vele eigen NEDERLANDSE talenten...... Nog een vraagje aan toontje....Loop jij ook met bertje hand in hand over het voetbalveld overige leuke foto van jullie twee jullie passen bijelkaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
donderdag 10 januari 2019 om 12:44
Ik hoor het al , jij bent een Heerenveen suporter.
Vind ik leuk
SimonSays +7434
woensdag 9 januari 2019 om 23:47
Gewoon een inschattingsfout. Een beginnende trainer moet nog veel leren, maar dan moet je wel de waarheid durven zeggen. Hij moet hiervan leren. Maargoed, misschien hebben ze dat onderling wel gedaan, buiten de media om. En anders heeft Van Marwijk dat wel gedaan. Een inschattingsfout. Analyseren, ervan leren en niet meer doen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 01:20
Wordt maar kampioen IPV 020
Vind ik leuk
Benniewies +5385
donderdag 10 januari 2019 om 01:56
Dus de overwinning van Feyenoord lag ook aan hem?
Vind ik leuk
Nr14always +4043
donderdag 10 januari 2019 om 02:12
Die komt toch uit de volleybal en nu zit hij bij die tafelvoetbalclub uit dat lelijk stadje?.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws