Ik sluit niets uit deze winterstop, maar mijn focus ligt nu op Feyenoord

"Ik sluit niets uit deze winterstop, maar mijn focus ligt nu op Feyenoord"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 21:46wo 09-01-2019 om 21:46

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 22:33wo 09-01-2019 om 22:33

Napoli en Zenit Sint-Petersburg: Jeremian St. Juste wordt in verband met grote clubs. De verdediger van Feyenoord houdt zich echter niet bezig met de transfergeruchten.

"Ik denk er niet over na", zegt St. Juste (22) tegen RTV Rijnmond over de vermeende interesse uit Italië en Rusland. "Het zijn speculaties en daar denk ik niet over na. Mijn toekomst is nu hier. De komende wedstrijden, de komende periode en het komende half jaar in ieder geval." Toch zet hij de deur op een kier. "Ik sluit niets uit deze winterstop, maar mijn focus ligt nu op Feyenoord."

St. Juste houdt gemengde gevoelens over aan zijn eerste seizoenshelft. "Ik heb moeizame periodes gehad door mijn schouder, last gehad van mijn heup en kreeg natuurlijk rood tegen Ajax. Ik heb in de vakantie hard getraind, ben nu fit en dus klaar voor de tweede seizoenshelft." Over het wisselvallige spel van Feyenoord wil hij weinig kwijt. "Dit evalueren we alleen intern. Ik denk dat we het in ons hebben om veel beter te spelen."

Plaats een reactie

Midden-Noord +95412
woensdag 9 januari 2019 om 21:50
Zenit is wel een hele mooie club.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5628
woensdag 9 januari 2019 om 21:51
Mooie stad ook. Hermitage.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
woensdag 9 januari 2019 om 21:56
Samen met Moskou de mooiste steden.
Vind ik leuk
tryuiyty +50
woensdag 9 januari 2019 om 23:09
Norilsk is zeker een aanrader
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
donderdag 10 januari 2019 om 00:31
Napoli ook!
Vind ik leuk
1904088 +814
woensdag 9 januari 2019 om 21:52
Zoekt Napoli nog een verzorger?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:10
Niet wegdoen aub
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:11
Neeeeeheeeeee
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:21
Lekker in Rotterdam blijven
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
woensdag 9 januari 2019 om 22:30
10 miljoen en houdoe.
Vind ik leuk
Sunil010 +311
woensdag 9 januari 2019 om 22:55
Tuurlijk denk je erover na lummel!!!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 9 januari 2019 om 23:03
Zoekt Napoli een nieuwe mascotte dan?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
donderdag 10 januari 2019 om 00:33
Denk het niet. Napoli beschikt al over Younes ;-)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 10 januari 2019 om 00:50
Ja maar die schijn je nogal snel over het hoofd te zien, St. Juste valt wat meer op.
Vind ik leuk
denman21 +165
woensdag 9 januari 2019 om 23:09
Meneertje sluit niks uit in de winter.....pfffff meneertje moet god op de bloten knieen danken dat hij uberhaupt bij een club uit de top 3 van nl speelt.
Vind ik leuk
bert +564
woensdag 9 januari 2019 om 23:17
Inpakken wegwezen,een zeer slechte verdediger en schopper
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:09
Als zenith €12miljoen bereid te betalen is zou ik zeggen verkopen , is te wisselvallig om in de basis van Feyenoord te mogen spelen. Aangekocht voor €4,8miljoen een winst van €7,2miljoen in een jaar tijd eindelijk een succesverhaaltje weer eens voor meneertje van Geel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws