Domper voor Vitesse: middenvelder moet trainingskamp vroegtijdig verlaten

Domper voor Vitesse: middenvelder moet trainingskamp vroegtijdig verlaten

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 14:26do 10-01-2019 om 14:26

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 14:52do 10-01-2019 om 14:52

Een flinke domper voor Vitesse tijdens het trainingskamp in Portugal: Matus Bero heeft een schouderblessure opgelopen en is vroegtijdig teruggekeerd naar Nederland. Dat melden de Arnhemmers via de officiële kanalen.

De Slowaak liep de kwetsuur op tijdens de training van woensdagmiddag. De aanvallende middenvelder stapte donderdagochtend op het vliegtuig richting Nederland, waar hij in het ziekenhuis zal worden onderzocht. Uit het onderzoek moet blijken hoe lang de Arnhemmers het zonder de Slowaak moeten stellen.

Bero was in de eerste seizoenshelft een vaste waarde bij Vitesse. In zestien competitiewedstrijden noteerde hij vijf goals en één assist.

Geen contract
Tijdens het trainingskamp in Portugal is de Spanjaard Iyas Alilou Khouribech er niet in geslaagd te overtuigen, weet Omroep Gelderland.De rechtsback hoopte tijdens het trainingskamp een contract af te kunnen dwingen, maar de achttienjarige back liet niet bepaald een onuitwisbare indruk achter. Vitesse continueert de zoektocht naar een rechtsback, die als back-up voor Vyacheslav Karavaev moet dienen.

Plaats een reactie

Eddy T67 +2017
donderdag 10 januari 2019 om 14:29
Nog een tegenvaller. Waarom overigens eerst je reserve-back laten gaan voordat je een ander hebt?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 14:31
Omdat je anders het risico loopt dat je op 1 februari 3 rechtsbacks hebt?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2017
donderdag 10 januari 2019 om 15:14
Nu loop je het risico dat je er maar 1 hebt. Tel uit je winst.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 15:39
Dat is beter voor je bankrekening dan 1 te veel.
Loopt natuurlijk bij Jong Vitesse ook nog wel een back, neem ik aan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:39]
Vind ik leuk
Baco1511 +1582
donderdag 10 januari 2019 om 17:15
Dat ook inderdaad, en vitesse verhuurt nu ook 2 back spelers, die zou je gewoon terug kunnen halen in gebal van nood.
Vind ik leuk
Pieterke +125
donderdag 10 januari 2019 om 18:59
Vitesse doet niks met jeugd. Die pakken echt niks uit jong
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 19:35
Zolang je eerste back, die Karavaev (spelling?) niet vertrekt zou ik niet erg moeilijk doen dat ze nr2 hebben laten gaan en nog geen vervanger hebben
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:31
Het wordt toch gewoon lachwekkend zo met al die blessures... man man man,..
Vind ik leuk
The Iceman +12862
donderdag 10 januari 2019 om 14:35
Drama, echt dikke pech. Weinig spierblessures die aan trainingsintensiteit zijn te wijten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Ja ja, mee eens hoor! Maar het is toch werkelijk helemaal knettergek van te worden.... Wat dat betreft echt een rampseizoen!
Vind ik leuk
The Iceman +12862
donderdag 10 januari 2019 om 14:49
Absoluut. Nog een wonder dat Vitesse na alle tegenslag 5e staat.
Vind ik leuk
rebelkushh +381
donderdag 10 januari 2019 om 14:40
Pffff ik kan me geen seizoen herinneren van Vitesse met zoveel pech.
Misschien dat Slutsky moet kijken naar zijn manier van trainen want dit begint toch wel structureel te worden.
Ik ben zo bang voor die dag dat Eduardo ook nog geblesseerd raakt :(
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
donderdag 10 januari 2019 om 14:48
Als het zo doorgaat kunnen ze Jong-Vitesse op trainingskamp sturen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:58
Tuurlijk nog een blessure, en nog één. Dat wordt zo met Pasveer in de spits spelen en met Van der Werff op linksbuiten. Een kermiselftal. Ik verheug me niet bepaald op de tweede seizoenshelft met goede spelers als Matavz, Musonda, Gong en Bero geblesseerd. Nu moeten we het doen met Keuken Kampioen spelers als Beerens, Vdwerff, Foor, Mukthar ali en Clark.
Vind ik leuk
rebelkushh +381
donderdag 10 januari 2019 om 15:21
Ik heb Pasveer liever als spits dan keeper :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:32]
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
donderdag 10 januari 2019 om 15:40
Ik heb liever dat Pasveer een andere club gaat zoeken.😉
Maar dan kan ik nog wel een paar namen opnoemen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
rebelkushh +381
donderdag 10 januari 2019 om 17:39
Die gaat eind dit seizoen wel pleitte :)
Hopen dat Vitesse paar goede keepers aan het scouten zijn.
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
donderdag 10 januari 2019 om 17:43
Het belangrijkste zijn een keeper en sterke verdedigers.
Die RB die zijn contract wilde vedienen op trainingkamp, is al naar huis gestuurd. Was niet veel volgens Slutsky.
Vind ik leuk
rebelkushh +381
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
Keeper is het belangrijkste, met Doekhi en Thelander heb je op zich wel een goede blok. Ik heb veel vertrouwen in Doekhi een Thelander kan veel en veel beter dan wat hij tot nu heeft laten zien.
Misschien kan Vitesse nog een rechtsback van Chelsea lenen, Dabo was een goede geweest voor back-up.

Vind ik leuk
Dicky +428
donderdag 10 januari 2019 om 14:59
Niet normaal meer hoeveel blessures Vitesse dit seizoen heeft. Het is net of die gasten van papier mache gemaakt zijn.
Vind ik leuk
RGB +574
donderdag 10 januari 2019 om 15:07
Zou hij echt geblesseerd zijn of is hij bezig met een transfer?
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
donderdag 10 januari 2019 om 15:20
Voor een transfer hoeft hij geen blessure te faken.
Vind ik leuk
Pieterke +125
donderdag 10 januari 2019 om 16:33
Slutsky zal nog wel wat vinden in zijn netwerk.
Vind ik leuk
HansVites +5656
donderdag 10 januari 2019 om 17:03
Ze hebben Lelieveld nog bij Go Ahead lopen die het daar erg goed doet.
Vind ik leuk
VA1 +2246
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
Dit is echt niet meer te geloven of word ik elk moment wakker?
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
donderdag 10 januari 2019 om 17:41
Bero is een beer, en die zal er volgende week echt wel staan....(Hoop ik).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws