Van Bronckhorst kondigt Feyenoord-transfers aan: Ik noem geen namen

Van Bronckhorst kondigt Feyenoord-transfers aan: "Ik noem geen namen"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 17:09do 10-01-2019 om 17:09

In de laatste drie weken van de transferperiode gaat Feyenoord nog een aantal spelers van de hand doen. Dat bevestigt trainer Giovanni van Bronckhorst.

Feyenoord is vooral van plan om spelers te verhuren. "Ik verwacht niet een hele spannende periode", vertelt Van Bronckhorst aan RTV Rijnmond. "Ik denk dat er nog wel wat spelers vertrekken, waarvan het goed is dat ze verhuurd gaan worden. Vooral spelers die niet veel aan spelen toekomen, maar ik noem geen namen."

Vooralsnog werd deze winter alleen Crysencio Summerville verhuurd aan FC Dordrecht. Jeremiah St. Juste wordt gelinkt aan Zenit Sint-Petersburg en Napoli, maar mag waarschijnlijk niet vertrekken van Feyenoord.

Haps
Een 'nieuwe' speler in de Feyenoord-selectie is Ridgeciano Haps. De linksback is na lang blessureleed weer inzetbaar. Van Bronckhorst: "Hij oogt heel fris en fit en heeft al een lange tijd meegetraind. Nu is hij pas vrijgegeven voor minuten. Dat is de volgende stap in zijn herstel. Ik denk dat Ridgeciano een speler is die snel kan aanhaken."

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 17:12
Ik hoop dat er maar eentje vertrekt en dat ben JIJ! van Bronckhorst.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:14
En van Geel. Al mag van Bronckhorst wel hartelijk bedankt worden voor zijn diensten, die prijzen en zeker die landstitel verdien wel respect.
Vind ik leuk
Ove +712
donderdag 10 januari 2019 om 17:19
Annet krijg je met een buldozer nog niet weg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:21
Bij de bouw van dat nieuwe stadion zullen wel wat bulldozers en ander zwaar geschut gebruikt, kan je altijd een poging wagen
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 17:56
Of op zijn Argentijns inmetselen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:58
Heb je denk ik wel een stevige fundering
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 18:01
Op Annet kun je bouwen 😉.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 22:35
Gio is het slachtoffer van van Geel z'n onkunde.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
donderdag 10 januari 2019 om 17:16
Laat m lekker t seizoen af maken jankerd
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:00
en daarna weg zeurderd...ook goed
Vind ik leuk
Dharmpie +809
donderdag 10 januari 2019 om 22:35
De meesten gunnen het hem om het seizoen af te maken!
Het is vooral dat de meesten niet willen dat hij er seizoenen bij gaat plakken!
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 17:17
Wil je Tapia, Botteghin, Clasie en Nieuwkoop wel houden?
Vind ik leuk
BenikBen +56
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Dat hoop ik niet .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:21
Hoe durf je het te zeggen over een van de beste spelers en trainers die Feyenoord ooit gehad heeft
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
Een van de beste trainers van Feyenoord? Ben je wel goed bij je hoofd? Hij heeft alles te danken aan o.a. Dick Advocaat, Dirk Kuyt en KEA. Want nu hij er zelf en alleen voorstaat maakt hij er een puinhoop van, het enige wat hem nog op de been houdt is die KNVB beker maar die hebben we al te veel en te vaak gewonnen........#
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 17:38
Hoe kun je van deze trainer verwachten dat hij met dit budget en subtop spelers kampioen word? Elke vorm van realiteit ontbreekt bij Feyenoord publiek
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:45
2 jaar terug gelukt dweeb
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 17:56
Ja maar dat lukt niemand elk jaar weer, Gio pakt elk jaar een prijs en dat is voor een club als Feyenoord gewoon goed te noemen. En wat boeit het of je met 5 of 20 punten achterstand 3de word. Want daar praten we over met de huidige selectie! Geen Elia, geen Kuijt, geen Jones en geen spits die fit is! Feyenoord heeft enkel ingeleverd en das niet alleen de schuld van Gio. Verder is het spelers budget tov Ajax maar ook zeker PSV van een heel ander kaliber! Feyenoord heeft gewoon de boot gemist en de ratten verlaten het schip
Vind ik leuk
Kuip +9080
donderdag 10 januari 2019 om 19:16
Je hoeft geen kampioenschap te verwachten, maar op z’n minst had Feyenoord Europees moeten spelen dit seizoen en had de achterstand op Ajax en PSV niet zo groot moeten zijn. Deze trainer is bagger.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 19:33
Niet dit schreeuwertje hierboven als standaard gebruiken voor Feyenoord publiek, svp.

Dit soort luitjes kunnen dan wel eens een hoop herrie maken, ze vertegenwoordigen hooguit zichzelf en een paar vriendjes.

Enige waar en masse tegen geageerd wordt is Feyenoord City.
Niet tegen Van Bronckhorst en/of Van Geel.
De meeste Feyenoorders weten namelijk wel wat wel en niet reëel te verwachten is
Vind ik leuk
F-Troop +90
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
precies..daarom reageer ik ook bijna nooit hier..alleen als ik écht wat te zeggen heb...Gio is net zo goed als het spelersmateriaal waar hij mee moet werken. Wel ben ik van mening dat Gio wat harder moet zijn tegen de spelers.
Vind ik leuk
Dharmpie +809
donderdag 10 januari 2019 om 22:42
Rare veronderstelling, ik geloof niet dat de meesten tegen Feyenoord City zijn. In genoeg polls ( ook hier) is dat gebleken.

De meesten zijn wel Tegen van Geel en Tegen Gio( overduidelijk gebleken in Polls van VP en ook van VI)

Jij lijkt wel een trol( zoals in Amerika), het verspreiden van Fake nieuws en stemmingmakerij, dat lijkt meer jou bijdrage te zijn.!

Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 22:59
"overduidelijk gebleken in Polls van VP en ook van VI) "

Toen ben ik maar gestopt.
Vind ik leuk
Dharmpie +809
donderdag 10 januari 2019 om 23:16
Verstandig van je !
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Precies, van Geel is onder de voet gelopen door Brands en Overmars, er was ook geen geld bij PSV en Ajax eerst, dat is verdient met slimmigheid door PSV als zowel Ajax.
Waarom geen Lozano, waarom geen Sanchez bij Feyenoord ? Wordt wakker in Rotterdam, de loser zit op kantoor en staat niet op het veld.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:51
Een prijs te veel en te vaak gewonnen?????? Verkeerde instelling !!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
donderdag 10 januari 2019 om 18:40
Echt he, grootheidswaanzin want gezien t verleden gebeurd t veel vaker dat Feyenoord jaren geen kampioen wordt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:01
Ik zou zo een trainer koesteren...Maar ja.....
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
donderdag 10 januari 2019 om 19:15
Mwah ik weet t niet zo goed, denk dat er wel meer uit deze groep gehaald kan worden. Ben vooral benieuwd hoe ze van persie gaan opvangen volgend jaar
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 18:03
Ik denk dat van Gaal samen met Pep, en Jurgen Klopp het ook niet redden met die selectie. Makkelijk om hem de schuld van een matige selectie in de schoenen te schuiven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:04
Feyenoord fan
Een prijs die te veel en te vaak gewonnen is neigt naar arrogantie
En dat zeg ik als Feyenoorder
Vind ik leuk
Jan84 +247
donderdag 10 januari 2019 om 18:45
Echt heel triest dat jij jezelf nog een Feyenoord fan noemt. Elke prijs is er 1. Of als we 20x kampioen worden dan moeten we dat maar niet meer doen omdat het anders te vaak gebeurt?
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 22:40
Dat schreeuw je, denk je maar kun je niet hard maken.
Gio is verantwoordelijk voor het team, als het niet goed gaat en als het wel goed gaat, zo werkt dat.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:33
Ik ben niet voor feyenoord maar sluit me volledig bij je aan joop. Deze man krijgt sowieso al geen geweldig materiaal, de ploeg waar hij kampioen mee werd is een prestatie van formaat. Al het geld wat tijdens gio zijn periode is gegenereerd is gestoken in spelers van max. 5miljoen en in verbouwingen en schulden afbetalen. De man heeft momenteel een super matige selectie o.a. Door redelijk wat blessures en motivatieprobleemfiguren maar met name door te laat doorselecteren en ingekochte middelmaat. Deze man verdiend zoveel meer respect dan zo bij het grof vuil te worden gezet. Ze kunnen beter de Jong en zeker van Geel opruimen daar schiet de club veel meer mee op in mijn optiek.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Gio verdient gewoon een club met loyale niet jankende supporters, is hij ook gelijk van die levensbedreigingen af .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
Geen geld, welke trainer wil dan komen....
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 17:30
Geen geld? Oh.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 17:36
Respectloos voor een trainer die zoveel prijzen na zolang niks binnen haalde met zijn team. Dat ze nu niet meekunnen met PSV en Ajax is niet zijn schuld maar een kwestie van centen en spelers die niet brengen wat een ieder wel had gedacht. Ik vind het echt walgelijk te lezen hoe men over een groot voetballer en groot clubman als Gio gepraat word door Feyenoorders
Vind ik leuk
Dharmpie +809
donderdag 10 januari 2019 om 22:46
Er is heus wel respect en dankbaarheid, dat dat er niet zou zijn is werkelijk een belachelijke stelling. Wij vinden het nu tijd voor iemand anders, en dat mogen wij vinden!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 09:10
Dat mag, maar ik denk dat je deze man wel in zijn waarde kan laten want die kiest wel eieren voor zijn geld. Het is al raar dat hij dit seizoen bleef want ieder ander had allang het zinkende schip verlaten. Kijk hoe moe Gio eruit ziet, en hoe oud hij is geworden in een paar jaar!, en maar trekken aan een dood paard, en er nog wat leven uithalen ook elk jaar en prijs. Maar zelfs het kampioenschap komt door Narcist en alleskunner Kuijt! Wij de rest van Nederland wachten op zijn roemloze afgang na het uitbrengen van zijn boek! Gio een echte Feyenoorder had maar Ajacied geweest!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
donderdag 10 januari 2019 om 17:43
Ik denk dat ze Vente gaan verhuren
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:50
Waarom zo een haat voor die man. Kijk hoeveel prijzen hij jullie heeft gegeven en dan zo ondankbaar doen?
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
donderdag 10 januari 2019 om 18:23
Ik vind nuance ook veel meer op zijn plaats maar ik snap de haat wel. Heel veel supporters zien gewoon dat het voetbal echt dramatisch slecht is..En dat was al gedeeltelijk zo tijdens het kampioensjaar. Verder zien we dat de achterstand qua geld en spelers met Ajax en PSV toeneemt en daar zoekt men een zondebok voor. En dan moet je weer teruggaan naar die gasten die Feyenoord de echte vernieling in hebben geholpen...bosz Gullit tijdperk
Vind ik leuk
Jan84 +247
donderdag 10 januari 2019 om 18:41
Lekker dan. Maak je Feyenoord voor het eerst sinds jaren kampioen pak je meerdere prijzen waaronder de beker en JC schaal en wat krijg je als het wat minder gaat. Alsnog een schop in je rug. Ligt natuurlijk totaal niet aan het spelersmateriaal en blessures en dergelijke. Pure klasse deze reactie hoor.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:06
Waarom? Ik vind van Bronckhorst een uitstekende trainer is. Hij heeft niet alleen het maximale uit deze selecties gehaald maar geeft ook de jeugd een kans. Dat je na zoveel jaar weleens een ander gezicht wilt zien snap ik maar dit is wel een trainer die perfect bij Feyenoord past. Zorg voor een sterke doorstroming van de jeugd waardoor je miljoenen kunt gaan harken. De resultaten kunnen dan op het huidige niveau blijven liggen maar AJAX en PSV zijn al verder. Een nieuw stadion helpt ook daarbij. Probeer niet te kijken naar de komende 3 seizoenen maar over de periode van 3 tot 5 jaar. Dan kom je pas vooruit. Je hebt al een fantastisch legioen, nu nog de centen om op termijn ook groot te kunnen worden. Daarmee bedoel ik op gemiddeld championsleage niveau. Dat kost tijd. Ik ben volledig fan van het totAle Nederlandse voetbal, dus bal me niet aan als ik zeg dat men Ajax als voorbeeld moet nemen.
Vind ik leuk
Just Nuts +360
donderdag 10 januari 2019 om 19:11
Dan ben je geen echte Feyenoord supporter als je de media zo naroept, probeer maar een trainer te vinden die 5 prijzen wint in 4 jaar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:19
JIJ SNEL WEG VAN DEZE PAGINA zogenaamde fan voor altijd???????????????????????/
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 19:19
Wärme club zeg, na 5 prijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 05:47
En de rest
Vind ik leuk
DennisM +3
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
Azijnpissers zullen de club niet verbeteren. Giovanni en Van Geel zijn goud waard voor mijn Feyenoord!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:15
Blijven
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 17:17
Wat zien Napoli en Zenit in St. Juste?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:23
Hij is belangrijk in de kleedkamer....
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 17:27
Als clown?
Vind ik leuk
NvC +6551
donderdag 10 januari 2019 om 17:23
Ja vraag ik me ook af. Misschien past hij in zo’n transferprofiel: jong, snel, fysiek, ervaring bij een top club en doorgroei mogelijkheden.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 17:31
Blijkbaar hetzelfde als Sevilla in Wober.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 17:46
Dat snap ik ook niet inderdaad.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +369
vrijdag 11 januari 2019 om 00:36
Wöber is bepaald wel een begenadigde voetballer die op meer posities uit de voeten kan. Hij is alleen zwak gebleken tegeb lange kopsterke spitsen, zoal bleek in de voorlaatste PSV-Ajax.Die hebben ze in Spanje niet zoveel dus ...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:36
Dat is de categorie waarin die clubs kunnen handelen. Het geld vloeit daar in Rusland niet zo rijkelijk meer. Napoli struind altijd de markt af voor wat koopjes (youness) en geeft zo nu en dan een keer goed geld uit aan een sleutelspeler.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 19:21
Milic 33 miljoen, noem jij dat maar koopje.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1008
donderdag 10 januari 2019 om 20:00
Broer van milik?
Vind ik leuk
Knaap 0 +0
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Nee, dan was de achternaam het zelfde.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Dat was dus in hun ogen een top target waar ze wel de portefeuille voor wilde trekken.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
donderdag 10 januari 2019 om 17:37
Dat is het ook juist niks te zien die is nu goed genoeg voor de Eredivisie bij ons.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 17:42
Die vraag kun je ook stellen aan die club die aan Wober wordt gelinkt.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 17:47
Klopt, subtopper in een top 4 competitie, laatste jaren vaak EL gewonnen. En dan pakken ze Wöber, die in 1.5 jaar nog niet heeft laten zien goed genoeg voor de basis van Ajax te zijn.

Dat vind ik ook raar inderdaad.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 17:55
En zo zijn er nog wel meer trouwens hoor waar ik van denk huh
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 17:57
Klopt.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
donderdag 10 januari 2019 om 18:25
Wat ik wel zie. 21 jaar, snel en kan fysiek absoluut mee. Rb is niet echt zijn positie en moet veel meer focus krijgen in koppie.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 17:20
Vermeer & ayoub
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:22
Hoe durf je het te zeggen over een van de beste spelers en trainers die Feyenoord ooit gehad heeft.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 17:49
Yolo.
Vind ik leuk
Rabarber +1622
donderdag 10 januari 2019 om 17:24
Komt er niemand bij? Ted van de Pavert moet toch wel haalbaar zijn?
Vind ik leuk
McRobbos +1123
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
St juste en vilhena
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:41
Zo sta je op een standbeeld , nu alleen op de sokkel .
Niet verdiend .
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
donderdag 10 januari 2019 om 18:06
Hij noemt geen namen....
Maar ene Gio gaat de club nog dit jaar verlaten! Oh...met alle respect heh.
De man heeft als speler het geweldig gedaan....als trainer ook.
Maar als ie slim is, wegwezen
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
ronnieb +599
donderdag 10 januari 2019 om 18:42
Vente, Burger, Wehrman, Malacia, El Hankouri zullen wel op de verhuurlijst staan.
Vind ik leuk
Ben +161
donderdag 10 januari 2019 om 18:48
Beste trainer oout. Vergeet niet dat menig trainer een veel beter selectie heeft gehad. Ik denk overigens dat hij nog jaren blijft. Dat van geel vertrekt, lijkt me meer waarschijnlijk
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:20
JIJ snel WEG van deze pagina Zogenaamde Fan van Feijenoord voor altijd??????????????????????????
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:47
Ik weet het niet hoor opeens zijn we anti GIO... Maar wanneer hij de prijzen pakt is het opeens hosanna.... In voor en tegen spoed ben ik voor mijn mede genoot molukker uit Krimpen a/d IJssel en wij als molukkers staan achter GIO.. 100 %...
In goede en slechte tijden... En de jongen is van de club en niet anders.....!
Gr. Malukku "Mena Muria" South
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1008
donderdag 10 januari 2019 om 19:58
Ramselaar wordt Feyenoords topaankoop
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Veel negativiteit hier over van Bronckhorst en Feyenoord
ook van veel Feyenoord supporters die het anders willen,
vooral beter maar hoe moet het dan anders?

Nieuw stadion, andere trainer, directeur, TD, spelers,
gewoon alles anders en beter maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Heeft Feyenoord `n visie 2020-2025 en verder tot 2030?

Waar Feyenoord echt behoefte aan heeft is geld, geld en nog eens geld,
maar waar haal je dat vandaan?

Moet Feyenoord z`n hele ziel en zaligheid verkopen aan `n buitenlandse investeerder en zo miljoenen binnen halen en wil iedereen dat.

Feyenoord won als eerste Nederlandse club in 1970 de Europacup 1
we zijn nu bijna 50 jaar verder en in die tijd is Feyenoord maar 6 keer kampioen geworden(71,74,84,93,99,17) en dat is veel te weinig voor z`n mooie club.

Ik wens iedereen die Feyenoord `n warm hart toe draagt veel wijsheid
en `n mooie toekomst maar die toekomst draait maar om een ding:
en dat is GELD.



Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:29
29 spelers is ook best wel veel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Beter dat van Bronckhorst zelf op transfer gaat. Van Feyenoord naar huis .
Ik bedoel dat is toch geen coach wat Feyenoord daar heeft . Lijkt eerder een tenis coach voor vrouwen zoals Danny blind 😂😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:52
Voetbal gaat niet alleen om prijzen!!Het moet ookk goed zijn en wat feyenoord B.V tegen fortuna laat zien is gewoon dramatisch dus gio ga weg. En aangezien feyenoord volgen sommige mensen bij de 'subtop' hoort moeten ze dat nogsteeds winnen. En trouwens feyenoord is geen subtop ze laten alleen talenten te vroeg gaan kijk naar joshua zierikzee hij is ook weg gegaan had makkelijk 80 miljoen op kunnen leveren in dit tijdperk!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:45

Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:42
Gio, kind van de club, heeft als Barcelona speler een clausule in z'n contract laten opnemen dat als Feyenoord komt, hij gratis terug naar huis mag.

Gio, kind van de club, wint als trainert elk seizoen een prijs en staat jankend op het veld van zijn Kuip als Feyenoord na 18 jaar eindelijk weer eens kampioen wordt.

Gio, kind van de club, wordt op anonieme internet "nieuws"sites door zichzelf Feyenoordsupporter noemende schreeuwmegaultjes de wacht aangezet, en herhaaldelijk weggezet als tactisch onbenul.

Natuurlijk moet er kritisch gekeken worden naar het functioneren van bestuur en technische staf van Feyenoord, maar laten we even voorop stellen dat Gio, kind van de club, veel en veel meer respect verdient dan hij door bovenstaande trollen en amoeba's krijgt.

Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Fortuna laat met minder materiaal, beter voetbal zien! En dat ligt echt aan de coach! Spelopvatting, druk op de bal, doorjagen, etc. Maar Gio verdient een afscheid via de voordeur. Tijd voor nieuw elan!
Vind ik leuk
COYG +7602
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Je bent wel een gek als je St. Juste niet laat gaan voor de genoemde bedragen...
Haal dan gelijk een vervanger voor nu en volgend jaar.
Vind ik leuk
FRFC12 +0
zondag 13 januari 2019 om 21:33
Ik hoop dat Vente verhuurd wordt....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws