Van Bronckhorst: Ik kan niet specifiek één reden noemen om bij te tekenen

Van Bronckhorst: "Ik kan niet specifiek één reden noemen om bij te tekenen"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 16:23do 10-01-2019 om 16:23

Het hangt deze week boven het trainingskamp van Feyenoord: blijft Giovanni van Bronckhorst of vertrekt hij aan het einde van het seizoen? De trainer zegt tegenover RTV Rijnmond er nog niet uit te zijn.

Van Bronckhorst gaat in februari voor het eerst rond de tafel met Feyenoord om te praten over zijn toekomst. Pas daarna zal er duidelijkheid komen over zijn aflopende contract in De Kuip. "We hebben afgesproken met de club dat we half februari gaan zitten", laat Van Bronckhorst weten aan RTV Rijnmond.

"Ik denk er wel over na, natuurlijk, maar ik ben er nog niet 100% over uit. Ik kan niet specifiek één reden noemen om bij te tekenen, maar ik ga mijn gevoel volgen."

De contractverlenging van Van Bronckhorst kwam in 2017, toen Feyenoord kampioen werd, een stuk sneller tot stand. "Ja, dat gevoel was twee jaar geleden natuurlijk heel goed, als je kampioen van Nederland wordt. Maar je weet dat voetbal een proces is, dat het dynamisch is, dus dat gevoel schommelt. Daar moet je mee omgaan."

Lees ook: Vilhena: 'Niet reëel, maar ik hoop dat hij nog tien of twintig jaar kan blijven'

Poll

Moet Feyenoord verder met Van Bronckhorst?

(5296 stemmen)

Plaats een reactie

whiskey33 +508
donderdag 10 januari 2019 om 16:26
maakt niet wie daar hoofdtrainer is, ze behalen daar toch maar 1 titel in ca. 15 jaar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:28
Scheelt wel qua werkdruk
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:31
En wat bekers en schalen
Vind ik leuk
Ove +712
donderdag 10 januari 2019 om 16:53
En een UEFA cupje
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 16:41
Ben jij ook in te huren met die fantastische grappen van je?
Vind ik leuk
dhrwobo +35773
donderdag 10 januari 2019 om 16:42
Hahaha, ach, geniet van de afgelopen jaren, waarin er na een lange droogte veel successen zijn gevierd. Hopelijk dit seizoen weer de beker. Succes!
Vind ik leuk
Spartan +7096
donderdag 10 januari 2019 om 16:50
Je weet wat dat dan betekent he?!?
Helemaal niets in amsterdam 🙈
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 16:47
En toch nog meer supporters dan dat derde clubje van NL, in Eindhoven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:56
Grapjas.
PSV is Feyenoord ver voorbij gestreefd
Alleen Lozano/Bergwijn is al meer waard dan heel jullie selectie bij elkaar.

Dus je vindt sunderland ook een grotere club dan Chelsea of Liverpool? omdat ze toevallig een stadion hebben waar er 10.000 meer in kunnen?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 17:00
Nou, ik denk niet dat Lozano/Bergwijn al meer waard zijn dan de selectie van mijn club.

Ik ben Ajacied🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:03
Haha, die vlieger gaat helaas niet op, maar wel met betrekking op zuid daar
Vind ik leuk
mcmodd +25005
donderdag 10 januari 2019 om 18:21
Lozano en Bergwijn spelen samen nog geen derde klasser van de mat, daar heb je een hel team voor nodig. Vandaar dat deze vergelijking vrij onzinnig is, zo kan je een professor ook niet met een basisschoolleraar vergelijken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:06
Deze deponeer ik de prullenbak in als je niet erg vindt. Ik mag hopen dat ik niet uit hoef te leggen wat deze vergelijking inhoudt
Vind ik leuk
mcmodd +25005
donderdag 10 januari 2019 om 23:31
Nee, doe maar niet. Jij bent partijdig en dat discussieert met jou blijkbaar niet lekker.
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 17:14
Compleet kromme beredenering. Chelsea en Liverpool hebben meer fans, net zoals dat Feyenoord meer fans heeft dan PSV. En het stadion van Liverpool is groter dan die van, check je feiten voor je iets roept.
Vind ik leuk
Sytz +3790
donderdag 10 januari 2019 om 19:02
Feyenoords aanhang is gewoonweg groter. Daarbij is het ook een stuk landelijker verdeelt. Tuurlijk is PSV verder in bijna alles maar Feyenoord heeft toch echt meer supporters.
Vind ik leuk
RebelVox +8528
donderdag 10 januari 2019 om 19:17
Heeft Psv dan supporters?
Dat verbaast me, dan spoor je toch niet?
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 19:04
Volgens mij heeft hij het over het aantal supporters.
Vind ik leuk
McRobbos +1123
donderdag 10 januari 2019 om 19:49
Sorry na je 1e zin kon ik je al niet meer serieus nemen. Grapjas reken ik overigens niet als zin.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Wij nemen feyenoord ook niet meer serieus. En ik snap dat je de waan hoog wil houden, maar je doet nu eenmaal niet meer mee. Sorry... De kloof is te groot
Vind ik leuk
PSV noord +1248
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Koekwous. Wel punten daar laten liggen he
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:51
Doen we toch zelf 🤷
Met behulp van de scheids en het publiek ging het ze aardig af idd.
Vind ik leuk
PSV noord +1248
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Feyenoord doet dit jaar niet meer mee voor het kampioenschap. Maar dat Feyenoord niet serieus genomen moet worden en dat PSV 2x van zichzelf heeft verloren tegen Feyenoord vind ik onzin.
Vind ik leuk
McRobbos +1123
vrijdag 11 januari 2019 om 19:31
Ach dit jaar al 2x van de amateurs uit het zuiden gewonnen ;)
Vind ik leuk
YC93 +470
vrijdag 11 januari 2019 om 11:10
Niet alle supporters zitten in een stadion hoor vriend, op basis van grootte en supportersaantallen mogen ze in eindhoven de rotterdamse veters nog niet eens strikken
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Hoeft ook niet.
Waarschijnlijk krijgen jullie volgend seizoen klitteband voor die klungels.
Vind ik leuk
Guust +5844
donderdag 10 januari 2019 om 17:12
Heeft toch wel prijzen gepakt, had eigenlijk niemand verwacht, en met zijn middelen toch best knap.
Vind ik leuk
Kramertje +928
donderdag 10 januari 2019 om 17:52
Prima toch een kampioenschap, bekers, schalen etc... Er zijn ploegen in de eredivisie die helemaal niks winnen of telkens overal tweede worden.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:57
Succesvoller dan Arsenal, om maar iets geks te roepen.
Vind ik leuk
McRobbos +1123
donderdag 10 januari 2019 om 19:48
Goeie.
Vind ik leuk
Glazenbol +144
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Dat is weer een stuk beter dan eens in de 18 jaar!!
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
donderdag 10 januari 2019 om 16:27
Gewoon lekker bij Feyenoord blijven.
Vind ik leuk
Blindsy +15746
donderdag 10 januari 2019 om 16:29
De clubleiding kan ook niet één specifieke reden noemen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 19:05
Nee ze kunnen er meerdere benoemen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:29
Voor beide partijen het beste om uit elkaar te gaan.
Vind ik leuk
Nbl +703
donderdag 10 januari 2019 om 16:30
Gewoon lekker wat anders gaan doen Gio .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:30
'Je weet dat voetbal een proces is?'

Gio gaat teveel met Ten Hag om...
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:31
Het zou jammer zijn wanneer meneer Van Bronckhorst zich door de schijtmedia zou laten beïnvloeden en niet bij te tekenen. Meneer Van Bronckhorst is op dit moment de beste keuze voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Romo +1104
donderdag 10 januari 2019 om 16:50
4 jaar is zat ...
Tijd voor een frisse wind!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:54
Dat mag jij denken ik respecteer jou mening. Maar noem mij een frisse wind die de klus gaat klaren.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +5669
donderdag 10 januari 2019 om 17:02
Advocaat met Kuyt als assistent. Vd Brom met Advocaat als assistent.

Dat lijken me 2 prima combinaties
Vind ik leuk
Lekkere pot! +1463
donderdag 10 januari 2019 om 17:38
Brrrrrrrrr alsjeblieft niet!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:05
De heren Advocaat en Van den Brom zijn beide onbetrouwbaar. Meneer Advocaat heeft in 3 jaar 7 banen gehad als hij ergens 30 eurocent per jaar extra kan verdienen laat hij zijn werkgever in de steek, meneer Van den Brom idem dito.
Vind ik leuk
Romo +1104
donderdag 10 januari 2019 om 18:13
Wij moeten eens ophouden, met het sentimentele gedoe
Gio is een Feyenoorder en hij moet blijven
4 jaar is al mega lang voor een trainer! Het spel is niet om.aan te gluren, spelers worden niet beter, aankopen hollen de deur uit.
Er zijn genoeg trainers...
Feyenoord moet een profielschets maken
Van mij hoeft het geen Nederlander te zijn.
Maar nog 2 jaar Gio ...nee aub niet
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:23
Spelers hollen de deur uit en komen elders op de bank terecht . Maar jij mag gluren wat je wilt meneer Van der Gijp.
Vind ik leuk
Romo +1104
donderdag 10 januari 2019 om 18:57
Hey als jij Gio een topper vind prima!
Ik vind het zat geweest.
Vind ik leuk
Bobo8484 +96
donderdag 10 januari 2019 om 17:28
Poeh hee.. Nou lijkt me dat de Feyenoord fans ook ogen in de kop hebben en zelf een mening vormen.. En met wissels in de 80e 90e of met 0-4 achter zelfs in blessuretijd een wissel er in gooien en nog een hoop wazige acties, slecht spel en tactische blunders ga jij toch niet vertellen dat het nu puur van de media komt?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:40
Goeie foto wel
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:44
Van Bronckhorst: "Ik kan niet specifiek één reden noemen om bij te tekenen"

Dat zouden er meer moeten zeggen daar.....

Grote Opruiming alles voor de helft.... niet alleen spelers.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
donderdag 10 januari 2019 om 16:44
Van mij mag hij Intern wat gaan doen misschien kan hij juist de opleiding TD gaan doen intern met Robin van Persie samen.
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 16:48
Met hun voetbalcarrière hebben ze wel een wat groter netwerk dan von yellow. Dat zou zo maar veel moois kunnen opleveren :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:45
Allemachtig, half februari pas? Ik ziet het gebeuren dat van Bronckhorst trainer blijft totdat het nieuwe stadion er is.........Daar moet je toch niet aan denken?
Vind ik leuk
pim4ever +1080
donderdag 10 januari 2019 om 16:48
Ik dacht voor altijd, toch?
Vind ik leuk
Romo +1104
donderdag 10 januari 2019 om 16:51
Ik ook niet nee...
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
donderdag 10 januari 2019 om 17:56
Hij is er nog niet uit. Je mag hooen dat feyenoord dat we is...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:47
Ik heb alle respect voor gio maar ik vind hem echt als trainer zeer beperkt. Krijgt al jaren geen duidelijk spel in beweging bij de spelers.
Vind ik leuk
jayjay49 +72
donderdag 10 januari 2019 om 16:52

Prima gepresteerd, maar het elftal nooit beter gemaakt. Ik twijfel of hij een toptrainer is, of kan worden, van het niveau Guardiola, Klopp of van Gaal!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:53]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:12
Denk het niet, hun maken spelers individueel en samen sterker.. iets wat giovanni niet heeft laten zien.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:48
Hoe wil je in hemelsnaam botteghin, vd heijden, clasie en een toornstra beter maken? Dat lukt v gaal of guardiola ook niet hoor. Het is een combi van te laat doorselcteren, teveel middelmaat aangetrokken en behouden uit opleiding. Ik vind niet dat je gio hier op ad kan rekenen. Mr yellow kan je beter om aftreden vragen die heeft geen fatsoenlijk netwerk en scout bij studio sport.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:54
Daar hoef je niet over te twijfelen. Feyenoord was het hoogste wat hij ooit zal bereiken.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
donderdag 10 januari 2019 om 17:13
Goede foto weer uitgekozen 🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 17:19
Kappen gio, tijd voor wat anders.
Vind ik leuk
meinema +1351
donderdag 10 januari 2019 om 17:22
Pfoiii beste foto
Vind ik leuk
BT410 +256
donderdag 10 januari 2019 om 17:43
Zoals op de foto heeft ie geen zicht op wat de toekomst gaat brengen!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:52
Het zit gewoon helemaal niet goed bij Feyenoord. Jammer, en de schuldigen zijn toch echt Van Geel en Van Bronkhorst
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
donderdag 10 januari 2019 om 18:01
Wat een afgrijselijke foto.
Herkende hem niet eens, dacht dat het over 1 van die Mexicanen ging man😎😎😎😎
Vind ik leuk
fr0do +1484
donderdag 10 januari 2019 om 19:03
Haha ja ik ook, moest echt goed kijken.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
donderdag 10 januari 2019 om 19:15
Echt heh....pffff.
Crap foto😃😃😃😃😃
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 18:03
Top foto dit trouwens..
Vind ik leuk
Patje024 +109
donderdag 10 januari 2019 om 18:16
Merk vooral dat supporters van feyenoord vooral hopen dat die letterlijk oprot maar kijk zijn statistieken
2x de beker
1x kampioen
2x johan cruyf schaal
Toch redelijke statistieken in 3 seizoenen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:18
Het is niet verkeerd dat er weer een nieuwe leider voor de groep staat.
Of het nu allemaal 100 % beter gaat daar geloof ik niet in, het heeft ook te maken welke nieuwe man er voor de groep komt te staan. En er moet zo en zo versterking bij daar staat alles of niets bij. Wij raken zo en zo van Persie kwijt dat is toch wel jammer,
Vind ik leuk
mcmodd +25005
donderdag 10 januari 2019 om 18:24
Giovanni moet gewoon nog een seizoen blijven, maar daar dan wel een stuk of vier spelers van flink formaat erbij vragen als voorwaarde.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:28
Er is geen betere als hij.
Vind ik leuk
Jafio +2000
donderdag 10 januari 2019 om 18:33
Zoveel beters gaat Feijenoord niet krijgen. Gio heeft successen geboekt met beperkte middelen.
Vind ik leuk
Mr. O +1297
donderdag 10 januari 2019 om 18:35
Met die foto erbij denk ik wel dat hij er uit is, dat kan niet anders 🤫
Vind ik leuk
Glenn55 +131
donderdag 10 januari 2019 om 18:42
Als een trainer toch weggaat of geen nieuwe contract krijgt en er staat niet veel meer op t spel voor t kampioenschap, waarom niet al in de winterstop afscheid nemen?
Zo kan en heeft de nieuwe trainer de tijd om alvast voor volgend seizoen wat op te bouwen!
Ik snap dat niet. Als je voorrondes of iets dergelijks moet spelen moet je al vroeg met het team klaar zijn. Dus waarom wachten?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:54
Van Bronckhkorst's reactie: 'verdomme, eindelijk een topic over mij, hebben ze uitgerekend deze foto gekozen.
Vind ik leuk
De Goffert +679
donderdag 10 januari 2019 om 18:55
Wat een gelul van Gio!
Hij weet donders goed wat hij wilt, net zoals Feyenoord weet wat het wilt!
Na de winterstop moet hij katen zien of er verbetering inzit en vanuit daar beslist Feyenoord of het verder wilt met Gio.
Mocht Feyenoord niet met hem door willen dan geeft Gio aan dat zijn gevoel aangaf een andere uitdaging aan te gaan. Hierdoor loopt Gio geen deuk op en komt Feyenoord over als een begripvolle werkgever.
Vind ik leuk
fr0do +1484
donderdag 10 januari 2019 om 19:02
VP, kampioen in meest verschrikkelijke foto's uitkiezen.
Vind ik leuk
rinirat +3005
donderdag 10 januari 2019 om 19:17
Heel Nederland ziet dat hij niemand beter maakt.
Alleen hij zelf niet.
Begint een beetje zielige vertoning te worden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:39
Je vliegt er wel 100% zeker uit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:42
Het is niet de trainer die doorslag gevend is, maar de kwaliteit en de motivatie van de spelers op een veld. Ik denk dat van Bronckhorst een goede trainer en persoon is, maar dat hij nauwelijks kwaliteit op het veld heeft.

Zie Ajax wat een uitstekend elftal heeft, ten Hag lijkt daardoor een goede trainer. Natuurlijk heeft hij kwaliteiten, maar daarvoor moet je ook de spelers hebben.
Vind ik leuk
BenikBen +56
donderdag 10 januari 2019 om 20:39
Tis klaar . Het werkt niet meer . Heeft voor een klein deel met selectie te maken ook. Maar het voetbal is dramatisch slecht regelmatig. En als je Ayoub of Burger of Amrabat enz hebt dan stel je huurspeler Clasie toch niet niet op als aanvoerder ook nog eens???
Vind ik leuk
Dharmpie +809
donderdag 10 januari 2019 om 22:31
AUB niet bijtekenen!
Vind ik leuk
Jan Nijhof +369
vrijdag 11 januari 2019 om 00:55
Ik ben Ajax-fan maar heb een warm hart voor Feyenoord. Voor mij gaat het mis bij Feyenoord bij de jeugd. Feyenoord moet ook met een Jong-team naar de KKD. Bij de aankopen zit maar zelden een speler met top-kansen. Of dat aan scouting of directie ligt, zeg 't maar. Maar niet aan Gio. Je hoeft er niemand voor te ontslaan, met Gio en Geel kun je deze situatie doorbreken. Met goede jeugd en aankopen met topkansen wordt er weer gebouwd aan een sterkere selectie, zoal het ook gaar bij PSV en Ajax. Hand in hank enzo,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws