'Ramsey tekent voor vijf jaar en wordt grootverdiener bij Juventus'

'Ramsey tekent voor vijf jaar en wordt grootverdiener bij Juventus'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 08:50do 10-01-2019 om 08:50

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 09:54do 10-01-2019 om 09:54

Aaron Ramsey gaat na dit seizoen transfervrij de overstap maken naar Juventus. In Turijn ligt een vijfjarig contract klaar voor de Welshman, die een jaarsalaris van bijna acht miljoen euro opstrijkt in Italië.

Volgens The Guardian is Ramsey akkoord met Juventus over een vijfjarig contract. Na tien jaar Arsenal, en uitleenperiodes bij Nothingham Forest en Cardiff City, maakt hij de overstap naar Italië. Bij de Italiaanse kampioen zal Ramsey volgens het Britse medium 140.000 pond (ruim 150.000 euro) per week gaan verdienen. Het jaarsalaris van Ramsey komt daarmee op 7,2 miljoen pond (bijna acht miljoen euro) te liggen.

Ramsey tekent voor vijf jaar en strijkt in die periode dus een slordige 36 miljoen pond (bijna veertig miljoen euro) op. Met een maandsalaris van ruim 150.000 euro gaat Ramsey meer verdienen dan Juve-sterren Paulo Dybala en Douglas Costa. Alleen het salaris van Cristiano Ronaldo ligt nog hoger.

Juventus maakt al jaren de dienst uit in Italië en is halverwege het seizoen koploper in de Serie A. De voorsprong op nummer twee Napoli bedraagt negen punten. 

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 08:52
Mooie transfer voor die jongen!
Vind ik leuk
Plattekar bv +28403
donderdag 10 januari 2019 om 09:05
Wat denk je dat hij ook nog even voor tekengeld in zijn zak steekt ?...een hele grote juten zak welteverstaan.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Wel lekker :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:52
Die salarissen gaan echt nergens over. Oké je betaald geen transfersom, maar dat trekt toch scheven gezichten binnen de selectie.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 08:55
De chinezen willen 43 miljoen betalen voor neres, Pelle krijgt 15 miljoen per jaar in china, dus ja de europese clubs moeten ook daar in mee gaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:57
Ja maar dat is China, daar staat, we hebben het nu over een club die een gooi kan doen naar de CL, met grote spelers zoals Ronaldo, dybala enz. Dan ga je Ramsey, met alle respect, toch niet het tweede hoogste salaris geven?
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 09:04
Ramsey is heel onderschat. Echt een prima speler,.
Vind ik leuk
Excelsior +1422
donderdag 10 januari 2019 om 09:35
Prima, maar geen wereldklasse.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 09:39
In een team als juventus zal hij nog beter tot zijn echt komen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:03
Zolang je samen wint is er weinig aan de hand, pas als de resultaten tegenvallen komt het gezeik. Juve toont al jaren aan dat het goed zit daar...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:53
Tja. Of juve daar blij mee moet zijn...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:02
Wat denk jezelf?

Ik gok van wel.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9003
donderdag 10 januari 2019 om 08:53
Hoog salaris voor een middelmatige speler. Gaat geen basis speler worden en volgende zomer verhuurd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 08:59]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
donderdag 10 januari 2019 om 09:00
Ja daarom tekent ie een vijfjarig contract. Hij wordt onderschat, het is een Juve speler en beter dan Khedira.
Vind ik leuk
Verratti +2196
donderdag 10 januari 2019 om 13:32
Blijft opmerkelijk dat good old Kedhira nog opgesteld wordt. Hij stelt altijd teleur.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 08:54
Nou kan hij eens eindelijk voor de prijzen gaan.

Mooie stap.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:56
Juventus is dé topclub van Europa samen met de allergrootste van Engeland, Liverpool
Vind ik leuk
Roeptoeter +9003
donderdag 10 januari 2019 om 08:59
Je vergeet Ajax. Schaam je.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:00
Dan heb je die van mij nog niet gezien.
Vind ik leuk
Voetbal 1 +106
donderdag 10 januari 2019 om 08:57
Maand salaris van 150.000 is niet veel vp.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:59
Week salaris?
Vind ik leuk
Caine +44
donderdag 10 januari 2019 om 09:02
Daar kom ik mijn bed niet voor uit inderdaad
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Criminelen verdienen veel tegenwoordig.
Laaienlichters ook, zoals advocaten en notarissen. Of iets van die strekking.
Een adviesburootje doet het ook aardig, als opstartend crimineel.
Je moet ergens beginnen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:09]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
donderdag 10 januari 2019 om 09:17
De grootste crimineel zit in een torentje met Baphomet aan zijn muurtje.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
donderdag 10 januari 2019 om 08:58
Benvenuto a Juventus, Aaron!

Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:58
Dybala zal wel vertrekken.

8 miljoen klinkt veel, maar als ze hem over 2 jaar verkopen niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
donderdag 10 januari 2019 om 09:01
Nee, die vertrekt niet. Die wilt prijzen winnen met Juve.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:05
Toch kan ik mij indenken, dat hij niet helemaal tevreden is. Na 7 kampioenschappen, gaat ook dat vervelen.
Bij Dybala moet het ook een beetje om Dybala draaien, krijg ik wel eens het idee. Dus hij wil een team rondom hem gebouwd.

Zoiets.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
donderdag 10 januari 2019 om 09:19
Nee nee, dat zie je verkeerd. De CL moet worden gewonnen en daarom mag en wil hij niet vertrekken. Dybala is blij en wilt niet weg en al heleeeeeeemaal niet in de wintermaanden.
Vind ik leuk
PoepWagen +1981
donderdag 10 januari 2019 om 09:06
Knettergek, echt absurde bedragen voor deze matige voetballer!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:45
Ik snap niet dat Arsenal hem laat gaan, heb hem altijd echt een goede speler gevonden, heeft wel veel blessures gehad maar als je nu kijkt naar wat er op het middenveld staat bij Arsenal, is hij zeker niet de mindere.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:54
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier....>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
GaryGL +399
donderdag 10 januari 2019 om 10:09
Juventus betaalt beter dan dat
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:08
Week salaris van 150.000,- niet maand salaris
Vind ik leuk
Wilhelmus +493
donderdag 10 januari 2019 om 11:36
Mooie transfer voor Ramsey maar ik vind hem dit bedrag en salaris echt niet waard. Het is iemand die niet het verschil gaat maken voor je als team. Het middenveld van Juve heeft al genoeg lopers...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:29
Ja idd. Belachelijk veel!
En Dybala, die baalt!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:28
Nou nou! En dat op zn 28 ste! Dybala zal wel balen
Vind ik leuk
+0
vrijdag 11 januari 2019 om 08:51
Maandsalaris van €150.000 is niet veel. Uit mijn hoofd gezegd is dat maar 37.500 per week.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws