Robben komt met update: Het is niet gegaan zoals ik me had voorgesteld

Robben komt met update: "Het is niet gegaan zoals ik me had voorgesteld"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 12:12do 10-01-2019 om 12:12

Arjen Robben mist de eerste wedstrijd van Bayern München na de winterstop. Dat laat de routinier (34) weten vanuit Doha, waar de Duitse grootmacht op trainingskamp is.

Bayern München hervat de Bundesliga volgende week vrijdag met een uitwedstrijd tegen Hoffenheim. Robben zal ontbreken. "Ik heb goed getraind, maar de hele week is het niet gegaan zoals ik me had voorgesteld. Het is niet genoeg om de wedstrijd tegen Hoffenheim te halen. Ik bekijk het van dag tot dag", laat hij weten aan het Duitse Sky.

Robben worstelt sinds de start van december met spierproblemen. Daardoor miste hij zes wedstrijden, waaronder de Champions League-wedstrijd tegen Ajax (3-3). Terwijl zijn teamgenoten zich in Doha gezamenlijk voorbereiden op de tweede seizoenshelft, werkt Robben individuele oefeningen af. Bayern kan tegen Hoffenheim ook niet beschikken over Franck Ribéry.

Check ook: WK-finale-reunië: Robben, Sneijder én De Jong bezoeken training PSV

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 12:14
Joh. De man van glas.... Die moet gewoon lekker stoppen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:15
lekker naar ons PSV gaan!
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:20
Samen met Ribéry er bij heb je dan met Lozano/Bergwijn (neem aan dat een van de twee vertrekt volgend seizoen) heb je dan wel lekkere buitenspelers
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:24
Hoop dat ze blijven allebei, Robben en Ribery kunnen ook nog max 1 jaar misschien 2 jaar mee, daarbij zullen ze regelmatig geblesseerd zijn. Bergwijn en Lozano blijven groeien zeker als we weer CL spelen volgend jaar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:24]
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:25
Ja dat hoop ik ook
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:27
Robbben zou wel ideaal zijn om erbij te hebben zodat die kan spelen als hij helemaal fit is om te spelen
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 12:26
Lekker voor één seizoen, waar is de lange termijn visie?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:29
De lange termijn visie om geen prijzen te pakken is in Amsterdam
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 12:40
nu heb je me joh!
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:41
Klopt
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 12:48
Geliked.
Maar in tegenstelling tot jou wilde ik geen sneer maken naar een andere club, maar was de vraag of opmerking gewoon oprecht.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 13:08
En ik maakte gewoon een grapje, maar blijkbaar kan niemand daar meer tegen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:15
Weet je, zo'n grapje kan hilarisch zijn. Als die nog niet dagelijks zo'n 23 keer was gemaakt door 40% van de bezoekers van dit forum.

Als je steeds dezelfde opmerkingen voorbij ziet komen, devalueert het humorgehalte van zo'n grap vrij snel.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 13:20
Ik zeg ook niet dat het grappig was. Ik vindt dat alleen geen excuus voor iemand om zich aan te gaan stellen, tegen een grapje moet je kunnen. Hoe vaak hij ook gemaakt is of niet grappig het is
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
En ik leg je uit waarom mensen het misschien niet meer waarderen.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 13:41
Naar waardering ben ik gelukkig niet op zoek
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
"het" waarderen.

Er staat niet "jou" waarderen.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
Naar waardering voor mijn grappen ben ik ook niet op zoek
Vind ik leuk
pietprecies +9431
donderdag 10 januari 2019 om 14:32
Wel naar je eierdopje
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
Die heb jij toch geleend?
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 15:28
Wie stelt zich precies aan dan?
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 15:33
Jij
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 15:34
waar precies?
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 15:36
In jouw reactie
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 15:37
Ik zie hem niet. Bijzonder.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 15:41
Misschien zit er nog wat traanvocht in jouw ogen?
Vind ik leuk
ErikAjax +873
donderdag 10 januari 2019 om 15:42
ja ik denk het.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
IDD in Amsterdam worden er gewoon 3 punten verloren en gaat de schaal aan jullie voorbij
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:08
De lange termijn visie in een dergelijke constructie is dat je een Robben lang niet alle wedstrijden laat spelen en ondertussen een of twee jongelingen ervaring op laat doen.

Zo krijgen die ook de nodige wedstrijden voor de kiezen én kunnen dagelijks op de training veel leren van de professional Robben.

Als Robben dan na 1 seizoen definitief de schoenen aan de wilgen hangt, heb je de opvolging volledig klaargestoomd.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:16
Die moet gewoon lekker doen wat hij zelf wil.

Hij kent zijn lichaam het beste.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Kan mij wel voorstellen dat hij echt geen zin heeft om op kunstgras te spelen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Ja het bestaat volledig uit glasvezel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:23
Laat hem eerst beginnen
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
donderdag 10 januari 2019 om 12:38
Tuurlijk dromen we van een Kuijt scenario ...Robben naar PSV....Maar als je dit weer leest...hmmmm...ik weet t niet hoor
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:42
Je neemt teveel risico.
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
donderdag 10 januari 2019 om 13:12
Joepie, we hebben er weer een keppel trolletje bij.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:16
Lekker man. Niks mis mee. Meen ik uit de grond van mijn hart.
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
donderdag 10 januari 2019 om 13:26
Er is van alles mis met je en dat meen ik uit de grond van mn hart.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:38
@ vp kunnen jullie eens wat teegen deze racisme doen mensen van hebreewse afkomst zoude jullie is moete aan klaage voor alle hate speeches wie jullie toe laaten
daarom VP is liefhebber van de HOLOCAST
ik heb rechten gestudeert en vraag mij af hoe snel jullie wat gaan doen want dit is wettelijk niet toe gestaan...
VRIJHIJD VAN MEENINGS IUTING IS GEEN RASICME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:40]
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
vrijdag 11 januari 2019 om 08:33
Haha je hebt rechten gestudeerd. Je had beter Nederlands kunnen studeren volgens mij.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:36
@fedor2501
kun je is kappen met je vieze racisme
door honden als jij waaren er in 40-45 concentratie kampe mis moet je keertje langs gaan al die dooie zien liggen kijken of je dan normaal over Hebreewse mensen kan praate
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
donderdag 10 januari 2019 om 15:41
Als jij hier racisme in ziet dan ligt dat toch aan jou. Had je ook zo gereageerd als ik iets over een moslim had gezegd? Waarschijnlijk niet he meneer de hypocriet. Ga lekker andere lastigvallen met je onzin.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:01
oh dus jij bent zon vieze wilders aanhanger wie overal behalve int egt racistdurft te zyn omdat jy weet dat jou leeven heel zwaar gaat worden hang dan ook geen racistiese internet held iut
en dan maar die vieze NEDERLANDSE KAASKOPPEN WIE DURVEN TE ZEGGEN DAT IK ALS ZIUD AFRIKANER RACIST BEN
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:05]
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
vrijdag 11 januari 2019 om 17:38
Als iemand anti PVV is dan ben ik het wel muppet en de PVV is trouwens pro israel dus je reactie is te dom voor woorden. Je noemt iemand een racist maar lees je eigen reactie even terug met je ongefundeerde gescheld. Misschien moet je wat minder slachtoffertje spelen. Ik heb ook niks tegen joden die de 2e wereldoorlog hebben meegemaakt want dat was een verschrikking voor ze maar wel tegen de nakomelingen van ze want dat zijn stuk voor stuk geldwolven die te pas en te onpas de 2e wereldoorlog hebben erbij halen. Je lult over Zuid Afrika enz maar je bent niet meer dan een lafaard die zn eigen land is ontvlucht.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:05
Voor "een man van glas" heeft hij anders een geweldige loopbaan achter de rug.

Kampioen in Nederland, Engeland (2x), Spanje en Duitsland (7x), 5 nationale bekers, CL, 37 goals in 96 interlands.

Mag die s.v.p. zelf besluiten wanneer hij met pensioen gaat?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:15
Nee.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Is ook een antwoord :-)
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:16
Neem aan dat Ribéry nu ook wel gaat inzien dat het zijn laatste seizoen bij Bayern München is. Wie weet kan Robben hem wel overtuigen om samen met hem naar PSV te komen;p
Vind ik leuk
Bosmeister +648
donderdag 10 januari 2019 om 12:31
*FC Groningen
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:32
Nee, ze gaan niet in de Keuken Kampioen divisie spelen
Vind ik leuk
Bosmeister +648
donderdag 10 januari 2019 om 12:34
Dijenkletser
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:36
Robben en Ribéry bij Groningen is inderdaad een dijenkletser
Vind ik leuk
Koeien +3016
donderdag 10 januari 2019 om 13:24
Maar Robben die Ribery moet overtuigen om bij PSV te spelen is een serieuze optie voor jou?

#koekoek
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 13:26
Nee Sierd, dat is geen serieuze optie en was inderdaad een grap. Goede observatie
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 12:17
Ben er een beetje bang voor dat zijn laatste maanden bayern 1 groot drama gaan worden en hij nog nauwelijks zal spelen.
Wil veel te graag met een lijf wat al ene hele tijd niet best is.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:57
Maar toch komt die altijd op zijn nivo.. ondanks zijn vele blessures.. als hij niet zo vaak geblesseerd was geweest. Had die zeker met ronaldo en messi kunnen meten. Maar helaas, maar zeker een voorbeeld prof voor vele
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 13:00
Maar juist omdat het zijn laatste maanden zijn en "passend" afscheid wil nemen daar, ben ik er bang voor dat ie het gaat forceren.
En het verleden heeft al vaak uitgewezen dat ie helemaal niks moet forceren want dan blijft het mis gaan.
Ik ga er van uit dat ie inderdaad wel weer een keer fir wordt en dan gewoon weer beslissend kan zijn.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 12:20
Ik ben een fan van Robben, maar als je zo vaak geblesseerd bent, zegt dat niet gewoon dat zijn lichaam het niveau niet aan kan?
Aan zijn kwaliteiten ligt het iig niet..
Vind ik leuk
Hast58 +867
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Zeker over de voetbalschoenen van Malen gevallen. Ruim die rotzooi dan ook op.
Vind ik leuk
Koeien +3016
donderdag 10 januari 2019 om 13:33
Die durfde 'm niet te pakken, zodoende.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +685
donderdag 10 januari 2019 om 12:31
Ga maar gewoon voor je maatpak in Groningen Arjen. Huis is komend zomer klaar en anders ga je nog even in je huis in Reitdiep. De schoenen kun je beter aan de wilgen hangen.
Vind ik leuk
Koeien +3016
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Schoenen nog even een seizoentje aan bij de FC zou ik anders geen probleem vinden.
Vind ik leuk
keesje s +109
donderdag 10 januari 2019 om 12:32
Gaat naar Groningen... Lager niveau... Minder zware belasting... Na een a twee seizoenen treed ie toe tot de technische staf!! 👌
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:44
Was toch een uitgelezen kans voor PSV om tegen Bayern te oefenen, daar in Doha. En super interessant voor ons allen VP-ers, in de eeuwige discussie of Bayern nu zo slecht was of Ajax zo goed in de CL. Hahaha!!!
Vind ik leuk
MN223 +1278
donderdag 10 januari 2019 om 14:00
PSV wilde wel maar Bayern durfde niet...
Vind ik leuk