'Klopp brengt veto uit bij Liverpool en boort Keizer transfer door de neus'

'Klopp brengt veto uit bij Liverpool en boort Keizer transfer door de neus'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 11:55do 10-01-2019 om 11:55

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 13:26do 10-01-2019 om 13:26

Marcel Keizer krijgt bij Sporting Portugal niet de beschikking over Rafael Camacho. Liverpool-manager Jürgen Klopp heeft de transfer geblokkeerd.

Dat meldt Record. Sporting benaderde Liverpool onlangs met de vraag of Camacho beschikbaar is voor een verhuurperiode. De koploper van de Premier League stond niet onwelwillend tegenover een vertrek van de achttienjarige Portugees, maar Klopp is het daar niet mee eens. De Liverpool-manager zou zijn veto hebben uitgebracht, waardoor een transfer van de baan is.

Camacho maakt dus niet de overstap naar het Sporting van Keizer. De jonge Portugees debuteerde deze week voor Liverpool in de verloren FA Cup-wedstrijd tegen Wolverhampton Wanderers (2-1). Hij verving rechtsback Trent Alexander-Arnold. Zijn Liverpool-contract loopt medio 2020 af. Camacho verliet Sporting in 2013 voor Manchester City, waarna Liverpool hem in 2016 voor vier jaar contracteerde.

Plaats een reactie

FCG1971 +3941
donderdag 10 januari 2019 om 11:57
Klopp is daar wel het mannetje.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 11:59
Als je de concurrentie blijft kloppen, is dat ook terecht
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
Zeker weten. Geweldig hoe die man Liverpool weer tot leven brengt. Lijkt me ook naast een goede coach een fijn mens. Als je alleen al ziet hoe hij Pepijn Lijndens na het mislukte NEC avontuur weer opneemt in zijn staf dan geeft dat aan dat die man geen lange tenen heeft en oprecht geïnteresseerd is in de ontwikkeling van mensen om zich heen.
Vind ik leuk
Tedjuh +6
donderdag 10 januari 2019 om 13:57
Pep lijnders schijnt ook verschrikkelijk goed in de spelersgroep te liggen. Dus denk dat het ook strategisch een erg goede zet geweest is om hem terug te laten komen.
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
donderdag 10 januari 2019 om 14:01
Zou kunnen. Maar Klopp had ook kunnen denken jij wilde toch zo graag op eigen benen staan, nou succes ermee. Dat doet hij dus niet en dat heeft mijn waardering.
Vind ik leuk
Tedjuh +6
donderdag 10 januari 2019 om 16:36
Nee want hij gunde hem die stap van harte dus ze zijn ook op een hele goeie manier uit elkaar gegaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:00
Klopp beslist anders krijgen ze daar gewoon Klopp .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Heftig hoor, heeft je vriendin dit voor je verzonnen? 😛
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Idd die klop mij ook wel eens 😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:13
Hehe.👍
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
🤣🤣
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Mooi om te zien dat Klopp zo'n beetje als enige in de PL wel oog heeft voor jong talent en deze op durft te stellen. Een club als Liverpool heeft geld zat, maar als je het niet uit hoeft te geven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:03
Daarom lopen de spelers ook met hem weg en willen velen graag weer onder hem spelen als hij naar een andere club vertrekt
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Geld zat weet ik niet. City heeft meer denk ik.
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +406
donderdag 10 januari 2019 om 12:36
City doet niet mee wanneer het gaat om het vergelijken van geld
Vind ik leuk
abfab5300 +324
donderdag 10 januari 2019 om 12:03
Edit VP : wordt aangepast. Bedankt!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:11
Goed zo jij bent de baas klopp , en ook al was je stom bezig in de FA cup door niet met je beste spelers te beginnen laat het ze maar voelen geen spelers weg doen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:12]
Vind ik leuk
Demi +325
donderdag 10 januari 2019 om 18:25
Klopp had deze jongen moeten verhuren en Clyne bij de selectie moeten houden!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws