Schot of voorzet: poging van oud-PSV'er Zinchenko zeilt prachtig binnen

Schot of voorzet: poging van oud-PSV'er Zinchenko zeilt prachtig binnen

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 21:56wo 09-01-2019 om 21:56

Was het een schot of een voorzet? Dat zal alleen Oleksandr Zinchenko zelf weten. De speler van Manchester City scoort op zéér fraaie wijze in de League Cup-wedstrijd tegen Burton Albion.

Zinchenko, die een verleden heeft bij PSV, was in de eerste halve finale van de League Cup verantwoordelijk voor de 4-0. De eerste drie goals werden gemaakt door Kevin De Bruyne en Gabriel Jesus (tweemaal).

Plaats een reactie

Broodje Aad +1385
woensdag 9 januari 2019 om 21:57
Spannende wedstrijd ook...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:43
Mooi geplaatst schot. Goede leerschool van spitsentrainers PSV.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:59
duidelijk voorzet maar nooit toe geve oleksander gewoon zegge dat da de bedoeling was
Vind ik leuk
Rabarber +4407
woensdag 9 januari 2019 om 22:28
Welke taal spreek jij?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 02:41
Ginne gein nou. Das gewoon plakvinger type jonguh! :)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:59
Was bedoeld als voorzet op Jesus, maar hij valt inderdaad wel lekker binnen. Dient ook geen enkel doel om te pretenderen dat het zo bedoeld was.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:52
Oké, had nergens gelezen / gehoord, dat hij zelf aan heeft gegeven dat het als voorzet was bedoeld. Wel netjes van hem.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:13
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk wel een voorzet, maar ik had niet het idee dat hij keek dat Jesus naar de 16 rende... Ik weet het nog niet.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11791
woensdag 9 januari 2019 om 22:41
Ik zie er er ook geen pass in, na 3 herhalingen nog niet. Zou wel een slechte zijn ook anders.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:47
Zijn reactie na de goal verraadt ook al het nodige, het was 'gewoon' een veel te harde en scherpe voorzet die perfect binnenviel, wel mooi natuurlijk voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:47
Dat is wel waar.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
woensdag 9 januari 2019 om 22:26
City blijft scoren, ze vliegen er lekker in.
Vind ik leuk
Maan88 +6556
woensdag 9 januari 2019 om 23:38
Volgens mij is dit echt een bewussie, zeer geplaatst
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:53
Not bad at all.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws