Uithaal naar Everton: 'Vreselijk, alles veranderde na het vertrek van Koeman'

Uithaal naar Everton: 'Vreselijk, alles veranderde na het vertrek van Koeman'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 10:44do 10-01-2019 om 10:44

Het vertrek van Ronald Koeman en de komst van Sam Allardyce bij Everton veranderde vorig seizoen alles - in negatieve zin. Dat stelt Nikola Vlasic.

De Kroatische middenvelder (21) maakte anderhalf jaar geleden de overstap van Hajduk Split naar Everton, maar zijn debuutseizoen viel in het water. Dat had volgens hem alles te maken met het ontslag van Koeman in oktober 2017.

"Alles veranderde na het vertrek van Koeman", vertelt Vlasic aan Sportske Novosti. "Het voetbal dat we speelden onder Big Sam (Allardyce, red.) was verschrikkelijk. Het mag niet eens voetbal worden genoemd. In zulke omstandigheden is er geen plek voor mij. Het team was bang voor alles, vooral voor de eigen fans."

Vlasic, die dit seizoen wordt uitgeleend aan CSKA Moskou en veel indruk maakt in Rusland, heeft sowieso weinig goede woorden over voor Everton. "Ik weet dat ze bij Everton het nieuwe Tottenham willen worden. In de zomer hebben ze nog 90 miljoen euro uitgegeven, maar toch staan ze weer elfde."

Plaats een reactie

ArieBombarie +41741
donderdag 10 januari 2019 om 10:47
Nou, die heeft echt zin om ooit 'ns terug te keren naar het grote Everton zeg.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 10:51
Ik hoop voor hem dat er een en ander mis is gegaan in de vertaling.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:24
vertalingski
Vind ik leuk
Donnygo +3440
donderdag 10 januari 2019 om 12:24
Via Google translate is dat goed mogelijk en zou als ik hem was nu al als excusses gaan invoeren (niet via Google translate natuurlijk) ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 10:51
Waarom zou hij ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:28
Omdat hij momenteel is verhuurd door Everton misschien? Over zes maanden mag hij zich weer bij de training melden in Liverpool, waar zijn contract nog doorloopt tot zomer 2022.

Is toch niet handig dat je je broodheer dan zo publiekelijk hebt afgebrand.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
"Zijn broodheer"...........ha ha.?????? is niet Sam.....maar Mr. Moshiri.
Sam heeft zijn ontslag gekregen door ontevreden Moshiri en is het dus waarschijnlijk roerend eens met Vlasic.
Even nadenken de volgende keer.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:58
Vlasic staat onder contract bij Everton tot medio 2022. Dat is zijn werkgever. Die betalen zijn salaris. En hij heeft openlijk commentaar op de gang van zaken bij Everton (niet alleen Allardyce).

Misschien het woord nog een keer opzoeken in het woordenboek. Of moet ik eerst uitleggen wat een "woordenboek" is?
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 20:12
Hij heeft commentaar op Sam en die is ontslagen, Moshiri was zelf ook niet tevreden over de situatie, ze zijn het dus volkomen eens ha ha
De hele boel is omgegooid bij Everton, veel nieuwe mensen en Vlasic heeft dus volkomen terecht kritiek, het is Rusland niet !
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Quote:

"Vlasic (...) heeft sowieso weinig goede woorden over voor Everton. "Ik weet dat ze bij Everton het nieuwe Tottenham willen worden. In de zomer hebben ze nog 90 miljoen euro uitgegeven, maar toch staan ze weer elfde."

Gaat dit over Allardyce of over Everton zonder Allardyce?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:33]
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 09:14
Dat zijn toch gewoon feiten, mag dat niet, ? we zijn niet in Rusland.
Sommige mensen hebben zo'n rare krampachtige manier van reageren als het om kritiek gaat.
Kritisch kijken is de enige manier om te verbeteren.
Elk intelligent wezen begrijpt dat .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:48
In de voetballerij is dit toch heel normaal? Spelers lopen continu met transfers te zeulen en er zijn er bij die niet eens meer komen opdagen om dat af te dwingen. Of niet in willen vallen of structureel te laat komen etc. Niet handig klopt, maar zijn zaakwaarnemer vind het vast fantastisch allemaal.
Vind ik leuk
Old Star +7663
donderdag 10 januari 2019 om 10:53
Niet echt zo te zien, echter heeft ie wel gelijk. Everon moet en kan echt beter dan dit en wat big Sam betreft heeft ie gewoon gelijk. Wat een drama coach is dat zeg. Hij vind zichzelf mega belangrijk met zijn oortje in en zijn kilo kauwgum in zijn mond. Maar zijn teams een beetje knap laten voetballen zit er niet in.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:40
En Sam krijgt een schop na, terecht overigens als je hem nu ook weer hoort blèren.
Vind ik leuk
Bdog +6685
donderdag 10 januari 2019 om 10:57
Als je hem ziet kauwen zou je denken van wel, maar het is toch geen koe man.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:26
Everton valt een beetje tegen idd. Koeman werd 5de alleen daarna ging het toch best mis. En nu is het ook gewoon geld smijterij
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Koeman werd zevende, de laatste keer dat Everton vijfde eindigde was onder Martinez in 2014.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:26
Owjah klopt. Mijn excuses.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:28
Maar nu is Brands daar en die gaat alle problemen oplossen met z'n ongelooflijke aankopen, althans dat las ik hier weken geleden 😎
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 13:06
Everton zal nooit een grote club worden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:52
Waarschijnlijk niet maar als er iemand miljarden in gaat pompen is het altijd mogelijk, kijk naar Manchester City van zero naar hero in goed 10 jaar.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:29
Vind je dat echt?

Ik vind het absoluut niks. Zelfs met het grote geld kunnen ze absoluut niks winnen. Het is 50 jaar geleden dat ze ooit in Europa wonnen.

Die club staat niet in de schaduw van Ajax, PSV of Feyenoord, ook al zullen anderen anders beweren en mij proberen uit te leggen hoe groot Man. City of hoe klein Nederlands voetbal is.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
Dit dus HuppieHolland.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Ik begrijp wel dat je de manier waarop Man.City top van Engeland is geworden jou niet aanspreekt maar zoals jezelf eigenlijk al aangeeft het verleden (toen Nederland nog wat presteerde) telt niet meer. De huidige wereld kent Manchester City en dus Aguero maar de rest van de wereld kent geen Steven Berghuis, Jeroen Zoet of Zyech
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Man city spreekt mij niet aan, met of zonder geld niet, omdat ze niks in Europa winnen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws