Done deal: Zeegelaar verlaat Watford voor Nederlandse enclave in Italië

Done deal: Zeegelaar verlaat Watford voor Nederlandse enclave in Italië

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 17:21do 10-01-2019 om 17:21

Marvin Zeegelaar verruilt Watford voor Udinese. Dat melden de Engelse en Italiaanse club. Udinese heeft daardoor een compleet Nederlandse verdediging in huis.

De overstap van Zeegelaar naar Italië hing al even in de lucht. Donderdag kwam de bevestiging: de 28-jarige linksback speelt tot het einde van het seizoen in Udine. Zeegelaar speelde bijna een jaar geleden, in februari 2018, zijn laatste wedstrijd voor Watford.

Door de komst van Zeegelaar heeft Udinese-trainer Davide Nicola de beschikking over een volledig Nederlandse defensie. Rechtsback Hidde ter Avest en centrale verdedigers Bram Nuytinck en Willian Troost-Ekong spelen al bij de nummer vijftien van de Serie A.

Zeegelaar kwam eerder uit voor Ajax, Excelsior, Elazigspor, Rio Ave en Sporting Portugal. Watford betaalde anderhalf jaar geleden nog drie miljoen euro voor de linksback, die in zijn debuutseizoen dertien wedstrijden speelde.

Plaats een reactie

Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 17:24
Wie?
Vind ik leuk
G.Kopf +3213
donderdag 10 januari 2019 om 17:38
Flauw.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 17:45
Weet ik
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10791
donderdag 10 januari 2019 om 17:27
Leuk transfer voor hem lekker aan de pizza elke week 😋
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 17:27
Ah, blijft dus binnen de familie.
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
donderdag 10 januari 2019 om 17:57
De familie Udinese/Villareal/Girona?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 17:59
Villareal weet ik niet. Girona volgens mij niet meer. Standard Luik en Charlton Athletic meen in ook?
Vind ik leuk
FCG1971 +3941
donderdag 10 januari 2019 om 18:03
Dan zit ik er denk ik naast want voor zover ik weet zijn de eigenaren van Udinese ook eigenaar van Villareal en Girona. Watford wist ik niet. Ik denk wel dat Zegelaar het daar goed gaat doen. Deed het met zijn sterke fysiek eerder bij Sporting Portugal ook goed. Serie A past daarom denk ik beter bij hem dan PL.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Nee.
Giampaolo Pozzo is eigenaar van Udinese, Watford en Granada waren ook van hem, maar Watford is nu van zijn zoon en Granada van een Chinees