Kraay tipt Feyenoord over opvolgers Van Bronckhorst: Die twee staan te trappelen

Kraay tipt Feyenoord over opvolgers Van Bronckhorst: "Die twee staan te trappelen"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 21:15wo 09-01-2019 om 21:15

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 21:42wo 09-01-2019 om 21:42

Mocht Giovanni van Bronckhorst aan het einde van het seizoen vertrekken bij Feyenoord, dan kunnen Maurice Steijn en Dirk Kuyt het stokje zomaar eens gaan overnemen. Dat denkt Hans Kraay jr.

Het lijkt erop dat Feyenoord niet door wil met Van Bronckhorst, wiens contract afloopt in de zomer. Mocht het na vier jaar tot een breuk komen, dan heeft Kraay al twee opvolgers in gedachten: Steijn en Kuyt. "Die twee staan te trappelen", zegt hij in het radioprogramma Veronica Inside.

"Ik zou het wel aandurven. Nu weet ik dat Kuyt zijn officiële papieren nog niet heeft, maar bij Fortuna Sittard is er ook iemand (Kevin Hofland, red.) die geen papieren heeft en toch binnen de lijnen en op de middenstip kan komen."

Steijn was afgelopen zomer ook al in beeld bij Feyenoord, waar hij aan de slag kon als rechterhand van Van Bronckhorst. De overeenkomst ketste af op - volgens Kraay - enkele tienduizenden euro's per jaar. Hij bleef daardoor trainer van VVV-Venlo. Kuyt is aan zijn eerste seizoen bezig bij Feyenoord O19.

Lees ook: VI: Kuyt loopt zich heel voorzichtig warm om Van Bronckhorst op te volgen

Poll

Eens met Kraay?

(3096 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 9 januari 2019 om 21:19
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:22
Jeeh een nieuwe trol die reacties wil uitlokken, gefeliciteerd en nu naar bed, het is 9 uur geweest.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 21:23
Oké. Zit je iets dwars?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2510
woensdag 9 januari 2019 om 22:26
Ik zat te denken aan die Duitser van Heracles of is dit heel gek wat ik zeg!?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 22:28
Ja. Dat is gek ;-)

Van 't Schip deed het in z'n eerste vijf maanden bij Zwolle ook goed. Toen was het ook de opvolger van Keizer bij Ajax.

Nee, laat Duitsertje het eerst maar eens (net als Steijn en V.d. Gaag) minimaal twee seizoen achter elkaar goed doen op Eredivisie niveau. Met twee verschillende teams (want leeggekocht). Pas dan wordt je echt getest.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:29]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2510
woensdag 9 januari 2019 om 22:33
Okay maar ik heb die documentaire over hem gezien en hij geniet veel respect van grote spelers in Duitsland en kwam op mij zeer bekwaam over. Per definitie hoeft het natuurlijk niet een Nederlander te zijn. (Ik ben Ajacied dus trek mij er niet al te veel van aan maar moest aan hem denken opeens)
Vind ik leuk
Eimersweide +8228
woensdag 9 januari 2019 om 22:33
Het zal Fraser wel worden. Zijn ploegen spelen weliswaar heel slecht voetbal, maar daar schijnen ze bij Feyenoord toch geen waarde aan te hechten
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2510
woensdag 9 januari 2019 om 22:35
Hij heeft er geen geheim van gemaakt dat hij ervoor open staat maar ik vind het voetbal slordig wat hij speelt?!
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 13:53
Ja. Hoop alleen dat Feyenoord niet in het "Fräser-of-Kuyt" sentiment trapt...
Vind ik leuk
LuckyLuksch +11999
woensdag 9 januari 2019 om 22:53
Volgens mij is het al zo goed als rond met Fraser
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2510
woensdag 9 januari 2019 om 23:00
Okay breaking news!!!
Vind ik leuk
LuckyLuksch +11999
woensdag 9 januari 2019 om 23:43
Stond gewoon op de Feyenoord fan site... volgens een maat van mij. Maar goed ik hoop het .. die Fraser kan er echt geen reet van
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:24
Ja, de enige eis die Fråser stelt is het aantrekken van Frenky de Jong en de Ligt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 08:24]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:25
Ja.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28403
woensdag 9 januari 2019 om 22:25
Leuk Kraay, praten over gieren die klaarstaan. Gio verdiend wat meer respect. Ik kan niet wachten op jouw opvolgers bij Inside.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:25
Ha ha ha ha
Vind ik leuk
Florian87 +11668
woensdag 9 januari 2019 om 21:19
Kuyt als trainer, krijgen we weer wekelijks de praatjes te horen van de pastoor !
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:23
nog steeds beter dan Alex Pastoor! ;)
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 21:26
Mwoah, daar moest ik vaak wel om lachen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:38
Ik denk dat het best wel eens een prima zet kan zijn van Feyenoord. Af en toe kan ie echt slap/onzin lullen ( maar dat doen wij ook vaak). Als ie zijn famatieke karakter wat ie als speler had ook als trainer aan het elftal kan toevoegen, heb je een vechter/winnaar als trainer voor de groep staan!
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 21:42
Steijn hoofdtrainer. Doet het niet verkeerd, kan volgens mij met vele persoonlijkheden (in kleed- en trainerskamer) door 1 deur. Heeft ervaring. En Kuyt gewoon assistent, zonder toezeggingen. En een Moniz zou er prima bij kunnen voor spelconcept en, nog belangrijker, ontwikkeling van individueel talent.

Steijn stuurtje het zooitje aan, Kuyt houdt die gasten scherp en Moniz gaat met jong talent aan de slag.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:18
Klinkt goed. Nu nog jong talent en Moniz heeft ook wat te doen ;-)
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 22:20
Hihi.

Ja. Misschien dat we die krullenbol eens aan het voetballen krijgen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:20]
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 07:25
Nóg meer?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:29
Het zou zomaar kunnen ware het niet dat meneer Van Bronckhorst nog steeds hoofdtrainer van Feyenoord is en voorlopig nog even blijft bij gebrek aan beter.
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
woensdag 9 januari 2019 om 22:25
Die snuift al die kunstgraskorrels zo naar binnen!
Vind ik leuk
Hast58 +868
woensdag 9 januari 2019 om 21:28
Alsjeblieft zeg dat wordt weer constant met die afstandsbediening op zoek naar wat interessants als die dominee z'n preek gaat houden voor en na de wedstrijd. Pffffffff dat wordt een zware tijd.
Vind ik leuk
Florian87 +11668
woensdag 9 januari 2019 om 21:31
Veel drank in huis halen en de ellende wegzuipen wanneer Kuyt hebt horen spreken.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 21:35
Zeker bij Fox. Heb je ook nog Bruggink, Perez en Been met als presentator die blije geit (Gangelen). En als je pech hebt krijg je ook nog eens Henk de Jong, Ten Hag en Van Bommel op 1 middag. Gewoon muten die hap.
Vind ik leuk
RenW +2080
woensdag 9 januari 2019 om 21:41
Geen last van, als je niet kijkt.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 21:43
Eensch.
Vind ik leuk
Hast58 +868
woensdag 9 januari 2019 om 22:07
Daarom zeg ik ook. Constant met die afstandsbediening aan de gang. Gelukkig zijn die dingen uitgevonden.
Vind ik leuk
Pimman +7693
woensdag 9 januari 2019 om 22:03
Hahaa!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:13
En je hebt het al zo moeilijk, met Ten Hag.
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 00:36
Ja zeker dat duurt alleen nooit zo lang, maar die ellenlange liksessies en kontlikkerij gevolgt door die nietszeggende zedepreken duren zo ontzettend lang.
Vind ik leuk
Romo +1104
woensdag 9 januari 2019 om 21:34
Nee die trainer van jullie trekt volle zalen, met zn lekkere stemmetje
Die lult alsof er stof op de microfoon zit
Vind ik leuk
Florian87 +11668
woensdag 9 januari 2019 om 22:15
Wij noemen hem meestal Kuyt Kukident met zijn kunstklapper in dat smoelwerkje van hem haha! 38 en dan al een plastic gebitje bezitten :D
Vind ik leuk
Romo +1104
woensdag 9 januari 2019 om 22:18
Hij heeft hoesjes over zn tanden omdat ze scheef staan... niks geen gebit.
Vind ik leuk
Florian87 +11668
woensdag 9 januari 2019 om 22:36
O nee hoor op zeker dat ie een kunstgebit heeft, en dat weet ik omdat de tandarts wie dat gedaan heeft in Amsterdam zit!
Vind ik leuk
Romo +1104
woensdag 9 januari 2019 om 22:40
Nou hij heeft dit in Turkye laten doen....!
Vind ik leuk
Florian87 +11668
donderdag 10 januari 2019 om 00:32
Bezoek de tandarts maar eens in Amsterdam aan de koningingeweg eens, dan kom je er achter dat ik gelijk heb ;D
Vind ik leuk
fr1963 +3721
vrijdag 11 januari 2019 om 01:40
als je een klein beetje had opgelet, dan was zelfs jou opgevallen dat hij het heeft laten zien met zijn voeten en niet met zijn tanden..( Suarez??) ....hij kwam ff terug, won de knvb beker en werd kampioen..terwijl de godenzonen jaar na jaar kurkdroog stonden en nog staan.
Vind ik leuk
Bud Spencer +2611
woensdag 9 januari 2019 om 21:36
Luister ik liever naar dan diegene die eigenlijk op spraakles moet
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:37
Nee die trainer van jullie word je vrolijk van 🤣
Vind ik leuk
fr1963 +3721
donderdag 10 januari 2019 om 01:14
Mooi toch? Fatsoenlijke kerel, kan menig andere voetballer of trainer een voorbeeld aan nemen. Maar wel een boegbeeld met een topsportmentaliteit en een drive die ik bij Gio niet zie....Kuyt heeft Feyenoord kampioen gemaakt, Advocaat heeft Gio het seizoen ervoor gered. Ik zou het toejuichen om Kuyt als trainer te kiezen.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2018
donderdag 10 januari 2019 om 01:52
Altijd nog beter dan het gemompel van jullie trainer.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 07:20
Wel een verademing vergeleken met de stuntelpraat van Ten Hag...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:27
Gaat niet gebeuren. Laat die eerst zijn papieren maar gaan halen. Anders kan iedereen er wel gaan staan.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:20
Niet zo n gek idee.
Vind ik leuk
rexxo +5598
woensdag 9 januari 2019 om 21:33
Ik hoop niet voor jullie dat Kraay
met zijn geweldige kijk op het voetbal ooit een functie gaat bekleden bij Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:18
Zijn vader, ging als trainer van Feyenoord, elke transferperiode geld ophalen bij de havenbedrijven. Die man kon ouwehoeren, en dus gaven de bedrijven meestal wel wat.

Misschien kan Hans commercieel directeur worden.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 21:22
Jeetje Kraay....helemaal zelf bedacht ?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:24
Geen verkeerde gedachten hoor .???
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
woensdag 9 januari 2019 om 21:27
Zeker niet. Lijkt me een prima duo. Ricardo Moniz erbij.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:04
Wel samen ja.
Vind ik leuk
Romario9 +12565
woensdag 9 januari 2019 om 21:25
Lijkt me een beetje te snel voor Kuyt
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:32
Dit dus. Het is niet dat hij wel even een goeie trainer zal worden. Waarop is dat in hemelsnaam gebazeerd?💀
Vind ik leuk
RenW +2080
woensdag 9 januari 2019 om 21:42
Net zo snel als Bommel dacht ik.
Vind ik leuk
Romario9 +12565
woensdag 9 januari 2019 om 21:55
Van Bommels laatste seizoen als speler was 2012-2013, dus wel wat langer geleden dan Kuyt. Heeft sindsdien diploma Coach Betaald Voetbal behaald en is (assistent) trainer geweest bij meerdere jeugdteams en nationale elftallen voordat ie hoofdcoach van PSV werd. Daar tegenover staat: Kuyt is aan zijn eerste seizoen bezig bij Feyenoord O19. Heeft dus welgeteld een half jaar trainerservaring.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:21
Bedankt voor de info. Kuyt moet dus nog heel wat ervaring opdoen voor hij een serieuze kandidaat zal zijn bij Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:22
Je leert het toch pas, als je het zelf doet. Van toekijken leer je weinig.
Als je een timmerman ziet werken, dan lijkt dat makkelijk. Doe het dan zelf nog maar eens.
Garanties heb je nooit.
Vind ik leuk
Romario9 +12565
donderdag 10 januari 2019 om 22:04
Juist omdat het niet zo makkelijk is als het misschien lijkt, moet je eerst bij een ervaren timmerman in de leer gaan voordat je zelf een huis gaat proberen te bouwen.
Vind ik leuk
Deck010 +8292
woensdag 9 januari 2019 om 21:31
Als er iemand weet hoe je een team kan laten strijden is het Kuyt wel. Hopelijk heeft hij wel het vermogen om spelers beter te maken.
Vind ik leuk
Romario9 +12565
woensdag 9 januari 2019 om 21:58
Bij het trainersvak komt wel wat meer kijken dan alleen strijd natuurlijk...
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
woensdag 9 januari 2019 om 22:00
100% mee eens eerlijk gezegd zou het inderdaad geen slecht idee zijn Deck010
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 05:46]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:32
Wanneer meneer Van Bronckhorst de handdoek in de ring zou gooien, wat ik ernstig betwijfel want meneer Van Bronckhorst is Rotterdammer en opgeven is geen optie maar stel dat, dan zou meneer Steijn een goede keuze kunnen zijn. En meneer Kuijt moet dan de jeugd gaan trainen.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
woensdag 9 januari 2019 om 21:32
Zou best wel een goede optie zijn.
Vind ik leuk
nimma +6
woensdag 9 januari 2019 om 21:35
Zou Kuyt geen trainer laten worden van het eerste is dan pas net een jaar trainer geweest zou heel dom zijn van Feyenoord
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:44
Op zich zegt dat niet zoveel je moet ergens beginnen om ervaring op te doen. Meneer Van Bommel doet het ook niet onaardig bij PSV, al heb ik het sterke vermoeden dat zijn Schoonvader hem terzijde staat.
Vind ik leuk
Romario9 +12565
woensdag 9 januari 2019 om 22:04
Beginnen om ervaring op te doen doe je niet als hoofdtrainer van een BVO.

Van Bommel is begonnen als assistent-trainer van Nederland -17, daarna assistent-trainer bij Saoudi-Arabië en Australië en hoofdtrainer bij PSV O19. Heeft ook gewoon de trainerscursus doorlopen “zoals het hoort”. Dat is wel ff een geleidelijkere opbouw.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:17
Uiteraard wist ik dat er commentaar zou komen van iemand die het beter weet niks mis mee. 2 ×assistent van zijn schoonvader de heer Van Marwijk bij Saoedi Arabië en Australië en hoofdtrainer PSV019 nu hoofdtrainer PSV is zijn eerste echte grote klus en zijn schoonvader staat hem nog steeds met raad en daad bij.
Vind ik leuk
Romario9 +12565
woensdag 9 januari 2019 om 22:25
Hebben die assistent bondscoach klussen hem minder ervaring opgeleverd omdat de hoofdcoach zijn schoonvader was?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:27
Dat heb je mij niet horen zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:28
Ja, idd.

Want dat kan Bert hem nu ook nog leren.
Ze hadden het gewoon gezellig samen in die landen.

Van Bommel en Kuyt, zijn mannen met meer beleving, dan Gio en Cocu.
Vind ik leuk
035 +6680
woensdag 9 januari 2019 om 21:36
Denk niet dat hij een toegevoegde waarde heeft als trainer. Laat, in mijn optiek, te makkelijk mensen vallen als het hem te na gaat komen.
Vind ik leuk
Bizzy +22387
woensdag 9 januari 2019 om 21:40
Laat Fraser, de Wolf en van Gobbel het maar overnemen. Kuyt als coach kan echt niet. Die zie ik meer als opvolger voor van Geel.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:54
Laat meneer De Wolf lekker infantiele programma's op tv blijven presenteren en trainer van Spakenburg zijn. Meneer De Wolf heeft veel te veel nevenactiviteiten daar heeft een topclub als Feyenoord niks aan. Meneer Fraser zit goed op zijn plek bij Sparta, en waarom zou meneer Van Gobbel een betere trainer dan meneer Van Bronckhorst zijn?
Vind ik leuk
Romario9 +12565
woensdag 9 januari 2019 om 22:08
“waarom zou meneer Van Gobbel een betere trainer dan meneer Van Bronckhorst zijn?”
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Als je zo redeneert moet je Van Bronckhorst maar tot in de eeuwigheid laten zitten, want waarom zou een ander beter zijn?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:25
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Waarom zou meneer Van Gobbel een betere trainer dan meneer Van Bronckhorst zijn terwijl hij nog geen minuut een club heeft getraind. Meneer De Wolf is al 17 jaar lang trainer met wisselend succes maar ook hij waarom zou meneer De Wolf beter zijn dan meneer Van Bronckhorst die met Feyenoord landskampioen is geworden?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
woensdag 9 januari 2019 om 22:33
Ik ben het vaak met je eens maar van van Gobbel bv kan je niet met Gio vergelijken. Dat kan wel maar die hebben toch wel verschillende carrières achter de rug.
Vind ik leuk
Bizzy +22387
woensdag 9 januari 2019 om 22:48
Iedere trainer heeft een houdbaarheidsdatum. Die van Gio is verstreken. Tijd voor vers bloed.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:53
Dat is jou mening die respecteer ik, maar ik ben het er niet mee eens.
Vind ik leuk
Bizzy +22387
woensdag 9 januari 2019 om 22:56
Wat moet Feijenoord dan anders Lowie ? Gio en Martin hebben er geen zin meer in. Zie in Kuyt niet de charismatische trainer
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:01
Hoe kom je daar bij de krant brengt leugens in het land allemaal stemmingmakerij meneer Van Bronckhorst wil en gaat niet weg meneer Van Geel idem dito.
Vind ik leuk
Bizzy +22387
woensdag 9 januari 2019 om 23:18
Guardiola zou ook niet hoger eindigen met deze selectie. Het is een geld kwestie bij Feijenoord. Maar het het legioen begint zich te roeren
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:20
Juist ja zo is het.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:45
Hansie heeft weer ergens een geruchtje opgevangen ...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:16
Dat gerucht kwam uit de reet van meneer Derksen en meneer Kraaij kreeg hem vol in zijn gezicht.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:49
Ik vind het zo NOT DONE, de man die ervoor gezorgd heeft dat je in 4,5 jaar 5 prijzen hebt gewonnen om die zo te behandelen. Schijt op die heden ten dagen media, alleen maar bezig om van alles te proberen te creëren, met die lijkenpikker Kraay voorop........
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:19
Jij snapt het Maestro !!!
Vind ik leuk
wil +1224
woensdag 9 januari 2019 om 22:00
Volgens mij is die Kuyt een achterbaks mannetje.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:16
Hans wordt oud. Jr kan er af. Hans Kraaijenpoot is beter
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:17]
Vind ik leuk
F-Troop +90
woensdag 9 januari 2019 om 22:27
hey Kraay..hou je bek lekker..
Vind ik leuk
Sunil010 +290
woensdag 9 januari 2019 om 22:37
Gio moet gewoon blijven niemand gaat het voorlopig beter doen dan hem.
Okay het is vaak afzien qua voetbal, maar eind en bwgin van het jaar hebven wel wat te juichen!
Vind ik leuk
Sheepdog +26
woensdag 9 januari 2019 om 22:40
Ik weet er nog wel een. Een zekere trainer van Sparta. Heeft zelf al aangegeven die ambitie te hebben. Een win-win situatie voor alle partijen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:05
Laat die zekere trainer meneer Fraser eerst maar eens promoveren met SPARTA dan praten we verder.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:38
Eerst maar eens een uitwedstrijd winnen met Sparta. Uit winnen is Sparta tot nu toe pas twee keer gelukt.
Vind ik leuk
Forza u +1445
woensdag 9 januari 2019 om 22:43
Wat heeft iedereen hier toch tegen kuyt, een beetje meer respect voor hem zou wel mogen.
Hij heeft het beste uit zijn carrière gehaald ondanks zijn beperkingen is hij zeer ver gekomen en een voorbeeld voor velen geweest.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:34
Elk persoon heeft voor- en tegenstanders.
Daar hoef je niks voor te doen. Je mag iemand of niet.

En de mening van een PSV er of Ajacied moet je met een korreltje zout nemen.

Waarom iemand iets zegt, dat weet je nooit. Want iedereen liegt dat hij barst.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:40
Paard en ruiter.
Vind ik leuk
Bint +187
woensdag 9 januari 2019 om 22:44
Maar zou Steijn het zien zitten om in de ‘Fortuna rol’ te kruipen? Op papier hoofdtrainer zijn en bij slechte tijden ook zo gezien worden door de supporters, maar als de club floreert waarschijnlijk gezien worden als de stroman van Kuyt.
Vind ik leuk
COYG +7602
woensdag 9 januari 2019 om 22:46
Steijn? Afbraak voetbal tegen teams die vaak betere spelers hebben gaat bij VVV goed, maar bij Feyenoord zal het heel anders gaan. Dan zijn, om het zo te zeggen, twee teams beter. Steijn is dus gewoon niet de juiste keuze. Kuyt laat het daartegen wel zien, maar moet misschien eerst nog ervaring opdoen a.d.h.v. een ervaren trainer. Advocaat als tussenoplossing voor één seizoen, waarin toch alles wordt veranderd binnen Feyenoord, zou beter zijn. Die onrust die gaat komen als Van Geel weg zou gaan, zal voor een onervaren coach te zwaar zijn.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:50
Sympathieke man meneer Kraaij hij is er bij Lienden uitgeflikkert en nu tipt hij Feyenoord over de opvolger van meneer Van Bronckhorst die nog steeds bij Feyenoord met veel plezier trainer is hoe zouden ze dat soort mensen noemen?stokers stennismakers matennaaiers of is meneer Kraaij gewoon een smerige rat net als zijn holmaatjes bij Veronica inside. In en in triest meneer Kraaij junior niets meer niets minder. Wanneer zijn vader nog geleefd had dan had meneer Kraaij een pak slaag gekregen waar de honden geen brood van lusten.
Vind ik leuk
Mo +11864
woensdag 9 januari 2019 om 22:54
Haha Kuyt kom op hoor. Steijn is een goede trainer terwijl Kuyt voor het eerst traint dit seizoen, jochies van 18/19 jaar nog wel. Die is daar nog lang niet klaar voor. Steijn overigens wel denk ik.
Vind ik leuk
FF1908 +174
woensdag 9 januari 2019 om 23:36
Advocaat en Kuyt. Over twee jaar Kuyt
Vind ik leuk
Sunil010 +290
woensdag 9 januari 2019 om 23:58
Op basis van wat?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:09
Op basis van een glazen bol van astro tv
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:38
Tsja, de gemiddelde Feyenoord fan zal ook wel te trappelen van ongeduld staan. Maar wat koop je ervoor?💀
Vind ik leuk
Motley +143
donderdag 10 januari 2019 om 01:46
Die steijn doet dat nooit dan gaat hij er sportief gezien te veel op achteruit. Kuyt zo kunnen als trainer kun je het beste onderaan beginnen en je zo langzaam aan omhoog proberen te werken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 04:30
Feyenoord heeft een strengere persoon nodig.
Vind ik leuk
wil +1224
donderdag 10 januari 2019 om 17:58
Ik denk dat ze betere spelers nodig hebben.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 04:44
Maakt niet uit wie komt. Je moet voetballers hebben en Feijenoord heeft ze nu te weinig
Vind ik leuk
Iwonna +10
donderdag 10 januari 2019 om 06:41
Kuyt is meer een persoon die graag in het nieuws is ,als je gaat kijken wat hij zoal als speler aan prijzen heeft gewonnen , valt dat reuze mee ,het kampioenschap en de beker tel ik niet mee,want daar werd alles omgekocht in Turkije ,aardige jongen hoor ,maar heeft als trainer nog niks bewezen,en wat Kraai eruit gooit af en toe,hij heeft niet voor niks deze achternaam .
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 06:45]
Vind ik leuk
Iwonna +10
donderdag 10 januari 2019 om 06:43
Met omgekocht bedoelde ik de periode in Turkije van Kuyt
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 08:06
ik wordt wel een beetje kuyt moe....
Vind ik leuk
ritje +384
donderdag 10 januari 2019 om 08:50
hallo Ik moet een lans voor Gianni breken! Die Steyn en Kuyt Zijn geen verbetering , dat is mijn mening! Gianni heeft het met zijn mogelijkheden goed gedaan! Wie weg moet is Van Geel want zijn aankoopbeleid sloeg nergens op! En daar heeft Gianni mee te dealen! mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:37
Of Henk Fraser...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:48
maar dan stein echt als hoofdtrainer dan kan kuyt de pionnen neerzetten
Vind ik leuk
Iwonna +10
donderdag 10 januari 2019 om 12:00
of het gras maaien
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:25
niet verkeerd,is natuurlijk mogelijk en dan gelijk de jeugd er in met wat erv spelers.
Vind ik leuk
kees ee +681
donderdag 10 januari 2019 om 13:50
kuijt en fraser kan ik me nog wat bij voorstellen, . . . maar door kraay genoemde duo, . . nee !?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:48
Ik zie Kuyt wel zitten met een sterke naast hem.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:17
Schijtziek van al die speculaties houd allemaal daar mee op en steun je club en zijn trainers
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:18
Waarom zou Feyenoord niet Philippe cocu coach maken van Feyenoord. Bert van Marwijk ook optie . Toch mannen met wat ervaring. Dirk Kuijt moet er eerst klaar voor zijn .voor dat hij coach word van Feyenoord. Rutten is ook geen verkeerde voor Feyenoord. Alleen is nu coach van Anderlecht
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
Het beste zou zijn Dirk Kuijt als opvolger van Gio en dan Advocaat als een soort supervisor op de achtergrond. Die heeft de papieren en is na dit seizoen toch klaar met Utrecht. Op die manier lekker rustig afbouwen voor Dick en een aanjager voor de groep !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws