Ik sluit niets uit deze winterstop, maar mijn focus ligt nu op Feyenoord

"Ik sluit niets uit deze winterstop, maar mijn focus ligt nu op Feyenoord"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 21:46wo 09-01-2019 om 21:46

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 22:33wo 09-01-2019 om 22:33

Napoli en Zenit Sint-Petersburg: Jeremian St. Juste wordt in verband met grote clubs. De verdediger van Feyenoord houdt zich echter niet bezig met de transfergeruchten.

"Ik denk er niet over na", zegt St. Juste (22) tegen RTV Rijnmond over de vermeende interesse uit Italië en Rusland. "Het zijn speculaties en daar denk ik niet over na. Mijn toekomst is nu hier. De komende wedstrijden, de komende periode en het komende half jaar in ieder geval." Toch zet hij de deur op een kier. "Ik sluit niets uit deze winterstop, maar mijn focus ligt nu op Feyenoord."

St. Juste houdt gemengde gevoelens over aan zijn eerste seizoenshelft. "Ik heb moeizame periodes gehad door mijn schouder, last gehad van mijn heup en kreeg natuurlijk rood tegen Ajax. Ik heb in de vakantie hard getraind, ben nu fit en dus klaar voor de tweede seizoenshelft." Over het wisselvallige spel van Feyenoord wil hij weinig kwijt. "Dit evalueren we alleen intern. Ik denk dat we het in ons hebben om veel beter te spelen."

Plaats een reactie

Midden-Noord +93241
woensdag 9 januari 2019 om 21:50
Zenit is wel een hele mooie club.
Vind ik leuk
035 +6680
woensdag 9 januari 2019 om 21:51
Beetje koud daar vermoed ik. :-)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:52
Warme club hoor en anders gewoon een lekker vodkaatje er bij
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
woensdag 9 januari 2019 om 21:55
In Rusland maken ze een man van je.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
woensdag 9 januari 2019 om 21:57
Je bedoelt alcoholist?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:57
Dat is toch hetzelfde?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
woensdag 9 januari 2019 om 22:00
Als je aan stereotype denken doet wel.
Vind ik leuk
035 +6680
woensdag 9 januari 2019 om 21:58
Heeft mn vrouw hier ook van mij gemaakt en ik een vrouw van haar MN. :-)
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 23:06
In Rusland maken ze een communist van je.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
woensdag 9 januari 2019 om 23:08
In het westen een kapitalist. Leef voor jezelf en kijk niet teveel nieuws.
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 23:09
Hahaha zo snel op je teentjes getrapt
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
woensdag 9 januari 2019 om 23:16
Nee hoor, ik laat alleen de andere kant zien. Overal is wel wat op aan te merken. Veranderen kan je het niet, gewoon je leven leiden.
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 23:19
Tuurlijk was ook maar een dolletje. Het politiek correcte van de westerse wereld begint langzamerhand ook de spuitgaten uit te komen.
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
woensdag 9 januari 2019 om 21:57
Maar wel een prachtstad St. Petersburg, 035!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
035 +6680
woensdag 9 januari 2019 om 21:59
Wat ik op TV heb gezien ben ik dat met jou eens. Zou het weleens een keertje willen zien. Maar dat heeft alles te maen dat ik veel op heb met historie en oude culturen
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
woensdag 9 januari 2019 om 22:03
Ja, zo ben ik ook.

Was in augustus 5 dagen in St.Petersburg (mooi shirtje van Zenit op de kop getikt) en 4 dagen in Moskou.

Heb mijn ogen uitgekeken!
Achteraf tijd tekort gekomen.😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:33
Met Amsterdam als voorbeeld... Tsaar Peter de Grote wilde ook zo'n mooie stad in Rusland nadat hij in Mokum was geweest. Tis iig goed gelukt. Heb het met eigen ogen gezien :-)
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
woensdag 9 januari 2019 om 23:25
Ja, man! Wat gaaf!

Dus jij bent ook in St. Petersburg geweest.....cool!👍

Heb wel een soort van heimwee. 😉

Moskou was trouwens ook echt geweldig.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4459
woensdag 9 januari 2019 om 21:51
Mooie stad ook. Hermitage.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
woensdag 9 januari 2019 om 21:56
Samen met Moskou de mooiste steden.
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 23:09
Norilsk is zeker een aanrader
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
donderdag 10 januari 2019 om 00:31
Napoli ook!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:52
Focus je op Feyenoord als het komt is het nog niet te laat .
Vind ik leuk
1904088 +630
woensdag 9 januari 2019 om 21:52
Zoekt Napoli nog een verzorger?
Vind ik leuk
Jordaan +1217
woensdag 9 januari 2019 om 21:57
Vind hem alleen wel wat tegenvallen bij Feyenoord tot nu toe, natuurlijk hij heeft potentie en een goede scout kan door mindere fases heen kijken, maar voor dat niveau heeft hij nog wel een weg te gaan.
Nu al naar zo'n club heb je kans op niet veel speelminuten. Maarja wat is wijsheid 😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:10
Niet wegdoen aub
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:11
Neeeeeheeeeee
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:21
Lekker in Rotterdam blijven
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
woensdag 9 januari 2019 om 22:30
10 miljoen en houdoe.
Vind ik leuk
Sunil010 +290
woensdag 9 januari 2019 om 22:55
Tuurlijk denk je erover na lummel!!!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
woensdag 9 januari 2019 om 23:03
Zoekt Napoli een nieuwe mascotte dan?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
donderdag 10 januari 2019 om 00:33
Denk het niet. Napoli beschikt al over Younes ;-)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
donderdag 10 januari 2019 om 00:50
Ja maar die schijn je nogal snel over het hoofd te zien, St. Juste valt wat meer op.
Vind ik leuk
denman21 +112
woensdag 9 januari 2019 om 23:09
Meneertje sluit niks uit in de winter.....pfffff meneertje moet god op de bloten knieen danken dat hij uberhaupt bij een club uit de top 3 van nl speelt.
Vind ik leuk
bert +274
woensdag 9 januari 2019 om 23:17
Inpakken wegwezen,een zeer slechte verdediger en schopper
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 00:09
Als zenith €12miljoen bereid te betalen is zou ik zeggen verkopen , is te wisselvallig om in de basis van Feyenoord te mogen spelen. Aangekocht voor €4,8miljoen een winst van €7,2miljoen in een jaar tijd eindelijk een succesverhaaltje weer eens voor meneertje van Geel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws